Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
Rebel: Veru veru musíte sa snažiť, TA je vážna konkurencia Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (25.02.2008 17:06) |
Locksley - len tak medzi nami dievcatami - 160 km/h kedykolvek a ako dlho potrebujem a pri spotrebe ku ktorej sa pri takych rychlostiach ani zdaleka nepriblizis... A este stale dost sily na predbiehanie. |
locksley: ved aj ja som v práci,ale psssssssssssst dufam že ma nebonzneš |
Rebel: Ja som v pohode, len na to vŕtanie rád zareagujem a pokiaľ sa dá tak vecne. S tou moto v priekope je to mrzuté . Tých 500km vo februári neľutuj, je to predsa paráda zajazdiť si v tomto mesiaci a v normálnych teplotách. Budem sa opakovať, ale včera to bola paráda, dnes to je už horšie, niekto musí aj pracovať |
loksley: ved si neber všetko tak k srdcu.Jasne ze bezpecnosť je prvorada na každej kolobežke,nikto nechce isť k zemi.V sobotu som bol trošku jazdiť a tlačil som motorku jedneho chalaniska z priekopi,nepridalo mi to na chuťi to mi ver.A dnes sa mi opeť podarilo nejaký ten kilometer spraviť,je to sila mat vo februari 500 km takto miniem vsetky prachy a vlete budem sedieť na patniku a zavidieť tym čo si ich odložili |
Rebel: O zdolaní skrytého retardéra v 100km som už písal, no aj keď už mám s TA08 nejaké tie kilometre najazdené,na zžitie treba nejaký čas tak predsa len sa vyhýbam všetkému bordelu, ktorý by ma mohol dostať. |
vcera som isiel chvilku od stupavy do BA za jednym TA. Chalan na tom vyzeral ako na minibike-u. Zozadu to vyzera strasne male |
caper: Snivaš celkom pekne o V-STROME a opakujem mozno sa raz doziješ.A ta ochrana pred vetrom? No na tom tvojom otrhanom jogurte je nulova a nevadí ti to a si rad ze sa voziš. |
Lotus, veď diskutujeme a práskať za každou vetou "peace" je pracné. Stále je ale táto diskusia len v tomto duchu. Čo píše Honda v brožuře k novému TA08. Parafráz.: Zakúpili ste si motocykel, ktorý je rovnako vhodný do terénu ako aj na cesty. Aj z tohto sa dá páni vydedukovať že stopercetný dojem z TA08 nebude ani na ceste ani v teréne. Je jednoducho na univerzálne využitie a aby bol 100%tný tam aj tam tak je prirodzené že mu nedrbnú dopredu metrové plexi aby bol konkurencie chopný voči Vstromu. Mimochodom v diskusii som hodil je link na video, kde sú testované oba stroje a jediné -, ktoré dali TA je práve tá ochrana proti vetru |
Vdaka niektorym ,,duchaplnym" prispevkom sa to tu pomaly ale iste zvrhava zo zaujimavej diskusie na kolotoc urazok a nepodlozenych tvrdeni... |
myslim ze tieti reci nevedu k nicomu. kazda ma nieco do seba spojit ich tak dokopy je z toho genialna motorka. |
caper:pre tvoju info ten na ktoreho vysku narazas jazdi na "starom" TA. |
PetroDL: dakujem! |
superflanker: |
caper:este ze kazdy druhy s V stromom co poznam tam ma MRA deflektor...zrejme len ciste imageova zalezitost ze? |
chlapci,, chce to ine stroje, co maju lepsiu kapotaz... zeby v-strom? |
Ano je to Givi. Bez toho deflektoru vsak prud vzduchu odvadza priamo na prilbu, takze v konecnom dosledku je turisticky stit este horsi ako origo maly. |
