Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Pitaz: ale tebe pradie pod kapotou "pan motor" taha jak kon skoro od volnobehu, ziadna turbodiera ludovych priblizovadiel z praveku a spotreba na paradu... |
Nechcem sa opäť chváliť mojim Cliom ale jeto 1,5 Dci a je to snáď najhorší motor aký som kedy mal. Teda nie že by to nechodilo, to zas nie pri váhe toho Clia to ide ako guľa, ale má to necelých 200 000km a v 4V motore som vymenil 5 vstrekovačov |
CB - som si vsimol ze tieto "novsie" diesle su velmi haklive na naftu...Mozno ak by si tankoval nejaku lepsiu, teda neviem co tankujes, ale aj fordy su na do dost haklive a tak isto aj peugeoty... |
... jasne ze su PD ... |
mám Fiat Mareu JTD a má cez 320 000km a pôvodné vstrekovače, čerpadlo turbo a aj všetko ostatné a to je ešte nachipované. A to ho vytočím aj do maxima (cca 4500ot/min). A turbo odpáliš najskôr, ak po rýchlej jazde napr po diaľnici zastavíš a hneď vypínaš motor. A skoro všetky diesle zvonku majú cez 300-400 000 km keď sa to sem dovezie. To, že je pár nevydarených kusov neznamená, že je diesel zlý. Poznám xxx benzínových motorov čo sa stále serú a žerú peniaze. Aj na emisnej sa pýtajú, že kedy bol menený remeň, lebo oni si to neberú na zodpovednosť ak motor nevydrží. Do obmedzovača ten motor proste musí vydržať. Ak nie tak by sa tak či tak rozpadol. Motor sa môže kľudne vytáčať, je na to konštruovaný, zvlášť motorky. Sú to jeho pracovné otáčky. Už vás vidím všetkých ako tu jazdíte predpisovo a nikdy to nikdy nevytočil na maximum a nikdy nikto neprekročil rýchlosť. Na motorke sa vozím lebo ma to baví a niekedy mám chuť tomu riadne naložiť inokedy idem klíďo píďo. Väčšinou sa snažím dodržať rýchlosť hlavne v obci, ale jazdím tak ako ja chcem a ako sa cítim a aj s rizikom, že ma môžu namerať. Motorka má slúžiť mne, nie ja motorke. Takže kto chce nech si to vytáča po maximum nič sa nestane ak je motor dobrý a môže byť aj starší. Skôr treba dbať na servis (výmena náplní, rozvody atď) |
zvyčajná krčmová chlapská hádka kto má výkonnejšie auto , menšiu spotrebu a vetšiu cicinu Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nicollka (13.08.2011 17:07) |
Hm, chlapi, tak sme sa zase raz niečo hodnotné dozvedeli o nebezpečných poverách tento raz asi od skúsenej to baby o väčších cicinách, plyne a tak.. |
@Vadim: ked som na zaklade siahodlhej diskusie konecne pochopil "vočtadygou", musim dat za pravdu Raptorovi! Uz len z historie spred 30 rokov: novy motor bol v zabehu...do tych 15 tis km. Potom na nom tatko jazdil predpisovo, podla manualu, ale obcas si ho pozical vydareny syncek, ktoy mu dal, vo vasej terminologii, "kakao"! Tieto motory slapali naplno, po 70-80 tis km GO a situacia sa opakovala. Este lepsi priklad je nepredajne Ferrari Testarosa, ktoru jazdila CH dochodkyna a radila pri 3-4 tis otackach. Nepredajny kus, lebo to auto jednoducho NEJDE!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jarik (13.08.2011 19:08) |
commonrail je najlepsi....VW group sa ku nemu vracia koli spolahlivosti. |
[ |
Nechce sa mi to cele citat nektore nazory neviem ci tu niekto spomenul ze riadiace jednotky maju pametovy efekt a zapametaju si (styl jazdy) a prisposobia sa tomu a motor zlenivie ,treba to potom resetovat PC a nacitat nove data dat mu trosku kakao aby vedel kde je sever vo vseobecnosti motory ktore pouzivaju ludia ktory sa boja vyuzit cele pole otacok su lenive a maju zanesene sacie a vufuk trakty a potom to cmudiiiiii |
riki1 |
Pozrel som si to a 1.9 TDI PD 77 kw je presne ten isty motor ako 1.9 TDI PD 74 kw , iba upravami softveru v riadiacej jednotke zvysili vykon a ten 77 kw moze mat aj filter pevnych castic. |
somarikom, co veria na pocity staci vymenit olej, alebo opravit defekt a vobec nemusia davat svojmu stroju kakao... |
No motor od vyroby na kluke ma urcitu volu takzvanu toleranciu ta kluka beha hore dole ked sa toci robi urcitu odstredivu silu ak ten motor jazdi len slusne nikdy sa ta vola na kluke neuvolni do spravnej voli tak preto motorke ktorej dobre nakladas ma volnejsie vole a ano ide lepsie je zivsia ako na tej ktorej o ktorej bolo spominane ze majitel ju nerozbehal bude leniva az kym neumre lebo kazda raz umre len zalezi ci bola ziva ci mrtva ano treba jej ladovat aj ked nemyslim za zimna omedzovac a nemyslim ani do cerveneho pola ten motor ak ma 170 koni a 300 KG aj z jazdcom no nemozes mu ublizit ked ma pravidelny servis |
otvorím staršiu tému ale je to ozaj taká konina s tým kakavom? tuna šéfino sa celkom vyzná čo tak čítavam jeho testy, tak hádam viem o čom hovorí.. |
Nehcem sa tu do nikoho .ebať, lebo aj tak tu nikoho nepoznám, ale oveľa radšej ako cacao mám klasickú sooooodu |
shushen: to nebol dobry napad otvarat tuto diskusiu znovu |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (07.01.2013 8:05) |
Mne sa zas paci povera ze ked podradujes a mas stlacenu spojku tak borci brnknu po plyne nech lahsie cvakne nizsi kvalt |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 114691 | Včera: 151284