Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTestujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma - Diskusné fórum

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
22.08.2018 16:50

Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

dadol
 Turista 

Ikona

Ja by som mal otázku kolko kinedrylu počas testovania spotrebujete ? ...( aby ste sa na to aspon vydržali pozerať) :D... som zlý viem ale .... nie je to moja šálka kávy :D


22.08.2018 17:31

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Aky pocit je na okreske, ked sa vyhybas vymolu jednym kolesom, tak ho trafis druhym a ked ani druhym
tak tretim ? :-)


22.08.2018 17:39

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

owwidius
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ci to ide na zadne :-)


22.08.2018 18:45

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Biri
 Veteránista 

Ikona

Ja len, že keď už má bočný stojan (wtf) má aj centrálny ?
8-)
... sori ...


22.08.2018 18:49

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

da sa s tym vyjst Stelvio?
v com je to lepsie ako motorka?
preco to netestujem aj ja?
;-)


22.08.2018 19:23

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Vidicon: Mám rovnakú otázku. Prečo to netestujem aj ja :-)


22.08.2018 20:11

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Bez testovania usudzujem,
- Odozva od vozovky nepresna, respektive ziadna
- Na predku takze ako hovado, respektive ako keby som mal v predu o vahu jedneho kolesa a dvoch tlmicov naviac
- presna jazda po nerovnostiach nerealna, brzdenie s dvoma kolesami na predku si neviem predstavit, respektive jedno flekuje druhe sa toci, ci boha
- no som zvedavy na tento Hadraplan


22.08.2018 21:22

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Explo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Čo som čítal testy jazdí to výborne, predok je ako na koľajniciach. Ide ju dať aj na zadnné >:-) Spotreba je dobrá, servisný interval a údržba je ako na bežnej motorke (akurát dve pneu v predu, ale tie zas vydržia viacej lebo sú dve :-) )


22.08.2018 21:43

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Hlavne ta geometria sa bude robit suprovo doma v garazi. Ale sak to zoberem do servisu, tam si s tym urcite odborne poradia :-~


22.08.2018 23:00

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Zlé

Prečo, to je moja otázka. Chcú osloviť tých, vlastne koho chcú osloviť? Krásne to nie je , praktické kvôli šírke to nie je, určite to má vyššie servisne náklady, tak o čo tu ide?


23.08.2018 8:43

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

"Odozva od vozovky nepresna, respektive ziadna." - To uz je aka ironia, ked toto vycita niekto s paratelelele... :-D :-D :-D

K trojkolke sa navyjadrujem, ale ani nevysmievam. No posobi to na mna, ako vozidlo pre invalidov. Dufam, ze ma zdravotny stav nikdy nedonuti siahnut po takejto "motorke".

Dôvod úpravy: zabudol som otazku: Bude na to prispievat zdravotna poistovna?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (23.08.2018 8:45)


23.08.2018 8:48

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Duggo [dobre]

Este otazka, suvisiaca s Duggovym prispevkom: ako sa to sprava pri pozdlznych nerovnostiach, ked jedno predne koleso ide na asfaltovej vlne dole a druhe je vyssie? Nie je to ako jazdit vpredu s gumou sirokou 40cm, ci kolko je rozchod tych kolies?

Inak mat 4 tlmice miesto dvoch, menit 2 gumy miesto jednej, preniest takto tazisko na predok, no neviem, fakt nechapem, naco je to cele dobre... ale na to nechapanie som uz zvyknuty, dvadsiatnici a teenageri ma uz casto prekvapia tak, ze nechapem, asi som stary...


23.08.2018 8:57

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Deluxa
 Edvenčr 

Re: Palika: ludia budu dnes kupovat s prepacenim aj "hovna" ked im odprezentujes dobru psycho reklamu. Len treba vediet ako spravnym smerom popohnat ovce. Napriklad taka NineRT od bmw, je to pre mna osobne absolutna hovadina a nezmysel, stary koncept, lacna vyroba a neskutocne prestrelena cena.....a aj tak oblbli ludi a oni to kupuju. Tomu sa hovori z nicoho vytazit vela. Ja tiez netusim preco a naco. Ale je to dolezite vobec riesit? Podobnych konceptov maju na stoloch mraky, je to marketingova politika Yamahy a tak sa proste rozhodli. Ak by neboli presvedceni, ze sa to na trhu bude predavat asi by do toho nesli. Vyzera to na nieco medzi skutrovou trojkolkou a velkou trojkolkou ako canam spyder. Nic podobne v takej kategorii na trhu nie je, takze mozno v tom videli medzeru a potencial....


23.08.2018 8:58

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Mna by zaujimalo ake dovody existuju na kupu tohoto priblizovadla (okrem zdravotneho postihnutia).


23.08.2018 9:59

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

egres2
 Bahniak 

Ikona

No predok bude držať ako svinka , pánko to bude tlačiť a keď dostane highslaida tak ho to bude trepať ako prvomájové mávatko.


