Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
MotoKiller: chcem ta poprosit aby si si zmenil avatar, alebo aspon neprispieval. Toto je vazna tema a neviem sa sustredit. Dakujem. |
Jeden elektromotor do predného kolesa, jeden do zadného a máš pohon 4x4 deleno 2 na motorke. Už len tie akumulátory. Keď niekto vymyslí poriadne akúčka, všetci prejdeme na elektromotorky a na benzín si nikto ani nespomenie... Predstav si: bez prevodovky, bez smradu, výkon jak sviňa, hmotnosť polovičná, údržba minimálna, len jazdíš jak šarkan, ja by som bral... A ešte keď nízka cena, ale to je zatiaľ sci-fi. |
Motory v kolesách sa zatiaľ neosvedčili, sú ťažké a zvyšujú neodpružené hmoty, navyše z hľadiska ovládateľnosti by bolo výhodné sústreďovať všetky ťažké komponenty čo najbližšie k ťažisku motocykla. |
Na traktor sa dávajú závažia dopredu, aby ho nedvíhalo na zadné, na motorke by to nešlo? |
papi - juj to som si vydychol |
|
nieže by tie elektrické motory robili radčej do lietadiel do ťažkej techniky a tak, ako do motoriek, ktorých spotreba je 100 krát menšia |
MOTO-ENVIRO-TÉMA ....to ma baví... |
manana |
tibess elektrika sa používa v banskom a ťažobnom priemysle už roky aj niektoré vlaky majú diesel agregát na výrobú elektriny, lebo elektrika má podstatne večší výkon |
elektrika v lokomotivach je koli plynulej trakcii... |
janoval: Všetky naše plynovody a ropovody vedú cez žitný ostrov. A ďalší sa chystá. |
chcel by som videt tu prevodovku co by bola vo vlaku s dieselovym motorom |
|
Viem kde si ale neviem akú máš hmotnosť.Viem akú máš hmotnosť ale neviem kde si. |
papiboy prvý elektromobil od chevroletu VOLT má benzín agragát ktorý dobíja bateriu a tá dáva výkon elektromotoru a ten nepotrebuje ani prevodovku asi tak. A u nás v europe sa bude predávať pod nazvom Opel ampera.O vlakoch sa nebudem hadať iba som to kdesi vyguglil a neviem či to je alebo bude spomnul som ich no oni podstata niesu v zasade som chcel podotknúť,že ťažka technika pracuje na elektromotoroh spomenul som si práve na žeriavy atd je toho dosť. A ked na tým tak uvažujem tak každý z nás potrebuje iný štyl jazdy iný dojazd a iný pocit z jazdy. Poviem len toľko,že mne bohate stačí tých 30 Km hoci by som zvládol aj viacej no radšej s po 30 Km spravím pauzu dám si kavu a dve kofoly trochu zrelaxujem nabijem seba i moto a zase ma čakajú 30 Km plné výkonu ktorý fakt za to stojí,už sa mi nechce dať 1 a čakať na optimalný výkona zaradť 2 a zasa čakať na optimal dať 3 a čakať na optimal potom prekažka podradovať a odznova 1-2-3 atd teraz prídem k prekážke alebo zatačke vystrelím a idem chápeš u teba je prvoradé s knedlíkom dojsť čo najdalej rucať rychloste čo najviac počúvať zvuk motora |
hlina, neviem, čo riešiš. |
Tak nečítal som celú diskusiu... Ak budem písať to čo už bolo spomínané tak soráč.. Ideme na to : Upravené 1 krát. Naposledy upravil RiderHc (14.12.2010 8:11) |
Vo svete sa už všeličo rieši, napr v čechách ponuka (za 1 Kč) Mercedes k autu na Z.plyn automatickú tankovacú súpravu (tankuješ doma v garáži) Taliáni vyrábajú strešné šindle produkujúce el prúd,(dokonca viac ako bežné) a s návodom "homemade", Včera som počul o niečom ako fólia na okná, čo bude vyrábať prúd a neznižuje pritom priehľadnosť skla, čiňani vyvíjajú nejakú superbatreku, iní zas palivové články atď. Len pre nás(v našom veku) je už aj tak neskoro. Ani na to nezarobíme, ani si to neužijeme, do p..... aj s vývojom.To čo by malo ísť rýchlo sa vlečie, ale my starneme čoraz rýchlejšie. |
tonyy, ale zase v porovnaní s našimi dedkami sme si užili niečo navyše, nie? Vylešti Golďáska, čo nevidieť, je tu marec a ideme |
