Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (35 hodnotení)
Diskusia k článku: Aprilia SL 1000 Falco
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: Tino: Upravené 1 krát. Naposledy upravil kankoXF (11.02.2008 1:05) |
Hodnotenie: pekne si to napisal.Ja mam pretu TL,ako keby som Seba pocuval)))Prve dva tyzne som skoro plakal od zlosti ze som ju kupil.A ked som si zvykol,tak by som ju uz nemenil za nic.Vlastne na tie dvojvalce tu boli pripomienky iba od tych,ktory skusali chvilku alebo ani neskusali,iba citali niekde.presne si vystihol to,co prinasa dobry litrovy dvojvalec.Aspon TL ka a Falca. |
Hodnotenie: Kamarát mal žihadlo Pegaso ,takže ja som žiadne predsudky voči talianskej Aprílii nemal a nemyslím si že len Ducati robí dobré dvojválce.Stupačky by som vyššie nechcel som asi rozmaznaný pohodlím XTZ ,kedˇsom sadol na kamošovu CBR RR zo športovo vysokými stupačkami hnedˇsom dostal kŕč do nohy a nevedel som z nej zliesť Tiež mám rád hrmenie dvojválca a parádny ťah odspoda .Kedˇmáš tak dlhé prevody mohol by si skúsiť o jeden dva zuby kratší prevod motor je na to silný dosť a divil by si sa ako ožije pocitovo aj o 10 koní výkonu viac. |
Hodnotenie: super napisane, niektore myslienky stoja za to! Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (11.02.2008 7:53) |
Hodnotenie: dobre napísané, vidím že dvojvalce su si dost podobne, až na par drobnosti na motori je to ako by som čítal o pocitoch jazdy na mojom SV. aj ja som si splnil sen a momentalne neuvazujem o vymene, je to proste hard core o akom som snival. Teraz len čakám na riadne teplo a tiez chcem dat šturec...trochu ju vyskusat v tych serpentinach... |
Hodnotenie: Jednu vec trochu nechapem... Preco chcete za kazdu cenu motorku na ktorej ide vsetko tazko? Nie je lepsie, ked moto spolupracuje? Ja si osobne vyberam to, co mi najlepsie sadne, nie to, na com sa neviem odviezt a musim sa prisposobovat... |
Hodnotenie: tomxx to neni o /ne/ spolupraci motorky |
Hodnotenie: Pekne napisany clanok. Ale nerozumiem tomuto: |
Hodnotenie: Existuju univerzalne motorky, ale asi aj univerzalni jazdci. Ja asi taky som, mne sadol ako R4, tak aj V2, aj 600ccm, aj 1500ccm, kazdy ma nieco do seba... |
Hodnotenie: XJ900: |
tino hmmm no neviem.. mal som varadero, vozil som sa aj na caponorde a takisto som jazdil viacero dalsich dvojvalcov ale ani na jednom som nemal pocit ze motor do 3000 otacok prakticky nefunguje... naopak pri GS mozem povedat ze jednoznacne to taha odspodu a vrch je taky cajovy Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (11.02.2008 10:09) |
raptor: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tino (11.02.2008 10:20) |
Este ma napadlo, moje Falco malo povodne o 20 koni menej a nejaky "restrictor" pre obmedzenie nasavaneho vzuchu v airboxe a takisto treba prestrihnut jeden kabel tusim z riadiacej jednotky, aby som nastavil druhu palivovu mapu.Prva palivova mapa ma podla niektorych za nasledok, ze motorka reaguje na plyn vo vynimocnych pripadoch s oneskorenou odozvou(mozem potvrdit) a mozno aj inu charakteristiku v spodnych otackach..... Zda sa mi, ze ten kabel este nemam prestrihnuty, ale na brzde bolo nameranych nejakych 106 koni na zadnom kolese, cize radsej sa chcem s niekym poradit, aby som nieco nepokakal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tino (11.02.2008 10:37) |
Hodnotenie: že porát sem mjeu husí košku! Najprf začaua na levém líci aš k uchu, potom sa to dostauo aš na levé pleco a oket. No ale ket sa mi to dostauo na vrch huavi, reku dost dobre napísané! Skúr bich povidau, že velice dobre napísané! Ťa to pjekňe tuším zežrauo, to dvojválcové talianske magóre... |
Hodnotenie: velmi pekna motorecka a velmi prijemne a dobre napisany clanok!!! |
no ty vole.....nic v zlom, ale nevypada to lakavo |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tino (11.02.2008 12:33) |
Hodnotenie: super napisane pekna motorka & pekne fotky zo sturca.. minuly rok som ta tam zo par krat zahliadol. |
Hodnotenie: ... krásne napísaný článoček a ja tieto talianske cicušky tiež móžem ... |
wert: |
rmacko: |
