Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Test cestovateľa Honda CBF 1000 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest cestovateľa Honda CBF 1000 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (11 hodnotení)

Diskusia k článku: Test cestovateľa Honda CBF 1000

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
17.07.2007 13:45

Test cestovateľa Honda CBF 1000

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

Hmm, pekne ste ju popísali, až mi je to divnô ;-)
Ale hej, prečo nie mam ju cez rok tak viem o čom ste to písali, z jedným rozdielom, mam model bez ABS. Tieto "obyčajne" brzdy sa Honde skutočne nepodarili. Jedným prstom, ako som bol zvyknutý z Y... sa da len pribrzďovať, ak treba ozaj brzdiť je za ne treba riadne zatiahnuť. Da sa na to zvyknuť, našťastie nie som žiaden športový dravec a pri turistike sa to dá vydržať.
Absencia hlavneho stojana u tohoto typu motorky je fakt zaražajuca, zatiaľ len originál za nejakých 7500 SK, druhovýroba akosi mešká.
Čo sa týka spotreby, na turistike je to pekných 5 litrov, a to pri normalnom tempe bez nejakeho šetrenia a naklade kufor, brašňa, tankvak a ja.


17.07.2007 13:46

Test cestovateľa Honda CBF 1000

divine
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no ja vam neviem, ale ten vykonovy rozdiel oproti 1000ke fazerovi, to je fakt sila :-O


17.07.2007 14:20

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

DaliXT
 Turista 

Ikona

PalinoTDM: A co povies na absenciu hlavneho stojana u Varadera? A orig je tusim 8 litrov bez DPH.

Asi som uz rozmaznany, alebo som to cital prilis narychlo, ale nic ma v tom teste nezaujalo. A este ako fotograf amater by som odporucil fotografovi ustrazit si vyvazenie bielej. Tolko odtienov cerevenej som nevidel ani nepamatam.


17.07.2007 14:27

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

divine: Celá rada CBF je tak civilnejšie otientovaná a turisticky hlavne. 1000 fazer mieri niekam inam u Hondy by jej mal asi konkurovať skôr veľký Hornet.


17.07.2007 14:42

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

hmm, stale mi na turistiku najlepsie vychadza VFR, vykon, spotreba, dizajn... a stupacky mam nedotknute :-D


17.07.2007 15:05

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Romanki
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Motorečka je to pekná, ale má určité nedostatky. Napr. nádrž len 19 litrov (prečo nie aspoň 21 ako má VFR), alebo vzhľad budíkov (už je po zenite - chcelo by to niečo modernejšie) a tiež ten hlavný stojan v základnej výbave.
Ale v tej turistickej výbave, ako ste ju testovali sa mi veľmo ľúbi. ;-)


17.07.2007 15:47

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

bizum
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

NO mam tuto motorecku od konca marca 2006 bez ABS. Hlavny stojan a padacie ramy som dokupil a aj velky zadny kufor od Givi. Jasne ze ceny boli o dost vyssie ako su teraz ale co uz.
Vcelku som s nou spokojny , vyhradu mam k vybraciam od 6000 po 8000 otacok a prechadza to od stupaciek az pod sedadlo. Brzdenie mi nerobi ziaden problem, aj ked porovnat s Y....... neviem(nejazdil som). Dojazd na nadrz mam v priemere 300km a este nieco v nadrzi ostane.
Nie som velmi na supersporty a ta moja motorecka ma berie cim viac dalej, hlavne ten tah motora od spoda sa mi velmi paci.

Takze recenzia sedi so skutocnostou.


17.07.2007 18:40

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

duggo
 Kávičkár 

Ikona

ja by som sa chcel spytat, ci to ma dekompresor ?


17.07.2007 19:22

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

cacao
 Kávičkár 
Fotoredaktor

daliXT: s tymi fotkami je to zvlastne pri tomto teste kvoli viac faktorom. jedna vec ze sme to fotili 2 dni. jeden den bolo pod mrakom, burka, dazd, ine miesto. dalsie fotenie prebiehalo pri slnecnom jasnom pocasi. dalsia vec ze par tych fotiek spodnych bolo fotenych inym fotakom, tie ktore robil Awia. dalsia vec je objektiv, bohuzial ta moja vybava neprekypuje kvalitou a 18-55 od canonu ma ine farby ako sigma 70-300. dalsia vec, ktora je uz mojou chybou je nastavenie citlivosti, ktore meni farby pri vyssej citlivosti, vyvazenie bielej pouzivam na svojom canone auto, mozno to nieje ideal ale zatial sa nemylil. nabuduce sa snad vydaria lepsie.

