Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Nasledujúce
Dik za rady vsetkym. |
Brzdy asi nemozu byt horsie - 4 kola na ringu pri 30st a koniec - packu mackam az na prsty. Teraz mam s motorkou problem, ak to vyriesim tak idem vymenit brzdove hadice. Pumpa je nova - zvolavacka, brzdovka nova. Mozno este oblozenie kupim nove. |
Tak to je dost zle. Tie hadice to urcite zlepsia. Podla dostupnych informacii tam mozes napasovat strmene z Gixera 1000 K5 + 310 mm kotuce z SV 1000. Alebo radialne monobloky z R6 ako v tomto videu: |
dakujem za info, ale ak by som sa mal pustit do takehoto projektu, tak to radsej predam a kupim nieco, co funguje rovno z tovarne. |
na gixerach si urcite chvalia vymenu strmenov za tie z R6, funguje to ovela lepsie, samozrejme aj s inou pumpou a hadicami. |
Boha, tak kam to az suzuki dopracovala, ze jej treba menit komplet komponenty za konkurencne.. ak ma k6 lepsie brzdy, tak neni o com a treba kupit to. Alebo konkurenciu... |
Mal som GSXR 600 K6 aj Brembo pumpu a bolo to dost mizerne |
Podla vsetkeho su problemom prave strmene, ktore su z dvoch kusov a po zahriati tam vznikaju vole, co sposobuje vednutie. Pri monoblokoch toto nehrozi. Zial podobne brzdy ma aj K6, takze to asi tiez nebude ziadne terno. Upravené 1 krát. Naposledy upravil moltom (12.07.2017 18:24) |
Moltom dobre ti radia chalani. Ak sa chces seriozne vozit na okruhu a myslim, ze chces, ked chces koli tomu vymenit bandita, tak sa vyser na system, ze kupis motorku na okruh s tym, ze ides odstranovat jej muchy. V sestkovej kategorii nie pre nic za nic dominuju R6tky CBRky a ZX6tky. Sem tam vidiet GSXR ale ti nerobia nic ine len odvzdusnuju brzdy . |
Tonaaa to napisal presne. |
Caute. Už je tato tema mimo alebo všetci ladia bajky na novu sezonu? |
Určite nie. Predposledne volne boli na ringu dost plne. Zubco ty este jazdiš okruh? |
Uz nie tento rok som sa bol odviezt iba raz na volnych, len tak z nostalgie. Ciastocne som okruh vymenil za motocross, ale tomu som tiez tuto sezonu moc nedal |
Tento rok bieda, na okruhu som bol len jeden den ale na buduci rok mam ambiciozne ciele, tak uvidime Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (12.12.2018 23:08) |
Nie. Kupil som gsxr 600 k8. Mne ide len o to nastavit pruziny na moju vahu odskok a utlm teraz neriesim. |
Nastav si predpatie podla SAGu ako ukazuju videa. Po jazde na okruhu si potom dolad predok podla toho kam si sa dostal s ponorenim pri brzdeni a podla toho ako sa na tom citis. Nastavovat podla tabuliek moc zmysel nema, hlavne nie seriove s rokmi unavenymi strunami. A zrejme 100kg bude na seriove zabijak. |
Re: CULT: tonoaaa dobre radi, tazko radit, ked nevieme v akom stave je podvozok. Na 100kg by to chcelo ine pruziny Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (14.12.2018 11:16) |
Podvozok je ok. Moto ma 4000 km ledazeby sa to unavilo od statia. Olej som v tlmicoch uz vymenil. Aby som videl ako pojde dole predok pri brzdeni mam pouzit el.pasku? |
Ako základné nastavenie nastav odskok a kompresiu na sériové nastavenie a predpätie zadného tlmiču uprav meraním sagu. Stahovacia páska môže pomôcť, ale neodporúčam, ak ju len o trošku silnejšie zatiahneš, jej ,,zámok" ti môže poškodiť prachovku na tlmiči. Existujú na to objímky, gumičky na to určené |
