Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (30 hodnotení)
Diskusia k článku: Test vyzlečeného mastodonta BMW K 1200 R
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: čitanie dosť dobré, s drobnými nepresnosťami, čo mi ale až tak veĺmi nevadí, vždy sa niekto nájde , kto uvedie nepresnosti na pravú mieru, takže O.K. Podĺa mňa má K-čko trochu unavujúcu spojku, človek sa napracuje ako v malej posilovni. Ale na druhej strane, aspoň keď podá niekomu ruku, nevyznie ako "leklá ryba" čo sa testu týka, netvrdím, že je dokonalý, ale čítal som už aj horšie. Osobne mám celkom rád testovací štýl anglánov typu Mike Armitage&Co, tiež nepíšu vždy len samé chvály, občas dajú motke riadne za ušiská. Malého Zeda od Kawy zmrdali pod obraz a veĺkého ešte viac. Aj keď sú to nacionalisti a Triumph bude vo všetkých testoch naj,naj,najsam fasa, ich testy majú guľky. Netvrdím, že Hergiho a Awiove nie, ale nebál by som sa testy ešte trošku viac okysličiť, nech to má šťavu. Každému je predsa jasné, že neexistuje univerzálny test, ktorý sa bude páčiť každému. a takisto je každému jasné, že aj Hergi aj Awia už majú niečo odjazdené, takže majú právo soft trošku pritvrdiť - aj subjektívnym názorom testujúceho, to je úplne v poriadku. Dobrý test musí vyvolať emócie a to nielen u Reidia. |
jedna vec je oprava objektivnych chyb, nepresnosti ... na toto je forum super, autor clanku ma pripadne moznost korekcie ... |
Hodnotenie: vazeni mate niekto skusenosti s prevodovkami v rocnikoch 05,06,07? velakrat sa susaklo ze tie prevodovky mali problem a trebalo ich menit. je to tak? |
Hodnotenie: najsilnejsim nahacom je podla minulotyzdnovych info suzuki b king, ktory sa zacne predavat v septembri tohto roka s 184 k na kluke, www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults... |
Hodnotenie: Nic vam nepisat, potom budete pi*ovat, ze nie su testy. Keby pat ludi dostalo na test rovnaku motorku, kazdy napise svoje subjektivne dojmy a svojim vlastnym stylom. Mozu sa vyrazne lisit. Kolko ludi, tolko chuti. Niekomu je dobre to, niekomu zas nieco ine. Co sa jednemu paci, druhemu nie... |
Hodnotenie: maro2: zraca to je, Honda je Honda |
maro2: hmm dalo by sa povedat ze je tak skareda, az sa cloveku zacne zdat sympaticka |
Jazdim na BMW K1200S a som s nou MAXIMALNE SPOKOJNY!!! A co sa tyka BMW K1200R, treba vidiet nazivo! Mne sa velmi paci jeho agresivny, svalnaty a kozmicky vzhlad, je proste ina ako ostatne motorky! |
Hodnotenie: no co sa tyka vyzoru, v BMW tusim stale fetuju ...ale pekne napisany clanok, mne vyhovuje tento jednoduchsi styl...co sa tyka masiny, no fakt divocina...ale radsej by som v nej videl 4valcove V-cko ...k tym nepresnostiam: no nikto nie je dokonaly, vzdy niekto bude robit chyby a vzdy sa druhi budu na tom vozit... ...som fanda baworakov...ale len to... |
Hodnotenie: Dobrou doplnkovou výbavou, aj keď už nadpriemerne luxusnou, je elektronické nastavovanie podvozku ESA (ďalší príplatoček 28 litrov). Jazdec si môže zvoliť z troch režimov - normal, comfort a sport, z toho všetky buď na obsadenie sólo alebo aj so spolujazdcom. Prepínať sa dá aj počas jazdy a zmena je hneď citeľná. Otázne je, či bežný smrteľník skutočne potrebuje takýto luxus, alebo sa len bude pred kamošmi chváliť, že nič nemusí robiť manuálne. |
vmax, dost videa tam je ... mne sa tam masina normalne paci este viacej . Nenaklapa sa tazko zo strany na stranu pri takom razvore ? |
Hodnotenie: Nechal som si to trosku ulezat v hlave teraz uz viem a napisem to tu. HNEVAM SA!! |
www.bikecam.ch/bikes.htm Tu JE a kuknite ako sa krásne vlní v zákrutách www.bikecam.ch/karte.htm |
Hodnotenie: moja VFR mala zvuk ako pracka ... |
