Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (32 hodnotení)
Diskusia k článku: Novinka - Kawasaki VN 900 Custom
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
mám clasica, ale mám problem s motorom, teda nie snim ,ale zvukom z neho. mám pocit že to klepe. že vraj normálne. mne to normálne nepripadá. kupoval som v Bikerscentre. kto to tu má, nech dá vediet. welyx@inmail.sk Upravené 1 krát. Naposledy upravil welyx (18.06.2008 20:53) |
Majou: Vôbec so mnou nemusíš súhlasiť a ak som niekde napísal nepravdu, tak smelo napiš kde. Budem rád. Všetkým to dá viac, ako ironické a nič nehovoriace reakcie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (02.03.2007 9:29) |
Campa: pre Vadima nie je dolezity obsah, ale ton akym to je napisane, a hlavne aby s nim niekto suhlasil... |
Na základe Majouvej žiadosti som ti dal vedieť. |
Campa: Nič v zlom, ale riadiš sa podľa hesla "Čo sa babe chcelo, to sa babe snilo"? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (26.02.2007 11:40) |
Majou, síce ťa nepoznám, ale platíš dobre...kupujem druhé HD.... |
majou: ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď (aj na otázky, ktoré neboli vyrieknuté ). |
Campa: kolko som ti zaplatil za ten PR clanok..???? - daj to vediet Vadimovy, nech moze pokojne spavat. |
Ešte že to ide sa opraviť... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Carlos (25.02.2007 18:34) |
Carlos: Ja to viem, len neviem, prečo mi to oznamuješ. |
To predné koleso je fakt ako na banskom výťahu... |
Fajn. A teraz k veci: Upravené 3 krát. Naposledy upravil Vadim (25.02.2007 18:22) |
kašli už na to ... kardan je jednoducho pre ss ťažký a remeň by sa pri takej práci posral ... |
Silvo: Prečo si z dvoch možností vyberáš tú horšiu? Je logické, že som tým myslel rozmery a nie prehrievanie. Netušil som, že niekomu to nebude jasné. Moja chyba. Asi som precenil niektorých čitateľov a teraz to naprávam: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (25.02.2007 14:02) |
Vadim : Jáááj čaba a kto písal, že kardan neznáša teploty ??? Ja som len na margo toho uviedol F1-tku ty raketoplán ... |
Hodnotenie: clanok je napisany pekne, aj ked mne sa ta moto moc nepaci, ten zadok je akysi divny |
Hodnotenie: aj ked nie som traktorista, niektore choppre sa mi trochu pacia, ale toto urcite nie, fakt vyzera ako daky cinan... |
Čaba neblázni. V prípade F1 je polos jediné riešenie. Nech by bolo akokoľvek zlé, inak "nevazmóžna"... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (25.02.2007 1:01) |
raptor: ohladom K1200S: sportova turistika, i ked vykon trocha zavadza (alebo skor zvadza?) a este viac turisticky sa citi model K1200GT obrazok . Ale prve co ma napadlo ked som videl tento novy K1200S, bola fotka starsieho modelu K1 obrazok vystrihnuta z casopisu, z roku 1992, ktoru si pametam dodnes! To bol naadherny stroj. V tej dobe sa mi velmi pacil. A este ma napadol model z roku 1995, K1100RS obrazok . To je dobre ze sa pri niektorych modeloch drzia (dizajnovej) tradicie. |
čo nespľňa kardan ??? a to kolesá F1-tky poháňajú rozvodové remene, ako na mlaťačke alebo poloosy, čo je vlastne obdoba kardanu ? ... |
Ale tieto kritériá nespĺňa kardan tak isto, ako remeň. Tak se netěš milá Lízo! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (24.02.2007 21:23) |
to ja som vždy na moto spokojnejší, keď mám na stroji naddimenzovaný produkt. keď si vyberám v obchode hoci čo, tak si vždy radšej vyberiem produkt, ktorý vydrží väčší extrém. s pravidla má neporovnateľne vyššiu kvalitu a životnosť. na čo robiť kompromisy, keď môžeš mať kardan |
Silvo: Ale mňa ako fanúšika CCC absolútne nezaujíma zlý odvod tepla remeňa pri rýchlosti nad 300 km/h. |
podla mna by tam to miesto nevedeli urobit , keby vedeli a bolo by to lepsie ako retaz ,uz je davno aj v rozvodoch . |
Vadim, no vidíš. Práve si tu vymenoval skutočné "výhody" remeňa. |
Hodnotenie: Silvo: Duggo má pravdu. Reťaz špičkovej kvality je lepšia, ako remeť špičkovej kvality. Okrem tej šírky, aj kvôli prehrievaniu. Oceľ znesie väčšie teploty a zároveň lepšie odvádza teplo. Aj ako materiál, aj vďaka členitejšiemu tvaru. |