Gixxer je doma. K5 600, presne taky, aky som chcel (ma aj biele kolesa!). Stihol som este dva okruhove dni v septembri, zakazdym som dal po dve jazdy. Najlepsi cas 2:41. Po 9 rokoch na nahaci bol pocit zo supersportu fakt divny, ale zvykol som si rychlo a v kombineze to bol iny zazitok. Proste pecka! |
Tu fixku skusim. Moltom ten kratky prevod nechaj. Na origo prevodoch das 6ku tak na konci cielovky. Na litre budes zo 600 stracat si zvykni. Ja som na mojej na ringu este nebol ale uz som strmene menil za r6 2017 a hel hadice. Pumpu zatial necham ak to bude bieda menim aj tu. A sekundar -1 zub. Zvazujem este kratky plyn neviem ci dvojlankove domino bude ok. Na nejakom MX shope som to nasiel za fajn cenu. Ake casy si daval na bandite? |
Re: moltom: Zapastia bolia zrejma kvoli origo riaditkam, ktore su malo roztvorene. Packy sklop viac nadol ak to ide. Ciastocne to je mozno sposobene aj malou pohyblivostou zapastia. Kratke packy su dobre tak pre youtuberov a pozerov. 12.7. sme ti pisali o tych brzdach a uz po dvoch dnoch a casoch 2:41 si narazil na ich limity. Mozes skusat dookola platnicky, pumpy, strmene, kotuce. Snad sa dopracujes ku kombinacii skor ako vyhodis za to majetok. Co sa tyka prevodov, tak hovorit, ze stracas na rovinke kvoli prevodu, ktory ti umozni dobre zrychlenie (t.j. minus pocet zubou na sekundare a plus pocet zubov na rozete) je spravne ked mas skor ako na konci rovinky obmedzovac na sestke. Ziaden okruh v okoli nema tak dlhu rovinku, ze by nebolo treba menit prevod do vacsieho zrychlenia. Na SKringu pri protivetre a zlom vyjazde na cielovku si so seriovym prevodom ani sestku nezaradis. A ak ti na rovinke uteka ina sestka, tak je to tvojim slabuckym vyjazdom zo zakruty v kombinacii so slabsim vykonom gsxr oproti r6 a zx6r. |
ste sa rozpisali, tak som to prebehol len na rychlo. |
Tak to asi pre istotu vymenim aj tu pumpu... Inak caka ma asi aj vymena retaze a na okruhovky vraj casto davaju 520. Nevie niekto z vas aky konkretne typ? |
Retaz daj klasiku. Co sa pumpy tyka otazne je aku. Prepinatelne 19x18-20 su sice fajn, ze si poskusas co ti vyhovuje, ale danou je horsia repasovatelnost. 19x18 dlhsi chod, lepsie davkovatelna, maksia a staci menej sily vyvinut. 19x20 drevenejsi pocit, skorsi nabeh ale je potrebne pouzivat vacsiu silu. Na klasicku kupis relativne lacno repasnu sadu. Ini zas tvrdia, ze aj pri intenzivnom jazdeni im vydrzi pumpa 3 roky a tym padom dat rovno 250-300 za novu nie je nic strasne a teda ich ziadna repasovatelnost nezaujima. Kazdopadne prisposob parametre pumpy k strmenom. S tymi z r6 z rokov 2006+ funguje dobre 19x18. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tonoaaa (17.12.2018 6:21) |
Pani dakujem za uzitocne rady. Prevod teda menit nebudem. Packy sa uz nizsie sklopit nedaju. Vyhodim tie kratke a dam tam original, ako som pisal vyssie. |
Dkusal niekto taketo nieco? Je to uplna somarina? |
Tak to by som musel aky cas davat aby som rozmyslal nad niecim takym? Nehovoriac o tom, ze samozrejme by som uz mal na moto kvalitnu pumpu a brzdice. |
To je len take prekrytie problemu, nie jeho odstranenie. A navyse za 200€ |
