Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Test cestovateľa Honda CBF 1000
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hmm, pekne ste ju popísali, až mi je to divnô |
Hodnotenie: no ja vam neviem, ale ten vykonovy rozdiel oproti 1000ke fazerovi, to je fakt sila |
PalinoTDM: A co povies na absenciu hlavneho stojana u Varadera? A orig je tusim 8 litrov bez DPH. |
divine: Celá rada CBF je tak civilnejšie otientovaná a turisticky hlavne. 1000 fazer mieri niekam inam u Hondy by jej mal asi konkurovať skôr veľký Hornet. |
hmm, stale mi na turistiku najlepsie vychadza VFR, vykon, spotreba, dizajn... a stupacky mam nedotknute |
Hodnotenie: Motorečka je to pekná, ale má určité nedostatky. Napr. nádrž len 19 litrov (prečo nie aspoň 21 ako má VFR), alebo vzhľad budíkov (už je po zenite - chcelo by to niečo modernejšie) a tiež ten hlavný stojan v základnej výbave. |
Hodnotenie: NO mam tuto motorecku od konca marca 2006 bez ABS. Hlavny stojan a padacie ramy som dokupil a aj velky zadny kufor od Givi. Jasne ze ceny boli o dost vyssie ako su teraz ale co uz. |
ja by som sa chcel spytat, ci to ma dekompresor ? |
daliXT: s tymi fotkami je to zvlastne pri tomto teste kvoli viac faktorom. jedna vec ze sme to fotili 2 dni. jeden den bolo pod mrakom, burka, dazd, ine miesto. dalsie fotenie prebiehalo pri slnecnom jasnom pocasi. dalsia vec ze par tych fotiek spodnych bolo fotenych inym fotakom, tie ktore robil Awia. dalsia vec je objektiv, bohuzial ta moja vybava neprekypuje kvalitou a 18-55 od canonu ma ine farby ako sigma 70-300. dalsia vec, ktora je uz mojou chybou je nastavenie citlivosti, ktore meni farby pri vyssej citlivosti, vyvazenie bielej pouzivam na svojom canone auto, mozno to nieje ideal ale zatial sa nemylil. nabuduce sa snad vydaria lepsie. |
trosku by som pribrzdil v testovani, aby to neslo dole vodou a viac si testiky pripravil napr. letisko 100km/h brzdy naplno, priatelia mototuristi CBF zabrzdi na 43m z kilecka, nic to nestoji a je to zaujimava info atd. |
Hodnotenie: Zaujimave je, ze ludia uz nedavaju tolko palcekov. |
awia> je pravda, ze je skor orientovana na krutiaci...mozno casom sa aj ja budem na neho orientovat |
Xj900 mi pripomenil, ze mam tiez jednu vyhradu: to, ze ma motorka jedno stretavacie a jedno dialkove, je podla mna velka nevyhoda, preto by som to neoznacoval ako "potesi". Mat dve stretavacky je neskutovne velky prinos pri jazde za tmy, to by mal varederista vediet |
Hodnotenie: Ja dám palček hore, lebo som toho názoru, že turista sa nemôže zrovnávať so špotrovcom. Na ten účel je to motorka úplne super. |
a ja si myslim ze vzhladom na cenu ktoru platime za toto informacne medium su ti testy celkom fajn |
TTom: v Taliansku. |
myslim ze MadIgor to povedal uplne najlepsie ako sa dalo. |
Hodnotenie: XJ900 to vystihol uplne presne. Nie tak davno tu bola tema, ako by sme chceli zlepsit testy. Vela ponaucenia si z nej redakcia nezobrala, ale radsej predsa len suka povrchne "radobytesty" jeden za druhym. Konkretnejsie som sa (aj ini) vyjadril tu: O motoride.sk: Úroveň testov motoriek na.... Ani jeden prispevok z redakcie, teda az na jeden Awiov obranny, ale nie konstruktivny. |
cacao: čertovsky sa mylis. to, ze je nieco zadara nemusi byt brak. clanky od kapra,zezeho, jarra su zdarma a su kvalitne. s takym pristupom tu dieru neurobis. |
no vsak povedal to presne, ale potom nech sa niekto necuduje, ked mu dam |
Majo, Kmotr a hlavne XJ900: Poznam pracu v renomovanyh casopisoch a aj budget s akym pracuju, nie to ze je motoride zadarmo neznamena ze musi byt brak. Ale rucicku na srdiecko, od braku to ma poriadne daleko. Motoride raz mozno dosiahne moznosti velkeho periodika, ale dnes zatial len robi prve nesmele kroky smerom k dokonalejsim testom. Test je taky aky je a pre neznalych stroja aspon zcasti moto priblizi, znaly ma zase perfektny priestor na dopnenie (pripadny nesuhlas) v diskusii. Tak ci tak clanok s diskusiou pomoze pri vybere. XJ900, v casopisoch stoji za redaktorom este tzv. editorial, je to osoba dbajuca na pravopis a stilisticku spravnost, myslim ze motoride este tak daleko nie je, ale ak mas zaujem a znalosti tak to skus. Pre dalsiu krytiku skuste navrhnut, podobne ako Majo, co by v clanku nemalo chybat (resp. co zmenit). Ak to bude technicky mozne a nebude v diskusii vela odporcov tak verim ze to nasi "fellass" zakomponuju. |
