Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (1 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW predstavilo koncept F 450 GS a refrešlo superbike RR a hypernaháč R, aj vo verziách M
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Vyzerá dobre, ale ... To fakt tomu dali 19-tku dopredu? Prečo ??? Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (05.11.2024 18:33) |
A autor článku či prebratého textu sa aspoň pozrel na fotky tej motorky? |
Re: tryskac: Je to predstavené ako koncept, konkrétne info nezverejnili asi len chceli ukázať na čom robia, tá motorka evidentne existuje keď ju v španielsku v tom lome fotili. To ale aké bude mať komponenty podvozka, tlmič a kolesá nevieme. Ale načo tam dali 19-tku fakt nechápem... |
Taká otázočka. |
Re: egres2: rovnako ako v predoslom storoci. Kratsia draha plynu. |
Nie, je to velmi stara vec, ibaze zatial bola znama iba na rejsovych strojoch. Ale kedze sa vo vseobecnosti jazdi coraz rychlejsie, tak uz to zacinaju ponukat aj ako priplatkove prislusenstvo. |
No nevšimol som si, že by som musel plynovú rukoväť otáčať na tri krát. |
No, heh, ved vravim ze to prichadza z rejsoveho sveta. Bezni jazdci na beznych cestach netusia, aka slast je mat rychlopal. |
... IMHO bežný jazdec rýchlopal vobec nepotrebuje (no offense) |
Re: raptor: bezny jazdec urcite nie, ale sportovejsi uz ano. S tymi modmi to nie je uplne plnotucne, oni ti totiz nemenia dlzku drahy plynu. To musis vymenit telo s potenciometrom, za priplatok to ma napriklad KTM. |
viem co je princip rychlopalu a niekde na internete sa aj da najst graf ako je to pri BMW s boxermi od roku 2013 Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.11.2024 8:40) |
Rozumiem co chces povedat, ale na okruhu alebo pri sportovej jazde je pre jazdca lepsie citit "tvrdy" doraz plynu. Vies, ze ides plne gule a viac sa neda. |
Re: Herghott: Nesledujem to nejako podrobne, ale dlzku drahy plynu nevie upravit asi ziaden vyrobca. Tam ide o to, aby si nemusel ten plyn tolko "zmykat". |
Re: salem79: ano, rozumiem, ale to je to iste co napisal Raptor. Progresivita plynu sa ti meni. Ibaze pri jazde, kde sa striedaju vysoke rychlosti s nizsimi, napr. na okruhu alebo pri vracakoch v horach (vracak, rovinka, zase vracak), je jedine rozumne riesenie kratsia draha plynu, nech ho nemusis tolko prehmatavat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Herghott (07.11.2024 11:02) |
Re: Herghott: Ja do toho az tak nevidim, len som chcel exaktne napisat, ze pri ride by wire (vo vybranych mopedoch) si vies nastavit plyn tak, ze namiesto 1/2 otacky ti staci tocit 3/4 otacky plynom - co teda inak znamena mensia draha plynu. |
Re: salem79: pri konkretne akom ride by wire to ide? Ako tu drahu fyzicky skratis? |
Re: Herghott: To 1/2 vs 3/4 pls nebrat doslovne, tym som chcel povedat, ze sa meni draha plynu na dosiahnute rovnakeho vykonu. |
Ano, teda pre mna osobne su najvacsie vyhody rychlopalu to, ze nemusim zmykat plyn, a potom ten doraz, kedy viem, ze uz nemozem urobit viac. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Herghott (07.11.2024 11:36) |
Re: Herghott: Stale som v tom, ze ta draha je kratsia, resp. teda rozna pri roznych rezimoch, ale nahlodal si ma, tak sa nejdem hadzat o zem ci tomu tak naozaj je, ale pojdem to vyskusat a exaktne overit. |
Doplnené foto aj z výstavy |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 252668 | Včera: 222683