Na zjazdovych bicykloch tiez pouzivaju podobne chladice na brzdach. Ale ako to funguje na moto... Myslim ze narastajucimi vykonmi superbikov bude cim dalej problem chladit brzdy. Ja musim ist tiez cestou vymeny dielov pretoze mam 192cm a gsxr600 bola jedina na ktoru som sa poskladal Este premyslam nad vymenou kapotazi ale jazdim na ring po vlastnej osi tak laminaty asi nie. Mozno nieco kupim z ciny. |
Otazne je co chces na tom ringu dosiahnut. Ci sa chces ist previezt 2x do roka a jazdit 2:40, alebo ked uz tam chodis tak chces zrychlovat v ramci moznosti motorky. V druhom pripade nie ze by boli laminaty nutnostou, ale ked padnes, co mozes aj pri 2:40, tak okrem origo plastov pojdu prec aj svetla, smerovky, proste cela kozmetika, pri ktorej ti cinske plasty nepomozu. Ked chces jazdit po vlastnej osi zaobstaraj laminaty a daj tam sosovky s homologizaciou a to iste aj osvetlenie vzadu. Zistis ale, ze sa chces posuvat a potom su seriove gumy blbost a uz k okruhovym hoc GP RACERom potrebujes nahrievaky a stojany. Pri tomto sa nic neda robit polovicato. Tie gumy su dolezite, bude teplo a na seriovych padnes ani nebudes vediet ako. Darmo ti ini tvrdia, ze so seriami sa da ist 2:25. Ano da, ale to vie profik, co pocas kola vie ist blizko limitu tej gumy v kazdom momente. Ty aj pri case 2:40 napalis niekedy do zakruty s vyplestenymi ocami rychlejsie ako niekto kto ide 2:20, alebo v polke zakruty naraz zavries plyn, ked uz si ho mal pootvoreny, alebo opacne, necitlivo ho viac otvoris a velmi odlahcis vo velkom naklone predne koleso. Taketo chyby ti odpustia naozaj okruhove pneumatiky, kdezto seriove ta poslu bez varovania na zem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tonoaaa (18.12.2018 7:51) |
Tak do takeho levelu by som ist nechcel. Jazdit chcem max volnych jazd co sa mi podari ale len ako hobik. Tuto sezonu som tam chodil na gsxs 1000 ale je to na mna na okruhu silne a mizerna ochrana pred vetrom.. Preto som kupil aj gsxr 600. Porobim servis, brzdy, a par drobnosti a sezona moze zacat Gumy som kupil Michelin Power RS. Casy si meram len apkou na fone ale nie je to az tak podstatne pre nma. Chcem si len co najlepsie zajazdit co v premavke je nemozne. Pumpu som si predbezne vybral kovanu accossato. Na to moje jazdenie bude ok. |
Viem že to tak začina Pumpu som vybral 19x18 s klbovou packou. Zatial som ešte neobjednal. Snad sa ta investicia do komplet brzd vyplati... Zadnu som nechal seriu len vymena kvapaliny. Ozaj skratenie prevodu -1 na sekundar bude stačit alebo mam pridat aj niečo ne rozete? |
CULT - však zober kalkulačku a rátaj. Lebo -1 na záberovom k. je +2-5 zubov na rozete (podľa priemeru). |
pre zivotnost retaze je vhodnejsie pridavat na rozete nez uberat na sekundare a mozno tym usetris aj nejakeho nula cela nieco koňa. |
www.gearingcommander.com/ |
Ten gearingcommander som uz pozeral. Na 600 som okruh este nesiel tak sa uvidi na jar. Cestou z prace sa tam zastavim. Keby dali aj nejaku zlavu zobral by som aj RSC... |
Tonoaaa> to s dlzkou retaze moze byt problem. Ja som vsak predpokladal, ze na novu rozetu nasadi Peter aj novu retaz...urcite by som nedoporucoval davat staru retaz na nove kolecka alebo naopak. |
Pre hobby jazdca - začiatočníka sú na okruhu čo sa týka motorky dôležité 4 veci: |