papiboy no tak vodík je fajn.. A navyše je ho plná galaxia.. Len ja som akosik nervózny pri predstave vodíkovej motorky.. To musi byť šleha keď buchne taká bandaska s vodíkom.. Viem o čom hovorím.. Minule som videl čo urobí v ohni obyčajná vodka.. :D :D :D :D |
Rider Hc ,to ste nemali čím podpáliť vatru?Pýtam sa preto lebo kedysi v minulom storočí prišiel kamoš takýmto spôsobol (len použil benzím) o "háro".ale šak vývoj ide ďalej,nie? |
JO REGGELT papipoy |
hlina: unikla ti jedna podstatna vec a tou je AKUMULATOR v tom dejve |
tonyy ale.. ked sa moc vodika..teda vodky pije potom prich´dzajú bizardné nápady |
janoval nezabudol baterka je večšia k voli vahe auta+vaha štyroch cestujúcich |
janoval pripočitaj si k tomu váhu batožiny podeľ 4 cestujucími a ti vyjde veľkosť a kapacita . Na Quantyi je veľkosť baterie cca.š-25,v-30,h-25 o kapacite 2,7kWh ktorá pohána 12kW motor.A nakoniec čo sa bavíme o buducnosti ked akurát idem vybehať psíka ,davám mu takých5-7 km denne.Teším sa na psíka na prašan na Quantyu a hlavne ,že je elektrická .To je realita nie buducnosť dnes je 14.12 .2010 a idem sa voziť |
hlina Mohol by si mi prosim dat nejake info o quanty? |
hlina, nepoučuj, študuj. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (14.12.2010 14:23) |
Z toho mi vychádza, že na bicykel namontujem alternátor 0,5kW a napojím k nemu el.motor 5kW trocha zapedálujem a letím ako strela. |
zaujímavé čítanie |
ty vole ale je to vcelku palka 10tis E. Musia na tom dobre rizovat. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (14.12.2010 15:53) |
papiboy s hybridami je to to takto.. oni sa snažia v podstate eliminovať neúčinnosť spalovacieho motora. naznačil som to v tom dlhom príspevku hore. Ak si pamatáte zákony starého pána "ňútona" ten vravel niečo že ak sa niečo hýbe a neposobí na to iná sila bude sa to hýbať do konca sveta. Taže odmyslíme si trenie odpor vzduchu a je nam jasné že ak niečomu dodáme dosť energie aby sa to napr voči matičke zmegule malo rýchlosť 90km/h /moja choprácka rýchlosť/ bude sa to rovnako rýchlo valiť aj o miliardu rokov. Ked sa ten predmet rozhodnete zabrzdit táto energia sa premení na teplo od brzd. A v tom je princíp hybridu pri brzdení nepusta teplo do luftu - to je presne to teplo/energia/ ktorú auto potrebovalo dostat s paliva pri rozbuiehaní ale sa pokúša aspon cast tejto poh energie zmenit na energiu el a tu uskladnit, Jasne ze vdaka stratam ulozi relatívne malu cast ale aj ta ako tak vylepsuje katastrofalnu ucinnost spal motora. No a na samotne udrzanie cohokolvek v pohybe potrebujes relativne malo energie. Neviem presne cisla ale ked rozbehnes motorku na prekonanie odporu vzduchu a trenia ti staci zlomok vykonu ktory realne mas. Problem je akekolvek brzdenie a zrychlovanie. okrem toho co som spominal plati ze spalovaci motor je najucinnejsi vo velmi uzkom rozmedzí otacok. Takze pri zrýchlovani sa nielen minie energia na samotne zvysenie rychlosti ale hlavne na rozzeravenie vyfuku. A brzdenie zase na to aby si rozzeravil brzda. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RiderHc (14.12.2010 17:04) |
RiderHc, kua, už aj ty? |
papiboy ale kluuddd. ty si tu este jeden s najlepsie mysliacich ..bez ironie. A asi mam uz taký tik s nemenovaného portálu plechovkárov kde som z hrozou zistil ze ludia rozumia pramalo tomu ako funguje hybrid ale hadalo sa tam do krvy.. a ten prispevok bol miereny skor vseobecne ako na teba. Lebo ako sam uznas ludia maju stale hokej v zakladnych veciach. P napriklad ja mam hokej s celeho zivota obcas Upravené 1 krát. Naposledy upravil RiderHc (14.12.2010 18:21) |
Spidooo takže stranka ouantya.cz je dobrá no mne sa pači ako ju spravili amici quantya.com no to čo tam nenajdeš je cena motora-2500 eur,bateria-5500 eur,a tých 2000 eur je za komplet všetko ostatné čo si myslím ,že nieje až také drahe ked dnes v takej cene predavajú priemerne horaky pre info najdrahší bike od KTM race kevlarový stojí 7000 eur bez pomocného motora takže o čom sa tu bavíme ked dnes je taký svet. |