superflanker: pekna motorecka.ten stit to je turisticke Givi?ten deflektor to je od tourantechu alebo ako sa ta firma vola?je zaujimave ze mam iba 171cm a chytam neskutocne palby na prilbu a velmi casto aj turbolencie normalne mi to hadze hlavou zlava do prava.nechapem ze tomuto sa hovori turisticky stit.uvidime ked skusim ten deflektor.kolko si za neho dal?ja este rozmyslam aj nad tym deflektorom od styxu.vyzera ze je trochu mensi ako ten tvoj.si s nim spokojny? |
zubro28:kukni moje foto v profile, ten delektor tam mozes vidiet |
Tak tomuto hovorím dlhá diskusia. Ale aby som sa zapojil. MOTORRAD číslo 26 zo 7.12.2007 uverejnil zrovnávací test motoriek Kawasaki Versys, Honda transalp a Suzuki V-Strom 650. Výsledné umiestnenie je 1. V-Strom, 2. Versys a 3. Transalp. Nechcem sa tu rozpisovať o celej porovnávačke no ako najlepší bol vyhodnotený Transalp iba v časti bezpečnosť. V častiach motor, ovládateľnosť, ergonómia a cena ho predbehli V-Strom a aj Versys. Treba si to prečítať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil izyrajder (23.02.2008 0:02) |
durosla: aky deflektor napis nieco blizsie alebo kde to chces kupit.diky |
A je to tu! Po 240km som vycickal svoju prvú nádrž na novom TA08 a nastal čas zmerať spotrebu. V rámci zábehu - časté kvaltovanie, neplynulá jazda, ale zato extra nevytáčanie 99% okolo 4500 otáčok ( sem tam 6500 otáčok): 5,8l/100km. Na spôsob jazdy je to myslím OK. Po 500km idem na štandardný režim -vidím to potom na cca 5l na 100km. |
zubro28: ja mam Ermax, je plus 22 cm, za 3 litre...a nato este dam ten defleftor, uz sa na tom pracuje Upravené 1 krát. Naposledy upravil duroslav (21.02.2008 22:58) |
mam transalpa treti rok v podstate poznam iba tuto motorku.minuly rok som najazdil na mojej 2tyzdnovej ture rakusko,slovinsko,taliansko+dolomity 4000km. v skratke spotreba vo dvojici s troma kuframi 2x42 a 1x52l fakt natlacenych po viko pri sviznej jazde do 6,5l pri pohodovej 5l. pod 5l som sa nedostal.po tych kilometroch by uz par koni navyse urcite nebolo na skodu.najviac ma prekvapil znacny ubytok vykonu v dolomitoch v nadmorskych vyskach nad 2000m. je to fakt sila akceleracia je slaba motorka do 6000 ot vobec nechcela vyznamnejsie akcelerovat. inak som s motoreckou spokojny 15000km bez jedinej poruchy fakt okrem povinnej udrzby nic naviac. este trosku hlucnejsia retaz ale to bude asi moja chyba pri nastaveni retaze alebo mazani.obrovska vyhoda motorky je jej ovladatelnost aj pre zaciatocnika a pri dobrom obuti aj krasne klopenie fakt som sa v dolomitoch dokazal krasne vyblazinit. je tam este jedna nevyhoda ale neviem pretoze som inu motorku nemal a to bocny vietor ktory sa vie do motorky neskutocne opriet. chcel by som tento rok skusit plexi MRA vario, turisticke plexi od puig sa mi zda malo ucinne.takze tolko Upravené 1 krát. Naposledy upravil zubro28 (21.02.2008 22:49) |
no tak ako to je s tou vymenou seriovych vyfukov za ladaky, bo aj ja mam na SV v originaloch riadene katalyzatory no nahodene mam Iron Bull. Lambda sonda je na potrubí pred koncovkami...ma to nejaký vplyv? Minule som nad tym rozmyslal a na nic som neprisiel inak moto ide dobre, aj štart aj všetko... |
Sice jazdime ale svinsky opatrne cesta je spinava jak svina a v nedelu sa cestary snažili bali sa mrazu tak solili jak neprícetný,tu v okolí su cesty uplne biele.Takže som sa síce vozil ale zo značnou opatrnosťou,ale ved sa hadam leta v zdravi dockame a potom dame všetkým strojom riadne zabrať.Prajem všetkým strojom vela stastnych KM bez ohladu na znacku a typ Upravené 1 krát. Naposledy upravil rebeel1 (21.02.2008 7:17) |
