Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov - Diskusné fórum

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
06.07.2018 8:29

Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

WP je WP. Podvozok je polovicou motorky. U KTM ma dostava so kolien.


06.07.2018 8:33

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: alexa7: Iba polovicou ;-) Ale presne tak... Aj keď o tom väčšinou jazdci ani netušia...


06.07.2018 9:02

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Hodnotenie: Dobré

Velmi dobrá mašinka ;-)


06.07.2018 9:21

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

brazel
 Kávičkár 

Ikona

V červenej je to XRt celkom pekné .
www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles...


06.07.2018 11:34

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

keby este na GS Rallye dali riadne enduro pruzenie WP, namiesto toho turistickeho teleoneho
tak je doma :-)


06.07.2018 16:49

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

mendo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Od roku 2015 keď inovovali malého tigra to majú pekne našliapnuté. Či už zlepšenie dizajnu ale aj kvalita dielov. Síce nemám semi aktívny ale len obyčajný podvozok a WP je boží . Nastavené od predchádzajúceho majiteľa , Jeseniky všetko po rozbitých okteskach cca 550 km fakt na otocku a žiadna únava čo sa týka posedu. Na1200 je to musí byť ešte komfortnejsie.
Či už 800 či 1200 perfektná ergonomia posedu , keby som mal zavreté oči tak nerozoznam či sedím na GS ,či na tigrovi. Už sa len na tom previezť , 3 hrnok je parádny ! Najvic páči že nieje taká tuctova motorka, len nechápem prečo keď ma fakt čo ponúknuť


06.07.2018 22:07

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Nazdar, clanocek z kategórie "zviezli sme sa" ale ako oživenie OK.

Moto chválim za dizajn, dlhý s.int, kolesá a zvykli mať silný alternátor.

Pre redakciu. Je problém zobrať manuál a opísať t. údaje? Čo máme za 14.450€? Nie je to jasné ani zo stránky predajcu (aspoň mne na mobile neotvára okná,aby som sa to dozvedel). K porovnávacim tabulkám...napr. Yamaha Xt1200z stojí o 2400€ menej, má diód.smerovky( čo nie je vôbec dôležité).


07.07.2018 1:58

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

janciii
 Stuntrajder 
Redaktor
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: alexa7: Presne ako píšeš, ak by BMW dalo namiesto tele podvozku niečo od WP..... počkaj BMW ? a myslím že tu som aj skončil keďže na veľkej GS podľa mňa už nikdy nebude iný podvozok :-)


07.07.2018 18:46

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Saints
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Awia: Dajte si pozor zverejnovani videi: Na PK babe ukazujete ako predbiehate auta cez plnu, tak ako sa to nema robit, plus je tam 70km/h a idete 122km/h.

Na druhej strane pisete clanky o bezpecnosti (co si mam o tom mysiet):
Predstavujeme bezpečnostnú kampaň "Pozri dvakrát, zachrániš život!"
Preventívna akcia - Bezpečné letné prázdniny
Bezpečnosť na cestách: sezóna už klope na dvere


Ak by islo bezho uzivatela, kaslem nato ale ako "novinar", treba dake hranice, aby to nebolo "vodu kazem vino pijem" t.j. davam druhym vzor.

Kludne sa na mna hnevajte ... ale ked vidim ako sa jazdi na SVK (auta, moto atd ...)...


07.07.2018 21:29

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Saints: nehnevam sa, prečo... Neviem čo dodať...


08.07.2018 8:39

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Motorka to paradna, vozil som sa na starsom a pripadal mi dost tazky na predok na sotolinkach. Motor bol paradny.
Vypinanie tempomatu dufam prerobili, pootocenie plynu dopredu...vypinalo mi to pocas jazdy cez nerovnosti..
Podvozok ide iba pritvrdzovat, alebo aj nastavovat svetla vyska motorky ?


To video nieje veru moc stastne natocene, vlastne nieje moc stastne ani tak jazdit.


08.07.2018 18:05

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: duggo: podvozok si sam zisti zatazenie. Nemyslim si, ze by sa nejako vyznamne menila svetla vyska.

Herghott


08.07.2018 23:38

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

sasos69
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Raz som si ju požičal, lebo som žene sľúbil výjazd. Celkom dobre sme si pojazdili Eisenstadtskú Babu a žena bola nadšená. No a pri odovzdávaní po 100km sme zistili, že som kamošovi zrušil poserprúžky! Takže na požičanej moto vo dvojici to bolo pre mňa niečo výnimočné! A to som mal voči nej dešpekt kvôli technickým tabuľkám. Ako sa človek môže mýliť a aké to je fantastické, keď ti niečo sadne ako riť na šerbeľ!
PS: Stále hľadám tú svoju pravú (BMW 1600GTL/10000XR, Multistrada) ale toto je môj tajný záložný plán.


