Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (32 hodnotení)
Diskusia k článku: Príjemná spoločníčka - Honda CBF1000
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: ![]() MalyMirec prave preto mam perverznu Yamahu!!! |
Hodnotenie: ![]() motorka je ake je ... co ale zistujem, je naozaj vysoka uroven fotografii v porovnani s mnohymi motorkarskymi webmi, dovolim si tvrdit v v cechach ani na slovensku nemaju konkurenciu - velka pochvala |
Videl som, co ta motorka dokaze, mal som ju problem dobehnut so spolujazdcom. A? |
ale vidíš - zase tie reči....,jak zo zlého románu ...ja nemám čo obraňovať.... |
davos opravneny majitel sa obranuje |
chlapci čo tu kecaju že je to tak - dokonalá - nudná - bez duše - emocii a podobne chujoviny ...atď. motorka - že až takú nechcu.... čo by ste chceli ???? kupiť moto a potom na nadávať -Toto je napiču ...tamto je napiču..toto sa mi nepáči... Upravené 2 krát. Naposledy upravil davos (21.05.2010 22:42) |
Hodnotenie: ![]() myslím že ten motor je tak naladený na tých 100 koní aby pridali výrazne na krúťaku v nižších a stredných otáčkach. A nedošlo vám že tých 100 koní nepotrebuje toľko kŕmiť? Fazer so 150 koňami určite žere aj o dva litre viac v priemere. Jazdím cbf šestku a neviem si ju vynachváliť- žere ako 125ka a ide veľmi slušne. Keď budem meniť časom mašinu litrová cbfa bude určite vo výbere- hlavne sa mi páči ukazovateľ spotreby lebo to mi na motorkách chýba. A veľmi sa mi páčia parkovačky v blinkoch- pôsobí to ako prídavné svetlá |
ja to beriem tak ze toto je moto pre nenarocneho mototuristu od tejto znacky.. narocnejsi si kupi PanEuropean, alebo VFR |
Hodnotenie: ![]() chrene ma pravdu. Mali by stym motorom nabuduce daco urobit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MalyMirec (21.05.2010 21:14) |
Hodnotenie: ![]() Za článok. |
Vyzerá to dosť dobré, všeobecne taký fajný univerzál. |
Hodnotenie: ![]() chrene trochu ma prekvapujú tvoje úvahy privetivy motor to je, az je bez emocii. najviac mi k tej moto pasuje dedko s babkou , cbf 1000 podľa autora článku na 1. 120, na 2. 170, podľa mojej osobnej skúsenosti max. takmer 230 km/h, motor je skutočne prívetivý ale môžeš ho vytáčať a dať mu ako sa hovorí co proto alebo riadne do tela, ja v tom však nevidím zmysel jazdenia, potom to je len držanie sa zubami nechtami riadidiel, jazda systémom plyn - brzda z toho som už, vyrástol, je pravda, že jazda mi niekedy pripadá ako na skútri, nie je potrebné radiť motorka ide od takmer 50 na 6. prevodový stupeň až po maximum, ale nerobí jej problém podradiť o dva stupne, preto súhlasím kto chce motorku na ktorej radí do zblbnutia hore dole pred každou zákrutou a pri každom znížení rýchlosti lebo inak motor nemá ťah a sám má z toho radosť nech si ju nekupuje, nebude sa mu ľúbiť, ja cbf 1000 považujem za výbornú motorku na turistiku, jazdenie aj po blízkom okolí, vhodná aj pre začiatočníka, ktorý to má v hlave upratané a vie na čom sedí, určite nebude sklamaný.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (21.05.2010 16:22) |
babku zozenies obratom, neboj |
chrene tak to je idealna motorka pre mna, len ta babka mi chyba |
privetivy motor to je, az je bez emocii. najviac mi k tej moto pasuje dedko s babkou |
cbf 1000 je v pohode moto aj pre zaciatocnikov, pretoze sa fakt jednoducho ovlada a ma velmi jemne vyladenu krivku (ziadne prepady, ziadne prudke narasty vykonu).. az na tu vahu - ta by mohla robit uplnym zaciatocnikom trochu problem Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (21.05.2010 15:18) |
nie je 100 koni ako 100 koni, to casom zistis. a nehovoril som o pretekani, ale ze je skoda (alebo hanba?) takto osekat vykon CBR, kedze podla mna CBF 1000 nie je motorka pre zaciatocnikov. |
Express: Na litrovicis nejegdziu, ale víš že na preťekáňí neňí |
