Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Berem späť a dávam palec hore za hodnotu |
Update: O2 eliminator je uz nahodeny |
Dnes prvych 180 km bez lambda sondy |
dreamer este Scottoiler a progresivne pruziny a bude opat o krok blizsie k dokonalosti |
jo jo ako píše videoredaktor ... ProOILER |
S laďákmi je ten zvuk fakt vymakaný, ale iba dovtedy, kým nerobíš viac ako 10 km týždenne alebo nie si polohluchý |
Dreamer, mal som rovnaký problém ako Ty, len na modeli 2003 bez lamda sond a myslím si že s O2 eliminátorom ho úplne nevyriešiš len zmierniš úplne Ti ako mne pomôže len Powercomander |
herghott súshlas, ale existuju predsa aj decibelkillery s ktorými je to stále o dve triedy lepšie ako z povodnými tlmičmi ale furt to neni na dávku zo sapíka od suseda |
raptorak: Scottoiler je uz davno nahodeny, este v ramci jarnej pripravy na sezonu |
Doki: O Power Commanderi som vazne uvazoval, prave v suvislosti s tymto. No pri ziskavani informacii som narazil na tuto vychytavku, ktora je vlastne sucastou PC kitu, ale da sa kupit aj samostatne. Vela ludi co riesilo podobne problemy to skusilo a boli spokojni. Mozno si mal podobny problem a som rad, ze sa ti ho podarilo cez PC odstranit. Nuz, modely od 2007 su postihnute zmenami v palivovom systeme suvisiacimi s prisnejsim manazmentom emisii |
Dreamer: a najsmutnejšie na tom všetkom je že za celými problémami s trhavým chodom motora na niektorých Varaderach sú len snahy o nizke emisné limity cestou chudobných palivových máp. celé to škodí ako motoru tak aj pocitu z jazdy. Ja osobne som vyhodil orig. výfuky s katalizátormi za Leo Vince,kúpil v USA PC , nahral mapu k výfukom zo stranky Dynojetu a Varadero naraz netrhá ,nezhasína a žere rovnako. Počul som aj názory majiteľov modelov 2007 a vyššie že sa im zdá akoby novšie modely boli aj nejako lenivejšie oproti starším so vstrekovaním. Pravdepodobne aj za to môže EU a jej emisné limity ktoré má varadero už problém plniť.Pozri si napríklad ako skončil kôli emisným limitom DL 1000 od Suzuki. A to bol oproti varaderu ešte o niečo modernejší motor po stránke elektroniky a vstrekovania . |
doki DL 1000 urcite nebola modernejsia striekacka ako Varadero |
Alebo na starom karbesovom Varane |
Doki: no som aspon rad, ze Honda to neriesila ako Suzuki. DL1000 sa veselo predava dalej na USA trhu, stiahli ju len z europskeho. Varadera by na rozdiel od DL bola naozaj skoda. |
raptor: ten moj uz pradie ako kote |
gule ma ..ale aj spotrebu jak nepomodleny |
Tak ja mám potom "divné" Varadero. Nič na motore, riad. jednotke, nie je upravené, necuká, žerie relat. normálne, kdesi dozadu to píšem koľko, jazdí ako ďas.Tiež už som jazdíl na kde čom, ale musím len konštatovať, že nemám vážne výhrady. Neviem na čo prejsť po Varanovi, ak svoje odjazdí, ale asi zase Varan, alebo Crosstourer. |
majanko zase trocha pleties - o striekackovom varadere nikto nerozprava ze zerie nenormalne vela |
Paradoxne, ak je lambda posahana do tej miery, ze sa nikdy nedostane do stavu plnej funkcnosti, tak ju moze za istych okolnosti ECU ignorovat bez vyhlasenia chyby a funguje dalej bez nej a ty si nic nevsimnes, lebo vsetko ide ako ma (na tomto principe funguje aj eliminator) Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (03.05.2011 9:39) |