Ale,ale,ale a nič vám nehovorí bioplyn?Bude sa jazdiť podľa hesla KOĽKO SI NAPRDIŠ TOĽKO BUDEŠ JAZDIŤ.Alebo prdí celá rodina a jeden jazdí.Alebo prdí celá dedina a starosta jazdí.Alebo prdí celý parlament a prezident jazdí.Alebo sa všetci na to vyprdneme a jazdiť nebude nikto.HE. |
OLDSoHE: toto ma napadlo tiež... Ale nemám strach že sa to nejako neporieši |
tiger: cus!!! este aby som platil spotrbnu dan aj ked si prdnem. Uz vidim danovaka ako chodi v meste po styroch a pricuchuje kazdemu k riti, ci si nahodou neprdol. |
|
Alternátor má aj Pionier |
Janoval maj rozum to by si chcel len tak chodiť po uliciach a bohapusto trúbiť do vetra?Daňový urad nám dá bližššie nešpecifikované vyhody ak občas naprdíme niečo pre nich.Ozaj z čoho asi najviac zdúva.Ja už normálne vidím heslá politikov"Prdím pre blaho svojho národa"dotreraz prdeli na národ.Alebo budú verejné prdiarne po heslom"Národ sobje".? |
MotoKiller: aby sme sa nepohadali, tak dajme kompromis. Toto je urcite motor z Tatrana, kde Stater a alternator(dynamo) bol jeden a ten isty kus. :D |
Denník SME: 16.12.2010 - článok Nebudete veriť - ropný zlom (autor J. Mesík) |
neviem ako dlho sa da so 141konovym Mission R behat po okruhu, jednu 20minutovku by mal vydrzat... |
Úplne postačujúce parametre pre bežné použitie: |
eletrika je eletrika, ale dokial mozme, tak si uzivajme to, co milujeme Upravené 1 krát. Naposledy upravil tiko (17.12.2010 23:30) |
Môj príspevok do ekologicko-čudných diskuzií: Zabúdame páni na drevoplyn. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Goldy (18.12.2010 11:41) |
|
Nemyslim si ze baterie maju realnu buducnost v motorkach, alebo autach, pokial nevymyslia ako sa to da dobit za 10min.Neviem, ako su na tom ostatny, ale mna by urcite nebavilo po hodine jazdy 5 hodin nabijat |
STRASIFTAK, nechcem ťa STRAŠIŤ, ale už sú bežne v predaji LIPO aj LION akku s NANOtechnológoiu , kde nabíjanie je bežne aj 20násobok Capacity čo znamená že taký mobil napríklad s Lionkou 1300mAh si donedávna nabíjal cca 1 hodku a dnes to trvá pár minút ak budeš mať Lion nanotech v mobile, kým dopiješ kávu na pumpe máš Full capacitu, a ideš ďalej |
ani mňa strasiftak a to vyrobcovia vedia a na trh prichádza Lithiumsírová battery a ta má až 10 násobok Lithiumpolymerovej .Takže nabiješ raz a dojazd sa predlži pozri na elektricke audi dojazd cez 600 km a tp má polymerovú. |
|
Tak pripojím sa aj ja..Som síce nováčik a nemám najazdených km od zeme k plutu a ani 200 rokov skúseností ale čítal som si "skoro" celú diskusiu a zaráža ma že koľkí si tu hovoria "motorkári"..takže takto mám rád našu planétku a som rád všetkým "zeleným" riešeniam ktore časom prichádzajú,nikdy nič neodhadzujem na zem snažim sa separovať čo sa dá a atď.. robím aj SOČ do školy ktorá sa týka tejto problematiky.....ALE! tiež som tu videl aj XYZ debát o emóciach,motorky,psychohygiena kde to zmizlo? ja si myslím že ten pach benzínu, "spev" motora zaolejované ruky patria k tomu..áno viem možno citujem už niektorých čo niečo také už písali...ale nás nezachránia elektromotorčeky v autičkach a v motorkach.....ale ide tu o "nenažranosť ľudí" súhlasím s tým ako bolo uvedené už vyššie že peniaze by sa mali investovať skôr na zdokonalenie výroby el. energie nie hovädiny typu elektro-moto..to ako akumulátori vplývajú na živ.prostredie nemusím písať to už sa tu rozoberalo..ale zase súhlasím s riešeniami tých aút napríklad čo robí napr. lexus tie hybridy su super po meste motorček......mimo mesta motor |
kvak ? |
kweni, |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 188695 | Včera: 210557