Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Nasledujúce
"TAK SE MI TO LIIBYY" - "TAK TO MAM RAAD" Upravené 1 krát. Naposledy upravil SAVANA (21.11.2011 16:24) |
"TAK SE MI TO LIIBYY" - "TAK TO MAM RAAD" |
pre niekoho možno dôležitá informácia |
To KAMIL: Jasne, ze moze sediet spolujazdec a v pohode, velmi pohodlne...teda skor spolujazdkyna |
Heno: konecne nove foto (to je zalizujuci sa smajlik ) |
tak ten stojan by hentak nenadvaril ani sedlák snád som ho neurazil ale mohol urezat aspon tu povodnu "platnu" |
edott, ty si to nepochopil , tá pôvodná pätka je čiara ponoru , potial a dosť |
hehe, esteti , som tusil ze to bude pre vas silne kafe. |
Mimochodom, pri tom motarde nestačí preliesť zadný ráfik na predný náboj. Zadok je 32 a predok 36 dier. |
Heno neviem síce o čom točís , ale na pár dierach nezáleží , veď dovŕtaj |
Ved kuknem na fotku a vidim ze na tej afrike je zadny origo rafik iny ako ten predny, takze aj ked ma rovnaky priemer, z afriky urcite nieje. |
slunce, voda, vtáčik cvrliká... a Upravené 2 krát. Naposledy upravil KAMIL (24.11.2011 10:42) |
Heno, veru, pravdu mas s tym rafikom. S hondackym by to neslo. Tamten je pravdepodobne z XTZ-ty. |
chlopi, neriesil ste niekto demontaz zadnej struny... vytiahol som tlmic, chcel som si spravit pripravok na stiahnutie-zatlacenie struny a zistil som ze tam hore zavadza ta hadicka s tou olejovou bombickou (ked tam je tak nevytiahnem strunu). Ked som povolil ihned tesie olej... treba ju demontovat a hned vymenit tlmicovy olej ?? ci radsej to dam niekde urobit.... |
ak sa dobre pamätám tak netrebalo nič odkrútil som matice a struna sa pekne vybrala |
Zadnu tlmiacu jednotku s olejovou naplnou urcitevnerozoberaj! Je pod tlakom a olej sa v nej obvykle nemeni. Strunu vyberies komplet aj s tlmicom tak, ze povolis spodne maticu na spodnej strane, ako je vidlicka s prepakovanim. Ked uvolnis olejovy tlmic z uchytu na rame, da sa to cele dostat von (struna, tlmic aj olejova napln). Potom mozes davat dole samotnu strunu z tlmica. |
Sorry, až teraz som pochopil ako si to myslel. Tlmič máš asi už vonku, len odtiaľ nevieš dostať strunu. Daj opatrne do zveráku, ja som sťahoval pôvodnú strunu bez prípravku tak, že som ju zhora dole stiahol gurtňami a potom mi v pohode išla povoliť matica. Povoluj tú, ktorá je naspodu, teda nie tú, čo je hore pri olejovej náplni. Na vidličke je taký výčnelok, aby sa struna netočila, preto musíš strunu najprv stlačiť prípravkom, alebo spomínanou gurtňou. |
Nový bytový doplnok..... |
Stary,nesmies ju tolko rozmaznavat ,ale ked ju lubis,tak nieje co riesit (este by ma zaujimalo,co na to manzelka),ale inac |
Starý moj, manzelka nastastie nie je....uz 10rokov |
african hadicku ani ti expanznu nadrzku nedavaj dole a ani nepovoluj!!! Doma to uz nenaplnis.. |
dakujem hosi... a aj som si myslel ze to zrejme pojde rozobrat od spodku a ja hlupak som stihol povolit hore pri tlmici tu hadicku jen jemno a hned trochu sprtal olej... tak teraz mam takeho maleho chrobaka, ci sa nic nestalo ??? inak podla toho co som pozeral tak som videl stopy ze uz tu nadrzku niekto rozoberal... mam tu cesku od hena, no a pred tym od Teba takze skusim ju potom stiahnut z gurtnami... dakujem |
