Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (18 hodnotení)
Diskusia k článku: Porovnanie starého a nového modelu Hondy XL 1000 Varadero
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Pekný stroj toho už je lepšie ako predošlá verzia ale stále tá spotreba. A mne osobne chýba viac priechodnosť ťažšieho terénu aj keď viem že záleží na jazdcovi však Hergi? |
To áno, veľa záleží na jazdcovi. Ja mám silný pud sebazáchovy, preto sa do ťažkého terénu nepúšťam, ale napríklad taký Awia... |
Hergy: pekne a prehľadne napísané |
Hodnotenie: veľmi dobrý objektívny článok! práve predávam staré varaderko a mám zálusk na novší typ... po precitani ma napadla jedna otazka: je mozne preprogramovat riadiacu jednotku tak, aby ignorovala nepritomnost lambda sondy v pripade vymeny koncoviek vyfuku? |
Hodnotenie: Vycerpavajuci clanok. ...vhodnejsiu temu si si uz nemohol ani vybrat. |
Hodnotenie: No o Varadere tu už bolo toho nadiskutované Môj názor na Varadero je asi známy, Prekáža vyžšia spotreba, avšak je vidno, že sa honda hýbe správnym smerom, vstrekovanie a šestka spotrebu znížilo. Je jasné, že Honda nesmeruje varadero do terénu a čo sa týka asflatu alebo ľahkej šotoliny, Varan odvádza dobrú prácu. Svedčia o tom aj predajné čísla a obľúbenosť modelu. |
Hodnotenie: velmi dobre porovnanie |
Pekny clanok s fajn informaciami. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tino (06.09.2006 11:07) |
Hodnotenie: Krasny clanok, super! Prehladny, vycerpavajuci, klobuk dole... Hergi, Aprilia robi aj Capa v terennejsej verzii, RallyRaid (je vyssi v sedle aj podvozku o 4 cm oproti obycajnemu, ma progresivne vinute pruziny a nastavitelene tlmice vpredu, aj zadne pruzenie je inak vyriesene, je inak sprevodovany a seriovo ma padaky horne, dolne a stredne, nosice a dva hlinikove bocne kufriky, chranice ruk) a videla som na vlastne oci, ze presiel vsade tam, kde aj KTM LC8. Ale sikovny jazdec na nom sedel, to musim priznat RallyRaid je seriovo vybaveny najlepsie. Je to brat mojho capa, tak sa ho samozrejme zastavam najviac . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kwasak (06.09.2006 11:19) |
Tino - fotili sme v Juri na jednej rovnej cesticke a jednej polnej - tiez rovnej. Ak chces vidiet Varana "na kolene" (bohuzial nemam nohavice so slidermi, tak povedzme na stupacke), pridi vo stvrtok podvecer na Pezinsku Babu - mal by som tam byt. |
Kwasak: zatial nehladaj, nie je to az take akutne napadlo ma to skor ako filozoficka otazka, planujem pobehat nejake tie vychodne krajiny a ako pisal Hergi, niekde si este nerobia tazku hlavu s olovom v benzine... preto ma napadla alternativa vymeny koncoviek (vybratia katalyzatorov z koncoviek, ak sa to da), je mi ale jasne, ze riadiaca jednotka bude protestovat... o ladene laufy nemam az taky zaujem, ale samozrejme v pripade ich pouzitia je motor potrebne nastavit... |
Hodnotenie: Zaujimavy clanok! |
Hodnotenie: velmi dobre spracovany clanok ako fakt hergott mas cerveny bodik , Varadero ma vzdy "pritahovalo",ale potom som sa chcel viacej orientovat do terenu hlavne po Motoride Enduro Rally kde som videl co dokazoval Gazko na svojej KTM 990 Adventure,ale neda mi nepochvalit aj teba Hergi (myslim ze klobuk dole,ako si to zvladol,ja by som sa sto krat vyvalal s mojou vyzkou a s takym tazkym strojom) no po tomto clanku sa asi znova priklanam viacej k cestovaniu po asfalte a miernom terene ci tak akurat ojazdenym polnym cestam. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Orin (06.09.2006 12:33) |
orin: |
Agressor: |
No ja by som podotkol, ze okrem vsetkych vylepseni mi ako vynikajuca vec pripada ten letecky uzaver nadrze. Pretoze to co bolo na starom varane bolo ako sto rokov za opicami. Aby clovek na takejto cestovnej motorke odkladal viecko nadrze s klucom na pumpe na stojan, ako na nejakej starej skodovici to bola vec ktora ma fakt zarazila... |