duggo, neblázni, to chceš povedať, že konštruktéri SS by nevedeli urobiť miesto pre takú fantastickú vec akým je remeň ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil silvo (24.02.2007 20:30) |
silvo: |
remen na SS sa nepouziva koli nedostatku miesta a retaz je retaz |
Vadim, na čo tu potom píšeš o zahrabávaní zadného kolesa do piesku, keď je všetkým jasné, že je pre motokros kvôli bordelu nepoužiteľný. |
naco nam je najaka nova Kawasaki VN 900 Custom , ked si mozme pokecat o kardane . |
Jasne, ale to len potvrdzujes co som pisal o tej odratej rytke. Jasne ze sa da jazdit aj s kardanom ale jazdec to zo zakruty musi osolit plynulejsie a davat viac pozor, ergo bude o desatinky pomalsi ako retazar. Pokial ide o mna je to jedno, ja ten potencial neviem vyuzit, s kardanom som spokojny lebo som lenivy a retaz pre mna nie je. Remen by ma potesil, ale asi hlavne koli optike. |
madigor, rp76 asi som sa zle vyjadril, je mi jasne ze s RR, R1, GSXR sa to porovnavat neda, sypem si popol na hlavu |
Je teda nie som ziadny "supersportovec" ale aj mne je jasne ze BMW K1200S nemoze byt v ziadnom pripade supersport. Je to sportovy turista, na supersport ma prilis dlhy razvor, asi o 50 kg nadvahu a rajdy ma tiez kapanok vysoko a siroko, ci mylim sa? Ak by islo len o vykon a krutak tak potom co je BossHoss? |
nieco ako hayabusa.. taky super rychly autobusa |
raptor, vzhladom na hmotnost a razvor by som to videl na sportovu turistiku.. |
cannon-bmw.co.uk/cannon/New_Bikes/K1200S... |
Vadim 200 bodov za posledné.... |
Vadim: Zase bodujes... Upravené 1 krát. Naposledy upravil skrina (24.02.2007 10:58) |
Vymeň si opasok za kardan! Ale aj tak je podľa mňa najlepším riešením kardan pod remeňom a hrubá zlatá reťaz na krku! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (24.02.2007 9:26) |
Vadim. |
Silvo: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (24.02.2007 8:59) |
no práve ... rozoberať tu zahrabávanie zadného kolesa do piesku, keď na mašinách kategórie ccc sa motokros aj tak asi tak skoro jazdiť nebude |
Silvo si ty ale ... jako to povedat a neurazit ta.... zanovity (povodne to malo atakovat inteligenciu ale krotim sa). |
Vadim, kardan je podľa mňa najinteligentnejším riešením. Je to čistá práca. Všetko schované, a v olejovom kúpeli. Upravené 2 krát. Naposledy upravil silvo (23.02.2007 20:49) |
no neviem , mne sa paci stary styl ,bielocervene pasy na kolesach ,cierne spice ,ziade zbytocne plastove chormove listy a krytky ,troska hrubsie predne koleso , tenke vyfuky obalene latkou ,nejaka tmavsia matna farba , |
Hodnotenie: Som si zase pozeral fotky Classica, a musim zase skonstatovat ze oproti tomuto choppru ma (pre mna) jednoznacne tisic krat vacsi sex-appeal. To je ale samozrejme vec vkusu. |
chlapi ja som sice iba 95kg pako z dediny ale na VL1500 som nezbadal ziadne dvihanie. |
je mi jasne ze ludom od CCC sa z estetickeho hladiska bude remen zrejme pacit viac ako kardan Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.02.2007 13:17) |
Vadim: tak ako kazdemu vyhovuje nieco ine, tak aj podaktorym viac vyhovuje kardan. Za seba mozem povedat, ze hlavne kvoli absolutnej bezudrzbovosti, jednoducho o nic sa nemusis starat. Ak niekoho bavi stale kupovat retazove kity, cistit, mazat, napinat, menit a furt byt zasrany od bordelu a neustale do toho vrazat peniaze, OK, prosim, nech sa paci. |
Hruška kardanu zaberá do tanierového kola asi tak, ako keby sa po ňom chcela vyšplhať. Lenže to sa nedá, preto tanierovým kolom otáča a tým pohybuje motorkou. Časť toho "šplhania" sa však prejavuje ako nadvihovanie motorky, resp. zatláčania kolesa do zeme, pri nepevnom podklade. |
Raptor BMW je priekopnikom kardanu a zrejme je o hodne dalej ako japonci. Neviem neskusal som, pravda je ze to nadvyhovanie nie je az taka katastrofa, skor to dranie gumy pri podradovani (ale aj to je len otazka cviku). Aprioty proti kardanu nic nemam, ved ho ma aj volusia, ale remen sa mi paci opticky viac. |
