Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
je to úplne jedno, v oboch prípadoch to elektricky odpojíte - nech to robí každý ako chce |
v manuale je pisane aj ze nesmies jazdit bez ochrannej helmi |
Mishko: pisu to v manuale k motorke... kua, cita to niekto vobec? |
Mishko: Dobre tak si bol vyňatý z kolonky" všetci". |
egres, neuveris, ale uz sa nejaky cas vyrabaju auta ktorym staci mat elektronicky bezkontaktny kluc vo vrecku... Ak ma chytia, dam vediet. Ale za kradez aut to asi nebude |
tiko: prečo nepáliš aj cez týžden? Ja idem dnes spáliť liter do jelky na kofolu a späť! |
ja telku vypinam gombikom lebo to setri prud a tym padom je to ekologickejsie..................no a ked uz mam take neekologicke hobby, ze cez vikendy len tak bohapusto palim fosilne paliva, tak aspon dade sa musim spravat rozumnejsie |
Mishko: Aj jeden známy neštartoval autá klúčikom ale už ho chytili. |
Admin! : navrhujem dodat tuto informaciu do profilu: klucikar, tlacitkar BUAHAHA |
Ja vypinam cervenym tlacitkom. Dovody: |
agresor: na tvojem metóde niečo bude :D ... asi to tak začnem robiť..už pár krát som zaradil s vyklopeným stojanom |
Jasne - ja tam vzdy nechavam jednotku, a len dam dole stojan. Nemusim riesit, ci stojim na kopci alebo kde, motorka sa nikdy nepohne a tym padom nikdy nezabudnem vyklopit stojan ked zosadam (ako sa to obcas niekomu stane). Ak pridem potom k motorke s teplym motorom, len sadnem, sklopim stojan, stlacim spojku, nastartujem a idem. Nemusim tam rvat jednotku, pocitat zuby a nikdy nezabudnem zaklopit stojan, takze sa mi nestane, ze sa idem pohnut a motorka skape. Idealny sposob. |
Opačne: Skúste odôvodniť existenciu červeného tlačítka na vypínanie motora na motorke. |
egres: nezabudol, len sa mi zda, ze ked xcem zastavit v kopci, je lepsie mat obe nohy na zemi |
na BMW by si musel mat 10cm palec aby si dociahol na tu nudzovu packu tlacitko tam neni, preto ked uz, tak uz klucik a hotofka. |
ja mozem vdaka ručnej stát hore kopcom a mat obe ruky volne a nohy na zemi a mat nastartovany motor Upravené 1 krát. Naposledy upravil rapid (28.04.2008 12:20) |
mne to pripada strasne dolzeite a drastickejsie hned to cele vypnut klucom ... |
vyklopim stojan |
a este mam otazocku a "klucikarov" |
gratulujem cazzo |
Ja ked som sa vydrbal pred 5 rokmi a mi pristála na chrbte XR 650-ka nemohol som sa pohnúť a nedočiahol som na ten vypínač ,koleso sa mi točilo po chrbte stále tam bol kvalt ,(ja som ležal na bruchu na asfalte) tak som zakričal na chlápka chodca na chodníku ,nech mi to vypne tým červeným na ridítkach ,a ten fas tlačil štartér do nemoty a vyprával že to nefunguje! No živý ko..t! Potom sa to našťastie podarilo dalšiemu pacientovi ,čo šiel okolo zo Slamennej búdy. |
egres: Ja na aute nestartujem klucom, takze vsetci urcite nie. |
ze nesmi sa vypnut komplet vsetko to su rady |
V manualoch pisu klasika....klucom ale je to aj tak jedno ,akurat ten kto pouziva talcitko si bude klikat navyse Upravené 1 krát. Naposledy upravil bebop (28.04.2008 11:22) |
Ako pise egres2. |
toto bude zase dlha tema, treba radcej hned na zaciatku napisat mail do Suzuki, yamahy,hondy,kawasaki JAPAN. lebo len sa pohadame |
Vypinač je označený výstražnou červenou farbou a slúži výhradne len na núdzové vypnutie motora napr. pri havárii.Obdoba lanka pri plochej dráhe.Na aute všetci zapínate a vypínate klúčikom lenže tam netreba mudrovať lebo auto nie je motorka. |
hehe :D zas tá ohnivá diskusia, že ako na to....však ako vypíname motor v aute, že ano :D ... myslím, že to netreba rozpitvávať. |
to snad nemyslite vazne s tym vypinacom na riaditkach, ze ho treba pouzivat |
heh to je zase, a na co je tam ten cerveny vypinac? na paradu? |
Zoberiem klieste a prestrihnem take styri hrubsie kabliky co idu do motora... Motor zhasne hned. Len sa mi to potom blbo startuje... Neviem preco... Upravené 1 krát. Naposledy upravil skrina (28.04.2008 7:56) |
stojanom pri zaradenej rychlosti a potom vyberiem klucik... |
V navode na moju cbf-ku sa pise, ze vypinat sa ma klucikom. Pravy cerveny prepinac je nudzovy. |
klucikom je kravina ako keby som pocitac vypol hned zastrckou naco tam je potom ten cudlik |
Iba kľúčom. |
Ahoj. Myslím, že vypínač na riadidlách slúži len na prerušenie prívodu napätia k induk. cievke. Keď vypneš kľúčik v zapaľovaní, vypneš komplet všetko( svetlá, smerovky, budíky). Ja osobne keď vypínam moto, tak najskôr na riadidlách, potom kľúčik. Ale po tech. stránke je to jedno. Odpojíš el. a motor sa zastaví. Iba pri jazde z kopca pri vypnutom motore nevypínaj kľúčik, lebo (podľa zapojenia el. v moto.) Ti nebude svietiť zad. svetlo, ani brzda a smerovky, čo môž byť nebezpečné. |
Motor vypínam rovnako ako mikulec. Robím tak preto, lebo mi to odporučil maník, čo predáva moto...aaa už som si na to zvykol. |
ja nasadnem, pichnem klucik a zapnem ho/pohotovostny stav/moto svieti, vypinac dam do aktivnej polohy a startujem-tak sa to aj ma robit |
Najprf vipnem vipinač resp. zapínač na pravej straňe. Potom aš klúček. |
Ahojte,chcel by som Vás poprosit o zverejnenie názoru,ako správne vypínat motocykel.Nedalo mi to a pri jednom stretnutí a pri kofole som tento preblém nadhodil a s prekvapením som si vypočul nejednotné názory.Má sa spravne najskorej vypnut motor vypinačom na pravej strane riadidiel a až potom klučikom,alebo postačí iba vypínat klučik zapalovania a vypinač nepoužívat.Ak platí druha verzia-pýtam sa -načo vypinač služi.Samozrejme opačné poradie v prvom prípade by bolo pri štartovaní-najskorej zapnut klučik v zapalovacej skrinke a až potom vypinač.Čo podla Vás je správne,prípadne ako svojich miláčikov obsluhujete a ake máte skusenosti. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54958 | Včera: 232196