rebeel1, locksley, chlapci uzivajte si vase vysnivane motorecky a nechajte uz tie prekaracky. Kazdy predsa vie, ze ta jeho je najlepsia |
Dnes som rovnako prebehol svojho TA, len nech už sú normálne teploty. Klopenie pri takej teplote a vlasoch na nových plášťoch je pôžitok s poriadnou dávkou otáznikov. |
Ukazalo sa počasie a prave som zosadol z mojho stromceka ,jooooooooj super pocit a opeť som rad ze ho mam.Jupiiiiiiii |
Praveze ked je to o elektronike o to je to jednoduchsie..ako laborovat s karbecmi. |
superflanker: Vieš ked tieto nove moto plne elektroniky to nieje len tak vyhodit katalizator a čo na to povie lambdasonda.Mam totiž autoservis a moja hlavna činnosť su Emisne konly a viem ze ked sa to len tak odpojí tak to na motor nieje bohvie čo ,tarokuju otačky a kopec ineho.A predsa len chcem mať aku taku životnosť stroja nie klesnuť na uroveň TA xi xi |
rebeel1: daj tam vyfuk s dB killerom a mas pokoj. Osobne by som sa citil a jak magor keby som plasil ovce a kravy vykuchanym kochom.DOmaci ti tiez asi nepodakuju a dobre vztahy s nimi su zaklad. Kedze planujes tuto štreku urcite pojdete cez Fagaraš a tam sa hocikedy cez cestu presuva stado oviec, kde tu stoji somar. Pastieri by asi boli nadseni keby si im to rozohnal. |
Pani zvuk na mašine je sice super vec ale na mojej poslednej CBR bol AROW brutal vzdy som musel jazdiť posledný a neviem si dosť dobre predstavit ked pojdem v lete Rumunsko ,Bulharsko, či nieje lepšie seria.Aj ked ten katalizator ma tam dosť serie.A ked už daš ladak spravíš zvuk predsa na všetkom.A ten zvuk je asi jedina dobra vec na tom TA.Opet to berte z rezervou Upravené 1 krát. Naposledy upravil rebeel1 (19.02.2008 8:13) |
brazel: no musim sa ho zastat.Novy TA som nepocul ale "stary" ma prijemny charakteristicky bublot..v mnohych testoch bolo prave toto spomenute, ze redaktor-tester na krizovatke podvedome brnkal s plynom... |
superflanker , |
Eufória je stav vyznačujúci sa pocitom subjektívnej spokojnosti, blaženosti a dobrej nálady. Človek môže mať euforickú náladu aj z iných ako farmakologických príčin (napr. kúpi si TA). Záleží od okolností, či ide o normálny stav. |
Rebel: O tej zmeske to povedal niekto iný, ale asi to tak bude Ale aj to, že je to fajn stroj až na ...1 ....2.....3. Fakt nič v zlom - je to len doberanie |
Locksley: No ak je stromcek zmes vsetkeho co Suzuki našla po ruke tak mozno nechtiac ale upiekli super stroj |
locksley: nic si z toho nerob. To je len zavist. Oni co maju stromcek si proste nepripustia, ze to nie je enduro ale zmes vsetkeho co mala Suzuka po ruke. Ale nechajme ich v tom. Kazdy z nas ma svoju pravdu a nik neda dopustit na svoju moto. |
duggo:pre niekoho kto nechce aby mu nieco podkolenami trcalo na obe strany, je to mozno vyhoda |
videl som na tom novom TA ist niekoho v Pezinku, myslel som si najprv,ze to je varadero 125, sak to je fakt volake male |
rebel: tak to uz je len masina mojich snov...!!?! Upravené 1 krát. Naposledy upravil caper (17.02.2008 11:06) |