tonoaaa : k tej pumpe. A preco nie accossato? |
Vlastne on to chce na seriovu motorku, kde potrebuje brzdovy spinac. To ma ta RCS. Accossato s klbovou packou uz je drahsia od tej co si linkoval. S accossato skusenosti nemam, viem, ze Brembo relativne lacno zrepasujes. To ale plati pre tie neprepinatelne, cize pre tie bez brzdoveho spinaca. |
Rejdio co z toho vyplyva? Chces byt rychly nebrzdit . Pre mna su brzdy na prvom mieste preto zhanam informacie a menim co sa da nech funguju na 100%. Ostatne pojde za chodu. Dnes som bol pozriet tu brembo pumpu ale na predajni nemali vraj zajtra tak uvidim. Myslim ze aj tak je accossato velmi podobne brembu. |
tonaaa: spravim cez sviatky par fotiek a dam to sem, fakt sa viac sklopit nedaju, pretoze narazaju tusim do vidlice. |
Tak som bol pozrieť v HS na Brembo pumpy ale PR napojenie na brzdove svetlo nema a RSC ma len cena 318 po zlave. Na EBAY som tu RSC 19 funglovku našiel za 212 GBP cca 247 eur... Za tie prachy sa to asi oplati. Vaše nazory? |
CULT...to bolo na margo úprav. Stále si myslím, že na začiatok v pohode stačia minimálne úpravy sériovej motorky. Dôležité je jazdiť, zbierať skúsenosti, pozorovať a otravovať strelcov v padocku a postupne prichádzať na to čo ti najviac vyhovuje a čo vlastne chceš |
To je jasne, preto neriesim nejake rychloradenie, zvysovanie vykonu a pod. Ale brzdy su na tych gsxr biedne tak by som nerad po par kolach brzdil aj ocami... Na gsxs su brembo strmene tak tam som problem nemal. Skratka bajk si chcem urobit tak aby som uz nejake podstatne veci cez sezonu robit nemusel. Uz len jazdit, jazdit ???? Inak RSC 19 som uz objednal... 246€ |
ak ti treba mam na gsxru temer nvoe sportove kotuce, co spravi podstatny rozdiel, ktory mi ani zdaleka nespravila ani brembo pumpa...teda za predpokladu ze teraz tam mas seriu |
Na zaciatok, ak mas GSXR potrebujes vymenit strmene, z dovodu: aby si bol v klude aj po 6 ci 8 kolach. Zazil som za 3-tim horizontom pri cca 170km/h brzdovu packu na prstoch so ziadnym brzdnym ucinkom |
Caba už strmene vymenene mam. Dal som z R6ky a pumpu RCS. Samozrejme nova brzdovka, olej filter, chladiaca a vyčisteny vzduchovy filter. Kym si na to zvyknem obloženie budem mat seriu, neskôr možno vymenim za tie dual carbon. Riaditka neroztvorim je tam taky kolik co zapada do otvoru v okuliaroch, jedine že by som to odrezal. Kedže ovladače potrebujem tak som si šulec plynu vyrobil zo silonu na sustruhu a CNC a super to zapasovalo do pôvodneho ovladaču. Priemer predtym 33mm teraz 41mm. Da sa dat plny bez prechytavania Tie struny do tlmičov ešte uvidim podla toho ako sa mi to bude ponarať už v reale. Ta 520 retaz sa použiva aka? V tej širke je kopec typov. |
Zajtra ju pojdem pozriet tak odfotim tie packy, ako som uz davnejsie sluboval. |
Tu su tie fotky. Packy viac nejdu sklopit, lebo tomu brani jednak zvezok kablov z ovladacich prvkov a aj brzdove hadice: |
Ci to zlepsuje priebeh neviem, ale mal som tiez problem s tym servom. Vylamali sa tam kontakty, co je aj najcastejsi problem. Elektrikar mi to bez problemov opravil. |
Rucky odporucam vymenit za race, su sirsie a nemaju koliky, takze ziadny problem. Brzdovu kvapalinu pouzivam Motul RBF 660. |