09.07.2018 22:00

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Vzadu máme dokonca Arrow, a ten asi dopomáha krúťaku, ale Tiger je aj tak nazákerný a solídny.
ako presne ten arrow "asi dopomaha krutaku" ? - pocitovo? :-}

Teraz budem znieť ako keby som objavil teplú vodu, ale dvanástkový trojvalec má správanie presne medzi veľkým radovým dvojvalcom a menším radovým štvorvalcom. Prekvapujúce, čo?
vozil som na este starej 1200, tomu motoru tazko nieco vytknut ak nje niekto zavodnik ale podla mna ten motor ma ovela blizsie ku stvorvalcu ako ku dvojvalcu

Je to tichý Angličan, čo stojí opodiaľ, nevenuje pozornosť hádke medzi Talianmi, Rakúšanmi a Nemcami, nebude ťa presviedčať, že mnoho vecí vie lepšie
mňa by fakt úprimne zaujímalo ktoré... čo asi malo byť aj cielom testu ak sa bavíme o výpovednej hodnote

čo sa týka videa - stotoznujem sa zo saintsom a duggom.... velmi slusne povedane, mate tu do buducnosti vyrazny edukativny pristor na zlepšenie
(akože nikto z nás nie je svatý ale aspoň na videách tohto typu by ste mali ísť príkladom)



no offense


09.07.2018 23:56

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: sasos69: s prevoznymi znackami by si nemal jazdit do zahranicia :-)

Re: raptor: to zas ides spochybnovat rokmi dane veci? Kazda koncovka vyfuku upravuje krivky motora. Nemusi ich zakonite zvysit, ale urcite meni ich priebeh. Konkretne na Arrow a rok 2018 sa mi ju nepodarilo vygooglit, a zaroven som sa nevozil na 2018 bez Arrowu, preto som napisal "asi".

Velky R2 verzus maly R4 verzus R3 - neberiem ti tvoje pocity, ale co ked porovnas Tiger 1200 so Super Tenere alebo Afrikou? Ok, je to asi dost subjektivne. Clanok o akejkolvek motorke ti radi zverejnime.

Triumph vie vela veci najlepsie z celej triedy. Z mojho pohladu ma celkom urcite najlepsi semiaktivny podvozok, ten vsak nie je v serii. V serii je vsak kompletne LED svietenie vratane zakrutoveho, tempomat, imobilizer, aj to elektricke plexi... Za to vsetko si napriklad pri GS priplacas (ak teda mame porovnavat s benchmarkom), a prisvecovat do zakrut GS napriklad nevie. Aj charakteristika motora je ukazkova, pretoze v meste ta nijako neobtazuje hrubym spravanim (ako niektore dvojvalce) a hore dokaze krasne potiahnut (ako vacsina stvorvalcov). Nehovoriac o premyslenych detailoch, ako napriklad normalny odkladaci priestor pod sedlom, o ktorom sa GS moze iba snivat.

Takze asi tak. Tajgra sme nemali na standardny test, preto je v kategorii "vyskusali sme". Keby sme ho mali na tyzden, tak z neho nezlezieme. A to ani nehovorim, ze 800 je tusim este lepsi stroj :-)

Herghott


10.07.2018 0:00

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: eh, este k tomu Arrowu, aby sme sa rozumeli: ako som pisal, ladena koncovka vo vseobecnosti nemusi pridat na celkovej hodnote krutaku alebo vykonu, ale meni priebeh kriviek k lepsiemu. Preto je to ladena koncovka, vyrobca ju robil za ucelom vylepsenia...

Herghott


10.07.2018 7:55

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Herghott - ak sa ti zda ze nieco spochybnujem tak sa ti to ozaj len zda. Ja sa len pytam na zaklade precitaneho. Ty pises ze Arrow asi dopomaha krutaku a ja sa pytam ze ako.. pocitovo? Lebo presne si to v reakcii doplnil, nevozil si sa na moto so seriovou koncovkou a nemas ani graf. Takze asi ozaj len pocitovo.

Bez sportoveho vzduchoveho filtra a nasledneho odladenia su pre mna hoc aj renomovane znacky ladenych vyfukov viac o placebo efekte ako o nejakom vyhladeni resp zvyseni krivky krutiaceho momentu... ach ano grafy od vyrobcu, tie su vzdy krasne, ale opytaj sa nejakeho ladiča motorov na jeho nazor ci staci vymenit koncovku a vybavené.

Tiger1200 ide oproti SuperTenere a Afrike presne ako stvorvalec... z dvojvalca tam je IMHO pramalo.

No vidis, konecne som sa dozvedel nieco co v clanku chybalo, semiaktivne podvozky napriklad ja vobec neviem porovnat. (aj ked obaja zhodne pisete v clanku ze ten zadok je stale + - uhúpaný).

Prisvecovanie do zakrut BMW (kedze si uz zacal porovnavat s benchmarkom, ja som to fakt nechcel tahat do roviny Tiger vs. GS) pouziva pri rade K1600 GT / GTL uz roky. To ze ho nedalo do GS beriem ako normalnu vec, lebo ta motorka to skratka nepotrebuje. Ale zas vobec sa nebojim ze to tam behom dvoch rokov neponuknu ako priplatkovu vybavu lebo vsak dalsia draha polozka ktora sa da zakliknut a hlavne aj zaplatit ked si niekto kupuje "fullku". Neviem ci su mal tu moznost sediet na vodniku v noci ale ta motorka svieti s LED svetlom tak ako ziadna ina (dokonca sa nebojim povedat ze vsetky ostatne GS co boli kym prisiel vodnik v zasade nesvietia ;-) a jazdu v noci bez pridavnych origo BMW LED svetiel si ja ani neviem predstavit )

to ze spominas v serii imobilizer beriem ze ti ušlo, ostatné seriove veci ako tempomat, prisvecovanie zakrut a eleketricke plexi beriem [dobre]


odkladaci priestor pod sedlom - tak skutocne neviem ci je toto zrovna detail ktory treba vypichnut ze Tiger vie nieco lepsie ako GS. Na motorkach tohto typu nosi kazdy minimalne topcase. Tam to zacina a konci.

