Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Nechcem sa s nikym hadat, moja skusenost s hamstnutim na prednu brzdu a tym, co sa stane, je zhruba takato: m.youtube.com/#/watch?v=tdiTrpPkh_I |
romanka: nemam pocit, ze by som prezival nejake kingovske obdobie, ani som nikdy nemal. Ale asi aj keby som ho mal, tak by som si to neuvedomoval. |
MarekZ: a ja som si to zas cez vikend skusal na husqvarne, na takej sotolinovej ceste - byvala to asi kedysi asfaltka, len sa rozdrobila. Ked som sa pohynal od krizovatky, ako som na tu cestu odbocil , tak som za dedinou zacal roztahovat motorku. Mal som asi tak 40-60km/h. A zrazu pozeram biela oktavka mi lezie do cesty. schmatol som aj prednu aj zadnu. Do smyku slo kazde jedno koleso, na ktore som pritlacil a predne mi utekalo bokom. Tak som trochu uvolnil brzdy, snazil sa tahat motorku co najviac do lava a v hlave mi prebehlo: "Nie! Kurva! Uz zase!?" |
janoval - všetko v pohode, aj ja som mal svoje kingovské obdobie |
Janoval : predok flekoval 80% brzdnej dráhy zadok 33% Upravené 1 krát. Naposledy upravil PA3K33 (22.10.2012 20:57) |
Amater Smrz, najlepsie zabrzdit s ABS, a to na RR su lepsie pneu a mensia vaha no fuj hahaha |
kweni ty si tam mal aj nejake presne meranie ked si skusal brzdit? |
janoval: ano, obe kolesa v smyku znamenaju, ze motorka nepojde rovno, chyba tam ten ony, gyroskopicky stabilizacny, ved vies co... Efekt |
Marek presne ten tam chyba. Nikdy som nemal motorku, ktora ma tvrdy podvozok s len par cm zdvihom. Tam to brzdi urcite trochu inak. |
romanka asi by si mal prestať s tými jemnými narážkami na štrajchnuté ego lebo si iba na smiech... o krízových situáciach vieš podľa toho čo píšeš prd baraní a snažíš sa tu posobiť serióznym dojmom.. uplne ako kweni Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (23.10.2012 8:13) |
Raptorko, ja na to len toľko - v decembri 79 keď som sa prvýkrát rozbil na otcovom Dominatore SS ty si bol ešte vieš kde Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (23.10.2012 15:38) |
romanka vypisujes iba kktiny o egu a porovnavani si curakov, zaroven mas este super temu o tom, ako sa hlavne zo seba neposrat, pritom to, co predvadzas, je presne to, o com pises |
nech sa tu uz konecne registruje prvy cernoch a porovnavanie cicin bude navzdy ukoncene |
to stoppie si rad pozrem a dufam ze tu brzdu stlaci ako pri krizovke |
Borci ktorí bezpečne flekujú prednou desiatky metrov..., stavajú motorky do stopie a skáču z nej saltom vpred ako Sandokan Malajský tiger ... ku rva veď to je ako keď panna ide presviedčať ženu aké to je trtkať ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (24.10.2012 15:04) |
marek750 - evidentne čítaš, vidíš veci a rozumieš im tak, ako ich chceš vidieť a ako im chceš rozumieť ty Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (24.10.2012 17:52) |
..no ked niekto poklada Dominatora SS v sedemdesiatom deviatom za paradnu japonsku tuzexovu motorku... |
MaAT |
Romanka, taky jednoliaty blok textu sa strasne zle cita.. tak som asi prehliadol tu pasaz so Stopie |
MaAT - jednoliata sweet story bola určená nenapraviteľným romantikom a ešte ako palivo pre "tuzexových" expertov Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (24.10.2012 19:33) |
OK stačilo |
Jako člověk, kterej se věnuje výuce v několika Motoškolach a jeho prací je testování motorek se k tomu musim vyjádřit - ABS neni všespasitelnej systém a neudělá z nikoho lepšího řidiče! U určitých typů motorek smysl má, ale my jako uživatelé by jsme měli mít možnost volby - tzn. mít možnost ho vypnout! Příklad - Kawasaki ZZR 1400 - perfektní vyváženej bike, ovladatelnej, rychlej a s ABS, které nejde vypnout - a z větší rychlosti ta motorka nejde zastavit, protože ABS to nedovolí! Jen jeden výrobce umí a dělá ABS do svých motorek téměř dokonale - BMW. Je to na velkou debatu, ale realita je taková, že se řidiči budou na system ABS spoléhat a nebudou se učit brzdit - a obojí je fatální chyba! A když náhodou uslyšíte od někoho "chytrého" radu, jak na vodě a štěrku zabrzdíte líp a dřív s ABS než bez něj....a když ho v biku nemáte, tak by ste měli brzdit PŘERUŠOVANĚ a imitovat ABS - pošlete ho do prdele, protože se Vás snaží zabít! Když se brzdy naučíte správně DÁVKOVAT A POUŽÍVAT, PAK BUDETE BRZDIT VELICE BEZPEČNĚ A VŽDYCKY ZASTAVÍTE DŘÍV A BEZPEČNĚJŠ, NEŽ S ABS! Je třeba si uvědomit, že ABS pouze zabraňuje zablokování a přebrždění kol, ale v momentě kdy začne fungovat, přestáváte BRZDIT! Takže - i když mam ABS, měl bych se naučit s nim zacházet - nejefektivnějš budu brzdit v ten moment, dokud ABS nezačne pracovat! Jak se tak stane, přestávam brzdit! Než někdo něco od stolu schválí, měl by trošku přemejšlet - snad je napadne nechat nám volbu! |
pepa toho navypravaaa... uz vidim priemerneho motorkara ako davkuje brzdu na strku |
pitaz neide o zatracovani ide o moznost volby |
zatial o nej nikde nechyruju...pytal som sa u dealera na morave, ale nic o nej nevie, nikdy ju nevidel, cenu nevedel...patrilo by sa zahajit predaj nie? |
K vahe ABS dodam, ze vaha ABS uz nie je padny argument, 9 generacia systemu Bosch vazi 700 gramov (v 1994 este 4,5kg). Najvyssia rada systemu Bosch aj s ficurinkami ako trakcna kontrola, pripadne asistent rozbehu do kopca vazi 1,4kg. Posledna generacia uz ma zabudovany aj senzor naklonu a prisposobuje intenzitu brzdenia aj tomuto faktoru. |
medzi casom som dostal info, vraj bola na motosalone a stala okolo 14 tisic...dost do riti... |
Pozri obrázok Upravené 2 krát. Naposledy upravil rotu (24.03.2013 20:44) |
NN:...14k za motorku na ktorej jej majitel bude 'eventuelne' jazdit rychlostou 300+km/h je podla mna MALO |
oo: |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 93030 | Včera: 240423