Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
No.... tak kde by som začal, prečítal som si všetky vaše príspevky a je toho veľa k čomu sa chcem vyjadriť, tak to tu nejako počlením. Naozaj som nečalal v priebehu jedného dňa takú odozvu. Ale som rád. Upravené 1 krát. Naposledy upravil andrew21 (12.04.2011 1:36) |
|
1. S 1000 RR v premavke nema zmysel. Rovnako ako vsetky superbiky. |
ja na Tvojom mieste kúpim rovno CBF600... ono ak máš aspoň čosi najazdené v aute, a máš aspoň trochu rozumu, tak sa bez problémov naučíš aj na väčšej. |
Arte88: |
spike666 ked mi na cestnej motorke podsmykne predok v naklone ako sa mam zachovat? daj nejaku dobru radu |
marko353ZE, RHplusB sa tu nehadajte obaja mate pravdu. jazda na SS je rozdielna ako jazda na krosse. Na druhej strane na krosse ziskas daleko viac skusenosti. Moj nazor jazdil som aj jedno aj druhe. Na krosse sa s nevypocitatelnymi situaciami stretnes ovela castejsie ako na SS. podsmyknutie predneho zadneho kolesa a podobne. na SS sa ti to stane par krat a niekedy to byva aj posledny. na SS ked vam podsmykne predok v naklone tak neviete ako sa zachovat a povacsine to konci padom. Neberte to prosim osobne su to len moje postrehy zo zivota. |
Arte88, bavime sa +- o najrychlejsej seriovej motorke na svete. |
Mám pocit že už veľmi odchádzate od témy, chalanovy sa jedná zjavne o cestnú motorku s ktorou bude jazdiť v premávke,získavať skusenosti aby sa dopracoval k svojmu BMW a nie niekde na krossovej dráhe, po lese alebo na okruhu.... bud mu poradte alebo si založte vlastnú tému (Ako kross pomáha špičkovým jazdcom. ) |
mne to tiez pride tak ze moderator vytvori topic aby sa na fore diskutovalo a pritom sa pekne doma rehoce.... |
inak s tou kroskou to je pravda .... croska ta nauci jednoducho nehovorim ze vsetko ale nauci a o praci s plynom ani nehovoriac ..... mozno pretoto si aj rossi vydrbal rameno na crosske minule leto a ?! uz vieme kde je rossiho figel :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Peto178 (11.04.2011 15:37) |
Kolki spickovi cestni zavodnici netrenuju na krosach? Riskuju zranenia preto, ze je to odlisne alebo, ze fyzika plati pre kazdeho a da sa na tom vela naucit? |
RHplusB- No tak toto je podľa môjho názoru hrubozrnná k.....a čo si napísal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marko353ZE (11.04.2011 15:34) |
RH+B no viem - podla mna jazdecky styl na motokrosovej motorke je natolko odlisny od toho ktorym sa jazdi na supersporte ze si silno dovolim pochybovat o tom ze by zdatny motokrosar bol automaticky aj zdatnym brusicom slajdrov |
Na krose sa najlepsie (a najlacnejsie) naucis ovladat moto v kritickych situaciach. |
ked si kupis yzf-r6 novu nahodis zavodne plasty kupis kombosku a helmu poriadnu atd a pojdes na slovakiu....... kup si permanentku a potom mi ver ze uz na nic ine nebudes dobre dlho mysliet ...obcas absolvuj nejaku jazdecku skolu aby ta opravili co robis zle atd... a o par rokov si kup litra ak do vtedy este litra budes chciet ..... a potom ked zisitis asi o com bude liter a budes vediet co si naozaj kupujes za tie peniaze tak si ho kup ..... s1000rr je naozaj pekna moto je to take daco na co treba byt vyzrety a nestaci mat 15000 na 600vke..... mozno tak 15000 vo forme 2000 kol na slovakii potom litra ale tazko to takto rozoberat... proste odjazdi 600vku a uvidis Upravené 1 krát. Naposledy upravil Peto178 (11.04.2011 15:11) |
Pokiaľ to máš v hlave poriadku, máš pud sebazáchovy, bojíš sa, potom si tú 1000-ku kúp rovno.A začni pekne pomaly, pomalé oblúky, osmičky, rozjazdy, brzdenie, jednoducho nauč sa od začiatku jazdiť so silnou motorkou, ale niekde na málo frekventovanej ceste a lepšie na parkovisku, letisku.Prechod z čohokoľvek na raketu je rovnako bolestný. Je to o hlave a o zápästí. Inak Ti nepomôže žiadna rada a môžeš ísť od 50cm3 až do nekonečna. Keď s tebou šľahne o zem v malej rýchlosti aspoň budeš vedieť, čo to je dvíhať veľkú motorku a keď tú bolesť z pádu prenásobíš inou rýchlosťou budeš vedieť čo to je. Než x motoriek, navrhujem špičkovú výbavu, dobrú poistku a kamaráta, za ktorým budeš jazdiť s komunikátorom a bude Ti radiť čo tam šupnúť za kvalt, akou rýchlosťou do zákruty, aký nájazd zvoliť, kde brzdiť, kde pridať, kde ubrať. A používať hlavu, nie vajcia. Tak km len bez pádov Ti želám. |