Tino: ja ti mozem poslat obrazok V-Roda na kolene |
FaDe: |
Hodnotenie: Velmi dobre napisane. Pravda je taka, ze okrem malovania sa Varan ani nehra na Africa Twina. Na "civilizovanu" cast sveta je to idealna masina... Horsie je ak jazdca tahaju necesty (a nepumpy) vychodu, eventualne Afriky... |
Hodnotenie: tino, to je len ta motorka dobra, ktoru vidis dat na fotke na koleno? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tahitan (06.09.2006 14:26) |
Tahitan: |
s tymito motorkami bezne na koleno?? to sa mi trosku nechce verit a aj ja by som to strasne rad videl!!! |
fade- olovo by po spaleni zanieslo pory katalyzatora, preto tam nesmie ist olovnaty bencin.. |
date sem niekto nejake foto principu alebo priamo toho leteckeho uzaveru nadrze?please |
domino aby bolo jasne ja som mal na mojom vare vzadu o 5 zubov mesiu rozetu, (sprevodovane na spotrebu a uz to nebolo take zive odspodu) a s plne nalozenymi kuframi som jednoducho mal pocit ze varan akceleroval lepsie (viac zatiahol za ruku) ako strom, okrem toho mi na litrovom strome prekazaju vibracie motora od 2500 do 3500 otacok, viem ze to neni chyba robi to kazdy jeden strom ale mne to jednoducho vadi, dalsia vec strom nebrzdi tak dobre ako varan (dane aj konstrukciou brzd varan 3 piestokovy dual + cbs strom 2 piestikovy dual) a to varan ma oproti stromu jednoznacnu nadvahu.. v prospech litroveho stroma je spotreba a vaha, ale to uz porovnavam stroma s varanom |
miros139: pisal som ze clovek vymeni koncovky v ktorych su katalyzatory a potom sa moze olovo tankovat, takze katalyzatory nie su problem, skor by ma zaujimalo ci olovo neskodi vstrekovaniu |
Tino: pozri, ja nie som narcisista, nefotím sa v každej zákrute na kolene. To, že ty si na svojej motorke rozkročený ešte neznamená, že iní nevedia jazdiť. Na výjazde či zjazde z diaľnice bežne chytím stupačku a keby som vysadol, tak aj koleno. Na budúci rok, keď budem mať obuté cestné gumy, ti to rád predvediem naživo. No a štýl "jedna babka povedala" mi je neznámy, na svojom varane mám nakrútených skoro 50 000 km, na cudzích cez 1500, čo je dúfam dosť na to, aby si pochyboval, že si vymýšľam. |
Hodnotenie: Herghott> Super clanok mne sa varan ties velmi paci |
hergy dufam ze budete, som zvedavy aj na nazory ineho varaderistu na litroveho storma |
Tino - neviem, preco si myslis, ze to nejde. Z Varana na kopcoch ako Baba elbo Sturec normalne vysadam a skrknut stupacny vo vysadnuti tiez ide. ....tak kde je problem? Co sa Ti este nezda? Ze som si nekupil tesne kozene gate s plastovymi pukmi, ktore budem silou-mocou tlacit o zem? ...a naco? |
Hodnotenie: kua zabudol som hodnotit takze.. |
Tino: aby som nebol za vetroplacha, prikladám video. Tí chlapci tam idú evidentne lážo-plážo, nechytajú stupačky ani nevysadajú, ale musíš uznať, že keby chceli, tak by prípadné slidre zodrali... |
Hodnotenie: fajn clanok Upravené 1 krát. Naposledy upravil dodoKE (06.09.2006 23:22) |
Hodnotenie: super clanok, ja mam tiez hondu, konkretne transalp, ale v tejto triede sa priklanam ku GS-ku, je mi najsympatickejsie. |
HERGOTT: |
AGRESSSOR: Upravené 3 krát. Naposledy upravil Tino (07.09.2006 10:40) |
Tino - myslim, ze tito (pozri linky) nemaju problem to koleno na asfalt dat. ...ale uz konecne pochop, ze ludia, ktori jazdia na Vranoch si neobliekaju racingove nohavice so slidermi. |
Agressor: |
Tino - pretoze nemaju a nenosia nohavice so slidermi, uz to pochop. Ani Herghott ich nema ani ja ani ziadny varaderista, co poznam. Igen? Alebo myslis, ze mam opret koleno bez slidera o zem? Ver mi, ze to je jediny dovod, preco pri vysadnuti neopriem koleno o asfalt. |