hmm sice na 1000 som nejazdil ale 100koni je podla mna na turistiku dost aj vo dvoch plne nalozeny. Kto sa chce pretekat po ceste tak pre neho cbf1000 nie je. |
Hodnotenie: ![]() Dizajn v pohode, teda aspon pre mna, kufre su fajn - pekne a vyzeraju prakticke |
na margo 160: Do náklonu ide absolútne bez prehovárania, čo má na svedomí aj 160 na zadnom ráfe. |
Jazdil som uz na kadecom aj na 240 a musim uznat, ze vitam 160, 180 sa podstatne tazsie ovlada v zakrutach ako 160... nebavime sa o priamej jazde |
160 vzadu je lepsia ako 180 - moto sa ovela lahsie naklapa do zakruty.. ja to plne chapem, ze ju tam dali |
Nikdy som nechápal tú 160 vzadu, teraz nechápem ani ten výfuck |
pitaz vdaka za info 12000 je v pohode, keby sa kazdych 6000 to by ma zabilo, to ani Portugalsko a Faro neotocim na jeden krat bez servisu Upravené 1 krát. Naposledy upravil AIR26 (21.05.2010 11:28) |
servisny interval je ako pri vacsine hond - prvy servis po 1000 km (zabeh) a potom kazdych 6.000 km, s tym, ze olej sa meni kazdych 12.000 km alebo raz rok, podla toho, co nastene skor. |
AIR26: presne ako ja. Vzdialenosti sa začali predlžovať a človek na malom CCC začal trpieť. Už však netrpím |
Cistic dik za radu... veru riesim, jazdim relativne vacsie vzdialenosti, minuly rok 20tis a na traktore dost trpim, tak planujem nieco cestovnejsie... |
[/b]Mikulec[b]: aké trefné. ja som na to minul 6 plných riadkov a ty sotva jeden. A keby mala kardan tak hádam dokonalosť sama |
Cistic: tak tak. nemosíš sa narobit, nemosíš sa prispúsobit...len sa vozíš a vozíš a vozíš... |
Hodnotenie: ![]() Keby som nebol kúpil to čo som kúpil tak určite by som bol šiel do CBF 1000. Dokonalosť sama. Od prvého okamihu úžasný posed, ovládanie všetko ako keby pripravené pre mňa. Ale samozrejme do staršej s dvoma výfukmi to je jasné. Verím, že mnohým pripadá taká tuctová a bez duše ako tu niekto spomenul "bez gúľ" |
Hodnotenie: ![]() Je mi jedno aká je, práve som sa zamiloval.. |
pravda, pravda. Je taká, taká skoro "dokonalá" a to asi nevonia každému. Ako som písal tu , takáto dokonalosť má čo-to do seba! |
vies ako som to myslel. pisali sme si tom ss. proste ma nicim nezaujala uz to tu bolo spomenute ze je nudna , ma slabu palubovku, vyfuk.... |
madagaskar: 9690 s ABS ..... |
Motorka totalne bez smrncu, bez guli. neoslovila ma nicim. |
Motorka to je isto dobra, ale ako napisal Pitaz-az tak dobra, az je nudna. To sa bohuzial Honde stava na moj vkus az prilis casto. |
Hodnotenie: ![]() celkovo nabalena vyzera moc dobre... len jedno mam k nej.. pisane je viac ako 100 koni.. porovnatelny turista bandit ma podobne , ak nie menej.. preco ma on vzadu 180 a cbf "len" 160 gumu |
Hodnotenie: ![]() Nadherne fotky (masina robi opticky dobry dojem najmä s jazdcami pod 175cm) a taktiez vynikajuca motorka, o tom niet pochyb. Upravené 2 krát. Naposledy upravil zeze (20.05.2010 20:36) |
pitaz dakujem za ponuku, isto vyuzijem |
AIR26 - mame ju ako predvadzacku, neni problem spravit testovaciu jazdu. ked budes mat cestu do BA, ozvi sa |
Hodnotenie: ![]() test ok, aj zaujímavé komentáre (spotreba a spol) |
Hodnotenie: ![]() Test sa mi pacil |
ukazovatelov to ma dost, ale zaradenej rychlost teda nie. |
ja som len tak letmo prebehol článok - nepíše tam že to má ukazovatel zaradenej rýchlosti??? |
davos - aky ukazovatel rychlosti myslis? - digitalny tachometer? |
Hodnotenie: ![]() tie dva laufy sa ti prestanu páčiť jak maš namazať reťaz - ľavý zavadia nieje tam prístup |
Táto CBFka na mňa pôsobí vyváženým dojmom. Žiadne vyčačkané zbytočnosti, proste čistá účelnosť. |
Richie> CBFku planujeme zobrat na dlhsi vylet ako len "okolo komina". Verim, ze tam sa ukazu vsetky turisticke prednosti a nedostatky. |
"...miestami na mňa dýchala lacnota..." |
Hodnotenie: ![]() Paci sa mi. Len uz foto na moste nieeee |
Hodnotenie: ![]() Testik fajn. Fotky vydarene. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 254196 | Včera: 188083