Dreamer, k dokonalosti ti uz chyba len aby si si kupil Ducati, najlepsie nejaku 998 Testastrettu a mozes sa vyhrat s takymto ladenim |
-dam vam previezť na strome Upravené 1 krát. Naposledy upravil peman (03.05.2011 10:29) |
ja som za posledne 2 roky jazdil na styroch novych varaderach.. od novoty, zabeh.. az po zopar tisic km |
peman - tvojho stromceka rad skusim obavam sa ale silno ze bez nejakeho silneho tunningu obsahujuceho odstranenie klapiek kerymi otaca pocitac to bude furt drncat |
pitaz: niekedy sa zastavim, alebo sa dohodneme a dam ti previezt. Som presvedceny, ze rozdiel pocitis |
maTooB: Ducati neee, sak to by som sa musel zcvoknut z tych zvukov, lebo by som si furt myslel, ze je nieco pokazene a viac by som ladil ako jazdil |
-no ved prave, ta moja je jak Michael Jackson... Upravené 1 krát. Naposledy upravil peman (03.05.2011 11:19) |
[/b]dramer[b] mám otázku. |
Peman: to je prdel raptor chce vyskúšať tvojho V-stroma a v inej diskusií povedal |
Wpalino: Nechcem sa tu hrat na mudreho a odporucit ti to, alebo ono. Neviem kolko ma tvoja motorka najazdene, ani ci mas origo vzduchovy filter pripadne ci nemas upravovany vyfukovy system (ladaky, katalyzator a pod.), pripadne ine upravy. Ja som v mojom pripade vychadzal z predpokladu, ze moja motorka je relativne nova, malo jazdena, bez akychkolvek zasahov, takze by nemal byt problem so zapalovanim, elektrikou, privodom vzduchu, paliva a pod. To vsetko moze totiz ovplyvnit beh motora a jeho spravanie niekedy len v urcitom pasme otacok. Ak by sme predpokladali to iste u tvojej motorky, tak podla toho ako to popisujes by sa mohlo jednat o rovnaky problem. V tvojom pripade mas ale navyse moznost upravit volnobezne otacky skrutkou, tak by som najskor zacal tam a skusil ich mierne zdvihnut. To by mohlo pomoct pri volnobehu a pri prudkom ubrati plynu. Ak sa ten negativny prejav nestrati, tak skus este skontrolovat sytic (ty ho mas manualny) ci sa spravne uzatvara, pripadne premazat lanko. Kombinaciou tychto dvoch veci (nespravne fungujuci sytic a nasledna korekcia volnobeznych otacok) sa da pekne rozhodit bohatost zmesi aj na striekacke. Ja tieto moznosti nemam, sytic aj volnobeh ma v sprave riadiaca jednotka (ECU) a jej posluhovaci (prislusne ventily a regulatory). |
dreamer - no, mal som začať inak |
wpalino - a ked to nepomoze, treba dat skontrolovat/nastavit karburatory (bohatost zmesy, podtlaky..) |
pitaz: to by mal urobit ako prve, skor nez zacne laborovat a rozhadze to este viac |
superflanker - aj si si myslim, ale ked chce najprv skusat, nech skusi.. mozno to pomoze.. ked nie, tak postup je jasny. tak ci tak, ked sa bude nastavovat karburator, budu sa nastavovat aj volnobezne otacky.. |
angelsk - ja o voze ty o koze, vsetko co som napisal v jednom aj v druhom prispevku je pravda a plati to.. len ten zaver co si ty s toho vyvodil je uplne na hlavu |
dreamer, kurnik, uz ani citat neviem.. ale diskusia dobra |