O starsej 800 som uz vela pozitivneho pocul / cital. Tak som zvedavy na tu vasu recenciu tej novej.

Este otazka ked si precitam recenziu k nej tak chces / nechces aby som prispieval do diskusie? Lebo mam pocit ze som ti nejakym sposobom brnkol na osobnu strunu co som vobec nechcel, iba som normalne zareagoval na precitane.

Dôvod úpravy: preklep + upresnenie

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (10.07.2018 7:59)


10.07.2018 9:07

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: ano, presne preto som tam dal slovko asi. Filter a dalsie odladenie tomu este viac pomozu, to je napriklad na okruh uplne nevyhnutna vec.

Nuz, aj motory posudzujeme subjektivne...

Eh, dobre pises, lebo ked zrazu nieco, co dovtedy svietilo ako jedna sviecka (R 1150 GS), zacne pouzivat LED, tak je to priam kozmicka zmena.

Neviem, zas to beries podla mna prilis ciernobielo. Ja kufor na Multistrade nevozim, iba maly tankvak alebo ruksak. Pod sedlo sa mi vojde dost veci. Na GS nemas kam dat ani lekarnicku.

Porovnanie motora GS a Tigra si ticho ignoroval :-) GS jednoducho nema paru vo vysokych otackach, Triumph vsak v tomto smere moze konkurovat XR alebo Multistrade.

A ak by som povedal ze nechcem, tak co by si spravil? :-) Normalne diskutuj kolko ti hrdlo raci. Ja reagujem normalne, nie som podrazdeny, neviem preco to tak vnimas.

Herghott


10.07.2018 9:22

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Velky R2 verzus maly R4 verzus R3 - neberiem ti tvoje pocity, ale co ked porovnas Tiger 1200 so Super Tenere alebo Afrikou?

kde presne pises o porovnani motora s GS? co som ticho odignoroval? he???!!! :-O :-O

ja stale pisem ze trojvalec v Tigri ma z mojho pohladu daleko blizsie ku stvorvalcu ako ku dvojvalcu a ty mi napises ze GS vo vysokych otackach netaha ale Tiger dokaze skonkurovat S1000 XR? A kde je tu logika? :-O

A Multistradu sem vobec netahaj ta ma motor z inej galaxie (kompliment - aby aspon toto bolo ciste a jasne).

ano 1150 GS je v serii skratka kahanecpaket, ak ale vies o motorke ktora svieti lepsie ako nova 1200 s LED tak sup sem s nou sem.

Nerozumiem preco sem tahas svoje jazdecke navyky, na GS nejazdis a este raz, na GS ma kazdy standardne aspon topcase. Odkladaci priestor pod sedlom je fakt irelevantny argument.

Ak povies ze nechces aby som reagoval na tvoje clanky tak nebudem. Ak reagujes normalne tak potom reakcia o "spochybnovani rokmi danych veci" mne normalna nepride. Ludia si napriklad roky myslia ze sportove vzduchove filtre filtruju lepsie ako papierove, alebo ze "plna syntetika" je lepsia ako "mineral" atd atd


10.07.2018 9:39

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Akoze nie je to tam vyslovene napisane ze to porovnavam s GS, ale teda takouto charakteristikou GS urcite nedisponuje: "Aj charakteristika motora je ukazkova, pretoze v meste ta nijako neobtazuje hrubym spravanim (ako niektore dvojvalce) a hore dokaze krasne potiahnut (ako vacsina stvorvalcov)."

Sorry, ale ako moze turista svietit kahancom a nemat miesto na lekarnicku?

Tak ista vec je, ze koncovka ti upravi krivku motora. Ista vec je aj to, ze ked k tomu pridas filter a ladenie, tak tie krivky poladis viac. Normalne reaguj na moje clanky, v pohodke :-)

Herghott


10.07.2018 9:58

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Dobrá diskusia... ;-)
Tiger 1200 je naozaj trochu iný, neprávom stojí v kúte - aspoň tu u nás... Motoricky má isto viac čo ponúknuť ako GS napr... Samozrejme každému vyhovuje čosi iné. Mne napr. viac sedia 2 valce...

Svietenie je super, GS konečne sveti ako má ale nebol by som z toho paf. Skvele svieti aj 1290 Super adventúra a má aj prisvedcovanie. Bez výrad svieti aj Afra a pod...


10.07.2018 10:35

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tak na jednej strane to tam neni vyslovene napisane... na druhej strane vies vyslovene napisat "Porovnanie motora GS a Tigra si ticho ignoroval"

herghott - nechapem kua !! :-~

a ako moze turista svietit kahancom .... nuz je to motorka z pred 20 rokov, vtedy to asi +-stacilo.
Dokonca aj vzduchom chladene 1200 v zaklade svietia slabo.

Napriek tomu ze GS nemala, nema a zrejme ani nebude mat miesto pod sedlom na lekarnicku sa stala etalonom adventure cestovnych endur. Zrejme tento nedostatok nikoho z kupujucich az tak netrapi a sustreduju sa viac na ine veci pri jazdeni co im ta motorka vie ponuknut.