RHplusB : preco porovnavas hrusky s jablkami ? |
raptor: já taky nepíšu že jde na tvrdo do S1000RR jako do první motorky. Píšu že se chce držet na tvrdo vytyčeného cíle, což znamená S1000RR hned po 1 či 2 jiných motorkách.... |
Kup si krosu, ked zvladnes to, tak S1000R uz nebude problem |
Suhlasim s nazorom, ze niektore moto nutia viac tahat za plyn ako ine, ale aj niektore upravy na motorke sposobuju tento efekt. Ja som to spozoroval ked som vymenil vyfuk na CB. So seriovym som jazdil vacsinou kludne, ale s tym novym ma moto neskutocne navykovy zvuk a proste vytacam ten motor ovela viac ako minulu sezonu, proste si nemozem pomoct |
marko:aj male sa mi zdalo tazke, aj velke sa mi zda...neviem, co by na tom bola picovina...lahky sa mi zda jedine bicykel. Rovnako sa mi zda...nie: zda sa mi rovnako...asi som sa nespravne vyjadrila. Upravené 1 krát. Naposledy upravil keduska (11.04.2011 13:24) |
...Rorschach |
doktor |
takisto sa mi zda tazke male Varadero ako aj velke... |
ked jazdim na endure tak ako človek ked na Buze tak ako debil , je mi cez 40 mam dospele aj male dieťa , najazdených cez 200 000 km na moto a aj tak sa neviem ovládať , chvala bohu už je Buza preč, podla seba súdim teba, takže tu je každá rada marná , polovica tak druhá onak ............hodne zdaru a km bez nehody nech už je to načomkoľvek doktor |
pitaz:preco lahsie? Co myslis ovladanim? Cit pre plyn, ci? |
neporovnatelne lahsie sa ovlada 125/250 ako 600 (4valec), co je pre zaciatocnika velmi dolezita skusenost |
divím sa že niekto drbne do pléna blud a za 4hod. je tam príspevkov do aleluja |
Moct si v 21ke povedat, ze peniaze nie su problem, tak si kupim co chcem. Ak to mas v hlave Ok, nic sa nestane, ak nemas, zadrbes sa aj na 125/250ke. Ale pri 125/250ke je fakt len jedina vyhoda: spotreba. Vaha? Co ja viem, takisto sa mi zda tazke male Varadero ako aj velke... Upravené 1 krát. Naposledy upravil keduska (11.04.2011 12:31) |
premyslam.. |
Vzhľadom na to, že uvažuješ pomerne opatrne a myslíš, že už dokážeš plne rozmýšľať hlavou a nie guľami, mohol by si si ako prvú motorku zadovážiť naháča 500 prípadne 600. Napr. niečo pod 100 koní z japonskej ponuky. Výber je ozaj obrovský: Suzuki GS500, Bandit 600/650, SV650; Honda CBF 500, Honda CBF 600 N/S; Kawasaki ER-5, ER-6, Yamaha XJ-6, ... |
V prvom rade by som ti odporučil kúpiť si knihu "Dokonalá jazda na motocykli". |
ja by som kludne ako tu pisu iny 250 vynechal... |
Raptor mas pravdu z polovice, netvrd mi ze jazdis rovnako na svojom bawe a aj na nejakej bestii, naozaj sa inak kroti hlava na pohodovej moto a inak na poriadnej suke. |
Dobre rozmyslas |
v jednej teme radsej zacni na malej moto v druhej na velkej .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kweni (11.04.2011 11:06) |
Da sa ist aj rovno na 600 aj rovno na 1000... Skor suhlasim s Pitazom a Cendinou. Myslim ze na zaciatok je vhodna 250ka - napr. WR 250 X - je to lahke, celkom to ide a na niecom takom si najlepsie vybudujes spravne navyky, ktore sa Ti urcite zidu. Spravny cas na prestup na vyssiu kategoriu bude vtedy ak budes mat pocit ze uz si moto zvladol tak, ze to davas s prstom v zadku a mozno sa niekedy az nudis... Najvacsia sranda je ak si niekto kupi rovno 600, alebo 1000 SS a potom to nevie za pomalej jazdy s malym priemerom obluka ani otocit o 180° bez toho aby nedal nohy dole zo stupaciek, prip. musi zastat a cuvat jak decko na odrazadle a hned na to ti povie ze v pohode ze to nic neni zvladnut takuto motorku - aj takych som uz zazil |
Škoda že sa nedá znovu začať. Išiel by som do Triumph rocket....či? |
brazel viem ako to mysli a ze to myslis v dobrom ale opakujem nie motorka ale hlava je dolezita |