Dnes je to presne rok, co som kupil (Vara)Darinku. Ak sa teda obzriem spat po roku spoluzitia, najazdili sme spolu cca 11 tisic km a mozem povedat, ze sme si sadli. Ak neratam zasvineny palivovy filter, tak nebola ziadna zavada a musim povedat, ze som nadmieru spokojny aj so spotrebou, ktora sa v priemere ustalila na prijemnych 5,2 l/100 km. Vykon aj vo dvojici stedry, pohodlie, priestor a ergonomia pre moju "utlu", skoro 2-metrovu postavu par excellance. Varadero splnilo moje ocakavania a aj ked to mozno vyznie nekriticky, nemam voci nemu ani po roku ziadne vyhrady. Jednoducho turisticka motorka ako ma byt |
no ja tiez o nom silne ale silne uvazujem |
hans: Tiez som prechadzal z V-Stroma a prakticky vsetko, co mi na V-Strome vyhovovalo mi Varadero ponuka tiez. Navyse dostanes viac vykonu, lepsiu ochranu pred vetrom a dazdom a viac priestoru (najma pre ladvinku). Jedine negativa oproti V-Stromu su vyssia spotreba a vaha. A ako bonus, ked natrafis v Rakusku na moto-policajta, tak si budete mat o com pokecat |
Dreamer: ze gratulujem a posielam pusu na nadrz... |
Menton: O moju retiazku sa ty neboj, tu som premazal kvalitnym bravcovym smalcom, co sme vytapali oskvarky, tak sa nemam co obavat. Len ci si ty vymenil olejcok v kardáne? Ale chod radsej na istotu, daj tam daky znackovy hypoidny Hugo Boss, alebo Armani Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (31.12.2011 15:22) |
Dreamer: tak potom je o tvoju retiazku tucne postarane, snad to nebude mat negativny dopad na jej cholesterol... |
no pani, tak mam taký problém - teraz v tých horkách, ako mi stojí moto na slnku dlhšie - ako keby sa prehriala palivová sústava - škube, skáče, lepšie ide na "ubraný plyn" ako na pridaný - mniekedy sa aj rozbehne ale potom zasa poskakuje. |
Prosim o radu.Vie niekto poradit dobreho elektrikara na motorky honda varadero 1999,lebo oficialne firmy ma posielaju od buka do buka,alebo nemame,alebo nevieme.To je teda dobra reklama vsak.Problem je taky,ze uz dvakrat som ju musel roztlacat,cize je to bud dobijanie,alebo starter.Ja som z elektriky |
pre brodek19: skús radšej www.varadero.cz .Možno už to tam je.Roztláčať Varadero? Ako sa Ti podarilo? Keď mi odišla baterka bez varovania, tak Varan ani škytol na 5-ku.Tipujem zlá baterka, regulátor napätia, alternátor. Dobrý elektrikár je napr. maguma. Nájdeš ho aj tu a dielňu má v Krušovciach okr. TO. |
hm, keby sa dreamer nestratil |
Caute.Dakujem za rady,ale podarilo sa objednat do servisu honda Tomasikova dufam,ze sa podari odstranit poruchu,lebo by som nerad zazil znova to roztlacanie.Verte jazyk som mal az po kolena v tom teple a najhorsie je,ze nebol nikto nablizku,kto by pomohol.Ty co maju tieto masiny vedia ocom hovorim.Bola to aj skuska kondicie.No na moj vek to nie je az take zle.Este raz dakujem a co najmenej roztlacania.Cafte. |
ľudia koľko Vás vyšli napinaky rozvodoviek? behám po servisoch a dostali sa mi do uší ceny od 60 za jeden po 100 za jeden, od 150 za oba s robotou po 250 minimálne za oba s robotou, tak kde je pravda?máme 50000 a myslím, že sa ozýva zadný napinák... |
original honda stoji predny - 83,-, zadny 64,- |
Hovoríme ešte stále o rozvodoch, alebo už o rozvodovkách? |
no myslím, že postačí vymeniť napínaky, keďže rozvodovky sa zvyknú meniť až vraj o čosi neskôr, ale to nechám na posúdenie servisu... pitaz vďaka Upravené 1 krát. Naposledy upravil 123talis (12.07.2012 0:00) |