Hodnotenie: Hergott: pekne napisany clanok , mam len dve vyhrady : ja mam sice S-ko a najazdene 11 000 ale zadnu gumu zatra davam uz tretiu ( hergott posli navod ako mi ma zadna guma vydrzat 6000 km a k tomu podvozku , nemyslim ze by bol pretechnizovany a nepotrebny , skus ist par km po peknej asfaltke a ta sa napoji na klasicku panelovu cest akych je aj na slovensku dost tam ocenis ze mozes jednym prstom prepnut podvozok z tvrdeho sportu na makky comfort , ten rozdiel je viac ako citelny , spytaj sa chalanov na jogurtoch ako sa im jazdi po strej ceste BA - SERED , blinkre su fakt ine ako na ostatnych strojoch ale kecd si na ne zvyknes je to v pohode , mne sa uz zda ze klasicke ovladanie blinkrov je ovela nepohodlnejsie , hlavne ked musis mackat spojku a aj zapinat a vypinat blinker ...ale to je asi vec zvyku ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil lonelyrider (27.06.2007 23:37) |
tvoja mama prala v rukach alebo ste nemali tatramatku ale hned whirpoolku z tuzexu? |
pagy zasadne nesuhlasim... to automaticka pracka sa podoba na tuono... ale chodom motora |
Hodnotenie: Nie som mechanik a nevyznam sa v tom, mohol by mi niekto vysvetlit ako funguju tie duo a para a coja viem ake levery? A co je to sucha olejova skrina (ked je olejova ako moze byt sucha?)? |
rejdio, vsak sa necerti aj o mojej moto napisali nepresnost, ze sa podoba na automaticku pracku zozadu... |
Awia: tych nepresnosti je tam viac a tiahnu sa hned od zaciatku clanku. Ja ich nemienim opravovat. |
Kaiso: za poslednou vetou si stojim. Clanky v slovenskych motorkocasopisoch boli nudne a pisane akoby cez kopirak, preto ich uz par rokov nekupujem. A ked sa mi obcas dostane nejaky z nich omylom do ruk, vzdy ma len presvedci o spravnosti mojho rozhodnutia. |
Hodnotenie: No rejdio poslednu vetu si si asi mal odpustit. Cakam subjekto-objektívny testik od teba |
Podľa mňa je ten článok v pohode a to podstatné som sa dozvedel. Je mi jasné že ak píše článok Awia a Hergot, tak odsek turistika bude mínus pre všetky motorky ktoré nemajú v názve XL ,GS,DL....... Ale je to, ako bolo napísané, subjektívny názor, takže to beriem už aj po predchádzajúcom článku ako samozrejmosť. Proste, keď nemá motorka plexi ako výkladná skriňa , posed nie je vzpriamený s natiahnutými rukami ako pri čítaní novín u holiča, tak je to stratené. |
Hodnotenie: tuto moto som uz skusal a je super je to naozaj nieco vynimocne! ked raz budem mat moznost kupit si ju urcite nebudem dlho rozmyslat! |
Coden, to je len dobre, ze je tu aj narocny citatel, nie? Asi by vsetky diskusie nemali vyzerat, ze "super clanok", "len tak dalej" a podobne. Myslim, ze kritika vo vseobecnosti je fajn. Ked niekto clanok chvali, nikto sa ho nepyta preco... |
Hodnotenie: A ja si zase myslim, ze prave subjektivne info, ako sa komu jazdilo, co komu vadi a co sa mu paci su pre mna dolezitejsie, ako vseobecne info, co sa da dozvediet z X stranok na internete. |
|
Neviem reidio, ale mozno si velmi narocny citatel. Dobre, nasiel si par nepresnosti, ale velkej vacsine citatelov, vratane mna tento test priblizil zakladne vlastnosti tohto bavoraka. Je to na internete zadarmo, nemusis minat par sto korun na niekolko motocyklovych casopisov, ktore su na nasom malom trhu, takze plkanie a nadmerna kritika myslim nie su na mieste. Dakujem aj Tebe, ze si nieco poopravil, ale som rad, ze Herghott, Awia, Campa a dalsi robia tuto pracu a ja mam zaujimave citanie o veciach, ktore mam rad... Chalani nedavajte sa odradit a piste... |
Zaujímavé postrehy a nápady na zlepšenie. |
po adresnej kritke majitela K 1200 R uz nemam pocit ze test sa podaril, "slohovo" je to napisane velmi dobre ale zda sa ze par zavaznych faktickych chyb to dost degraduje Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.06.2007 23:34) |
... a už vôbec nechápem, prečo podaktorí tak agresívne kritizujete drobné príležitosti na zlepšenie... každý sa učíme... |
... nechápem tie divné nemecké tvary... |
Raptor skusim mu pomoct, ale dufam ze aj on povie co mu chyba. Ved nam ide o zlepsenie toho co chceme citat tak budme konkretny, nie len "nie je to poriadne" ale povedzme preco. |