Zhodneme sa v tom ze koncovka ti obe krivky upravi... ale nezhodneme sa na tom ako :-*

velmi zostručnené - funguje to tak ze velka vacsina ludi je nadsena tym ze to viac huci, preto viac a s vacsim plezirom taha za plyn a potom sa im zda ze to cele lepsie s tym ladakom ide. Toto placebo pochopili aj kedajakí polskí "Odkvapoviči". Rozhodne však netvrdím že napr. Akrapovič a "Odkvapovič" sú rovnaké koncovky, akurát tvrdím že graf od renomovaného výrobcu nie je vždy v zhode s realitou ktorá nastane iba výmenou koncovky.

awia - je pravda ze 1290 SA som v tme neskusil... takze tu nemozem porovnavat. Afriku som skusil a svieti velmi dobre ale svetlo od GS je ina liga.

Tu je ale kludne mozne som zdeformovany rokmi jazdenia na motorke ktora svietila slabo a teraz ked tomu namontovali tie LED "roentgeny" tak sa mi ten rozdiel vidi "unglaublich".

vidis co sa tyka motora tu sa zrejme zhodneme... ja furt hovorim ze Tiger ma charakteristikou motora blizsie ku velkemu stvorvalcu ako ku velkemu dvojvalcu.


10.07.2018 10:54

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: S tým ja súhlasím... So svetlom GS aj s motorom Tigra...

Odkladací priestor pod sedlom nieje najdôležitejšia vec na svete, a ani to Hergi netvrdí... Ale je to fajn. Napr GS 1150 mala pod sedlom fajn priestor na náradie, tiež sa to dnes už nenosí... Napr na Afrike ma potešilo ako som pod sedlá dal doplnkové náradie - kľúče na demontáž kolies + obe duše + opravnú sadu laniek + lepenie defektov... Isto je lepšie priestor pod sedlom mať ako nemať... Nehovoriac o lekárničke...


10.07.2018 14:15

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Na gs mi vadi ze nemam kam dat lekarnicku, sadu na lepenie, zopar klucov a hajzlak. Ano mozem si to dat do topcasu ale pozmenil by som slovicko mozem za “musim”. No a teda odkladam prilbu vedla lekarnicky a dalsich bazmekov ktore cele roky nepouzijem.


10.07.2018 22:30

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

duggo - asi to bude nejaka kartelova dohoda s oddelenim touratechu ktore ma na starosti rozne kapsičky, batôžky, miešky a pytlíky 8-)

predpokladám že ak ma niekto hrču peňazí na nové GS tak potom nemá problém dať "šesták" na nejakú kapsičku ktorá jeho bytostný problém s chýbajúcim miestom pod sedlom štýlovo vyrieši a tú beťársku lekárničku aj s naradíčkom skryje :-*


10.07.2018 22:48

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

duggo
 Kávičkár 

Ikona

pre mna to je dost problem, nechcem mat na motorke ziadne nobl doplnky, jedine, ze by mi nejaky miesok ustrikovala nejaka zenuska na sijacom stroji a ja by som ho tam nalepil lepiacou paskou, ak by sa to ale malo podobat na nejaku katalogovu vystrednu vec, radcej knihu.


11.07.2018 1:26

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Herghott: lekarnicka sa pod sedadlo na GS zmesti, vozim ju tam aj s fabrickym naradim roky. Akurat som ju menil, lebo expirovala, rozbalil som ju a nic neposkodene. Kedykolvek pridem ukazat, takze tento mytus na dehonestaciu etalonu triedy uz nepouzivaj...
A aby sme boli v teme, kolko sa predalo na SK vlani Tigrov verzus GS verzus Multistrada verzus 1290? To by ste mali uvadzat v porovnani konkurencie automaticky. Lebo to, ze ten Anglican stoji opodial sa da vysvetlit aj “uspechom” na trhu, to je smerodajne 8-)

Re: Awia: 1290 SA prisvecovanie do zakrut je mozno dobre pre jazdca, ale ked ti s tym niekto bude v kuse vyblikovat do spatakov na klukatej ceste, tak ta to bude pekne otravovat. A skoncis tak, ze potom nebudes reagovat ani na jeho blikanie dialkovym, ked bude chciet zastavit. Osobna skusenost. Pridavne svetla na prisvietenie do stran su daleko lepsie. Vyskusaj si to...


11.07.2018 5:46

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Tašky napr. na lekárničku: www.marselus.sk/Brasny-do-padacich-ramu-SW-Motech-Trium...

Mohol by mi niekto vysvetliť zbytočný pojem "suchá hmotnosť"?


11.07.2018 7:37

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

mytus na dehonestaciu etalonu triedy uz nepouzivaj...

tak v tomto "momentum!" si Menťák dovolujem ti diagnostikovat tzv. Borbeliózu (nemýliť si s Boreliózou !!)

zvyčajne táto verbálna dysfunkcia postihuje futbalistov ale vidím že to zmutovalo aj na bajkerov
(priznaj sa že si včera vizuálne sledoval televízny prenos polohujúc svoju telesnú schranku horizontálne na pohovke)

MajoKE - hmotnost motocykla bez náplní... a súhlasím, zbytočný pojem


11.07.2018 8:29

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ja sa len tak nesmelo skúsim opýtať , čo to je ten "Odkvapovič" ? Ten Arrow v spojení so značkou Triumph ?
Také prirovnanie môže napísať len totálny ... , no , slušne , neznalec . 8-)