Tino: Nechápem čo máš stále s tým kolenom. Náklon nieje o kolene. To ze ty ho vystrčíš nič neznamená. Ja koleno nevystrkujem vôbec, nieje to môj štýl a nemá to nič dočinenia s tým ako prejdem zákruty. Bežne obieham mnohých, ktorým to koleno trčí. |
Naklon nie je o kolene=nie az taky suhlas. |
Tino rozlisuj medzi vysadnutim a oprenim kolena o asfalt. |
Toto je naklon |
Tino, moje posledné slová pre teba v tejto diskusii: cestné gumy budem mať až na budúci rok preto, lebo o 6 dní odchádzam na mojom Varadere do Egypta a mám na ňom obuté štuple (drapáky) a s nimi to klopiť na stupačku ani koleno nebudem (ale dá sa to - viď Awia). Kde v článku píšem, že s enduro gumami to klopím na koleno? Nikde. |
Agressor: |
Hergott: |
DodoKE: ale jasné že Triumph tam patrí, ale skôr som hovoril o konkurencii na našom trhu. Triumph tu nemá zastúpenie. |
Tino - vysadam na Varadere, vysadal som na sestkovom Fazeri, vysadal som na VFR800. Gate nenicim len preto, lebo vnutorne koleno nepritlacim k zemi, ale skor k nadrzi. |
Agressor: Upravené 2 krát. Naposledy upravil Tino (07.09.2006 12:29) |
tak tak, zabudlo sa aj na KLV1000 |
Agre a Dominator: oficiálny test, oficiálny trh. Nechcel som brať do úvahy dovoz. Dominator, inak KLV je presná kópia V-Stroma (vrátane ceny), takže tu nie je veľmi o čom. |
Tino: drať koleno na Varadere je podstatne ťažšie ako na Fazere, chce to ozaj dobrého jazdca. Moja TDM je vysoká a koleno by som na zem nedal, lebo sa bojím, ale na manželkinom Fazeri ho dám, ale nerobím to, lebo nejazdím tak, aby to bolo potrebné. Ak dobre pozrieš video od Hergiho, tak keby tí chlapci vysadli, tak to koleno isto oprú, ten náklon je ozaj poriadny. Niekedy mi vysadanie pri bežnej jazde pripadá, ako hranie divadla na ceste. V podstate nechápem o čo ti ide, si zaťažený na varaderistov? |
Tino - motoriek som vyskusal kopec - jedna z nich bola aj duggova VFR800, na ktorej som sa previezol v zakrutach pri Bojniciach. Vsetko je zazivnejsie ako Varadero (, ktore Ti neda taky intenzivny zazitok z jazdy ako ine motorky), ale fakt je, ze tu VFRu bolo treba trochu tlacit do naklonov. Co sa tyka vykonu a priebehu motora - bez komentara. Je to rozdielna kategoria. |
Agressor: |
Fade - myslim ze olovo by samotnej striekacke uskodit nemalo, v nej je palivo tekute. Odstranovalo sa z benzinov len koli tomu ze je toxicke, a aj koli tomu ze tvori vacsie usady ako ine antidetonacne latky, a tym padom nebolo po spaleni vhodne pre katalyzatorove motory, tak isto ako pre tieto motory nie su vhodne vsetky oleje. myslym ze nad SG /v citane / je olej vhodny aj pre kat. |
lure: |
Miros139: |
tino pocuj pristav varadero akekpolvek na sturec povedz kedy a mozes si to pofotit ak by si nemal varadero tak mi hergot urcite pozicia |
Tino: keby si aspon vedel, ze ide o umiestnenie taziska a nie o vystrcene alebo nevystrcene koleno |
Celkom sa mi paci clanok,kedze mam najaydene cca 20 tis na Afrike,20t na varadere r 2000 a 62t na var r 2003,dovolil bz som si iba doplnit roysihle informacie a to :podvozok vyrazne lepsi u noveho -tvrdsi predok,pri prebrzdeni sa az tak neponara,ladene koncovky bezproblemovo spolupracuju s katalizatorom,dual ma aj nevyhodu a to pri prudkom klesani na klzkom terene pribrzdenim zad.brzdou casto blokuje i predok co moze znamenat okamzity pad...Chyba palivomer,nie iba 4,6l kontrolka,bolo by super s kardanom a o par kg lahsie a upravit mu design,znizit vysoke tazke tazisko.Vynikajuce pohodlie spolujazdca.Motor ked nie lepsi tak zbavi.Na miernej jame som roybil obidva disky,v predu to znamenalo v 90km sus-defekt no bez padu.Slyder som uz skrtol ale musis vysadnut ako opica-neesteticke. Stupacky si pozri ako vyzeraju po nahanacke v Brne clanok Moje upravene varadero.Chcelo by to v dnesnej dobe,ak ma byt varadero v cele svojej triedy,posunut ho poriadne do predu v mnohych vlastnostiach !!! |
