Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
dreamer a akymi otackami mam vyuzivat motor V-Stroma? |
Hunter: |
ja mam stit givi ,tak na mna nefuka spotreba od 3.9-4.8 max ve dvojici,max solo 160 dvojica-tlsty peman vzadu 140km/h |
Zaujimavý postreh na TA-čku (original honda štít turistický) pri 140 mi mixluje hlavu zo strany na stranu turbulencia dosť nepríjemné ževraj s givi štítom to nerobí neviem. |
titanik alebo tuartech stit,mal som ho na varadere,parada |
nerd: Máš pravdu. Veta mala správne znieť: "Je to cesťák ktorý treba vytáčat aby ho čovek primel k maximálnemu výkonu". Na rozdiel od Transalpa, ktorý podáva maximálny výkon už v bežne používanom rozsahu otáčok. |
ano na tej vete nie je jedine slovo nepravdy aj ked to kazdy pochopi zle :D |
Presné formulácie - prostriedok porozumenia Vravím to už dávno, spoluobčania to žiaľ chápu ako rýpanie |
Povedzte mi Kefalín čo vy si predstavujete pod pojmom "bežne používaný rozsah otáčok" ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (04.03.2011 22:37) |
Hunter to ju furt tlacis, alebo sa spustas len dole kopcom ako na kolobezke, alebo si brzda premavky. |
bacaono . |
Priemerna spotreba 3,7/100 je u stroma uplna hovadina, realita bude skor niekde tu: |
kigston vyser sa na to aj ty lebo mudre a presne formulacie nebudu mat konca kraja |
Ten motor Hondy sa vyvíjal ako univerzál, ľahšia verzia ako vzducháč, druhá s vodným chladením, riešila sa verzia aj s kardanom aj s reťazou, ladilo sa podľa potreby. Už prvá verzia bola riešená ako trojventil a vychádzali z neho motory XLV, VT (Shadow 750), Revere, Afrika, Transalp, Deauville... |
Hunter, ked uz chces taku spotrebu ako ty som mal z chorvatska, ja 100kg, ladvika 50kg, 3x kufre, tankpad, rychlost okolo 90-100 (po dialnici asi 130km/h) celkova cesta tam a spat mala 1600km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Express (05.03.2011 7:05) |
No to ja nespravim sam po beznych cestach ani na kamosovej CBR1000RR 1600km/10hod asi ten novy TA fakt ide jak satan |
papi ...vedel som ze zareagujes a upresnis |
raptor ja na to serem od zaciatku, ja mam Burgmana . |
a.) presne formulacie nebudu mat konca kraja: správnym adresátom je nerd Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (05.03.2011 9:03) |
raptor, chcel som ešte dodať, že motor GS 1150 má pôvod v R32 - "a aj preto je aký je" Len som si nebol istý, či ťa tým naserem alebo ti polichotím - tak som to nepridal Nechcem ani-ani |
papi preco by ma mal znamy fakt srat? co je pravda nie je hriech |
k tej spotrebe,ved keby sme si isli 3ci 5 vyskusat jednu moto ci auto na test,kazdy by mal inu spotrebu,tomu verte,takze priemer bude niekde inde kazdy z nas jazdi inak,ma iny styl jazdy,brzdenia,stym nikto nic nespravi,co sa naucil za mlada v autoskole,robi to cely zivot,bud mal dobreho ucitela,alebo zleho,o tem to cele je |
brazel, už aj ty? Pre boha |
papiboy a to potom vystlali valce a zo 750-ky spravili 600-vku ??? Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (05.03.2011 10:44) |
No, zfleku nechcem trepnúť volovinu, ale sa mi zdá, že robil sa spočiatku rad 500 a 750, skôr asi V 45° a neskôr aj V 52° - ale základ bol ten istý... Na nete by toho malo byť dosť, len ma to nebaví tam vyhrabávať z kopy volovín pravdu... |