11.07.2018 8:38

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

čo sa bábe chcelo, to sa bábe zdalo

pre jednoduchých "odkvapovič" nie je Arrow. Treba čítať v súvislostiach "polskí "Odkvapoviči"" a nevytrhávať z kontextu


11.07.2018 9:18

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

majitelia GS si vzdy musia hladat nepriatelov :-D


11.07.2018 9:47

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Netreba vytrhávať z kontextu , to je fakt a aj "čo sa bábe chcelo, to sa bábe zdalo" presne sedí na akúsi argumentáciu v tomto konkrétnom vlákne , lebo ten Tiger nemá len "akýsi" laďák , má Arrow , s ktorým značka Triumph roky-rokúce spolupracuje a ak je na nejakom ich modely systém Arrow , tak je perfektne odladený .
Ak sa kupuje ako voliteľný doplnok , prehráva sa priamo v Triumph-e aj mapa , pri tomto XRt je montovaný sériovo , takže sa to nastavenie máp urobilo už v továrni .

A prečo práve Arrow ? Asi s ním dosahovali pri testovaní a výbere najlepšie výsledky .
Alebo žeby za úplatok ? 8-)


11.07.2018 10:05

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

matus - skor mam pocit ze v tomto pripade je to iba zaujatost, nedocenene ego a potreba si rypnut zaroven

ja som odkvapovič a Arrow na jednu liniu nedal ako sa to tu snaží podsunúť brazel, ostatné komentovať netreba

dokonca som nepovedal ani to že triumph ma ""akýsi" laďák"

Arrow mam za solidnu znacku ktora podla mna neni v nicom horšia ako napr. Akrap. To že to tu niekto zmixoval za to ja nemôžem.


11.07.2018 13:59

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

mendo
 Edvenčr 

Ikona

Arrow na triumph je najlepšia voľba už len kvôli existujúcim odladenym mapam. Aj zvuk má lepší ako okropovic ,len škoda že aj rovnako predraženú cenu :-(

Už softwarovo odladili vypínanie tempomatu a následne trhnutie spôsobené razantným brzdením motora ? Viem že to robí aj u konkurenčných modeloch .
Pri vypinani pritom stačí jemne zrýchliť a tak vypnúť tempomat, inak je dosť nepríjemné pri diaľničných rýchlostiach


11.07.2018 15:11

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

raptor: Takže + 30 kg, palivo, olej, chladiaca, brzdovka...to sme hmotnosťou pri Honde CT.


11.07.2018 20:13

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Modrovrtulkovi tak radi argumentuju predajnymi cislami, sice pravom, ale ktovie kde by dnes bolo BMW keby KTM mala pred 14 rokmi gule pozicat Charliemu a Ewanovi motorky. Ak by mali byt len cisla ukazovatelom, tak etalonom vsetkych tried by musela byt Honda Super Cub, ako najpredavanejsie motorove vozidlo vsetkych cias.

Ale k teme, na byvalom Exploreri obcas odpadla cela predna maska aj s pristrojovou doskou, kvoli dizajnovej chybe uchytenia, ktore sa mohlo pri otrasoch zlomit. A tiez som pocul o par kusoch, ktore mali problem s hlucnym kardanom. Tieto veci uz dufam na novej generacii vyriesili. A co sa tyka predajnosti na SK, tak je to bieda, to je fakt, pritom Triumph robi skvele motorky. Netrufam si spekulovat kde je problem, ale napr. v Cechach, ci v Rakusku sa predavaju lepsie. Mozno je to aj tym, ze na SK je len jeden autorizovany predajca a servis, to moze trochu ludi odradzat.


12.07.2018 8:49

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

dreamer - ono GS tu bolo a predavalo sa bez prestavky 24 rokov predtym nez Charlie a Ewan isili okolo sveta... treba brať ako fakt, nič viac

...(aj ked samozrejme tazko moze niekto popriet ze by ich cesta BMW marketingovo kralovsky nepomohla ;-) )

k nedostatkom co si spomenul by som dodal ze prve modely 1200 Tiger / Explorer mali problem aj rozvodovou retazou a loziskami v hlave riadenia, tiez dufam ze nova generacia tieto problemy mat nebude

(dost nechutny neduh tejto doby ked premiovy vyrobca testuje a odladuje premiovy model na zakaznikoch, a aby sme boli korektní a rovní tak tento neduh sa tyka aj jeho ostatnych europskych konkurentov :-~ )


12.07.2018 9:02

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Naco by si niekto kupoval napodobeninu, ked prihodi dva litre a moze mat orginal?

Mozno keby nespravili imitaciu GSa, ale moto s vlastnym dizajnom, tak by si to aj niekto kupil.

Vsak na ceste kym clovek nevidi, ze tomu netrcia valce do boku, tak to ma problem rozoznat. Z boku tiez. Z predu, ked svieti do oci, tak ani nevidiet, ci je to skulavec, alebo nie....

Triumph ma pekne motorky, az na tento plagiat.


12.07.2018 10:11

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: janoval: ze ty este dofajcujes zasoby z Afganu?

Herghott


12.07.2018 13:01

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: dreamer: ked nie su agumenty tak porovname neporovnatelne? Mna zaujima predaj v ramci segmentu, takze realna konkurencia. Uz sa to stava miestnou tradiciou, ze na MR je v testoch Triump vychvaleny do neba, ale vsetci platiaci zakaznici su idioti a kupuju ine. Takze, na co a pre koho je vlastne potom taky test?