Hodnotenie: Mna by zaujimal servis na taku motorku, teda presnejsie intervaly : olej, filter, ventily.....proste take tie zakladne veci. A potom v Ceskych motocyklovych novinach je taky dobry zvyk ze uvedu ceny niektorych nahradnych dielov. Ono sa na motorke obcas aj lahne a obcas nieco pokazi a tychto strojov asi ani na vrakoviskach vela nelezi. Takze treba kupit nove, napriklad take svetla, budiky, stupacku...... |
K cene sa uz nebudem vracat, jednoducho preto, ze by som novu za tu cenu nikdy nekupil...len nechapem tie narazky na ukrajinsky, rusky a cierny...kedze clo by dovozcu asi neminulo...ze? |
kmotr ako si predstavujes PORIADNY test K 1200 R? v com sa ti to zdalo slabe? |
Kmotr: co ti chyba v teste? Foto motorky na prednom a na zadnom? |
Hodnotenie: Jeden test za druhym a pritom ani jeden poriadny. Zrejme to prameni z toho (myslim uroven testov), ze nikto vam nedal zatial motorku na ozajstne ostre testovanie, ale zrejme iba na vikendove povozenie sa s tym, ze masina sa musi vratit bez skrabanca. Skoda, snad pride doba... |
Hodnotenie: Herrgott, fakt vtipny clanok, sulal som sa prirovnaniam |
Rejdio, pekne si mi naložil. Moja reakcia: s bočnými kuframi a tankvakom som sa fakt sekol, čo ma serie. K tvojim ostatným veciam: |
to s tym vypinanim smeroviek sa stavalo aj mne na rt, ked som chcel vypnut smerovky a mal som "kratky" palec, tak som omylom pridal plyn, co nebolo dvakrat prijemne. ale casom som na to dosiel. |
Mna zaujalo zaporne hodnotenie ohladom nadvahy. V porovnavacej tabulke kde porovnavate 5 podobnych motoriek ja tato motorka najlahsia. |
Hodnotenie: BMW nech radšej robí auta..... |
Hodnotenie: Dobry članok, ta motorka sa mi veeeeeeelmi pači, prosim si ju na Ježiška |
uff rejdio |
Hodnotenie: Toľko nepresností som už dávno nečítal a začínaš hneď na začiatku....ale dostala ma tá "nedostupnosť" kufrov, tankvaku a inej výbavy. Asi si si nepozrel katalóg BMW k tomuto modelu pán autor. Kufre, tankvak, zadný vak na nosič, všetko pekne originál BMW aj s logom. A potom sú tu aj iní výrobcovia. Že nepoznáš firmu Wunderlich, keď máš na stránke ich veľkú reklamu je dosť nepochopiteľné. Upravené 1 krát. Naposledy upravil rejdio (26.06.2007 15:12) |
Hodnotenie: hergi: oficialny tankvak a kufre uz asi su: |
Hodnotenie: Tak toto raz bude stat u mna v garazi |
Hodnotenie: Velmi dobry clanok, velmi nechutna motorka... |
herghott NIKDY! mozem este skusit po svahilsky ale vysiel som z cviku |
K tomu ovládaniu smeroviek na bawore, tak ako píše raptor, ani ja som s tým nikdy problém nemal. To ovládanie je iné, ale podľa mňa dobré. Ľahko sa zapínajú aj výstražné smerovky - podržaním oboch tlačidiel smeroviek. Ušetrí sa tým aj jedno tlačidlo. |
Raptor: ani keď potrebuješ naraz pridať aj vypnúť blinker? Ja ten problém mám na bavore vždy a to už som na nich nalietal dosť km. |
Hodnotenie: ... dobre spravený testík chlapci a aj to moto sa mi jak bývalému naháčistovi páči ... |
Hodnotenie: ste sa stymi tetstmi nejako rozsoupli inak pekna masina ale jedno viem urcite ze ju nikdy nebudem mat. |
Hodnotenie: "niekedy je problém ovládať aj plyn, aj vypnúť blinker" ... nikdy som tento problem nemal |
Hodnotenie: pekne napisane, dobre porovnanie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil trimer (26.06.2007 6:35) |
Dizajn tejto moto je jednoducho neuveritelny. To predne "akvarium" teda svetlomet s budikmi, ako aj tie kryty zavesenia predneho kolesa, zadna cast - ktora z niektorych uhlov vyzera ako keby tu moto ktosi rozkradol - to musel byt skutocne odvazny dizajner. O technickej stranke nepolemizujem, ale vzhlad je skutocne originalny, a chvilu trva nez to divak ocami absorbuje. |
Coden - záleží aj od oblečenia, ale takých 150 km/h už začne čoskoro liezť na nervy... |
Hodnotenie: Dobry test a s nadhladom, rad citam taketo testy poriadnych strojoven. Len by ma este zaujimalo do akej rychlosti je bez kapotaze jazda pohodlna. Alebo tych par km na zmrzlinu je to fuk... BMW ma naslapnute aj ked ja som skor Campov clovek - LIVE BY IT.... |
Hodnotenie: ze rozladeny trolejbus |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 30278 | Včera: 123081