23.08.2018 10:06

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

marceld
 Turista 

Ikona

.. lude budu to kupovat, lebo im bude stacit na to B-cko vodicak.. esli sa nemylim.
A budeme tu mnet zrazu na cestach "tezmotorkaru" bez A-ckoveho kurzu, bez praxe skoro na litrovem stroji..


Dôvod úpravy:
lebo!

Upravené 2 krát. Naposledy upravil marceld (23.08.2018 10:10)


23.08.2018 10:35

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Merlin00
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Podla mna, je to dobre. Pre cloveka, co ma B vodicak, ale chce nieco ako moto, je to ok.

Co mne osobne vadi, je nasledujuce.
Trojkolka tohoto typu, by mala mat v prvom rade kardan. DSG automat a v neposlednom rade nejaky zabavnejsi motor, nieco ako VFR 4 valec /magna 1000/ a pod.
Segment zakaznikov, teda cielova skupina, im je jedno, ci je to 125ccm, alebo 500ccm jednobuch z CVT. Tak ked uz vyrobili taku obludu, moto nemoto, tak ju mohli urobit naozaj obludnu a aspon 100kW.
Takto mi to pripada dost funkcne, ale este tam chyba homologovane tazne zariadenie na prives, alebo aspon zadna zastavba kufrov, kde sa da poriadne navalat rodinny nakup.

co mna zaujima..
Vzhladom na to, ze je to kategoria vozidla L5e, zaujimalo by ma, ci sa tam da instalovat aj detska sedacka a ci sa na tom mozu prepravovat deti.
Tiez ma zaujima, ci v povinnej vybave vozidla musi byt vystrazny trojuholnik a tazne lano, reflexne vesty pre vsetky prepravovane osoby, sada na lepenie defektov, alebo nahradne dojazdove koleso.
Tiez by ma zaujimalo, ci su pre zimnu prevadzku povinne protisklzove retaze, na hnanu napravu /koleso/.

A jedna podstatna vec, netreba nahodou pre toto vozidlo mat vo vybave aj zakladaci klin?


23.08.2018 10:49

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

V podstate to je väčšia Yamaha Tricity, čiže tie Merlinove dotazy sú zbytočné a snáď na všetko je odpoveď nie.
Ako už spomínali v MH: Dá sa to dať na zadné cez spojku. Treba vodičák A /pre B sú len viacstopé stroje do 460 ccm/, s 35kW sa nepočíta. A treba to držak na mieste nohami, ináč to spadne /nie je to štvorkolka/.


23.08.2018 10:54

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Re: Merlin00: V4, kardan... to by išlo do peňazí. Oni to chcú predávať a nie vystavovať. Aj váha/ovladatelnosť by už bola niekde inde


23.08.2018 11:00

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

xtremo
 Kávičkár 

Ikona

merlin ty si niekedy jazdil s tym motorom CP3 ked sa ti nezda zabavny ? :-~


23.08.2018 11:24

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

egres2
 Bahniak 

Ikona

b) motorové trojkolky podľa odseku 3 písm. b) s výkonom presahujúcim 15 kW.
Žiadne B-čko.


23.08.2018 13:06

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Toman
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

toto je tak zvlastne az sa mi to az paci, viem sa predstavit ze by som s tym jazdil. urcite by som si to aspon rad vyskusal.


23.08.2018 13:36

Re: Testujeme trojkolku Yamaha Niken - pýtajte sa čo vás zaujíma

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Re: xtremo:
A co si predstavujes pod pojmom zabavny?
Lebo ja som sa previezol, a dobre.
Take podobne daewoo tico, len bez budy.
Ale aby som bol nekriticky, je to lepsie, ako K75.
Co sa tyka zabavnosti motora v motorke.
Co si predstavujes pod pojmom zabava.
Niekto si predstavuje zabavny servis doma a niekto zabavu pri jazde.
Zabavne su jednobuchy, alebo boxery.
Veckove motory su drsne, najdrsnejsie su 90° V 4 valce.
Podla mna.
Ostatne su motory bez emocii. Sadnes, ides.
K75.. Sadol a isol.
Bratislava Gdansk..
Aha more...
Prejav 3 valca je super.
Je to ako male auticko, len krutak je taky iny.

Mohli tam dat kardan a DCT.
U tejto skoromotorky by som videl potencial toho DCT vatsi, ako u klasickych moto.

Je ale mozne, ze o par rokov, budem plakat, ze by mohli davat klasicku prevodovku do modelov napr. BMW..

Ja si niesom isty, ci netreba zakladaci klin, na vozidla, ktore sa musia zabezpecit vo svahu, ak maju parkovaciu brzdu, len na jednom kolese , pokial prevadzkova brzda, neumoznuje, zabrzdenie druhej sady kolies.. :-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 246000 | Včera: 128140