CAPER:Na rozdiel od teba na nom jazdim ,ty stale len snívaš .Tak krasne a čoskoro splnene sny prajem |
Mám doma časák s porovnávacím testom oboch mašín , problém pre Vás je len v tom, že je v maďarčine. Tam ich chlapci tak softli rozobrali a verdikt svojim spôsobom poteší obe skupiny prívržencov. Na druhej strane kto sedel Stroma asi na TA nebude nadšený. Kto napíše tomu časák darujem. Ja už som sa na ňom vyonanoval |
rebeel: |
Locksley:Spravne nadšenie z novej masiny ,tak to ma biť ale ten plastoví kryt fakt za moc nestojí.Ja mam original Suzuki a to je ine kafe,ten už čo to znesie a cena nebola niak zavratna |
Ešte aj dnes sa najdu taki co tvrdia ze honda je honda |
locksley: poznam ten pocit radosti z novej masinky, a tesim sa s tebou |
Madla pre spolujazdca? To je to spomínané unikátne dizajnérske spracovanie. Superflanker hľadaj ďalej. |
Na tie ucely co uvadzas teda postacovat bude...ale tu funkciu ma plnit blatnik. Ktory ak je tak podareny ako na starsich modeloch bude tam len na ozdobu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (12.02.2008 21:28) |
podľa mňa porovnávať môže iba ten kto má skúsenosť s tým, čo porovnáva ... ak si odjazdil len 300 km a na Vstrome nesedel vôbec, tak to nebude tvoj prípad ... vyzerá to skôr na silné očarenie TA ... ale nič v zlom ... peace ... inak ten plastový kryt motora ... noooo ... proti špine je asi fakt dobrý, ale inak o ničom ... |
Superflanker: Tých zatiaľ smiešnych 300km som na ňom urobil prevažne na otrasných cestách s kamienkami po posype, špinou, blatom, aj väčšími kameňmi, a nejakými konármi. |
locksley:takze primarna funkcia krytu motora na novom TA je chranit motor pred zablatenim...uzasna vychytavka.. |
Ja som Vás pripravoval na to, že keď bude TA v garáži, tak o objektivite z mojej strany sa už nebude dať môcť hovoriť U mňa je TA winner a to čo som uviedol je len priama skúsenosť potencionálneho kupca stromčeka, ktorý sa začal škrabať ľavou rukou za pravým uchom pri pohľade na splnený účel sériového krytu na motor TAčka nainštalovaného originál výrobcom na moju mašinku. Taká chujovina, ktorá ale zohreje pri srdci Fakt by ma dojalo, keby som vysolil 200 tácov za moto a rovno hajde kupovať noname kryt na motor Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (12.02.2008 20:45) |
Locksley to uz prehanas. To uz zavana velkym neobjektivnym bezdovodnym odporom k V-Stromu zalozenim na momentalnom poblazneni z vlastnictva noveho TA. . Uf to bola veta ale pochopil si. Tvoj TA ma vyhodu ze ma v serii uz kryt motora ale to je tiez iba parodia na poriadny kryt. Skus poriadny naraz a uvidis ako budes nestastny a to nehovorim ani o katalyzatore ktory je pekne na rane a nepomoze Ti ani kryt. |
Pozri obrázok |
Tak teda k veci. S parťákom (XTčko) sme sa vrátili z výjazdu počas ktorého ma s novučičkým TA vytiahol do pekného blata a po príchode som išiel likvidovať sajrajt. Okrem blatníkov a predného krytu motora bolo všetko ako nové. Parťák uvažuje o stromčeku, tak som si neodpustil, čo ho sním čaká keď si nekúpi kryt na motor. Inak dnes mi prišie katalóg Touratechu pre rok 08, pre TAčko sa veci len pripravujú, ale keď som videl kryt motora pre stromček, tak neviem stromčekárom asi veľmi nepomôže, alebo Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (12.02.2008 20:02) |
