Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Skoro dobre : |
Marek, ja nechcem vojnu, napísal som svoj pohľad na vec. |
papiboy, velmi nerad, ale dovolim si nesuhlasit. Nejde az tak o historiu, ale skor o mimoriadne technicke riesenia, novatorstvo, ochotu riskovat, trend udavajuce modely. |
Niektorí sa tu ondíte, že aká téma! No krásna! Odhalila v niektorých poetov. filozofov, historikov, jazykovedcov a tak . Ďakujem zakladateľovi za pekné čítanie, hneď sa mi bude lepšie jazdiť na mojom bezduchom, spoľahlivom, naleštenom, studenom Introšovi a pri srdci ma bude hriať slastný pocit z jazdy, užijem si šumenie vetra v prilbe a bublot výfukov a pre mňa bude mať Introš dušu o akej ste ani nechyrovali . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Goldy (31.05.2011 14:23) |
vzdy sa mi pacilo retro, W650, W800, vsetko dvojvalcove od Triumphu a hlavne Scrambler, motorky Ural ,, a ine, a v poslednom case neviem co sa somnou deje ja co som sa skoro nikdy neobzrel za taliankou sa mi medzi tieto tu dostalo aj Guzzi a nie a nie s nou prec. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pennywisse (31.05.2011 14:20) |
RHplusB - veď nikto nemusí súhlasiť - ale tiež vidíš za tými motorkami ľudí, že? Husaberg - to sú ľudia, hlavne Švédi, čo po odkúpení Husqvarny Talianmi pokračujú vo výrobe pod iným menom, Bimotu ti skôr popíše Retro, ale toľko prezradím, že je to mozaika z mien troch vymakaných odborníkov, Vertematiových asi tiež netreba predstaviť. Či tieto mašiny majú dušu - o tom by mohol niekto polemizovať - ale ja práveže verím, že majú. |
História sa spamätajte u motoriek to nie je bohužiaľ nič ušľachtilé, všetko sa to vždy začalo zo sprostých ekonomických dôvodov, takže na začiatku nie je duša, ale profit, všetko prišlo až v dobe keď ľudia už nemuseli šetriť a mali dosť finančných prostriedkov na kúpenie praktickejších dopravných prostriedkov a oni napriek tomu začali dávať prednosť, tým nepraktickým motocyklom na ktorých zmoknete a nie sú pohodlné a boli to takýto ľudia ktorí určovali ducha motoriek, bez nich by žiadna firma neprežila a preto ĎAKUJEM VÁM, ŽE STE TU BOLI Takže nie je to značka história a ni technické parametre, ste to vy vy ste dušou vašeho motocykla |
Papi a všetci srdciari - nedá mi, aby som nepridal 17 deka historickej motoduše- najemno nakrájanej Royald Enfield si zmienku v histórii rozhodne zaslúži.A koho to nebaví, nech nečíta : |
Angelsk, nonono |
Offtopic ( Romanka, len pre teba: ) |
Balzamom na moto dusu je moto hudba sebessegoltara.blog.hu/2011/05/23/motorral_zenelo_barom |
pennywisse |
|
Toto mi nerobte!! |
Aj toto tu už bolo: |
Papi samozrejme som mal na mysli ,že všetci boli na jednej štartovacej čiare. Japonsko bolo po vojne rovnako roz.ebané ako Nemecko. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (31.05.2011 21:37) |
marek750 - dik za kompliment ale ako skalny fanusik nemeckych motoriek musim povedat ze tych 100% to nie je, pri starsich modeloch to to percento bolo blizsie k stovke, pri novsich modeloch neboxerovych motoriek to slo dole |
Tak ja to zaklincujem , ale toto sa mi páči : |
raptak, ten knuckle head ide na volnobeh jak drum&base, breakbeat a techno dokopy.. to nemusim pocuvat ani mp3 player parada |
pitazku nie veru pri boxeroch neslo |
Možno idem písať voloviny, ani to nečítajta... Listujte ďalej Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (31.05.2011 23:31) |
papi , ani toto nebolo zlé : |
chlapci, nemylite si to tu s temou pravek? motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=47892 |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 179466 | Včera: 211529