Ak sa ti ho podarilo nestastnou nahodou vypustit, tak by ti ho mali vediet naplnit a zrepasovat tam kde heno kupoval ten svoj novy. |
bolo to len take male cvrknutie, len co povolis a behom sec. to dotiahnes... stihlo mi okapnut troska strunu (urcite som ho nevypustil), no a nejaky ten tlak tam bol, aj ked teda bolo vidno ze ho niekto repasovaval - otvaral... Takze som ho mohol stiahnut s tlaku a nemusi to byt ono ? kua |
african: no neviem zadny tlmic je fukany dusikom na cca 15 -16 barov takze ak ti usiel tlak budes to musiet dat zrepasovat....... |
tak som vytiahol tu nestastnu strunu podla navodov, celkom v pohode to islo... skusal som vo zveraku funkcnost toho tlmica a myslim si ze je to pohoda. Po zcela tuhsom zatlaceny (az na doraz) piestik ide spätne celkom pomaly - ak by nemal olej, resp. dusik by ho nedotlacal tak by chodil podla mojho nazoru celkom lahko (vobec by spätne neutlmoval) co poviete, ako by som ho mohol este vyskusat ? |
african , ak by si vedel aký tlak má mať ten piest v kg, tak to môžeš zmerať na digitálnej váhe. Ja tak premeriavam jedno zariadenie v modelárčine. Ak už mám málo kg , tak mením pružinu. |
african: ak by si stratil tlak tak netlmi vobec ja mam moj tlmic dofukovaci je tam normalny ventil z kolesa(kupil som to tak). Len sa divim ze ti tam ostal tlak, na tak maly objem to vyfuci prakticky hned. Ale je mozne ze ti dusik len tlacil na olej tak z toho cvrklo. |
Rado...ak potrebuješ repas tlmiča, daj si ho spraviť u chalanov na Ringu, čo mi robia motorku. |
Update procesu. Výška od spodku rámu rovných 35cm Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (29.11.2011 9:22) |
A kam smeruje prvá cesta? |
Flanky...to mi napadlo cestou v aute smerom domov. Ale veľký rozdiel tam nie je. Ešte uvidím, koľko uberie kryt motora. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (29.11.2011 10:48) |
vole, ten kamarat ho ma z tejto ziy tak scvrknuteho, ze uz sa viac nemoze |
Heno: kryt tie oka presahovat nebude a budes sa cudovat na niektorych masinach to uberie aj 3-5cm. |
Nevadí. 30-32cm je stále dosť Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (29.11.2011 11:11) |
stojan trochu zostane trčat po zaklopení, ale pri tej výške to určite nechytíš |
Prvá cesta bude smerovať do Kiss Racing na brzdu. Som zvedavý na vplyv 18" kolesa na prenos výkonu |
Heno:- na aky prenos vykonu? vykon bude rovnaky a je jedno ci tam mas 18 alebo 17" rafik. Leda ti tak 18" zmeni prevod |
Heno: ved ty si si vlastne kupil len papiere, motorku si k nim vyrabas Super projekt a sposob akym to cele robis Som zvedavy na vysledok, zatial to vyzera velmi dobre, drzim palce |
Heno: asi ta nejaka brzda pri tvojich investiciach nesere ale aky ma vplyv 18ka si mozes pozret ak si stiahnes prilozeny subor a upravis co chces( rafik,pneu,prevody.....) |
freebiker:Inak kedze Africa 750,tak kto bude mat 750 prispevok v diskusii a pride na stretko co dame snad dohromady ma u mna flasu Vodky! ( 7str./2prispevok) tak JU u mna máš a o to viac ma to tesi že maš Africu! A neviem,asi sme sa stretli na Babe ,bol si tam aj s kamosom na Cagive 750 elefant a hodili sme trochu rec.My sme tam boli partia na Africach,mozno si pametas Takze na zraze mas u mna "VoĎáka" Upravené 2 krát. Naposledy upravil SAVANA (29.11.2011 21:34) |