odpoved ake karburatory ma Varan 2007 a ake podobne cerpadlo ma s Varanom 2000, preco basnik napisal, ze by sa na Fazera hodili zadne pogumovane stupacky, ked zadne stupacky pogumovane su ...a dalsi chyby ktore si ja neviem volako vysvetlit a vysvetlenia sa ani dockat |
ale zasa neni to az take zle, kedze nespokojni su povacsine ludia, co maju precitane kvantum testov ... |
Ku kvalite testu som sa vyjadril tu: |
Hodnotenie: Tiez mam tuto motorku sice bez ABS minuly rok to bolo v zaklade este 325-tis.Sk ale co uz.....Inac je to fajn moto urcite ma svoje muchy ale na turistiku je ako stvorena a ten tah motora odspodu parada...Co sa tyka pohodlia aj vo dvojici je to v pohode, vytkol by som asi vyssiu hmotnost a absenciu hlav.stojanu v zaklade.Clanok z 90% zodpoveda mojim skusenostiam s tymto moto... |
Mily MAdIgor, |
Este milsi XJ900, |
Milý XJ900, |
Božinku kam to tu dospelo??? neviem prečo tu diskusie skoro vždy naberu smer do ... Vždy sa najde niekto, kto chce dehonestovať snahu a prácu iných, veď tu máte každý možnosť pridať svoj článok i test, tak prečo to nevyužijete.... Kľudne tu môže byť testov jedného stroja aj niekoľko. |
Palino: Nabudúce, keď budeš chcieť kritizovať našich desaťbojárov - hor sa do tretier, a ukáž sa čo dokážeš ty. |
Vadim: ty si zas niečo nepochopil, alebo sa ti tie prispevky v diskusii pačili? to sa divim. |
Tie príspevky sú tu preto, aby sa tebe, alebo mne páčili? |
Vadim: nie preto tu niesu, to maš pravdu. Mne sa práca ktorú robi Awia a spol. páči, snažia sa ako najlepšie vedia, tak preto som to napísal, ako som napísal. |
vobec netvrdim, ze test je brak, neviem odkial ste to zobrali. redaktorov poznam osobne, ak by aj vytvorili nejaky humac, tak to napisem v ss a prestanem to citat. |
Milý Tomáš, |
podla mna to svetlo je tam na zdravenie ... napisat, ci sa da lahko nastavit, ci sa da lahko vymenit...na Transalpe to chce iny grip a casovu dobu na vymenu prednej ziarovky, ja by taketo veci do testu v pohode zapisoval. |
Hodnotenie: Tuto moto som vyskusal na Honda dnoch v Trencine (tymto chcem pochvalit organizatorov HONDA TRENCIN za pristup, ochotu a profesionalitu). Na turistiku sa mi zda, ale fakt vhodnejsia VFR 800, resp. Honde chyba pri vyssich kubaturach nastupca alebo pokracovatel 1100 XX Blackbirda. Motorkari, ktori sa nasytili supersportov, vyhladavaju starsie rocniky Blakov (predsa len ST 1300 nie je to prave orechove, je az prilis civilnejsia). Honda akoby sa zlakla konkurencie Hayabusy a novej turistickej Kawy 1400. Ja osobne by som privital noveho Blackbirda s kardanom, ale uvidime... K testu: Mne osobne sa pacil, dozvedel som sa to co som chcel. Kazdy ma pravo na svoj nazor a na kritiku, ale stopercentne viem, ze keby ti najvacsi vrtaci napisali svoj test (za predpokladu, ze by to zvladli), tak sa vzdy najde niekto, kto ich sprdne. Nikdy sa neda ulahodit vsetkym (kto chce psa bit, palicu si najde), ale existuje jedno magicke slovicko - tolerancia... |
Duggo pis k Teme a tou je motorka. O testoch sa diskutuje inde. tu sa davaju iba palce hore a diskutuje o motorke ak o nej nic nevies tak bud ticho. |
vsak ja by som aj chcel diskutovat, len odpovedi sa tu clovek nedocka. Tak naco ? |
Duggo tak to pre Teba je v teste zaujimava informacia ze motorka bola pekná cervena metalíza (informacia pre majiteľov čierno bielych obrazoviek). |
Hodnotenie: Potom je tu nová, vodou chladená Suzuki Bandit 1250. Tá konkuruje o dosť nižšou cenou (o 23 - 33 litrov), a parametre má takmer na chlp rovnaké ako CBF (krútiak je však pekelne nízko - 3500 otáčok - čo tým chcel autor povedať ? môže mi to niekto polopatisticky vysvetliť ? ďakujem |
asi ze ten Bandit dosahuje takmer maximum krutiaku uz pri 3500 otackach, co je tak o polovicu menej ako ostatne motorky v porovnavacej tabulke |
Alebo este inak, ze nabaleny Bandit bude poslusne tahat uz v dolnom spektre otacok a ty nebudes musiet motor vytacat a ani tak casto kvaltovat ako na CBFke |
Hodnotenie: no jo, je tam motor z CBRky, niet sa co cudovat, darmo, objem nenahradis |
možno z toho teda usúdiť, že motor netreba toľko vytáčať a nakoľko má aj väčší krútiaci moment aj často radiť ? mám na mysli bandita Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (08.09.2009 20:39) |
aha, prdel to asi bude Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (08.09.2009 20:55) |
javí sa to tak? tro by som si nedovolil, len mi nie je jasný záver týchto údajov v článku o CBF ...... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 73441 | Včera: 202726