[:ca]o


17.07.2007 19:44

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

trosku by som pribrzdil v testovani, aby to neslo dole vodou a viac si testiky pripravil napr. letisko 100km/h brzdy naplno, priatelia mototuristi CBF zabrzdi na 43m z kilecka, nic to nestoji a je to zaujimava info atd.

nie som nejaky priznivca hondy, ale sucasna cena novej vyraza dych, chudak chlap kt. dnes ma 265 a vaha medzi banditom 1250 a cbf 1000


17.07.2007 22:55

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

XJ900
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Zaujimave je, ze ludia uz nedavaju tolko palcekov.
Tie nove motorky su fakt asi vsetky skvele. Niet im co vytknut.
Zacinam mat pocit ze to s tou "zovialnostou" prehanate. Litre ...tace... litrovice... Takmer presne tri roky nám trvalo to je tiez spojenie...pred A sa nedava ciarka sa mi zda ... takže pri pauze bude vyháňať mravce z čižiem.- kto honda? ...Šesťstovka sa zaradila akoby na tretie miesto po CBR a Hornete - všetky mali ten istý motor, ale posledné dve patrične uškrtený...tiez zvlastna veta, ale povedzme ze...
"Poteší samostatné diaľkové svetlo, takže oprotiidúcich motorkárov môžeš zdraviť bliknutím." Uzasna vec take diakove svetlo na ziadnej inej motorke nebliknes dialkovym a uz vobec nie ak Ti pri tom zaroven svieti stretavacie. Na to totiz potrebujes samostatne svetlo na zdravenie.
Nie je to uplne zle, ked vsak porovnam tento test s testom v inom periodiku som na pochybach.
Nakolko moznosti su iba hore a dolu alebo mlcat ...
Skuste sa prestat len vozit a zacnite testovat a citat po sebe co pisete.


18.07.2007 7:46

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

divine
 Kávičkár 

Ikona

awia> je pravda, ze je skor orientovana na krutiaci...mozno casom sa aj ja budem na neho orientovat :-)))


18.07.2007 11:41

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Xj900 mi pripomenil, ze mam tiez jednu vyhradu: to, ze ma motorka jedno stretavacie a jedno dialkove, je podla mna velka nevyhoda, preto by som to neoznacoval ako "potesi". Mat dve stretavacky je neskutovne velky prinos pri jazde za tmy, to by mal varederista vediet ;-)


18.07.2007 12:48

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

lure
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja dám palček hore, lebo som toho názoru, že turista sa nemôže zrovnávať so špotrovcom. Na ten účel je to motorka úplne super.
K obsahu testu:
Nepoznám pozadie zapožičania strojov na testy a teda si nedovolím kritizovať absenciu mnou očakávaných údajov. Iste by som bol rád, keby sa testované stroje dali porovnávať na nejakej stabilnej trati, casy, zrýchlenia, brzdné dráhy, cas na kolo s definovanym priemerom a pod. Je mi však jasné, že takéto - rozsiahle testy nemôžu trvať dva dni a teda asi si na to este pockáme.
V podstate, teda niet čo kritizovať a rád si prečítam od vás ďalšie testy.


18.07.2007 14:28

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

a ja si myslim ze vzhladom na cenu ktoru platime za toto informacne medium su ti testy celkom fajn >:-)



18.07.2007 14:36

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Hodnotenie: Dobré

V ktorom štáte sa to vyrába?


18.07.2007 14:53

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

copy
 Skútrista 

TTom: v Taliansku.
"Produced by Honda subsidiary Honda Italia Industriale S.P.A. (Italy).."


18.07.2007 17:04

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

cacao
 Kávičkár 
Fotoredaktor

myslim ze MadIgor to povedal uplne najlepsie ako sa dalo.


