Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: No tak konečne, už to potrebovali... Hlavne chválim konečne podvozok, že vypočuli tie hlasy. Treba dúfať že bude dobrý... a dokonca komu by sa málilo tak pridali ešte lepší podovozk v rámci balíka Enduro Pro: lepší podvozok titanium nitride USD Ø 45 mm + lepší tlmič ZF Sachs, zvýšenie riadidiel a odolnejšia reťaz M Endurance. |
Hodnotenie: pozeral som to včera ked to premiérovali... |
F900GS mi pripadá ako facelift Transalpu s oklepaným zadkom, kde upadli plasty. Adventure asi vyzerá najlepšie. |
Re: raptor: No pochopil som to tak že podvozok majú 900 obe rovnaký - ale už aspoň plne nastaviteľný 43m priemer vidlice. Lepší podovozk je až v rámci balíka Enduro Pro - USD 45 mm a iný aj tlmič. |
Hodnotenie: F900GS sa mi dizajnovo fakt paci. Ale ta 14,5L nadrz je mozno predsalen trochu malo. Uz predchadzajuci model mal najmenej s pomedzi ADV strednej vahy. Teraz ma este menej. Na druhej strane je podla mna F900GSA predsalen este sstale trochu nafuknuta Proste opacny extrem. Mohli do GSka zmestit este a cca 1,5 - 2 litre viac a do GSA o nejake dva menej. Rozdiel v dojazde by bol stale viac ako 100km. |
Re: w4tch0: Nad tým svetlom som sa aj ja dosť čudoval... Že či im ležia na sklade? |
Hodnotenie: V tejto kategorii to zacina byt s číňanmi ťažké. |
Hodnotenie: Zaujímavé je zrýchlenie verzie Adventure. |
Re: Stowasser: Ak to nie je preklep tak bude zrejme inak sprevodovana. |
Re: Stowasser:Re: w4tch0: Preklep by to nemal byť, prepisoval som to z press materiálov a tiež som si to všimol... Iné sprevodovanie tam bolo tiež ak si dobre pamätám... |
No tých "preklepov" je tam viac, napr. 800gs nemá usd vidlu. No nečudujem sa tomu, lebo ten chaos začína na stránke Bmw. V technických údajoch sa dozvieš napr. veľkosť stopy, čo 88% ludí nevie čo je, ale zdvih pérovania je asi utajený údaj. Údaje o spotrebe či zrýchlení sa fakt kludne môžu zdať divné, lebo bmw už aj v minulosti dokázalo dať na výkonovo slabšiu verziu oveľa ťažší a dlhší prevod. |
Re: tryskac: ten zdvih sa nemeni, práve od starej 800GS cez 850 az k 900 vzdy zvacsili vrtanie... Staru si mal, tak ako sa jej do otacok chcelo? |
Re: Awia: ten zdvih sa nemení medzi 850-900, pôvodná f800 ho mala menší, no už aj vtedy bol ten zdvih vačší ako má r1200, vid porovnanie čo som privesil. Už ten pôvodný motor má dobrý krúťák v nízkych otáčkach, takže možno v spojitosti s mapovaním vstrekovania býva na nízkych kvaltoch v malých otáčkach nástup krúťaku dosť prudký - charakter zapnuté - vypnuté. Trvalé cestovné otáčky sú vhodné do cca 5500, ísť dlhšie cez 6000- 6500 mi dáva pocit, že to pre motor už nie je komfortné - práve kvôli zdvihu, ale aj exotickému spôsobu vyváženia motora. |
f800 som jazdil , bola super a skoda, ze do nej nevyvinuli vlastný povedzme lahsi motor , 800by uplne ze by stacilo , a vylepsili pruzenie. |
Re: alexa7: však 8gs je pravdepodobne doteraz skoro najľahšia moto v tejto kategórii, ale na podvozku fakt riadne šetrili. |
Smutne je, ze aj napriek tej snahe o maximalne odlahcenie je F900GS stale jedna z tych tahsichv segmente, a to aj napriek suvernne najmensej nadrzi Popravde som zvedavy ci aj velke R1300GS dostane trochu odlahcovaciu kuru. Nezaskodilo by mu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 15125 | Včera: 189763