Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (3 hodnotení)
Diskusia k článku: Held a HJC v Tatrách predstavili novinky na sezónu 2018
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Nechapem tu cestu ako si vybera vyrobca kde bude davat dvojity Dkruzok a kde len lacne racne a rychlopracky. Podla mna ma vacsi zmysel davat Dkruzky na vyklapacku lebo tam je moznost ze sa to zasekne alebo zlyha ovela vacsia ako pri integralnej prilbe. Paradoxne v skutocnosti je to presne naopak. Jedinu vyklapacku co som davnejsie nasiel s D bola Shoei. Kruzky su 100% istota a nic lepsie momentalne na tejto planete neexistuje. Vie mi niekto vysvetlit v com to je? je to cenou a zaradenim prilby alebo cim vlastne? Co preferuje zakaznik? |
Pracky su pohodlnejsie na manipulaciu ale menej bezpecne. D kruzky su bezpecnejsie, ale dlhsie trva zapinanie, ale niekto dokaze vytiahnut hlavu z prilby aj ked popruh z kruzkov nevytiahne. Preto prackove zapinanie je vhodne na prilby kde ide o pohodlie a teda na prilby na turistiku. D kruzky na prilby vhodne na okruh. Ak by mi dal niekto na turisticku prilbu, v mojom pripade vyklapacku, D kruzky tak si ju nekupim. Ked si ju dam z hlavy dole trebars na pumpe ci parkovisku, tak ju vzdy zapnem cez riaditko. Pri D kruzkoch by ma pri tomto ukone vystieralo. Pozadovat na turistickej prilbe D kruzky je rovnaka hlupost ako pozadovat od integralky urcenej na okruh aby mala slnecnu clonu. Su ale aj taki motorkari co sa chcu aj v premavke citit ako pretekari a ti potom placu, ze ich integralka je hlucna lebo ma vela vetrakov, ze nema clonu a pod. Taki najdu uplatnenie na ceste aj pre otocene radenie a quickshifter, ktory najmenej kurv* prevodovku len vo vysokych otackach. |
S Dkruzkami mam jediny problem, ze ani po dlhom treningu nie som schopny ho zapnut v rukaviciach. A fakt som svedomito trenoval a nie a nie(par uspesnych pokusov neratam). Na mojej najpouzivanejsej prilbe mam Dkruzok a vadi mi to len vtedy, ked si nasadim rukavice skor ako prilbu |
na vsetkych prilbach som ma Dkruzky a nikdy som s tym nemal problem, zapnem v rukaviciach bez problemov... |
Hodnotenie: Chlapi, D krúžky sú najlepší systém... a aj najpohodlnejší. Ja inú prilbu ani nemám a ani nechcem... A aké zapínanie v rukaviciach??? Veď D-éčka prepletieš raz, pri kúpe prilby, potom už nikdy to nemusíš robiť, jednoduchší, rýchlejší a bezpečnejší systém ani neexistuje. |
Re: Awia: Sak hej, ale len pokial mas dostatocne dlhe putko. Uz teraz sa zacinam potit, ze budem mat aj na mojej dlhsie putko a zapinal/rozopinal som to doteraz jak dilino Este tam je ten deflektor pod bradou, ten davam len na zimu, mozno bude trosku zavadziat a este je aj taky labilny. nexx xd1 |
Hodnotenie: Po dlhom case mam aj prilbu s rychloupinakom / Sch E1/ a ten mi vysloven vadi. Aj tak si ju neviem nasadit v rukaviciach, lebo ak si ju uplne presne neupravim,tak mi ta plechova pracka tlaci ohryzok. Prilba super , ale zlaty D kruzok . Najradsej by som to prerobil Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (13.02.2018 18:48) |
Tá pracka HJC je fakt otrasná. |
Re: tryskac: D krúžky sú keep it stupid simple riešenie. Žiadne mech. časti, každý to vie jednoducho rozpliecť, nemá sa tam čo pokaziť. ľahko sa to dá utiahnuť na akýkoľvek rozmer teda presne ku krku. |
Tak to by som chcel vidieť, ako rozoznas, Awia, tu hmotnosť pracky na hlave, keď píšeš, že sú tazsie |
awia tak to by si musel byť iný frajer aby si cítil rozdiel medzi hmotnosťou pracky a dvojicou D-ringov |
Neviem si predstavit nasadzanie vyklapacky na kokos s d kruzkami. |
Na vyklápačku sa možno D-éčka nehodia, to mňa ale neserie lebo vyklápačku som nikdy nemal a asi ani mať nebudem |
awia ten istý človek čo háji názor že pri veľkých cestovných endurách je jedno či má motorka 220 alebo 250kg teraz napísal si že pracky sú rozmernejšie a ťažšie |