18.07.2007 17:39

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

XJ900 to vystihol uplne presne. Nie tak davno tu bola tema, ako by sme chceli zlepsit testy. Vela ponaucenia si z nej redakcia nezobrala, ale radsej predsa len suka povrchne "radobytesty" jeden za druhym. Konkretnejsie som sa (aj ini) vyjadril tu: O motoride.sk: Úroveň testov motoriek na.... Ani jeden prispevok z redakcie, teda az na jeden Awiov obranny, ale nie konstruktivny.
cacao, MadIgor: ale ano, preco nie, alebo "zadarmo nech aj creva roztrha?"...kde zijete. :-~


18.07.2007 17:44

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

cacao: čertovsky sa mylis. to, ze je nieco zadara nemusi byt brak. clanky od kapra,zezeho, jarra su zdarma a su kvalitne. s takym pristupom tu dieru neurobis.


18.07.2007 20:04

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

duggo
 Kávičkár 

Ikona

no vsak povedal to presne, ale potom nech sa niekto necuduje, ked mu dam


Poprosil by som tzv. majitelov zapozicanych motoriek, nech zvazia komu daju motorku testovat. Ked uz ju chcu presadit na trh. Lebo momentalne ju davate ludom, co na to zadarmo seru. -- "pisem iba to, co citam"


18.07.2007 20:09

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

Majo, Kmotr a hlavne XJ900: Poznam pracu v renomovanyh casopisoch a aj budget s akym pracuju, nie to ze je motoride zadarmo neznamena ze musi byt brak. Ale rucicku na srdiecko, od braku to ma poriadne daleko. Motoride raz mozno dosiahne moznosti velkeho periodika, ale dnes zatial len robi prve nesmele kroky smerom k dokonalejsim testom. Test je taky aky je a pre neznalych stroja aspon zcasti moto priblizi, znaly ma zase perfektny priestor na dopnenie (pripadny nesuhlas) v diskusii. Tak ci tak clanok s diskusiou pomoze pri vybere. XJ900, v casopisoch stoji za redaktorom este tzv. editorial, je to osoba dbajuca na pravopis a stilisticku spravnost, myslim ze motoride este tak daleko nie je, ale ak mas zaujem a znalosti tak to skus. Pre dalsiu krytiku skuste navrhnut, podobne ako Majo, co by v clanku nemalo chybat (resp. co zmenit). Ak to bude technicky mozne a nebude v diskusii vela odporcov tak verim ze to nasi "fellass" zakomponuju.

Vela slnka... :-D


18.07.2007 20:15

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

duggo
 Kávičkár 

Ikona

odpoved ake karburatory ma Varan 2007 a ake podobne cerpadlo ma s Varanom 2000, preco basnik napisal, ze by sa na Fazera hodili zadne pogumovane stupacky, ked zadne stupacky pogumovane su ...a dalsi chyby ktore si ja neviem volako vysvetlit a vysvetlenia sa ani dockat

stirace stireji, svetla sviti, klaxon toubii :-~

Vsetka kritika Vas posuva v pred, len ked su ......pri veslach, ide to tazko.


18.07.2007 20:55

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

duggo
 Kávičkár 

Ikona

ale zasa neni to az take zle, kedze nespokojni su povacsine ludia, co maju precitane kvantum testov ...


18.07.2007 20:58

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ku kvalite testu som sa vyjadril tu:

O motoride.sk: Úroveň testov motoriek na...

Poprosím aj vás... Nech je to pokope... Vďaka


18.07.2007 21:29

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

rasto1303
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tiez mam tuto motorku sice bez ABS minuly rok to bolo v zaklade este 325-tis.Sk ale co uz.....Inac je to fajn moto urcite ma svoje muchy ale na turistiku je ako stvorena a ten tah motora odspodu parada...Co sa tyka pohodlia aj vo dvojici je to v pohode, vytkol by som asi vyssiu hmotnost a absenciu hlav.stojanu v zaklade.Clanok z 90% zodpoveda mojim skusenostiam s tymto moto... ;-)


18.07.2007 23:57

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

XJ900
 Kávičkár 

Ikona

Mily MAdIgor,
takze mame davat iba palce hore (ved co by sme chceli zadarmo) chlapci si budu mysliet ze je vsetko OK a to je podla teba dobre. Zaujimavy nazor. Za brak som to neoznacil. Zatial...
MadIgor este jedna vec ja som v gramatike mimoriadne slaby ale po Tebe by ties mohol nastupit jeden este tzv. editorial aby opravil aspon hrubky :-)
vela Slnka aj Tebe

Mily Awia,
na keru piču tu je diskusia k članku testu či k čomu všetkému, ak sa ku kvalite konkretneho testu mame vyjadrovať niekde inde najma ak hodnotit MUSIS TU!!!!!