Samozrejme že sa kazia aj Hondy, ale asi to s nimi nieje až také zlé. Poznám človeka, ktorému prešlo 10tky a ozaj nekecám keď poviem stovky motoriek rôznych značiek cez ruky - (jazdil,servisoval) a mal možnosť porovnávať. Sám už poslednú dobu jazdí len na Honde a nedá na túto značku dopustiť. No nedali by ste na odporúčania od takejto osoby. Kurnik, importér Hondy by mi mal cvakať za takéto príspevky. Keď som sa nedávno rozhodol pre nového TA, jeho tvrdenie som bral len okrajovo, ale prvých geniálnych 300km v 4 stupňových teplotách ma v rozhodnutí len utvrdilo. Je to kus kvality, výkonu, pohodlia a designu together. Škoda že sa niektoré trips som nemôhol nakamerovať. Čoskoro hodím aspoň link na nejaké cool fotočky. |
Rebel mne sa páči že nerobíš nasilu zo svojho Stroma enduro a tie kufre jej pristanú. Ani TDM nie je enduro len sa naň podobá.Keby som chcel dvojválcové enduro tak by som bral TA na dlhšie cestovanie je lepšie postavená Suzuki.Tie reči o nekonečnej spoľahlivosti Hondy sú len kidy aj Hondy sa kazia ako každá iná japonská motorka. |
enduroriderzzahorie: Ze Honda je Honda som tvrdil aj ja.Ale už som zopar motoriek mal a poznam V-STROM čo má 106 000 KM a je v povodnom stave,tak asi maš pravdu že nič nevydrží. |
V-STROM nevydrzi tolko km ako TRANSALP .Honda je honda . |
superflanker:Asi nečitaš do konca alebo nevieš čo znamená slovo recesia...? |
celkom dobre sa cita test, kde sa pise, ze V strom po 4 rokoch existencie je stale konkurencieschopny a este da na frak aj zbrusu novemu TA |
rebeel1:takze velkost je dolezita...keby to tvrdila nejaka zena..tak to beriem (lebo nevie o com hovori) |
Zdar panstvo.Tak v sobotu som bol vo Viedni v tej velkej predajni motoriek kde je všetko pokope.To tu akože niekto vychvaluje toho TA ako motorku? Je to maličke čudo zo svetlom z JAWY a štít z čínskeho maleho skutra.Postavte to vedla stromceka a nebude ho vidieť.Jedine co uznavam ze Honda ma TA pre menších a Varadero pre vedsích jazdcov ,nie každý dosiahne z V-STROMU na zem a potom je smutný a musí si kupiť sice nerad TA ... berte to z trochou recesie .Dakujem Upravené 1 krát. Naposledy upravil rebeel1 (11.02.2008 8:25) |
Kto nejazdí na V-strome, ten sa trápi na inej motorke.(nemyslím to až tak vážne, ale je to dobré) |
noob ale mi to pripada ze V-Ihlicnan ani nenastupil na zápas, |
|
Všetkým Vám prajem skorý príchod normálnych teplôt na jazdenie!!! Dnes som sa k TA dostal až po zotmení a napriek x vrstvám to je v 4stupnoch dosť drsné. Aspoň som otestoval to kontroverzné predné svetlo. Čo do designu nechám na každého pohľad na vec ale svietilo tak ako sa patrí. Vychutnal som si aj ten multifunkčný display podsvietený pekne na žlto. Má to spoustu ovládacích prvkú (Hujer) ale pekne prehľadných. Dnes som sa držal stále disciplinovane na 5000 tisíc. S malým rozdielom - Na troch tisíc otáčkach som mu na každom stupni nepridával plynule ale som mu dal pekne cicnúť a 680 kubíkov ukázalo svoju silu!!! TDI čková plechovka si to evidentne chcela rozdať - nechal som ju najprv roztiahnuť až sa jej začal valiť čierny dym z výfuku, ale zachvílu vodič zistili, že snaha bola úplne zbytočná. Zajtra opäť pobeháme. Už sa teším, má byť pekne slnečno. Juchú |