savana: ty brdo tak to cumim! Dufam ze to stretko nejake bude a hlavne tam budem ja a ta vodka. Inak na babe sme sa asi nestretli ja sa jej dost vyhybam chodil som ked som mal SS a par rokov menej. Mna sa da v poslenej dobe stretnut v spolocnosti priatelky na F650GS vacsinou sa vozime spolu a africku mam asi necely rok. |
freebiker...ďakujem, zaujímavá tabuľka. Veľmi detailne som to neštudoval, ale tak v sumáre pozerám, že za zvýši max. rýchlosť a to na každom prevode |
heno: no to je jasne len to nieje take jednoduche lebo zaroven aj padaju otacky to znamena ze napr. v terene alebo pri prejazde dedinou 40-50 budes musiet skor podradit lebo motor nebude vladat ide o to co komu najviac sadne ak by ti to vadilo upravis to zmenou sekundarneho prevodu velmi lahko do povodneho stavu ako s 17 kou.... |
Tak tak...rýchlosť v meste bola presne na konci jednotky, začiatku dvojky. No uvidíme, čo to spraví. Logicky mi z toho akosi vychádza, že by mala o niečo týmto spôsobom klesnúť aj spotreba, nie? |
S tou spotrebou to nemusi byt celkom pravda, lebo mas teraz vlastne tazsi prevod, takze sa masina bude vlastne na potrebnu rychlost rozbiehat tazsie a pri mensich otackach. Urcite to nebude take markantne, lebo ten rozdiel nieje velky. |
a ak ten cukrik vobec niekedy uvidi teren, tak bude zrat viac lebo bude "do rychla".. |
heno: ja som menil na mojej sekundarne kolecko z 16 na 17 kvoli tomu ze sa mi zdala pri beznej jazde 90-100 o 130 dialnicovych ani nehovorim moc v otackach. Ako sa to zmenilo najlepsie uvidis na tom grafe, no a potom samozrejme ze pri mensich otackach klesne aj spotreba ale zmerane kolko to nemam. Nevyhody su tiez ale pre castejsich asfalterov turisticky zalozenych ani nie. Šima ked testoval afu na 200000km mal este o nieco tazsi prevod podla dostupnych info. |
Flanky...musíš sa Ty kur*va premáhať, aby si pekného slova nepovedal :D |
ja si myslím, že ak neostane spotreba pri starom tak sa skôr zvýši, ako by mala klesnúť, jednoducho ako píše bacaono budeš musieť viac ťahať za plyn, a to znamená vyššiu spotrebu |
hmmm to znamena ze ked si dame lahsi prevod ako origo budeme menej tahat za plyn a klesne spotreba?? vsetko zalezi predsa od trasy. off to berem ale pri turistike urcite nie. |
... a znamena to ze ked si dam tazsi prevod ako origo budeme viacej tahat za plyn a zvysi sa spotreba?? |
Ja som dal na Afričku RD 04 čo bola omedzena na vykone 37kW predne kolečko o 1 zub viac na 17 a zmenila mi otačky pri 100km/h o 500 menej, čo som na ceste poznal dosť a v terene mi to nevadilo. Spotreba išla o 0,5L dole aj ked ma to netrapilo ale ked sme sa presuvali daleko tak som ju nemusel tolko trapiť, akurát v meste som musel čatejšie preradovať,hlavne pri 60km/h Upravené 2 krát. Naposledy upravil afri (01.12.2011 0:11) |
Pri prevode zo 16/46 na 17/46 az o 500? |
o jeden zub na kolecku to robi naozaj cca 250.....naco som sem daval tu tabulku? |