Čo teda chceš davať sem do tejto diskusie? Palček? nemôžem už som dal.


19.07.2007 9:06

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

Este milsi XJ900,
kde si cital ze mate davat palce hore, kde vidis ze ja davam palce hore? Ide skor o to ze sa tu namiesto konstruktivnej kritiky objavuje jej destruktivna sestricka a to nevedie nikam. Slovo brak pouzil Majo, nie ty a ani som to netvrdil.
Moja gramatika nikdy nebola dobra a to v ziadnom jazyku ktorym hovorim. Z tohoto dovodu nekritizujem druhych, hlavne ak [/b]ties[b] su mimo. >:-)


19.07.2007 9:16

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Milý XJ900,

Diskusia tu by mala byť o motorke... Kritiku mám rád, ale konštruktívnu.
Awia


19.07.2007 10:15

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

Božinku kam to tu dospelo??? neviem prečo tu diskusie skoro vždy naberu smer do ... Vždy sa najde niekto, kto chce dehonestovať snahu a prácu iných, veď tu máte každý možnosť pridať svoj článok i test, tak prečo to nevyužijete.... Kľudne tu môže byť testov jedného stroja aj niekoľko.
Každý test je vždy z časti subjektívny, sto ludí sto chutí, jednemu vyhovuje to, inemu zas niečo ine, ale nebudem ho preto zhadzovať.
Tiež som na uvod tejto diskusie napisal vetu s podivom. A pridal som svoj "subjektívny" názor. Nevrtam nehadam sa, ale aspoň viem o čom sa píše ...

Takže vrtáci, hor sa do písania, máte tu možnosť, ukažte sa akí ste šikovní, ako vam tie vaše testy budu všetci "chváliť".
Howgh.


19.07.2007 11:04

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Palino: Nabudúce, keď budeš chcieť kritizovať našich desaťbojárov - hor sa do tretier, a ukáž sa čo dokážeš ty. :-)))


19.07.2007 11:50

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

Vadim: ty si zas niečo nepochopil, alebo sa ti tie prispevky v diskusii pačili? to sa divim.


19.07.2007 11:53

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Tie príspevky sú tu preto, aby sa tebe, alebo mne páčili? :-O
Zas nechápem... :-~


19.07.2007 12:16

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

PalinoTDM
 Turista 

Ikona

Vadim: nie preto tu niesu, to maš pravdu. Mne sa práca ktorú robi Awia a spol. páči, snažia sa ako najlepšie vedia, tak preto som to napísal, ako som napísal.


19.07.2007 14:16

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

vobec netvrdim, ze test je brak, neviem odkial ste to zobrali. redaktorov poznam osobne, ak by aj vytvorili nejaky humac, tak to napisem v ss a prestanem to citat.

tento test turistu sa mi vidi slabsi, lebo redaktori su turisti a skratka tam postradam veci, kt. nic nestoja a navyse awia povedal, ze maju stroj na tyzden.

moto na turistiku nabeha viac km a ine. co by sa stalo, keby si niekto precital slovensku uzivatelsku prirucku a napisal napr. FZ 6 S2 serv. interval 10tis.km, sviecky sa menia po 20tis, rozvody 40tis.atd, kupujes jazdenku / ved ten clanok tu bude aj o par rokov / a mas tie zakl. udaje --nic to nestoji--

ja som napr. skoro odpadol ked chlapik napisal k svojej ducati link na servis a tam bolo cena prehliadky na 10tis. za 10tis.Sk. silna kava.


19.07.2007 14:52

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

XJ900
 Kávičkár 

Ikona

Milý Tomáš,

máš v tom guláš. Hodnotiť mám tiež motorku? Prečítaj si SS ktore sme si posielali ohľadom hodnotenia. Stále nevieš čoho hodnotenie žiadate. Alebo hodnotiť mám článok a diskusiu viesť o motorke?

Čo si predstavuješ pod pojmom konštruktívna kritika? Nevieš čo máš zlepšiť podľa toho čo som sem napísal? Podľa mňa sú to všetko jasne veci. Ako to mam priamejšie napísať?

A mimochodom ako svieti to svetlo v noci? Dobre alebo zle? to je lepšia informacia ako tá že ním môžem zdraviť kolegov. Čo povieš? A netreba na to ani žiadne veľké náklady.