locksley: Dobre si sa rozhodol chalanisko. Urcite este napis ako spolu pokracujete. |
locksley nooo pekna farebna kombinacia, gratulujem a zelam vela stastnych km... |
Jurik.... no ved myslel tych zvysnych 500 otacok |
Neviem ci toho az tolko pride, ked maximalny krutak ma pri 5500 otackach. |
Tak jsme se dočkali. Transalp má so mnou po dnešku prvých 60 kilometrov a splnil všetky moje očakávania. V rámci zábehového režimu sme sa spolu pohrali s plechovkami, vybehli na menej spevnené cesty a zisťovali všetko jeden o druhom. Teším sa na ďaľšie prehlbovanie nášho vzťahu a na jeho zatial podriemkávajúci plný výkon od 5000 otáčok. |
tvrdas, vdaka za test, uz mi to prislo, parada ak sa niekedy stretneme, mas u mna beera |
mam naskenovany test zo Supermoto. ak by mal niekto zaujem, nech mi posle adresu via SS. |
Musim uznat, ze novy TA na zivo vyzera este krajsie ako na obrazkoch. Po detailnom zhliadnuti zanechal vo mne vynikajuce pocity. Na predne svetlo sa da rychlo zvyknut, vyfuk ma pekny a cela motorka na mna posobila dobre ale ci viac ako posobil na mna V-Strom to ani sam neviem. |
dreamer velice pekne povedané - napísané. |
rado48: az na ten skaredy zadok V-Stroma s tebou inak suhlasim |
rado48 to ci ma V-Strom skaredy zadok zalezi na tom, aka ladvinka ti na nom sedi |
Ja neviem co kazdemu vadi na vykone transalpa. Co si nespominate ked ste jazdili na pinduroch, mustangoch , simsonoch, perakoch, a roznych inych masinach od 49 do 350ccm. |
holky nehadejte se TA, V-STROM, VERSYS... to su stroje strednej triedy... nikto od nich necaka ze sa bude pretekat s litrovymi ss a ze vo dvojici pojde hore sturcom zakruty kontrolovanym smikom pod plynom... Ja mam zatial len auto, fiat panda, 20rocne... ma to litrovy motor, a len 34koni... nema ani 4x4 ale v terene ked na tom idem na ryby tak mi vykon nechyba... to uz musi byt stupanie take ze ani gumy nedrzia, ale ked sa ide krokom, tak je ti jedno kolko to ma koni, chce to len citlivo so spojkou a hura hore... a to som uz na tom kadejaky teren presiel, kde sa ani toyota 4x4 a podobne stroje nechytali... a preco? lebo boli neobratne, velke a tazke... a ked tomu pridali, tak im to akurat tak zacalo hrabat je to mimo temu, ale ista podobnost v tom je |
superflanker , teraz si ma urazil (podcenil) . Chorvátsko nie je moja vysnená destinácia . Ale pre mnohých áno . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (05.02.2008 14:20) |
brazel: v poriadku..jazdi co chces..ale potom nepaušalizuj, pretoze X ludi si vyberie TA prave kvoli jeho vlastnostiam vhodnym k charakteru ciest ktore budu podnikat a nedostatok vykonu nepocituju ako handicap. |
XL =i X mal Leistungsstark. Čo to nevidím ? Oni tam dali grcajúceho smajla. No toto na engtlich ! |
superflanker , už som tu niekoľkokrát spomenul , že nemienim jazdiť terén . |
brazel:prave o to ide..ze na takych cestach resp. este "kvalitnejsich", s ozrutou typu Varan vela vody nenamutis. Nie je vsetko o vykone. Samozrejme kto by ho nechcel, ale ked je na ukor obratnosti, priechodnosti a pod. tak to je zase len otazka kompromisu co preferujes.. |
minerva ... vazne nechapem co sa ti paci na V-Strome v ciernom prevedeni |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 214280 | Včera: 198376