wert kedy napises podobny clanocek o tvojom novom liblingu? |
Hodnotenie: Celkovo dobré....pekne napísané aj nafotené. Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (11.02.2008 13:52) |
TO : Tino - |
som sem pisal ešte doobeda daco no vypadol nam server. Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (11.02.2008 14:38) |
TO : raptor - |
macko ved ja som napisal caponord nie rallye raid |
Hodnotenie: Out of the dark .... |
Hodnotenie: moc pekne napisane, som netusil ze mas take umelecke sklony... |
Hodnotenie: Pekny clanok.Aj ja sa pridavam mam sice len SV 650 S jazdil som na TL 1000 S a VTR 1000 F a som uplny blazon do sportovych V2 motorov.Jazdil som aj na mnohych R4 ale nedaju sa porovnat z charakterom a zabavnostou V2.Tino prajem mnoho stastnych km v sedle Falca Upravené 1 krát. Naposledy upravil redtwins (11.02.2008 17:26) |
Hodnotenie: Super napísané - každý takýto článok ma len utvrdí v mojej tohtoročnej plánovanej výmene 4R za 2V |
cavan: |
Hodnotenie: Toto nie je moja krvna skupina motorky, ale clanok sa cital vynikajuco. Jeden z tych lepsich. Velmi dobri styl, pisane srdcom. |
tomxx.myslim si,ze ked na motorke nabehas aspon 100000km tak zistis ze o com to je.Mam aj srad750 a ta ide ako chces .ale na nej sa preveziem iba ked ssa TL pokazi.A o Honde kvoli tomu nerozmyslam vobec. |
a este o tom tahu.Mne taha od zaciatku az po omedzovac.hoc priznavam ze v omedzovaci som bol mozno dvakrat.za cely ten casozaj a niekde som tam cital,ze pegaso je zihadlo.))))) Upravené 1 krát. Naposledy upravil TL11 (12.02.2008 7:58) |
TL11 Pegaso je žihadlo v tom zmysle že je živé a často sa stavia na zadné.Nejaká krosová CR125 by ťa vyľakala a povláčila viac ako tvoje ťažké TL.Niekto si myslí že len mašina z maximálkou 250 km/h je žihadlo , omyl Ale to zistíš až neskôr. |
TL11 co sa ti kazi na TL-ku? Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (12.02.2008 11:36) |
marek750 mal som moznost vyskusat si 520EXC... takze zhruba viem o com hovoris |
Hodnotenie: pekny clanok. dobre citanie. chapem tvoje zapalenie pre 2 valcove V-cka.. je to citit z celeho clanku. super! |
Hodnotenie: dobre napisany clanok, sfukol som ho jednym vrzom. drzkova v cizme je fakt dobra. |
Raptor ver že už som nielen vyskúšal ale aj šiel 500km dlhú cestu na GSXR 1100 .Na to nepohodlie a bolesť nikdy nezabudnem.Uznávam je to sila a ako píšeš o 8 tisíc otáčkach kým nemáš kilometrovú rovinku tak liter ani poriadne do otáčok nevytočíš.Oveľa ťažšie ako vytočiť je zas ubrzdiť a vybrať zákrutu. |
Hodnotenie: k teme: Tino, po precitani je jasne, ze vies o com pises, a pises o tom naozaj veelmi dobre. |
marek750: |
Hodnotenie: No Tino, teda fakt pekne napísane...secko bolo aj mokre slipy aj drškova v cizme |
Hodnotenie: Tino super clanok! Ja sa uz dlho chystam na nieco podobne s mojou VTRou, je to perfektne povozenie, plne emocii, na bezne cesty fakt super ako niekto napisal, akurat na okruhu uz straca dych - aspon teda VTR (brzdy, vykon). A s tymi otackami mi to tiez prislo divne, VTRa je uz slusne jazditelna od 3000, ale jasne ze jej slusia vyzsie. Ja by som 2V tiez nemenil za 4R ale chytilo ma jazdenie na okruhu a tam 2V naozaj nestiha - no mozno spicky u Ducati atd. |
bedna: |
dobre. jak povis. vecer sa nenatrtkam a pojdeme rano. Lebo ta plnka co tam bola vtedy ked sme boli spolu to bolo dost o hubu. Preto aj na babu chodim v dost divnom case. Protismerakov fakt nemam rad. |
doobeda je to v pohode, aj cesta tam je velmi "svizna"... |
na to pegasso no koment.a neviem kedy budem zistovat ako je ta motorka divoka.Snad len ti popriat aby si sa jej drzal,aby Ta nezhodila niekedy |
Hodnotenie: ...nic lepsie ma nenapadlo ako vyjadrit tvoje pocity napisane v clanku "milionom"palcov,ktore podla mna dokonale vystihuje tvoje nadsenie z noveho stroja ku ktoremu ti maximalne gratulujem a prajem ti s nim veeeeeeeeela nadhernych chvil a bezproblemove vozenie |
Hodnotenie: pekny clanok, chcel by som tak popisat aj moju prvu jazdu, to by som ale musel aspon tak vediet po slovensky ako ty. ta Falco je taka bizarna masinka ako Triumph Sprint RS proste ani nahac ani jogurt a skoro ju nikde nevidiet. |