Ja len že: Rozvodovka je prevodová skriňa slúžiaca väčšinou na rozdeľovanie krútiaceho momentu vstupného hriadeľa na dva alebo viac výstupných hriadeľov, obvykle s inou uhlovou rýchlosťou a krútiacim momentom ako má vstupný hriadeľ. /wikipedia/ Napr. diferenciál a pod. A to zatiaľ nemáme na Varanoch. |
majanko, ty si ale muuuudry Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (12.07.2012 13:20) |
majanko, vidím, že si prihlásený, poď na kofolu |
aha tak v tom prípade by som potom vymenil napínaky a ak sa to klikanie nevyrieši, potom by som uvažoval nad celou reťazou... |
maguma, prídem na kofolový roztok tak o 15.35, keď už som taký múdry, že rozvodovodnej |
Čafte páni, už dlhodobo sledujem, že mi Varan počas státia vybíja baterku. Teraz som sa vrátil z dvojtýždňovej dovolenky a nepodarilo sa natočiť. Baterka vybitá. Viete mi nejako poradiť, kde by mohla byť závada, teda od čoho sa mám odpichnúť? Na moto mám domontovaný alarm, prídavné svetlá, zásuvku a vyhrievané gripy. Vopred ďakujem zá nápady. |
yetti- a ty čo si myslíš- ktoré z tebou uvedených zariadení bolo počas tvojej dovolenky v prevádzke? |
pesiak: žeby alarm... no nezdá sa mi, že je normálne aby vyšťavil baterku do mŕtva. To mám potom stále odpájať baterku? alebo alarm? robíte to? |
Yetti- tuším sa na to už viacerí sťažovali- skús pohľadať v fóre- |
Zo svojej skúsenosti: alar, seninel vybije dobrú baterku za cca 2-3 týždne, porucha CLS stále akoby dávkovalo olej za 24 hod. Oboje zariadenia už sú odpojené momentálne.Ak máš krištáliky soli na + kontakte baterky je po smrti, vymeň ju. |
Páni. Nejako sa mi nechce zakladať novú tému, tak idem sem. |
@Lubo628: Plasty dole davat netreba, len skrutky. Nie je ich az tak vela. Medzi plasty a nadrz daj handry, potom ju nedoskriabes. Pozor na hadice z nadrze ked ich budes davat spat, nezamenit prepadovku a odvzdusnovaciu, ale su rozneho priemeru, tak by to nemal byt problem. Najprv nadrz uvolni a nadvihni, odpoj hadice a kohuty (chce to trochu trpezlivosti, priestoru je tam malo) a potom ju celu vyber. Kohuty su dva, na kazdej strane jeden. Nie je to az take hrozne, robil som to asi tri krat, sam bez pomocnika. Pomoze, ked nadrz nie je plna |
Presne tak ako píše Dreamer, povolíš len 2 skrutky od tých bočných plastov, po jednej na každej strane, potom keď budeš vyberať vonku nádrž, tak tie plasty len kúsok roztiahneš od seba, ale lepšie ak ti pritom niekto pomáha, lebo ty budeš mať plné ruky nádrže. Potom povolíš skrutky, ktoré držia samotnú nádrž, 2 vpredu, 2 vzadu (už pod sedačkou). Vytiahneš hadičky od palivovoých kohútov na každej strane jednu. Vzadu pri sedadle nádrž trošku nadvihnem tak aby som tam vopchal ruku a od spodu vytiahnem 3 hadičky (každá má iný priemer). A ešte je tam jedna vec, ktorú treba odpojiť a síce na pravej strane tesne pri palivovom kohúte je káblik od snímača rezervy. Hlavne si ho potom nezabudni zapojiť naspäť, inak budeš čakať na rozsvietenie rezervy paliva a nedočkáš sa |
Gutenmorgen pridávam pre mňa známe slabé miesto Varadera : |
Chlapi, ďakujem za reakcie. |
Veď už si nelámem. Štartuje vždy na prvý šup. |
@lubo628: Odvahu chlape, pojde to ;) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 221233 | Včera: 183504