Raptak kazdy kardan je navrhnuty inac a moze sa spravat inac, hlavne ked je GS-o boxer a Intruder V-cko. Uvediem ti to na peknom priklade zo Zlatych pieskov 2003 kde sa po areale vozil na 14-ke Introsi chlapik s dvoma ceculami nalozenymi na Introsi a polonadrbany mali strasnu fun jak na kolotoci, pretoze typek iba pridaval a uberal plyn. Pri kazdom pridani, zdvihlo introsa s tromi!!! ludmi asi o 15 -20 cm dohora a pri kazdom ubrani Intros klesol. Takto sa ten typek vozil s tymi babami ako na kolotoci po areali typu vrum, vrum, vrum, vrum a hojdal sa hore dole... |
Fade tak ja sa asi necitim ked som na GS nic take nepocitoval |
Raptor: koleso zatlacane dolu = pri tvrdom povrchu nadvihovanie zadku co je na tom tazke pochopit? |
Ja som to chápal ako na stranu, nie hore tú 7ku. Nemám u kardanu pocit že ide ani hore-ani dole, skôr na stranu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (23.02.2007 7:59) |
vadim trosku offtopic ale vcera som docital jeden test GS1200 a KTM LC4 adventure v pusti a BMW vycitali pri jazde v hlbokom piesku najma to ze kardan svojim posobenim zatlaca zadne koleso smerom dolu (ale co je pri jazde na pevnom povrchu dobre ) ty tu pises v bode 7 ze "pri zabere nenadvihuje zadok motorky ako kardan) ... nerypem!!, len by som rad vediet ako to naozaj je, tak ak ta mozem poprosit rozved ten bod 7 a prosim ta napis preco podla teba kardan pri zabere nadvihuje zadok motorky |
Vadim: nemal som doma internet, preto nula, začal som písať až keď som mohol pridať, inak som bol na motoride iba cez pracovnú dobu. A hlavne zabudol že to je predstavenie a nie test. A neviem čo má proti článku o HD96, Je to pracne preložené promo info ktoré dostávam na mail od US HD. Momentálne tam mám Sturgis ale o tom vie viac Mishko tak to neposúvam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (23.02.2007 7:49) |
Brazel: ja som ofrflal ten clanok lebo ty si ofrflal campov ako nedoveryhodny a pritom tvoj link obsahuje rovnako chyby. Autor clanku si zjavne dal dokopy dve motorky Volusiu a C800, ba co viac pouzil udaje o vykone a krutaku zo spominaneho bikez.com z modelu 2001, cize prveho modelu. Problem je ze tie udaje boli na bikez publikovane este pred oficialnym predstavenim Volusii a su cista spekulacia. Vsade inde su udavane parametre ktore ma model 2003 na bikez.com. |
silvo: Vysvetli mi nevzdelancovi výhody kardanu (možno ti vo vymenúvaní výhod pomôže tvoj kamoš Mishko ). |
Hodnotenie: Nie som na copre.....ale VN 900 Custom povazujem za ozivenie monotonneho choprovskeho vzhladu(cest vynimkam).....predne koleso je paradne a ten zadny blatnik klesne, ked si na to sadne 120 kilovy choprista.....v Kawasaki myslia dopredu |
campa: Máš pri nej 2 rozličné údaje o krúťaku. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Vadim (22.02.2007 23:32) |
1.Tech .Info som čerpal tu www.kawasaki.cz/aktuality/aktuality.htm a máš pravdu, je tam to kolo dané zle. Viac som nenašiel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (22.02.2007 23:09) |
Hodnotenie: No mne tiež nereže,hlavne ten dizajn |
MadIgor , internet je médium , ktoré veľa zdrží ( aj chýb) a nefrfle . Napriek tomu link |
brazel: ten link ma nespravne udaje o Volusii. Pre mna ma ergo nulovu vypovedaciu hodnotu. |
Hodnotenie: Slabučký článok , plný nepresností (napr. predné koleso má rozmer 80/90-21 palcov a nie 16") , pravdepodobne ukradnutý od našich západných bratov , naviac preložený do akejsi |
Hodnotenie: Ja som tiez za klasik je mohutnejsi, majestatny no a na tomto modely mi asi najviac vadi ten zadny blatnik ta cast kde su svetla vypada ako lacny cinan, nemenil by som za moju a ak tak len obsah motora, nie vzhlad |
Hodnotenie: Jazdil som Black Widow 2003 v modrej farbe a priznam sa retaz mi vadila, hlavne koli udrzbe. Keby bola vtedy VN900 na trhu, asi by som nezavahal a uprednostnil by som kawu. V tej modrej je jednoducho nadherna a paci sa mi ako celok. Keby som nebol zalubeny do svojej "brambory", asi by som ju mal v garazi. Takze kolko ludi, tolko chuti...co sa jednemu paci, je pre ineho grc a naopak. Nazory inych ludi vsak respektujem |