Re: raptor: tvoja vertikalna obsesia padat do rozhovorov inych je uz tak predikovatelna 8-)


12.07.2018 14:38

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

moj horizontalny dojem je ze ak tu nejaka persona vertikalne vpadla do rozhovoru inych o priestore na lekarnicku tak to je to druha domocnina z mentonovho alterega

co je ale predikovatelne je tvoja linearna snaha v momentum sa vyvinit a hodiť neapnú poznámku smerom k nevinnej žltej zadnici 8-)


12.07.2018 16:28

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

gete
 Turista 

Re dreamer
Pred 4 rokmi som mal vyhliadnutú moto. Triumpha 1200 expl. Prešiel som 1/2 republiky do Bratislavy k autorizovanému predajcovi. Prístup a jednanie také, že som si povedal, že Triumpha nechcem ani zadarmo, ak by som sem musel chodiť do servisu. Je to osobná skúsenosť a nebudem rozvádzať ako tam so mnou jednali. (2x nezávisle na sebe)
Ďalší postreh. Nedávno som sa vrátil zo Škótska. Za dva týždne som tam videl dosť motoriek. Cca 80% z nich boli BMW, okrem toho pár športových, rôznych značiek. A z tých BMW 90% GS, rôzne staré. Čo sa týka turistov, bol tam jeden jediný Triumph 1200, ostatné kompl. GS. Mimo pár Holanďanov mali všetci angl. značku. Ako je možné, že si nikto nekúpi domácu značku turistu?
A posl. pripomienka. K testom. Nielen tomuto, ale všeobecne. Aký má význam testovať a ešte sa tým aj oháňať ako sa správa motor pri 8-9000 otáčkach, ak testujete turistu. To má význam v inej triede. Tu by ste sa mali zamerať na posed, pohodlie, únavu po 500-1000 km v sedle, správanie sa podvozku, spotrebu, spoľahlivosť, krúťák.


12.07.2018 19:56

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

nymroth
 Geriatrik 

Ako popravde rád si vás tu prečítam a vždy pobavím sa na tom ako diskusia k akémukoľvek článku skončí partizánskou vojnou pár ľudí :-} .

1) K článku : Je to článok vyskúšali sme .Takže sotva sa dá povedať o angličanovi niečo za tých pár kilometrov v sedle .Redaktori zmestili dotoho čo postíhali za vymedzený čas .Naozaj by to chcelo dlhšie jazdenie alebo rovno porovnávací test spojiť Triumpha+ GS+ AFRICU +čo len chcete a vybehnúť dajme tomu na týždeň do Albánska ,alebo kludne aj do cz hockde kde je šotolinka a mix všetkého :-D .Spojiť sa možno s portálom z cz dáke motocykle môžu oni dodať , dačo tu redakcia a uvidelo by sa kto čo má ,alebo načo má načo nie :-) .
2) Gete [dobre] [dobre] umňa palec hore tiež môj názor .
3)Prečo je opodiaĺ v uzadí Tajger?Lebo marketing ? Lebo koĺko rokov funguje fabrika modrobiela a koĺko u angličanov ? Opravte ma ale nekrachli neboli už zavretý,alebo myslím že mali existenčné problémy? 80 roky velký úpadok priemyslu v UK ? par rokov dozadu?V tedy doplatil nato celý priemysel auto a moto . Ono sa to potom ťažko rozbieha aj ako domáca značka ked trh je prevalcovaný vtrulkou a japoncami a do toho pár chybných kusov a ako bolo tu zmienené testovačka na klientoch a výsledok je .... I-GRR
4) Na druhej strane dačo predsa len musia vedieť a nebudú až také béčka ty angláni keď u nich sidli večšina stajni a vyvojárskych spoločností pre F1 atd Proste sa len chlapci anglicky pozabudli v 45 tom ked zvítazili a mysleli že všetko pôjde samo :-D hold Deutche blitz ...( arbait ) im to ukázal ako aj predávať nielen vyrábať .(Vyď jediný zástupca na svk -"nemám konkurenciu tak môžem sa správať ako chcem ak chcú tú motorku aj tak prídu iba kumne !" -typická podnikatelská nátura slovenská

Len to som vlastne chcel povedať :-) :-* svetu mier

Dôvod úpravy: chyba v texte ospravedlnujem sa

Upravené 1 krát. Naposledy upravil nymroth (12.07.2018 19:59)


12.07.2018 20:18

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Neviete ci ma Joker stale toho Triumpha v servise , uz to tusim bude 10 rokov co caka na suciastky ...

mozno k veci, mozno odveci a mozno Brno predava Slovakom ... psst ;-)


12.07.2018 22:03

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

gete

Triumph je pán značka motoriek. Je úplne jedno aké mal alebo nemal existenčné problémy (aj Ducati aj Harley mali existenčné problémy a sú tu a sú to legendy).

Teraz pred hodinou bol u mňa známy po deflektor a rozoberali sme jeho F 800 GS a aké s ňou má problemiky a tak som mu nadhodil že nech si kúpi novú Afriku že je to lepšie vozenie ako F 800GS a on že pôvodne chcel nového 800 Tigra, ale že ho totálne odradilo jednanie ludí tu v BA - takže asi na tých (aj) tvojich postrehoch niečo bude.