Chlapci nehádajte sa o draní kolien. Tino , zákruta sa dá rezko vybrať aj bez šúchania sliderov. |
Zeno: Upravené 3 krát. Naposledy upravil Tino (07.09.2006 15:28) |
Pajo: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tino (07.09.2006 15:39) |
Tino - on pisal, ze sa da, nie ze to robi, tak si to, prosim, uvedom Ty. |
tino zapochyboval si o tom ze herghott da varana na koleno, ja o tom nepochybujem |
Hodnotenie: Vidim, ze je tu tvrda diskusia "okruhovych drticov " tak ja trosku odveci: |
vostok ty stupackova pastoralia... varadero rozhodne neni offroad ale jednoznacne onroad |
Tino, som rad, ze si tu, pekne citanie...... |
hmm...moja VFR sa preklapa zo strany na stranu tahsie , dovod : turisticke gumy -nizsi profil prednej pneu , zamena za sportove pneumatiky zmenia spravanie celej moto v zakrutach. Pre normalneho jazdca je to zanedbatelne. tot moje vysvetlenie |
hergott: |
www.dailymotion.com/visited/search/VARADERO... - Honda XL125V Varadero - takto sa klopi! |
Škoda, že sa diskusie skĺzla k riešenie niekoho klopiteľského komplexu. Bol som ale oslovený tak sa patrí odpovedať. |
Agressor celkom pekne zabery jazdca na malom varane.Vsimni si ze naklon ma este rezervu v ,,stupackach,,Apropo v niektorych krajinach zap.Europy skuseni policajni motojazdci vobec nevysadaju kvoli znizenemu zornemu uhlu aj napriek tomu su pekelne rychli.Ked uz ta diskusia sa zvrtla na temu ci stupacka alebo koleno na zem, tak rozsirim temu o bonbonik a tou je skrtnutie stupacky a hlavneho stojanu.Iste sa vam to mnohym uz podarilo.To uz je slusna zakrutova nakladacka!Celkom dobre zabery museli v Brne ziskat podvecerni divaci a fotografi ked sme na okruhu jazdil s Risom K. z KTM a s Osim.Len co sme sa zacali nahanat so supersportami,stupacky zacali ,,zavadzat,, a od noh v kazdej zakrute sa hlasil 2-3m iskriaci ohnostoj.Bolo to celkom impozantne! |
Hodnotenie: Tino: Vsetci sme na nieco zatazeny. Niekto na kolena, niekto na stehna, niekto na zadky a iny na prsia. Toto je ale diskusia o vlastnostiach noveho a starsieho varana a nie o schopnostiach jazdca. |
Raptor: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (08.09.2006 17:45) |
Hodnotenie: Herghott, musim uznat pekny clanok si nam napisal, mne osobne sa velmi lubi Varan, len si myslim ze ta cena by mohla byt prijatelnejsia myslim za priplatok za orginalne prislusenstvo.. ale ajtak super stroj na turistiku, s takouto masinkou by sa kludne dalo vydat na druhy koniec zemegule.. |
Hodnotenie: Perfektny clanok, zato velka pochvala. Aj pekne stroje, no mojim favoritom aj nadalej ostava 990 Adventure Neviem ale ja by som dal prednu siluetu (okrem stitu) zo stareho a boky so zadkom z noveho. Zpredu sa mi ten novy zda taky.. hmm nezazivnejsi oproti peknym tvarovaniam a opticky oddelenou maskou od bokov stareho. Moj nazor. |
Tino - dnes sme boli s Deniskou na Babe. Tu su fotky stupaciek a Deniskinych (ladivnka!) ciziem (cizmy). ...Varan je asi prva motorka, co viem, kde spolujazdec brusi boty aj ked je na stupacke len spickou! |
agre svatu pravdu hovoris... pri dlhsich cestach si zvyknem davat boty na zadne stupajdy a pri naklonoch som prednu stupacku este nechytal ale zadna bota sa uz brusila o asfalt.... |
agressor: |
S Deniskou sme jazdili obaja, takze fotit nemal kto. |
...len som si to chcel pridat medzi sledovane diskusie... |
Hodnotenie: Tino fazer je nízka malá motorka na ktorej dám koleno na zem aj pri rovnom prejazde zákrutou. Nie si žiadny profík aby si potreboval dávať na zem koleno, profíci to robia aby pri prípadnom vykĺznutí mohli motorku na asfalte podržať kolenom. Ja to robím keď sa mi paria v lete gule aby som sa schladil vypadá to podobne ako ty na tej fotke. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 58659 | Včera: 173578