19.07.2007 15:20

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

duggo
 Kávičkár 

Ikona

podla mna to svetlo je tam na zdravenie :-))) ... napisat, ci sa da lahko nastavit, ci sa da lahko vymenit...na Transalpe to chce iny grip a casovu dobu na vymenu prednej ziarovky, ja by taketo veci do testu v pohode zapisoval.


19.07.2007 23:04

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Coden
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tuto moto som vyskusal na Honda dnoch v Trencine (tymto chcem pochvalit organizatorov HONDA TRENCIN za pristup, ochotu a profesionalitu). Na turistiku sa mi zda, ale fakt vhodnejsia VFR 800, resp. Honde chyba pri vyssich kubaturach nastupca alebo pokracovatel 1100 XX Blackbirda. Motorkari, ktori sa nasytili supersportov, vyhladavaju starsie rocniky Blakov (predsa len ST 1300 nie je to prave orechove, je az prilis civilnejsia). Honda akoby sa zlakla konkurencie Hayabusy a novej turistickej Kawy 1400. Ja osobne by som privital noveho Blackbirda s kardanom, ale uvidime... K testu: Mne osobne sa pacil, dozvedel som sa to co som chcel. Kazdy ma pravo na svoj nazor a na kritiku, ale stopercentne viem, ze keby ti najvacsi vrtaci napisali svoj test (za predpokladu, ze by to zvladli), tak sa vzdy najde niekto, kto ich sprdne. Nikdy sa neda ulahodit vsetkym (kto chce psa bit, palicu si najde), ale existuje jedno magicke slovicko - tolerancia...


20.07.2007 10:33

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

XJ900
 Kávičkár 

Ikona

Duggo pis k Teme a tou je motorka. O testoch sa diskutuje inde. tu sa davaju iba palce hore a diskutuje o motorke ak o nej nic nevies tak bud ticho.


20.07.2007 12:38

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

duggo
 Kávičkár 

Ikona

:-( vsak ja by som aj chcel diskutovat, len odpovedi sa tu clovek nedocka. Tak naco ?

mne sa pacia ine morky... modro biele


20.07.2007 13:01

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

XJ900
 Kávičkár 

Ikona

Duggo tak to pre Teba je v teste zaujimava informacia ze motorka bola pekná cervena metalíza (informacia pre majiteľov čierno bielych obrazoviek).

Mimochodom nieco si sa pýtal?


08.09.2009 18:03

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

Hodnotenie: Dobré

Potom je tu nová, vodou chladená Suzuki Bandit 1250. Tá konkuruje o dosť nižšou cenou (o 23 - 33 litrov), a parametre má takmer na chlp rovnaké ako CBF (krútiak je však pekelne nízko - 3500 otáčok - čo tým chcel autor povedať ? môže mi to niekto polopatisticky vysvetliť ? ďakujem ;-)


08.09.2009 18:35

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

asi ze ten Bandit dosahuje takmer maximum krutiaku uz pri 3500 otackach, co je tak o polovicu menej ako ostatne motorky v porovnavacej tabulke


08.09.2009 18:40

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Alebo este inak, ze nabaleny Bandit bude poslusne tahat uz v dolnom spektre otacok a ty nebudes musiet motor vytacat a ani tak casto kvaltovat ako na CBFke ;-)


08.09.2009 20:21

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

matobaf
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no jo, je tam motor z CBRky, niet sa co cudovat, darmo, objem nenahradis ;-)
inak mal som tu moznost previezt sa, sice len kusok, ale pacilo sa mi ;-) , no prvu vec co by som menil, by bolo plexi za turisticke...


08.09.2009 20:39

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

možno z toho teda usúdiť, že motor netreba toľko vytáčať a nakoľko má aj väčší krútiaci moment aj často radiť ? mám na mysli bandita

Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (08.09.2009 20:39)


08.09.2009 20:48

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

dreamer
 Skútrista 

Ikona

devill63: robis si z nas prdel, ze? ;-)


08.09.2009 20:55

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

aha, prdel to asi bude :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (08.09.2009 20:55)


09.09.2009 7:34

Re: Test cestovateľa Honda CBF 1000

javí sa to tak? :-O tro by som si nedovolil, len mi nie je jasný záver týchto údajov v článku o CBF ......



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 73441 | Včera: 202726