Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021 - Diskusné fórum

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
26.11.2020 14:36

Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak ako? Nová Ninja sa neľúbi? Som trochu rozcestovaný ale som čakal kopu reakcií tu keď sa vrátim ;-)


26.11.2020 15:30

Re: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ale lubi, este si honime >:-) Je to kus krasneho inzinierstva. Cinania uz stahuju vykresy I-GRR

Ma to predpripravu na nejake originalne 3 kufre? >:-)

Kto vymyslel tu kombinaciu zeleno-bielo-cervena? Myslim, ze dizajner motorky o tom asi nevedel, lebo by dotycneho zavesil sa vajca...

Priznam, sa, cakal som aspon 215 koni a maximalne 199 kg...


26.11.2020 19:29

Re: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

cruelbody
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Re: Vidicon: evidentne nesli po vykone ....

H2- vykon 200 koni ale max.krutak a vykon posunuty o 3000 otacok dole...toto samozrejme bude pocitovo najvykonnejsia moto... kompresor pouzity s citom len na upravu krutaku

zaujimave je ze tzn titanove piesty a ojnice Ti dodaju len 0,7 kW...jeden kon ..piesty budis ale titanove ojnice uz niekto pouzival? ze ci to stoji za toho jedneho koňa :-)

dve maju naporove sanie ....ma to nejaky suvis s tym RAM AIR?


26.11.2020 20:37

Re: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

OKOzMI
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Vidicon:
Kufre hliníkové, plastové, textilné alebo lodný vak s tankvakom?
:-)))


27.11.2020 0:09

Re: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

cinania si ziadne vykresy stahovat nemusia...my sami ich to ucime a vykresy im davame priamo do ruk tym, ze si tam nechavame vyrabat uz takmer vsetko...oni len vyuzivaju situaciu a rychlo sa ucia...


27.11.2020 8:06

Re: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Ja si nepomozem, ale ani si neviem predstavit tu silu, ze 200 koni na 210 kg. To musy byt sialene. Asi by som si aj trosku cvrkol.

Ale moto je to pekna, len desive parametre. Asi na to treba dozriet.


27.11.2020 8:54

Re: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

OKOzMI: idealne nejake hlinikove z Touratechu modrej farby, nech to vyvazi tu zeleno-cerveno-bielo-ciernu. Pripadne zlte. :-))) A ten lodny vak nie je zly napat, podla mna zvysi pritlak >:-) Kam sa na nas hrabu inzinieri z japonska >:-)

Anton: ja som si volakedy myslel, ze vykonu nie je nikdy dost. Ale odkedy mam 175 koni na relativne tazkej moto (cca 240kg?), mam uz iny respekt k pravacke... nastastie, moja moto ma rada stredne otacky a ja tiez... ale ZX10R nie je robena na jazdu na strednych otackach, ale na trhanie bubienkov...

Cruelbody: Ten titanovy update mi tiez nejde do hlavy... okrem toho je vidiet vykonovy prepad pri viacerych otackach, absolutne ziadny prinos v tom nevidim... mozno nam Awia vysvetli...


27.11.2020 9:26

Re: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Vidicon: Kto vymyslel tu kombinaciu zeleno-bielo-cervena? - mne sa práve táto kombinácia páči najviac...

Takto Kawa má bezrozporu aktuálne najlepší superbike - teda aspoň na pretekoch WSBK. Nie je všetko o výkone. Ten je s Ram Air 213 resp 214 koní... takže dosť.

A titan piesty a ojnice - isto ľahšie vďaka tomu môžu ísť vyššie s otáčkami. okrem toho si myslím že je to hlavné príprava pre okruhové použitie kde sa bude dať ten motor poladiť viac ako základný model. Tede nie je až tak podstatné koľko to ukáže v sérii.

"ale titanove ojnice uz niekto pouzival?" - myslím že KTM má ojnice Pankl v niektorých modeloch ale neviem či titánové...

"dve maju naporove sanie ....ma to nejaky suvis s tym RAM AIR?" - veď Ram Air je náporové sanie...


Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (27.11.2020 9:28)


27.11.2020 11:05

Re: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

cruelbody
 Turista 

Re: Awia: aha..jasne..takze ked meraju vykon na valcoch tak mu tam musia fukat do toho otvoru akoze naporovy vzduch pri velkej rychlosti teda pod urcitym tlakom aby simulovali rychlost...V tejto suvislosti ma napada ze sa neda len tak napisat ze vykon z Ram Air je taky a taky ale tam ju urcita krivka narastu podla rychlosti...ale asi to cislo je pri maximalnej rychlosti...


27.11.2020 11:06

Re: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

cruelbody
 Turista 

a co sa tyka titanovych ojnic urcite niesu z titanu ale z nejakej titanovej zliatiny...


27.11.2020 15:45

Re: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

cruelbody
 Turista 

Re: Vidicon: takze podla mna ked dali lahsie ojnice tak vykon vzrastol a oni ho stiahli nazad na 200 k s tym jak pisal awia je to pripravene na update.. a zrazu vyleti ZX 10 RR-R :-D 180 kW


07.12.2020 8:20

Re: Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Awia, updatni si clanok, uz ma Kawa novsi model ZX-12R-RR:
www.insportline.sk/p135742/Detsk%C3%BD-bicykel-Kawasaki...
>:-)

Dôvod úpravy: uprava linku

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vidicon (07.12.2020 8:21)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 37707 | Včera: 230667