Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Test Suzuki Hayabusa 2021 - sám vojak v hyperturistickom poli
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Herghott: ty si ma nezavolal... to mas u mna... takto na mna zabudnut... |
Vzhľadom na to, že som bol na Záhorí, čo všetci vieme, že je blízko nemeckých hraníc tak som si vybehol vyskúšať aj maximálku. |
To ber ako vtipny vyplod basnickeho creva na obhajobu testovania maximalky na slovenskej dialnici. Len tam nedal uvodzovky. Tiez som sa nad tym na chvilu pozastavil. |
Hodnotenie: Vidicon - už cca 30 rokov nie je potrebné motor zabehávať, to bejvávalo keď výrobné tolerancie a materiál boli "iné". to za 1.) a za 2.) tá konkrétna moto je určená na predvádzanie, takže .... |
Hodnotenie: Raz ju ale niekto kupi |
Hodnotenie: boombastic Raz ju niekto kúpi, ale už sám si musí zodpovedať otázku, či priaznivejšia cena za to stojí... |
Re: krampus: len to asi vyrobcom motoriek zabudli povedat, pretoze predpokladam, ze v kazdom navode na pouzivanie su urcite odporucania ako novu motorku prvych par, mozno aj tisic, kilometrov pouzivat. |
Hodnotenie: otáčky pri zábehu nie sú problém...problém je plný plyn. |
pani, neberte to, ze chcem silou mocou rypat, ale toto bol test, ci opat promo? pretoze, ak to bol test, tak to zacina byt uz ako od Macka Ondreja. |
Krampus: prepac, ale nesuhlasim. Je to cca 8 rokov co som kupoval funglovku CR-V. Teta povedala to iste ako ty. Ale potom som dostal instrukcie, ze po 1000 alebo 2000km, nepamatam presne, mam prist na prvu vymenu oleja. Zaver je z toho jasny: zabeh. |
Vidi> kupoval som už viacero nových áut (nie pre seba, žiaľ )a nikde sa olej po "zábehu" nemenil. Tie autá dodnes jazdia bez kritických závad. |
Do nového motora sa dáva "lapovací olej". Preto sa má prvá výmena robiť cca po 1000 km aby sa olej s čiastočkami po lapovaní nepoužíval dlhšie. |
Do nového motora sa dáva "lapovací olej". |
Hovoríme o motorke. |
egres2: ma trocha pravdu. Lebo pri vkladaní napr. kľuky sa natrú sedlá, kĺzne ložiská, šálky takou vazelinou. No a tá sa rozpustí v oleji. A ten treba po 1000km vymeniť. |
Ziadny lapovaci olej sa do motoriek nedava. Meni sa to skoro skor koli tomu aby sa vyplachli pripadne castice a necistoty ktore sa tam nedopatrenim dostali pocas vyroby/montaze. Co je inak kvalitativny paramater ktory sa skumanim vymenenych prvych olejov v automotive monitoruje. |
super video! Potvrdzuje, co bolo platne pred 20 rokmi a ze to stale plati. Snad az na KTM. |
Hodnotenie: Re: w4tch0: Parádne video... Myslím že dosť záleži aj z akých modelov brali tie vzorky, asi inak bude spravený motori Fireblace a inak CRF300... Ale aj tak fajn... |
Re: Awia: Jasne. Tiez je to vzorka "one of each", takze rozdiel bude do istej miery ovplyvneny aj tym ako na nich stastny majitel tie prve kilometetre odjazdil, ci velmi dral spojku atd. pripadne chyba kusu. Ale ziadne "lapovacie castice" tam nie su. Je tam len bordel co sa tam dostal z vyroby nedopatrenim pripadne taky co vznikol obrusovanim jednotlivych pohyblivych casti pocas prvych kilometrov. |
Je tam len bordel co sa tam dostal z vyroby nedopatrenim pripadne taky co vznikol obrusovanim jednotlivych pohyblivych casti pocas prvych kilometrov. |
Re: egres2: Len v tych motorkach s lepsimi vysledkami prakticky ziaden ten bordel nebol, resp. o nielkoko radov mensi ako u tych "horsich". Co znaci, ze vyroba bola cista a k nejakemu obrusovaniu dielov pocas zabehu uz takmer vobec nedochadzalo pretoze uz z vyroby boli opracovane dostatocne presne. |
Re: w4tch0: "k nejakemu obrusovaniu dielov pocas zabehu uz takmer vobec nedochadzalo" no prave toto vies dokazat az ked spravis druhe meramie po dalsich kimometroch, aby si mal co s cim porovnavat. Z jednej hodnoty nevies povedat, ci sa na zaciatku nieco obrusovalo viac ako po zabehu. |
Re: Vidicon: Ale vies povedat, ze u motocykla X sa obrusilo ovela menej ako u motocykla Y. A nebolo to na urovni nejakej stasticickej odchylky ked Ducati malo v 100ml oleja 1,8miliona castic do 5μm zatial co BMW ich malo 62tisic. Upravené 2 krát. Naposledy upravil w4tch0 (01.06.2021 14:44) |
Re: w4tch0: ano, to som uznal uz v prvej reakcii na to video Cinsky srot, taliansky srot, americky srot, dalej Suza zo stvorice japoncov najhorsia. Este ze francuzi nerobia motorky, to by bola katastrofa A teraz som urazil polovicu motorite. Kurnik sopa... ale neberte ma vazne, aj ja mam jeden ten srot v garazi a momentalne vonku pod oknom na firme |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 53112 | Včera: 241378