Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (21 hodnotení)
Diskusia k článku: Kawasaki story
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Dosť poučné....tak to by som neveril že je to možné, lebo nejeden amík je zasnený hroch.... |
Hodnotenie: Preto som nikdy nechcel Kawasaki/.Iba problémy,Kupil som Suzuki,servis za rohom u Motúza/Aspoň že si narazil na solidného kutila Tima! |
Článok dobrý, skúsenosti také, aké sú. |
Hodnotenie: Ja ma takú skúsenosť s brnom že asi pred pol rokom som tam objednával smerovku a doteraz ju nemám už aj keby prišla tak si to môžu nechať.. toto je posledné od nich čo som dostal. |
Sry nebolo to Brno ale breclav sekol som sa ale sak to je jedno:DDDD |
Hodnotenie: Tomzuzu velmi pekne si to vyriesil, super |
Hodnotenie: Dakujem za pochvalu .... len pre dovysvetlenie ide o bratovu story . Upravené 2 krát. Naposledy upravil Tomzuzu (19.02.2008 9:41) |
Hodnotenie: jasneee, ved treba pepikom urobit reklamu aj ked je to škoda, bo kawasaki je vyborná značka a ako vidíš problém je len tu "za rohom". Ale nielen Pepíci ale aj niektorí naši Ferkovia-Jožkovia si podaktorí vedia urobiť meno, to bude problém našich končín. škoda že tym trpí taká značka ako kawasaki... Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (19.02.2008 9:51) |
Hodnotenie: Mozno by stalo za to obratit sa s tym na Kawasaki europe, mozno by im dali aspon nejake pokarhanie a ty by si tam mal nabuduce vsetko zadarmo ja by som im zobral rovno cele zastupenie. Kurvy |
Hodnotenie: Je treba rozdeliť amíkov na obchodníkov a to druhé (kultúra, svetonázory, správanie atď.). |
Hodnotenie: Tak som sa zaregistroval aby som mohol reagovat Upravené 1 krát. Naposledy upravil evo8 (19.02.2008 10:44) |
Hodnotenie: Tomas - dobre ze si to sem zavesil Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majt (19.02.2008 14:05) |
no nechel som to dat len tak do diskusie takto si to pozre cca 2000 ludi a v diskusii neviem ale ratam tak 5% |
furt som hovoril ze nasi predajcovia alebo 99perc z nich su vydridusy..vsetko co mi treba berem z eshopov ,alebo ebay |
Hodnotenie: Super clanok...mne sice poslali prospekty zadara. Ale toto som necakal.... |
s tymito vecami skusenosti nemam ale ktosi tu pisal o smerovke na ktoru cakal velmi dlho. vo svite pri pp je velmi seriozny motoshop aj s nd na kawasaki a ak nieco treba tak mam skusenost ze do tyzdna maximalne do dvoch to mam doma a je to origo kawa a nie nejaka nahrada |
Maxipayne: |
Clanok nebol o cenach ale o pristupe. |
Hodnotenie: Dobre chlapi je treba písať takéto prípady aby sa na svetlo sveta priniesla pravda o ochote našich bussinessmanov. Ak z toho nemaju zisk tak to nechajú plavať. |
evo8: Sorry, máš pravdu. |
Vadim - vsak v tom clanku je odpoved a reakcia druhej strany. aspon ja som to teda tak pochopil Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majt (19.02.2008 15:35) |
navam si BAN do zajtra .. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Tomzuzu (19.02.2008 16:10) |
Hodnotenie: Tomzuzu Ty otrokár , využívať deti a potom sa chváliť ako si to opravil |
Hodnotenie: Tak čavte, pobúrení aj menej pobúrení... |
Kontaktuj vyrobcu, pripadne dalsie zastupenie. Vyrobca importerovi preplaca servisne aj bezpecnostne zvolavacky a nie je dolezite ze si to nekupil od nich, to stym nema nic spolocne a zda sa mi to smiesne ak ti technik napisal taku volovinu. U zvolavaciek ide predovsetkym o kontrolu a ak je tam problem naslednu vymenu dielu. Urcite by som to riesil.... |
Len aby som upresnil - ja som to uz vyriesil, lebo som kontaktoval vyrobcu tj Kawasaki USA a priamo oni mi poslali ZADARMO ten potrebny diel. Ak si ho aj necham niekde odborne vymenit - tak mi fakturu preplatia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil evo8 (19.02.2008 19:22) |
marek, evo8 - v kazdom pripade si to vyriesil super a dobre ze si o tom aj informoval ostatnych. teda, ze si zneuzil tomasa, aby to sem zavesil |