GS je ( už žial) módny trend. BMW motorrad síce zažíva najlepšie roky predaja motocyklov ale dnes si tie motorky častokrát kupujú ludia iba koli nejakému image alebo logu na nádrži a nie koli adventure cestovaniu.


13.07.2018 10:27

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@Menton: Vidis a presne na toto som chcel poukazat. Predajne cisla nevypovedaju o nicom, mozu byt aj vysledkom dobreho marketingu, modneho trendu, pripadne stadoveho efektu. Ja netvrdim, ze ludia co si kupuju BMW si vybrali zle, ja mam len problem s argumentom o predajoch, lebo ak by sme aplikovali rovnaku logiku na segment automobilov, tak ti vyjde ze Octavia je etalon vo svojej triede, lebo ma najvacsie predaje, ale ja si dovolim tvrdit, ze v jej triede su lepsie auta. Nechap ma prosim zle, nie je v tom nic osobne ani proti BMW ani proti tebe, len mi nesedi tvoja argumentacna logika. Uspech BMW neznamena, ze to mozu ostatni vyrobcovia zabalit a prestat vyrabat motorky, lebo na etalon aj tak nemaju. O GSe sa uz popisalo vela, je to skvela motorka, ale su aj ine, tak preco o nich nepisat a nepochvalit aj nieco co je trochu odlisne a moze niekomu vyhovovat z roznych dovodov viac? Peace.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (13.07.2018 10:28)


13.07.2018 17:45

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: dreamer: neblazni, si jednym z mala normalne diskutujucich, co tu este zostali a ja si ta za to vazim.
Je vela nemeratelnych, subjektivnych parametrov, bolo a stale je viacero firiem s naozaj technicky, ci dizajnovo zaujimavejsimi rieseniami. Len vo svete biznisu potrebujes zarobit, alebo sa tvarit natolko uspesne, ze mas stale novych investorov, az kym bublina nesplasne (Tesla). Preto si stale myslim, ze predajnost je vyborny a lahko meratelny parameter. Ak poznas lepsi, sem s nim.
BMW je vo svojom segmente etalon, nie pre jednu marketingovu akciu (LWR), ta je uz davno zabudnuta, ale pre svoju konzistenciu rastu napriek tlaku konkurencie. Urcite su krajsie (Multistrada) aj rychlejsie, aj vykonnejsie moto, aj s vypoctovym vykonom datacentra, ale predaj je zrkadlo, ci to je naozaj to, co chcu zakaznici. Z biznisu vieme, ze udrzat predaj je urcite nizsia investicia, ako zvysovat podiel, ci prist do segmentu ako novacik. Preto to maju ine firmy daleko tazsie a aj preto sa mnhymn nedari tak, ako ocakavali...
Ano, Oktavia je je tiez lider v predaji, je to dobre auto, urcite nie najlacnejsie v segmente, ale na Sk tazi predovsetkym z akejsi tradicie. Aj to je dobry marketing a ani inovacie sa jej nemozu upriet...


13.07.2018 21:54

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@Menton: Aha, tak potom mi je uz jasne preco sa nerozumieme. Ja na to pozeram ocami motorkara, ty ocami businessmana. Z tvojho pohladu samozrejme, co ine moze byt lepsim ukazovatelom ako predaje a zisky, ved o to v biznise ide a BMW GS je v tejto discipline nespochybnitelny sampion, to som nikdy nepoprel. Ale obchodny uspech pre mna, ako motorkara, nemusi byt nutne zasadny ukazovatel, ktory by mal rozhodovat o mojom vybere. Jednoducho povedane, nevyberam si motorku podla toho kolko sa ich predalo. A verim, ze takto uvazuju vsetci ti, ktori sa pozeraju na motorku, nie len ako na symbol akehosi statusu, ci obchodneho uspechu. Preto ma Triumph, aspon u mna, minimalne rovnake sance ako BMW. A ak si zasluzi pochvalu za podareny model, tak je aj v clanku o ktorom je tu rec na mieste. Toto tu nie su Financial Times, ale motorkarske forum. [shake]


13.07.2018 23:09

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: dreamer: ked moto/produkt nie je uspesny, ide rychlo von z produkcie, konci aj jeho podpora, servisne zazemie, ci ponuka aftermarket dielov, doplnkov. Takze trhovy uspech je pre mna dolezity parameter aj ako motorkara/majitela. Lebo kupa moto je aj investicia a nie mala, ktoru si treba chranit, aby sme si ju mohli dlho uzivat a potom dobre predat. Takze sa to neda oddelovat.

A na konci dna, napriklad aj tvoj V-Strom ci dalsie tvoje moto su/boli tiez velmi dobre predavane, takze ani ty si nikdy “nevybocil z radu” a kupoval si predajne trhaky. Mozno to nerobis vedome, ale vysledky su jasne, si sucastou stada vacsiny, tak nehraj machra, co si vybera unikatne chutovecky 8-)

Este poznamka k Triumphu, kedysi boli na TT velmi uspesne a boli bohato zastupene, dnes su na starte za exotov a uspech je, ak vobec zvladnu dokoncit preteky, BMW robi ss len par rokov, ale v litroch ich je cca polovica a aj su pravidelne na bedni. Aj to je zrkadlo uspechu znacky, ale z pohladu fanusika motosportu...