no neviem. nie som sice traktorista, ale takyto tvar traktorov sa mi asi ako jediny paci. kazdopadne je skoda, ze dali take strasne kolesa (uz mohli priplatit za vyplet), a vyska zadneho blatnika nad kolesom je priam motokrosova, evokuje to nie prilis vydarene copre ako guzzi nevada, pripadne cinu. a k tej cene - 300 tisic by bolo zaujimavych pred 2 rokmi, v roku 2007 sa ceny zblaznili, takze az tak malo tych 300 tisic nie je, a v spojeni s neexistujucim znackovym servisom uz vobec nie |
Kardan je dobry tak akurat pre BMW alebo Ural so sajdou |
aira : ako prvú motorku určite áno. ja som začínal na Jawke Mustang 50. na niečom človek začať musí |
Hodnotenie: Z čiste ženského hľadiska,páni.....Kawa je veeeľmi chutná,viem si ju predstaviť ako moju prvú mašinku |
gumená anča je to a nie zlatá stredná cesta. inak aj to úchvatne vyzerá, keď máš rozetu o 2 centimetre menšiu ako zadné koleso, aby sa tá gumená anča náhodou nepretrhla ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil silvo (21.02.2007 8:36) |
Remeň je to najlepšie, zlatá stredná cesta medzi Kardan / Reťaz !!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (21.02.2007 8:18) |
silvo netrep o remenoch.. radsej si preluskaj nejake stare diskusie.. uz sa to tu raz tusim rozoberalo.. |
Hodnotenie: Pekna motorka, ale keby mala vyhoviet vsetkym Vam, musela by mat styri predne kola, dve zadne, dva motori, remen, kardan, krutak 200 atd..lenze to by uz potom nebola motorka vsak ano.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nezabutko (20.02.2007 22:13) |
Hodnotenie: Nuž s pár výhradami peknô, ale ostanem verný. |
Hodnotenie: silvo a chorche: |
Hodnotenie: do čoprov vobec niesom ale kawasaki vn 900 sa mi ako jediny chpper naozaj paci,dokonca ho mam aj ako plagat na stene tak povedla od tych vsetkych of-road mašin ktore tam mam vylepene,,fakt tetno chopper sa mi velmi lúbi-klobuk dolu-nic na nom nie je prehnane,,,výzor ma u mna za 1... |
Hodnotenie: Pre moje očičká je to pekná mašinôčka,ale presne do bodky!Nechápem tie výsmešky z jej zadočka,ale mne sa páči taký aký je!Sila vkusu,treba uznať!Ale cena je podľa môjho pohľadu primeraná,nevie možno si to vynahradili v servise a ND!Ale inač kladný pocit pri pohľade na ňu! |
Hodnotenie: Campa, sledujem, šecko. Neboj Inak musím sa pridať ku názorom väčšiny, že ten zadný blatník je naozaj "exclusive", predné koleso, jak by smet a tak isto aj ten remeňový prevod si mohli odpustiť. Remene patria do rozvodov a nie na sekundárny prevod. V tomto sa po tých amerických Yukinách ( HD ) opičiť naozaj nemuseli. Ja toto naozaj nemusím. Kardan je predsa oveľa inteligentnejším riešením. Ani neviem, kto s tým vlastne začal. Veď prevod na veľkom choppri by mal adekvátne reprezentovať jeho silu. A keď sa človek pozrie na tú úbohú, prezubú, gumenú anču, ktorá je natiahnutá cez rozetu, tak ja osobne mám z toho trochu divný pocit ... |
Hodnotenie: Kawasaki zlepilo dokopy Dragstar650Custom a VTX1300C, originalne je snad len to priserne lucove koleso. |
Hodnotenie: je to zaujimave, ale kardan je kardan |
Na živo je inak tá motorka iná ako na foto. Je to lepšie zhliadnuť. |
Hodnotenie: Pekná, ale aj tak sa mi trocha viac páči Calsic. Z Kawy ale mám nejaký neznámi komlex. Jeden z našich mi raz povedal, že to není kvalitné a že to žere olej a od vtedy ma to prenasleduje. Ale nikdy som si to neoveril a vlastne tomu ani neverím. Ale to podvedomie. |
Lucove kolesa mi az tak nevadia, ale ten zadok? No to by som musel vozit Kmotra na bobiku, aby to nejako vyzeralo |
Hodnotenie: Paci.....ale ja mam rad spice... ja mam EN 500 r. 94 a so spicami je to krajsie.....(tiez mam remen...parada... |
Hodnotenie: tommy: ale urazil |
Hodnotenie: Pekna masinka, a este Kawasaki! Len ten zadok je fakt uleteny... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 282697 | Včera: 226654