možno by tu bol konečne priestor (keďže predaj motoriek medziročne rastie) aby |
Mato - Majt - o to islo - upozornit ostatnych a dat navod ako sa daju veci riesit. Ak nebudeme tolerovat sucasny pristup obchodnikov (cest vynimkam) tak sa to mozno casom zlepsi - je to ale beh na dlhe trate. |
evo8: Prečo si sa neobrátil na Motostore: www.motostore.sk/ ? Nie že by som im chcel robiť reklamu, ale príde mi to ako najjednoduchšie a najrýchlejšie riešenie, keď si z Bratislavy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (20.02.2008 11:29) |
vadim tu firmu resp. ich stranku som si vsymol uz davnejsie ale niesu autorizovanym predajcom vsak alebo sa mylim? |
Vadim - v uplnom zaciatku ked som isiel nacelu vec tak ze si to kupim - tak som kontaktoval tych zo Svitu (lebo Brnaci ma odkazali na nich ze oni su predaj ND na Kawasaki pre SK) - chlapci zo Svitu ale o tom replacement kite (obj cislo 99999-0070) nic netusili - nie je totizto uvadzany ako nahradny diel - alebo tak nejak. Tak som sa vratil naspat do Brna - a tam ta story pokracovala tak ako je v clanku. |
Hodnotenie: Prístup niektorých oficiálnych zastúpení na Slovensku: |
No a čo robia tie zástupy Logistikov na Slovensku?Zlatá mototechna ,dal si 50-ku do vačku a do týždna si mal všetko pripravené pod pultom |
cazzo veru s tymi motoshopmi mas pravdu. ked si ja pridem do svitu ze mi nieco treba chala zdvihne telefon a na druhy den si po to mozem prist alebo sadne za pocitac natuka objednavku povie mi ze mi posle sms alebo zavola ked to u nich bude a do tyzdna to mam. som si u nich kupoval piest na svoju kawu a do tyzdna tam bola a origo kawasaki |
ono sa to zlepší, ked bude väčšia konkurencia ale ta pride az s väčšou kúpyschopnosťou |
zo servisom mam problem aj ja.jeden tu sice je ale aj ten uprednostnuje auta a chlapik je abolutne nesriozny tak potom este mam na vyber jedneho chalana a aspon ten je fakt sikovny a mne dokonca robil moto v mojej garazi a bol som pri nom. este vo svite hladaju mechanika a vraveli mi ze chcu robit servis a aj pneu servis ta uvidime |
Hodnotenie: Campa: ak by boli v Brne sikovni, objednali by novy diel zadarmo (zvolavacia akcia) a od zakaznika by vypytali peniaze (lebo to nekupil u nich). Boli by len ziskovy, nie stratovy. Nijak by "ciernym" dovozom netrpeli, len na nom ziskali. |
Hodnotenie: Myslel som si, ze ked si kupis novu masinu, problem nebude. Ale mylil som sa. Pekne si to napisal. A dobre ze si sa z tych pepikov nepos...No ved vies co. Je to fakt neskutocne, ako niekto kasle na nikoho, co mu dava chlieb do ust. Sila. |
Vidi ja som nic neskusal (ked ze neni moja ta 4kolka je bratova to je ten evo8) ja som sem len ten clanok capol , ok ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomzuzu (22.02.2008 10:57) |
neskusal ale vyskusam - idem menit olej - som zvedavy ako dlho budu objednavat filter |
pridavam dalsiu 'perlicku' - volal som do kawa brno, ci vedia vystavit COC dokument. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (22.02.2008 15:12) |
...len doplnim ze zvolavacie kampane organizuje importer a vykonava autorizovana dielna. |
Loobo: to nie je slabou snahou, ver mi, ze uz vela firiem bojovalo o to ziskat kawu pre seba, ale samotna kawa to zamieta, v tom je problem... |
Hodnotenie: u nas je ten problem ze ludia ktory maju seriozny pristup a robia s motorkami nemaju love na to aby sa tim zacali vo velkom zaoberat a ti co maju motosalony to zanedbavaju , cest vynimke ... STYX vrable ! |
Hodnotenie: vies ked si kupil v usa stvorkolku tak sa vobec necudujem ze ta pytali za vsetko zaplatit. ty si sa mal obratit s reklamaciu kde si ju kupil. |
Od 01.07.2007 platí nový zákon o ochrane spotrebiteľa – zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, kde v ustanovení § 18 sú stanovené povinnosti predávajúceho pri uplatnení reklamácie: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 43864 | Včera: 214733