Tak nebudem to hladat ale tu v Kosiciach bola min. rok nehoda kde sa chlapcovi zvliekla prilba z hlavy v ten najnevhodnejsi moment, pravdepodobne zlyhal ten lacny zapinaci mechanizmus. Mam skusenost s tym ze ta pracka moze fakt povolit ak je trebarz len na poslednom zube co sa vam moze stat ani neviete kedy a ako. Zalezi od prilby a kvality mechanizmu. Nechcem tu sirit paniku alebo nasilu hajit svoj nazor ale clovek nikdy nevie co sa moze stat. Dkruzky su jedina 100% istota a inu brilbu by som si na hlavu ani nedal. Len som premyslal preco je niekde taka a preco na vyklapackach prave taka. Ako tu niekto pisal turisticke by mali byt co najpohodlnejsie..mozno preto.. |
Pre mna osobne su D kruzky prinosom hlavne z toho pohladu, ze pri pracke som musel nastavit optimalnu vzdialenost, ktora sa ale mierne menila podmienkami, vytahala sa a podobne. Predpokladam, ze nikomu sa to nechce stale dopasovavat (ved prackove zapinanie si vybral kvoli vyssej pohodlnosti) a ak aj ano, urcite to nerobi tak casto ako by mal. Cize vo vysledku vacsinou jazdi tak trochu navolno. |
Pracka na Schuberte sa zapina systemom zasunutia zubkoveho jazyka ci ako to povedat, takze povolis dotiahnes uplne jednoducho, iny sposob pracky by som nechcel, mam aj taku prilbu a ano je to katastrofa. |
Tak som doma skusal na tej mojej nexx xd1 zapinanie bez rozpojenia d-kruzkov. |
S tou zubkovou prackou mam skusenost taku. Ze na Shark prilbe mi drzi, nepamatam ze by sa mi rozopla. Podobnu pracku ale mam na cinskej kokotine LS2 a tu som si uz nasiel par krat rozopnutu, staci, ze sa zachyti o bundu pri otacani hlavy a rozpne sa (nie vzdy). Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (14.02.2018 10:09) |
salem - amen (tiež mám nex xd1) |
Tak ste si v podstate sami odpovedali na pôvodnú otázku. Pracky tam dávajú lebo sú ľudia čo ich chcú. Nech sa páči |
Re: raptor: Ja som si povodne myslel, ze upevnenie deflektoru mam s nejakou vyrobnou vadou Nenosim ho vobec, iba teraz cez zimu som ho mal asi 3x a zrejme iba s priaznou osudu som ho nestratil. |
Re: Awia: Ten system zapinania som nejak nepochopil, ale pokial ide len o to ze membrana sa da pouzit aj zvrchu ako nepremok tak mi to taka novinka zas nepride. Ak je to tak, ze je vzadu (na chrbte) pripevnena a spredu fuci tak to mi pride ako blbost. Ale musel by som to vidiet v reali. S goracovymi rukavicami mam zase skusenost, ze to stejne premokne, taakze je jedno kde ta membrana je, stejne pusti. A ano, aj gorac od heldu. |
D krúžky ak sú, tak vždy sú dosť dlhé aby sa dali obuť bez rozplietania! Využívam to denno denne. |
Re: DDD452: 2 v jednom je iné viď foto: |
Re: Awia: a presne to mi pride ako dalsia marketingova kravina, lebo: |
Re: Menton: Hlavu používať treba... Neviem či je to udička... Dobrý výrobca sa snaží inovovať a nie zákazníkov chytať na udičky... |
awia nejak som nepochopil to ze denodenne si si AGV dal na hlavu viac krat ako ja cestujem |
Re: Awia: Rukavica ma dobre recenzie, mne ale take prudenie vzduchu nevyhovuje a radsej si kupim dvoje a v pripade padu si znicim len jedny. mimochodom nepremovave rukavice uz mam troje ale v skutocnosti ziadne. |
Re: raptor: raptor myslel som to presne tak ako som napísal, na skútri krátke cesty + každý deň, prilba hore dole ide určite častejšie ako na turistike. |
Hodnotenie: no tak pome sa po prečítaní diskusie povenovať tejto téme. |
to chesterTT: |
Re: meloking: ved je to račnový systém. nech to povolilo 1 cm, tá tolerancia tam je pri tej račni. nech sú to dva zúbky. Pedant to teda možno nastaví neuveritelné 2 razy, pred a po sadnutí futra? nemá sa prilba po vytlačení furta menit, lebo už nedrží ako má? nastavenie mi trvá minútu, to je pri úspore 5 sekúnd pri zapínaní (hore dole) dat si neuveritelných 6x prilbu na makovicu nula a potom to len šetri čas. nehovorím stále o tom, že sa to dá aj v rukaviciach. |
nastavenie - trva minutu, ale kto to robi? ani ty nie. takze kto statisticky jazdi s lepsie upevnenou prilbou? su z tohto pohladu D kruzky lepsie? asi su. |
ked uťahujem D krúžky, zatiahnem ich tak, ako mám aj pracku. určite sa mi nedotýkajú brady ani krku. |
posuvame to inam. v mnohom s tebou suhlasim, ale je to uz tak trochu mimo debaty. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 51301 | Včera: 158392