Akože, čisto logicky (možno aj nelogicky), odhliadnuc od tej tabuľky, mne to bežalo v hlave asi takto: |
- motor je namáhaný rovnako, nakoľko rozeta je rovnaká |
Prečo sa mi potom v tej tabuľke nič nepomenilo okrem tých rýchlostí? Ratio bezo zmeny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (01.12.2011 10:32) |
Uvidíme. Teoretické dišputy rozsúdi až skúsenosť. Bača odskúša, snáď povie niečo potom k veci. |
Viem tabulky su tabulky, ale ja som napisal to čo mi ukazal budik, možno to bolo 400, ale hlavné bolo, že to pomohlo afričke, bola to proste babička s 90 000km a ja som si ju chcel čo najviac šetriť na ceste pri presunoch |
afri...ďakujem. Dostal som echo, že nejaký Afričan bol, videl a pochvaľoval |
Heno, dobrá tema sa tu konečne založila a dufam že nam to spoločne stretko AFRIČANOV aj vyjde a neostane to len tu na fore pri rečiach .Chodime už dlho na ATAV chalani z BA a blízkeho okolia a je to tam super a aj tu na zahorí to bolo , Tak verim že si aj spolu pojazdime. Upravené 1 krát. Naposledy upravil afri (01.12.2011 12:07) |
Ked sa ti v tabulke menili rychlosti, tak ti museli stupnut krivky. Nie? Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (01.12.2011 12:48) |
Heno super stranku si hodil na cz. |
freebiker Aha!!! Dakujem!!! spravne. Chybicka se vloudila.... prejavila sa "deformacia" z offroadovych aut. |
Ma neser... co nevis ratat? sak na co mas hlavu? ..aby ti nenaprsalo do krku? |
Ja som jednoduchý chlapec z Bratislavy, čo by si čakal? A už sa chcem voziť :D Ťažko sa mi preto rozmýšľa. |
Uz vydrz do jari, lebo na tych srackach co kazde rano namrzaju na ceste si rozbijes drzku aj vynovenu kralovnu. Ty jednoduchy chlapec.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (01.12.2011 15:45) |
V apríli štartujeme Bača. Na pokrstenie musíme dať nádrž do prázdna |
Tak ma to zmohlo: Horúčka,zimnica.sople a bolest v kľboch A to som chcel ist na Mikulášsky vyjazd k Janíčkom |
SAVANA AT nema 750 ale len 742 takže mal by si 2L ohnivej vody kúpiť |
Bral som to obrazne Africa Tvin 750,ako to je prezentovane v médiách No a aj tak to Vypijeme spolu (snad nas freebiker podnukne ) |
Savana: ale kdeze ja pridem vyexujem si 1L vodara a preberem sa za dva dni ked tam uz nikto nebude. |
parádička |
Myslim si ze to je realne.Pozeral som, ked isiel ako sa vlni pri ceste trava alebo ihlicie a nezdalo sia,ze by to bolo zrychlene |
2 sposoby zdvihania Afky : |
prvý krát ked ma šuplo k zemi tak som kukal že čo jak to zdvihnem a v pohode ten druhý spôsob funguje |
Na tráve pohodička , ale v blate to len tak nedvihneš. |
v poli som neskutočne zapadol čz 156 som tam nechal a šiel po pomoc traja sme ju ťahali blato neskutočne no ale na vrchu sucha škrupinka a naraz až po agregát zapadla ale brat na Tuaregu 350 bol lepši ked bolo malo vody v Širave tak sme si to prašili po pláži tak zapadol neskutočne blato po pás to nás bolo osem a mali sme čo robiť aby sme ju dostali von škoda že niesu fotky |
Cbf nepada tu dvihat netreba ale cez zimu mozme trenovat zdvihanie niecoho ineho |
Predchádzajúce | 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 234410 | Včera: 221579