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (13.07.2018 23:17)


14.07.2018 9:41

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Menton: kupit “exota” moze byt fajn.Vacsinou dostanes za nizsu cenu o moc viac ako ponuka
“hlavny” prud a casto daju majitelovi viac. Az sa clovek divy ked na tom jazdi , ze preco ich neni viac? :-)


15.07.2018 1:00

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@Menton: Kde to ty chlape citas, ze hram machra, nic o ziadnych unikatnych chutoveckach som ani nenaznacil a uz vobec tu nejde predsa o mna a mojho gusta. Ale nechajme to, asi na to mame kazdy iny pohlad a v niektorych nazoroch sa nezhodneme.


15.07.2018 8:32

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa7 - kupit “exota” moze byt fajn.Vacsinou dostanes za nizsu cenu o moc viac ako ponuka
“hlavny” prud


jeden moj znamy v CZ si kupil moto morinni granpaso, hoci som ho od toho prudko odhovaral.. lebo chcel exota, motorku aku da sa povedat nestretnes

potom prisla realita... jazdne vlastnosti (pre neho) super ale nahradne diely uuuuuplna tragedia a ked mu to docvaklo tak predaval to 3 roky a nakoniec preda s cca 50% stratou z ceny uz jazdenej motorky. Teraz ma neexoticku motorku a je megaspokojny a ziadneho exota si uz nikdy nekupi.


15.07.2018 9:48

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: dreamer: kde hras machra? Napisal si:
Jednoducho povedane, nevyberam si motorku podla toho kolko sa ich predalo.

A realita? Mal si a mas same predajne trhaky...

Re: alexa7: konkretny priklad?


15.07.2018 12:15

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@Menton: Asi to ostane pre teba nepochopitelnou zahadou, ale ani jednu som nevyberal podla toho kolko sa ich predalo, to nebolo nikdy kriteriom a ked si este raz precitas pozornejsie cely moj citovany prispevok, tak mozno zistis, ze netvrdim opak ako sa mylne snazis dokazat, aj ked nechapem preco je to pre teba take dolezite. Ak by som chcel len bestseller a zalezalo by mi na tom zaradit sa do najvacsieho stada, tak uz davno tu motorku mam.


15.07.2018 14:20

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Menton: Re: raptor: MG stelvio, za 13000 nova. Padacie ramy,pridavne svetla, pancierove hadicky, kufre trax,centralny stojan,ozajstne bastre, ...... 50tis a nemenil som ani ziarovku a doteraz sa divim ze preco ich ludia nekupovali. Tu motorku som pred predajom umyl a bola ako nova , nie nejake zoxidovane spice ako na nemenovanej motorke.Vziadnom servise nikdy nebola, dal som samlik sadol si a nastavil ventily, na ziadny ntebook ju netrebalo napojit.Nahodil som servis kod pozrel zavady ,nikdy nic nebolo, nastavil doma servisny interval a hotovo. Motor silnejsi od GS / posledny vzduchac/ kardan lepsi
spotreba oleja 0,0 , spojka 100tis ako nic, jazdne vlastnosti super, trakcna kontrola sa dala natrvalo vypnut spickove abs aj v terene...Postavena ako tank , jedina vec tam nebola podcenena.
Dalsia vec je to , ze ak mas “exota” si v urcitej komunite , kde si chlapci ochotne pomozu. Vzdy som vedel komu zavolat ak by bolo treba , neexistovalo asi nic co by som neporiesil a mozno este skor, ako ked mas
vacsinovu motorku a servisy su v sezone na tyzdne dopredu plne.


15.07.2018 14:26

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: alexa7: veru, na Stelvio dodnes spominam iba v dobrom. Skoda len tych vibracii na dlhsich presunoch. Inak spicka.

Herghott


15.07.2018 17:01

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Herghott: na tie si po rokoch zvyknes a potom dokonca chybaju ???? vecna skoda toho motora, bo euronormy :'(


15.07.2018 22:28

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: alexa7: tak to si dobre vybral a neviem, preco predal [dobre] Mne na spodku otacok prisla lenivsia ako DOHC GS, ale zas krajsia, sak talianka 8-)


15.07.2018 23:08

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

aka nemenovana motorka ma zaoxidovane spice? MG Stelvio mal napriklad aj Amis. Ak si dobre pamatam az taka bezudrzbova nebola ako pises ty. Asi si chytil spravny kus.

pancierove hadicky neviem naco spominas... dufam ze nie koli GS :-)
spotreba oleja 0.0 na vzduchaci mi pride udaj z kategorie sci-fi... no offense

vidis to, taka dobra motorka, lacna nekaziva, postavena ako tank a ludia su ju napriek tomu nekupovali... :-))) svet je nespravodlivy

co ale musim povedat je to ze na MG Griso som sa trocha odviezol a ta motorka ma total prekvapila aka bola obratna a agilna na to aka sa zdala grabatá


16.07.2018 2:41

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

kvietok
 Kávičkár 

Re: gete: mozno je to tym ze Skoti nie su Anglicania..


16.07.2018 9:12

Re: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Amis mal prvy model ,ja ten druhy po facelifte. Tam vsetko o com vedeli vychytali. Boli tam aj dalsie veci , napriklad bocne deflektory, vobec som nesedel v dazdi vo vode, ci velmi jednoduche a lacne podstatne zvysenie vykonu.... Ale debata by mala byt o trumphe ????



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 207626 | Včera: 181900