andrew, nenapisal si aku mas vysku a cca vahu, lebo to dost ovplyvnuje vyber moto pre zaciatocnika. Starsie 600-vky su sice v poho, ale strasne tazke na uplny zaciatok. Ak ta zaujimaju SS tak chod touto cestou. Ta 250 Ninja je myslim si uplna pohoda. potom nejaka 600 a pred kupou BMW by som ti urcite odporucil este pojazdit nejaky starsi litrovy SS, napr CBR. A este jedna vec 5.000 a ani 10.000 a dokonca ani 100.000 km nie je dost aby si niekto mohol povedat ze uz ma vsetko v malicku a taka moto Ta nedokaze prekvalit |
raptor , ale pojem user friendly |
andrew21: asi největší problém je časový rozdíl mezi startem a cílem. Zatímco budeš jezdit na slabších a poznávat motosvět, může se ti stát (ostatně jako většině motorkářům), že se tvoje cíle a priority změní. |
No ja len z vlastnes skusenosti, ze ovela viac sa pobavim na moto ktorej potencial relativne vyuzijem ako na tej co nedokazem vyuzit. |
brazel potom je to o hlave skusenostiach a o vedomi toho co si mozes dovolit a adrenalin v zaciatkoch a aj celkovo treba odlozit |
cota ale toto nie je o tom kolko z nej chalanko vyuzije, ide o to ze chce prave S 1000RR a je jedno preco Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (11.04.2011 9:35) |
k tym SS 1000, kolky z vas tu moto ozaj zvladaju a dokazu vyuzit jej potencial? Dovolim si tvrdit ze skoro nikto! |
baja , pravačka na 193 koňovej mašine sa ovláda skurvene ťažko , hlavne keď telo začne produkovať adrenalín . |
ja osobne som zacinala na baby ninji 250ke, a som tomu vdacna, za kazdy jeden km za kazdu jednu skusenost zlu ci dobru, pretoze je lahunka a ma nizky posed dobre sa dali zvladnut rozne situacie sice je pravda ze po 7mesiacoch isla prec s najazdenymi cca 10tis km a vymenila som ju za 600ku pretoze uz ma "nudila" a nemala mi co viac ponuknut. ale |
tomy ked uz rozoberas tie nepodstatne smerovky na ktore sa da mimochodom rychlo zvyknut tak co povies na tento obrazok? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (11.04.2011 8:43) |
andrew ked chces jogurta tak preco nezacat jogurtom od zaciatku? |
Aj skok z tej CBF600 na S1000RR je dost velky skok. Ja by som tam pridal ako medzistupen 600 ss, tam mozno zistis ze ti naozaj netreba viac a ziskas navyky na supersporte pretoze to je uplne nieco ine ako cbf. Je kopec chalanov, ktori jazdia uz dlho 6tky a do litra nejdu lebo sami uvazili ze na to este nemaju alebo to proste nevyuziju na ceste. |
Si robí srandu a pekne mu to žeriete , BMW S1000RR - 193 koní ... |
andrev- súhlasím s tebou |
andrew21, podla mna tvoj plan neni ani na rychlo, ani zbytocne opatrny.. je presne taky, aky by mal byt! |
Jednoznačny suhlas z janoval.Podla mna isť do 250-tky,tak na to zabudni.Ak si normalny,maš to v hlave v poriadku nemaš sa čoho bať.No byť tebou tak ako piše janoval.Kup nejaku 600-vku,pojazdi si zo dva roky a potom to predaš a kupiš to,čo budeš chcieť.No a možno dovtedy,si zmeniš v svojom hladačiku aj inu motorku. |
Presne tat, kludne môzes jednu kategoriu vynechat. Jedno ci 250 alebo 500/600. Ked ziskas spravne navyky a zžiješ sa s moto hoc aj 250kou, potom uz v poho zvyknes aj na 1000. Tam potom uz ide skôr o to co mas v hlave. |
podla toho co pises, tak to mas v hlave asi usporiadane a vies, co chces. |
ku..a, co vsetci snivate len o SS? Ja nic, uz som ticho...len nechapem... |
Nie je podstatne na com, ale najazdit mnoho a mnoho kilometrov a jazdit a jazdit a jazdit! Kupit na zaciatok nieco slabsie je mudre, ale nemusis sa premahat. Kup si normalnu motorku, aby nebola zbytocne agresivna a nelakala ta blbnut, ale zase aby ta hned neomrzela a hlavne opatrne. Objem nie je az tak dolezity. |
Čauko, ja by som mal len taký menší dotaz. Namiesto tej CBF-ky by som možno porozmýšlal nad nejakým BMW v tej istej kategórií, totiž ovladače sú iné ako na japonských motorkách a keď vravíš že financie niesu problém, tak keďže tá 600fka by mala byť na to aby si si zvykol a získal skúsenosti, tak tie skúsenosti budú myslím užitočnejšie ak už táto motorka bude BMW. Ale samozrejme nič nepokazíš ak zobereš japonku. |
Zdravím všetkých motorkarov..... som mladý chalan a mám menšiu dilemu, s ktorou by ste mi mohli pomôcť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil andrew21 (11.04.2011 1:57) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 239077 | Včera: 200557