Čo sa týka filtra, tak aj ja som kúpil KN - a nie kvôli výkonu ale kvôli cene. Papierový totiž stál ako ten KN. Nevšimol som si ani pokles ani nárast výkonu. Výfuk otvorený... Sviečky vyzerajú úplne v pohode, takže nemyslím, že by to išlo na chudobno. |
Caba dik za rady! |
To je len taka verejna fama ze to lambda pobere, ked jazdis na ceste tak je to v pohode lebo nejazdis rychlo a da sa to, ale okruh je iny. Tam sa viac jazdi vo vysokych otackach a vyssich rychlostiach, tym padom mas vela vzduchu na pomer benzinu, co sposobuje sportovy vzduchovy filter - vacsia priepustnost. Moja skusenost : na jar minuly rok som menil vzduchovy seriovy za KN, moto po celodennych jazdach sa nestihala vychladit a este aj po 40 minutach vypisovalo na teplomeri Hi, cize nad 120* Dovtedy vsetko OK, takze naladit a pridal som aj pridavny chladic, teraz aj pocas teplot nad 30 moto stale v rozhrani +- 80*C |
Caba taka otazka: Kam si davas ladiť elektroniku? Je na to potrebny Powercommander alebo sa to da prepaliť aj na pôvodnej RJ? |
Zalezi aka moto, nie kazda origo RJ sa da ladit. Vyhoda PC je v tom ze nemusis kupit novy a ak predas moto vies to dat spat a zase predat. Mne moju ladil Roman Kudlik z Voderad. |
Ja si asi tu mapu dam prepaliť. Pretože som kupoval bajk už s ladeným vyfukom (koleno prizvarane ku zvodom) a origo som k tomu nedostal. tak do povodneho stavu to davať už nebudem. Myslím že sa dá aj povodná mapa zálohovať. Skusim obtelefonovať nejakých ladičov. Kolko času a penazí ma to cca bude stáť? |
Viem ze to robili v Hlohovci tusim Fastbike a aj v Motomaxe. Cenovo to vyjde +- rovnako. Mne vychadzala cena tusim 500€ ladenie origo riadiacej, co vyde asi rovnako ako kupa Powercomm a ladenie. |
Caba neviem. Ladenie PC je jednoduchšie? Ceny PC sa pohybuju cca 350E. Daju sa tiež na ich stránke stiahnut aj nejake mapy, ale aj tak je to asi najlepšie ladiť na brzde. Skúsim MM racing su v BA pre mna najbližšie. Ty si to ladenie nejako pocitil myslim pred a po? (lepší cas, ovladatelnosť a pod...) |
Pocitil razantne, jednak sa prestala prehrievat motorka koli KN filtru a tym padom chudobnej zmesi a stratila sa vykonova diera okolo 11-11.500 ot, ktora bola znatelne citit pri vyjazdoch zo zakrut. Kupodivu cas som moc neposunul, cas je o dobe stravenej na okruhu a to ja momentalne viac nezvladam takze sa stale mocem okolo 2.24-26 na kolo |
Doladenie elektroniky je posledná uprava čo teraz plánujem. Ostatné už počas sezony. 17.4. sú celodenné jazdy na SK Ringu. Snad vyjde počasie. Ešte jedna vec: ake naj pneu by si odporučil? Chodím tam po vlastnej osi takže bez nahrievakov... |
Dunlop D213. Chalani si ich pochvaluju aj na nahrievakoch |
Kua dnes na vystave som sa zamiloval do R1M, takze bude moja asi na predaj, ak by mal niekto zaujem |
R1M? Dosť draha hračka na okruh... Ale zase časy by išli dole jedna radosť Inak tie D213 su trochu drahe, skusim Supercorsy SP. Tym snad nič neskazim. |
Vobec mi nejde o cas, uz sa chcem len bavit |