uz dlho ma mata RSVcka. Ale mna mata selico a stale. Urcite som neni fporatku. Ale moje esvo sa mi tak paci, ze je mi luto ho davat prec. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (12.02.2008 20:38) |
bedna: |
ano. na hradisti na stadione tam jeden na tom dofrcal...a potom kokotskym tempom nakladal prec. Mal svoj den. |
preco to pise ze autorom clanku je kankoXF ? Teda dolu na hlavnej stranke motoride v preferovanych diskusiach, aby som bol presny Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (12.02.2008 20:52) |
TO : bedna - |
Hodnotenie: tino super clanok a krasna motorka niekedy sa uz snad stretneme na kopci |
rmacko: tu Caponord som dlho vidaval na tipmoto.com povedz bola to dobra kupa? |
šag nakonec seci skoncime na kaponordoch a inych cendurach s polodrapakom a makkym podvozkom, ked sa nam cesty rozpadaju. Tuono ma kamos v blave sme ho minule pri 6 stupnoch prehanali po mierovom, ostatne detaily nenapisem, lebo ma seci dojebu. Ja musim mat kapotaz. Inak bola fakt povabna. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (12.02.2008 20:58) |
bedna to dufam nie.take jazdenie by ma asi nebavilo.mozno ked budem starsi |
bedna: |
Toronto:ja ked budem stary tag miesto copra si to kupim, Teraz este ne. A coper si nikdy nekupim. Rad sa na ne pozrem, ale tam to konci. A neviem preco sa vzdy uskrnem ako kokod a mam zmiesane pocity. |
to som akoze nechcel urazit coprakov, mam medzi nimi kamosov. Oni si zas klopu na celo, ked viadia moje na hranu cierne gumy, po krajoch namodrale. Ale inac sa chapeme a chodime spolu aj na pivo. |
ved ja mam medzi nimi tiez kamosov... co sa tyka kategorie CCC tak ak ma to raz klepne tak to zas bude len ulet ako Valkyria, Montauk alebo Ural Vlk... ale dlho dlho sa chcem este vozit na "normalnych" motorkach |
Tase prejst sa krizom po Texase alebo Mexiku na nejakom Victory, hmm, neprotestoval by som, urcite to ma svoje caro. |
kokos raptor, davno som sa tak nenasmial, pozri si aj druhu SS prosim ta... |
jaj vy hovada sak to capnite aj sem nech sa zasmejeme aj my |
Tino, mimochodom, preco az 1.5.? To nechces pred zavodmi aj trocha potrenovat? Osobne sa chystam uz trocha skor, dufam, ze mi to vyda. |
Hodnotenie: Pekny clanok.Lepsiu motorku som asi ani nemal(mam rsv).Tak perfektne nastavitelny podvozok, tvrdy ram a tu zadnu vidlicu.Neskutocne dobre brzdy ovladane jednym prstom(predok)Na zaciatok sezony mam pre nu (mna) zopar darcekov eprom, nove sanie,arrow,zmena sekundarneho a primarneho kolesa adt. |
BLADE: |
Tino |
Potom sa pochval, ked to porobis, celkom rad by som si to pozrel...Mille je ikona. |
Hodnotenie: tino, presne tak isto sa chova motor na tuone, do tri a pol nist a potom to ide tusim do pat,medzi pat a sest je medzera a potom ides ako vystreleny z trenek... |
Presne tak, od 6 tis. do ide jak splasene a ten zvuk vtedy...hmmm... |
Hodnotenie: Pekny clanok ... skoda ze tu niet takych viac. Nech vam to spolu dlho klape! |
TO : raptor - |
macko v pohodicke.. ja uz som si zvykol na zvuky tatramatky |
ne ne, to neni z mojho Falca, sak nevidis tu striebornu nadrz? |
Neviem ja som nespozoroval take prepady ako pisete TINO,PAGI ale ja mam K&N a iridove sviecky a tankujem len na SHELL POWER 100 tak mozmo to ide trosku lepsie. |
Blade: |
No tie vyfuky budu na pricine ze mate prepady.A eprom neni problem(dufam )tiez som si ho este len objednal tak som zvedavy. |
TO TINO |
Ja som sa na jednej stranke docital, ze Falca boli predavane cca 80-konove a procedura zvysenia vykonu sa tykala odstranenia "obmedzenia" sania a prestrihnutia toho kabla. |
Uz som to pozeral. Ten eprom, sanie a vyfuk by to mali vyrovnat. |
Hodnotenie: KRASNY CLANOK!! RSV ide od 3000ot/min az do obmedzovaca.. samo ze po prudsiom pridani plynu pise guma na asfalt a drti ju.. takze zalezi len na cite jazdca.. ja uz nic ine nechcem a neplanujem, jedine V4!! |
Pozeral som prave teraz papier z merania na dynojete a mas pravdu je tam mierny prepad.Pojdem na dyno po vymemne epromu a vyfuku. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 219612 | Včera: 168953