Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
co to, priamo taliana! (ale jazdim na japoncovi...lebo....lebo jazdi) |
manana: nie si len tak náhodou šťasným majiteľom klepotajúceho a sradľavého TDI-čka? |
ale neblbnite, teraz tu zacnete vymenuvat priklady jednotlivych francuzskych aut, ktore prezili bez straty panenstva prechod cez 150.000km, ved kam sa takto dostaneme? ...do pol strany? |
Reálny svet je z firmy vyradený Megan 1,6, s 186 tisíc km, beží jak švajčiarske hodinky, v živote nebolo treba doliať ani kvapku oleja Len nesmieš k nemu blízko pustiť nejakých mäsiarov Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (22.10.2011 16:51) |
ale ale, neplette tu F1 a realny svet...joooj, velmi sme sa pobavili... este nejaki majitelia francuzov? papi, uz mi je jasne, preco vsade chodis na motorke...csuka, ked so spolahlivostou porovnavas prave 1000 VStroma... no dobre dobre, trochu nadsazky, asi je sychravo, madari maju depku |
manana, odkazujem tvojmu mechanikovi, že RedBull práve znova vyhral titul v F1 - a to už štyri preteky pred koncom sezóny. S motorom Renault. Lenže tí mechanici od RedBullu sa v motoroch vyznajú. (Uhádnite, akej značky mám auto? ). Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (22.10.2011 16:25) |
manana oblubujem takýchto slavných mechanikov , hlavne že sa tešia že aspon zinkasuju za servis francuza. |
jeden automechanik mi povedal, ze francuzi by sa mali konecne ospravedlnit svetu, ze sa vobec pokusali vyrabat motorove vozidla a okamzite ukoncit vyrobu. to by bol taky ferovy tah... |
Asi by sa mi to lepšie pozeralo keby som vedel po španielsky Ale i tak sa mi to zdá ako ďalšia slepá ulička. Motory v súčasnosti skôr idú cestou zvyšovania efektivity - tak tepelného obehu ako aj ekonomickej... toto sa mi zdá ako krok späť... bo keď som dobre pochopil tak každý pracujúci piest má ešte jeden piest na riadenie kompresného pomeru... a to mi príde dosť neefektívne. |
U moto asi nikdy, ťažké, zložité, drahé, zbytočné. Podobné čudá sa rodia každý rok. |
|
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 270322 | Včera: 128939