Veď mne to je naozaj úúúplne jedno , je len tak , že nie 750-ka (lebo tou si argumentoval) Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (05.03.2011 10:54) |
Po dlhej uvahe striedani a testovaní motoriek V Strom...pre mna je doležitý pomer cena : výkon : využitie. Nakoniec je to výťaz Alpskeho testu..aj ked v motoridackom teste nevyšiel najlepšie..ale v konkurencii KTM 990 SMT, BMW R1200 GSA by to hadam šlo... |
brazel - Argumentoval, lebo 750 vyšli ako prvé (teda na 90%) - ale veď aj Kawa robila projekt Z1 "anno" ako 750-ku, ale za pochodu to zmenili a na pultoch bola odrazu Z1 900... Marketing. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (05.03.2011 11:09) |
...Kym sa V-Strom bude predavat takym tempom ako je to dnes tak sa pani zo Suzuki budu len smiat a nabalovat... |
papi , zo 750 na 900 mi príde normálne , ale zo 750 na 600 NIE !!! A určite nie pridávaním materiálu (a váhy) . |
Pepo88: "nabaľovacie" trhy a výrobky sú inde a iné. Tento segment a destinácia je pre producentov moto a motopríslušenstva len taká hobby činnosť. Pogúgli a zistíš... |
brazel: O akú hmotnosť sa navýši zmenšenie kubatúry zo 750 na 600? Materiál pridávať netreba. Stačí zväčšiť dutiny pre chladenie. Nie? |
Vadim , papi ale napísal , že zmenší sa vŕtanie , čiže uberieš menej materiálu , takže ho tam zostane viac , vlastne ako by si ho pridal . Dutiny pre chladenie atď. je výkon naviac a to predsa nie je cieľom výrobcu (platiť viac práce) . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (05.03.2011 11:46) |
brazel, to nemyslíš vážne, že Honda vyrobila jeden valec a do toho vrtá diery rôzneho priemeru |
papiboy , úplne s Tebou súhlasím ... , až na to zmenšovanie objemu |
|
MaAT, nestrácam, ale furt sa len "hádam"... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (05.03.2011 18:53) |
papi straca formu? on? neviem kto vo stvrtok zaspal v podniku a navyse nahlas c h r a p a l... |
Papiboy,ale Sak to je Normálne že časom sa Všetko zmenšuje |
Manana, ale Sak ked si uz nechcel piť , čo by som si nezdriemol |
vazeni, suzuki vobec nechysta nastupcu V-stroma, tato cesta nie je prioritou, z kurvolarov mam info ,hm, keby len info, som viazany zmluvne,chapete. naznacim len ze praveky Djebel, DR bude mat dostojneho nastupcu..... |
Asi aj Honda chystá jednovalcové Véčko a BMW jednovalcový boxer |
ja hovorim o koncepte s ktorym sa stretneme mozno za 5-8rokov v reali |
Heno mohol, ale zaleží na cene, nová SuperTenere za cca 14000 peňazí u nás veľký prievan nerobí. Či sa ešte nepredáva? Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (06.03.2011 11:39) |
Ikeď za 5-8 rokov tu už bude toľko pseudoafrík, pseudoterériek, že pokiaľ príde s nejakým pseudobigom, tak prievan nebude. |
to mate tak ked sa kleki petra odda ohnivej vode.. a keby len chrapal... ale vraj aj goglinu az po laket pustil tvrdia zle jazyky z kmena Cejenov zijucich v rezervacii RS Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (06.03.2011 13:22) |
papiboy: Jednovalcovým véčkom a boxerom si ma inšpiroval k otázke: Používal sa v nedávnej minulosti alebo dokonca dnes jednovalec uložený pozdĺžne? |
Vadim - Dokonca boli aj Simsony, projekt našli vraj v "zásuvke" Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (06.03.2011 14:50) |