Pirelli SP som mal, ked som chodil po vlastnej osi. Vydrzia kratsie ako Dunlop ale pri casoch 2:40 vydrzia aj tak dlho. Ja som s nimi spravil asi 4-6 dni a zacal na case 2:43 a skoncil na 2:35. Radsej by som ale bral ich konkurenta D212 GP Racer dopredu medium a do zadu kludne Endurance zmes. Tie su tiez ako tak pouzitelne a zahriatelne bez nahrievakov. Inak D213 GP PRO alebo ak este sa daju kupit D212 GP PRO uz NEPOUZIVAT bez nahrievakov. Velmi tazko ich zahrejes, hlavne v chladnom pocasi a mozes ich lahko takto znicit. Okrem toho si na nich lahko rozbijes hubu, ak budes chciet vela od nezahriatych. Ono vzdy je to kompromis ist po vlastnej osi. Jednak riskujes, ze nebudes mat ako ist domov, potom tretinu casu len zahrievas pneu a presieras peniaze, si limitovany tym, ze ani skladaciu stolicku si nevezmes. |
Stan nemam stale |
Pirelky sa vraj zahrievaju rýchlo. Po jednom kole sa snad už da tahat. Celodenky neplanujem, 2x20 alebo 2x30 min mi stači uplne v pohode. To by mi mali tie SP vydržať pol sezony |
Ja som na pirelkach zacinal tahat od vracaku na konci technicej casti. Nikdy nesmykli. Takze pohoda. |
Ja tam pojdem pozriet aj dnes ak nebude pršať. Možno sa aj povozim ale ešte nemam vymenene pneu ani poladenu moto na brzde. 14.4. pojdem tiež ale nie na dely den. Snad dovtedy aspon vymenim pneu... |
Tak som sa na ringu nakoniec povozil. Prvý krát na novom bajku a 10r Bridgestony BT 016 ma dosť limitovali. A asi po 15min. jazdy sa prejavila zanedbana fizicka priprava počas zimy |
Možno sa počasie umudri... V sobotu tiež mali byť prehanky nakoniec sa dalo Na trati nas bolo asi 8 ks takže parada. |
Už sa zase dačo tuni na Kawe. 15.5. S kym sa vidim na slovakii? |
Sevas. Ak bude dobre počasie dojdem. Bol som aj 25.4. ale žiadna slava. Nejako si neviem zvyknuť... |
Ahojte chalani, nechcem začínať nikde nové vlákno, všetci čo jazdite slovakiu ste asi aj tak tu, takže sorry keď pre niekoho spam. |
Tak ja som začal tak že som si vytlačil mapu okruhu s idealnou stopou myslim na okruhari.cz, a pozeral som si onboard videa z youtube a snažil som sa zapamätať trať. Potom povinne školenie na Slovakii, a tak som to skusil. Na okruh odporučam štuple do uši. Ale agentura je asi vhodnejši a bezpečnejši začiatok. Tam by mali jazdcov deliť do skupin. Uvidiš či ťa to chyti. |
Re: BranoVFR: Vitaj, v prvom rade zmyslas spravnym smerom. |
Re: tonoaaa: Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoVFR (28.04.2019 21:34) |
Zaklad mas dobry. Vies co chces . VFR2005 by som predal a kupil nieco okruhove. Zbytocne rozbijes cestovnu VFR a led nerozbijes tak prides na okruhh na limity podvozku, brzd a kadecoho ineho co na ceste nepostrehnes nikdy. |
Na zaciatok ti VFR staci, slovakia je narocna trat na stopu. Takze vozit sa a ucit sa. Ja som prvy rok bol na slovakii 13 dni ci na volnych ci cez agenturu. Potom uvidis ci si ochotny do toho davat tolko prachov alebo to budes mat len sem tam sa previezt |
Re: Caba: |
Re: BranoVFR: Pancierové hadice, dopredu mäkšie platničky, repas tlmičov a športové gumy (úplne v pohode ContiSport Attack 3). Nič viac nepotrebuješ, aj s VFR si veľmi dobre zajazdíš. Minimálne tak dobre, aby si prišiel na to, či vôbec chceš okruhy jazdiť. V nájazde a na apexe budeš musieť myslieť na to, že moto má o 50kg viac. |
Re: Varan: Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoVFR (29.04.2019 12:06) |
Predchádzajúce | 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 81038 | Včera: 199621