djebel bude nahradeny modelom muammar, bude tam veckovy jednovalec umiestneny pozdlzne napriec a zaroven zrkadlovo otoceny....uz sa to prevalilo, videl som na wikileaks nejake fotky z javoriny.... |
Uz je nacase, aby si endurofili konecne uvedomili, ze dalsie motorky formatu AT, DR BIG, a pod. orientovane viac na teren ako na cestu uz nepridu. Nikdy. Ani o 5, ani o 10 rokov. V civilizovanych krajinach, kde je kupna sila a teda kde sa vyrobcovia snazia motorky predat, je cim dalej tym menej moznosti ich vyuzitia mimo ciest. Navyse stale prisnejsie normy, ktorych vysledkom je viac a viac elektroniky a vsakovakych senzorov, katalyzatorov a kurvitok, ktore nie su to prave orechove na cestach do kutov, kde sa capuje miesto benzinu tavi moc. Vysledkom je, ze trh ziada cestnejsie stroje, s lepsimi jazdnymi vlastnostami na asfalte ako v terene aj ked s imidzom zaslej slavy ich predchodcov. A kedze ich vyrobcovia sa musia spravat trhovo a ponukat to co si trh pyta ma tych par nadsencov (par v pomere k masam) jednoducho smolu, lebo si bude musiet vystacit s tym co je na trhu dnes, pripadne si motorky upravovat k obrazu svojmu v garazach. Preto je realnejsi predpoklad, ze pride novy, este cestnejsi V-Strom so 17'' kolesom vpredu ako to, ze Suzuki spacha harakiri s modelom typu DR BIG. Ibaze by ostalo len pri imidzi, tak ako je to v pripade predrazenej Yamahy SuperTenere 1200 na ktorej sa na ozajstnu adventuru bez sprievodneho tymu pusti len skutocny dobrodruh. |
dreamer sice mudro hovoris, ale cakam ci niekoho predsa len nechyti sajba a ako spravila kawa KLX250 nespravi nieco dostatocne robusne v 400ccm. |
dreamer ten tavi moc sa bude capovat o chvilu skor v Europe.Vsak tam pridavaju stale viac Mero a uz zacali robit aj benzin s 10% Mera. |
KLX250 je velmi pekna masinka, taku si kupim ked budem velky . |
KINGSTON, |
-len tolko, ze sviniam perly |
miros druha strana je na smiech tebe a celej druhej strane si na smiech ty |
kým som sa nezačal rehotať som si ani neuvedomil, že sú tu dve strany |
nerd a ty si na kerej strane Upravené 3 krát. Naposledy upravil miros139 (07.03.2011 10:17) |
ja som bol na velkej, ale este mi treba na malu...neviem ci mi ladviny neprechladli ked som udil cez vikend |
by som to zhrnul |
pomerme sa, vypime si, ja vam odpustam, a zveste si ihly, benzin ide hore, striekackovym ostava len fusekla do airboxu |
teoriu vyskytu ohrozenych druhov v blizkosti hrkotajuceho jednovalca mozem exaktne potvrdit dvoma konkretnymi pripadmi |
raptor-a je to tu,bio paliva,na liehovom zaklade, v rukach endemitov, jasna ekologicka paralela, da sa povedat taky paralel world,ako od nicka s., to je tiez engetetermit, staci mu posadit po ruke tetu s jarcekom a tiez je pat |
Jak debata IT čkarov co pisu zasifrovanu poeziu. |
Po dlhšom čase, že idem kuknúť debatu, chalani vy ste celkom fajn na hlavenky popadali, ja som pre zmenu jebol z bicykla zas tento rok...som po 2 operáciách, tak rozmýšľam, čo si nového kúpim budúci rok. Ako sa vám páči nový V-Strom 650?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bandit1250 (26.08.2011 16:56) |
niekto zas prebudil golema |
Ahoj Bandit1250, konečne si dočkal po toľkých rokoch toho nového V-stroma. Nerieš aké kolesa a kúp si to pod stromcek, to ešte stihnes a isto ti dajú koncoročnú zľavu... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 132752 | Včera: 131382