Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Varánek a kdeže si s tou adventúrkou bol v sobotu? Lepšie počko ani byť nemohlo... |
Hodnotenie: Varan: Súhlasím na 100%. Ja som po 3 rokoch upgradeoval na 1290 S. Už teraz sa teším. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (29.01.2018 22:18) |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: Pekné zhrnutie. |
Hodnotenie: K tomu teolu od zadneho valca. Ja mam 2014 a daval som si tam tie ficury sam. No nie som si isty, ci 2015 ich tam ma vsetky. Nalepky zo spodu nadrze asi ano. Bocne plasty pod sedadlo su tusim z 1290tky. Izolovany zvod od zadneho valca, ten neviem ci ma v serii vobec 1290. Plast od ventilatora na pravej strane, ten asi mas a spolu s izolovanym zvodom robi asi najviac. Teraz ked pusti vetrak, tak to teplo, co mi pred tym skvarilo rit, ide na cizmu, kde mi to az tak nevadi. |
keby si mal porovnat 1190 a 1090 a 1290? akoby si to videl? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (30.01.2018 8:11) |
Hodnotenie: Myslim, ze 1090 bude mat navrch z pohladu istej jednoduchosti voci 1190 |
Hodnotenie: Mal som ju a mozem ti dat zapravdu! Super motorka postavena okolo nadherneho motora, kt. zneje ako by to bola V8 :D ...len moja bola bohuzial nejaky pondelkovy kus, a hlavne jedna z prvych, takze stala vela v servise a preto sme sa rozlucili! Prajem vela bezproblemovych KM! |
Hodnotenie: Re: Komko: Ja som si 1190 kupil po tom čo som si prečital to miešanie hovna na českom fore. Mne zatial po 8000 krk nepovolil a ked povoli tak ho predsa dvoma klucmi dotiahnem. |
Re: Awia: Sobota žiaľ pracovne a bál som sa, že mi začnú od soli zhdzavieť srófky jo jo, stále spokojnosť maximálna |
Re: Varan: hod sem link na ten prasknuty zvod. Ved ten izolovany zvod predava KTM ako nahradny diel. Stal tusim okolo 70E, nepamatam uz presne. Nemyslel som, ze si to omotas paskou, ako zvody na harley-i. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (30.01.2018 11:43) |
Re: janoval: Ja si ten zvod kludne omotam páskou. Ved komu to tam vadí. |
Re: alexa7: "...strachu z prehrievania zvodu a následného prasknutia..." Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (30.01.2018 11:54) |
Vsak potom kupim ten druhý Niektorý to používaju a v pohode. |
Pises ako si silno rozmyslal a vyberal medzi mnozstvom strojov a nakoniec odovodnis vyber len velkostou predneho kolesa. |
Re: Masochista: 1. ,,prvoradé je, či to zatáča, brzdí a či je to dotiahnuté ako celok." 2. ,,Paráda. Začína sa mi to páčiť." 3. ,,Agresívna, rýchla, možno bude aj pohodlná, no hlavne emóciu zanechala veľmi silnú." 4. ,,je to KTM, s ktorou chcem v 130ke vletieť do rozbitej zákruty šmykom, na vrchole škrtnúť kufor o zem a na výjazde si dvihnúť predné koleso. Pre mňa je to dokonalý mix univerzálnosti, športu, pohodlia, prejavu, charakteru a zábavy. Som šťastný, pretože vyrobili motorku priamo pre mňa." Odôvodnenie sa nachádza v článku, stačí čítať s porozumením Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (30.01.2018 13:04) |
Masochista: Trochu OT, ale pripomenul si mi tento vtip. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Krakatau (30.01.2018 13:56) |
Varan Precital som zaciatok, lebo ma zaujimalo, podla coho si sa rozhodoval. Po gumach uz vyzeralo ze mas vybrane a zacali chvalospevy, tak sa mi to dalej citat nechcelo. Moja chyba |
Re: Varan: nedorabal si si tam USB zasuvku, alarm, ci podobnu elektroniku? Ono to vie pri malinkom odbere vyslahat baterku rychlo. |
Menton: Áno, priznávam, pri poslednej to tak bolo. Snažil som sa sústrediť na iné kvality, ale prsia to opäť vyhrali. |
Re: raptor: 1090 som nejazdil, ale vidím to na super motorku, 125k je už dosť, len neni tak vyšperkovaná (podvozok, smerovky, detaily). 1290 podľa toho či myslíš T (turistickejší model 1190 s väčším motorom a pár fičúrami) alebo S (nástupca 1190) |
Re: Menton: Nie, nič som nedorábal. Práve preto mi je to záhadou |
lebo tvoja 1190 je offroadova motorka rovnako ako 1290 R. |
Re: raptor: Mýliš sa pri 1290 S KTM dala možnosť si objednať aj na vypletaných bezdušových kolesách rovnakých rozmerov (teda 19 a 17 palcov). Teda je to ako 1190... |
Re: raptor: |
aha ano.. pravda je |
ja s raptorom suhlasim 1190 je rovnako offradova motorka ako R verzia, len zalezi od jazdca ci ma na to gule |
Re: alexa7: Rovnako úplne nie ale je offroadová dosť... Inak súhlas do bodky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (31.01.2018 12:22) |
Pozeram, ze ste uz nejak OT, ked ste presli k offroadovym motorkam |
neviem ci si dobre pametam ale ked vznikla 1190, tak sa prezentovala ako univerzal s dostatocnym off potencialom . R sa zacala robit neskor . Takze to rozdelenie ze cestna a off verzia mi trosku nesedi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (31.01.2018 12:54) |
Re: alexa7: V tom prípade súhlasím, no to sa už mňa netýka Ešte som nedostal gule oplieskať štrkom a blatom tak peknú motorku bez škrabančeka ... to príde časom Vyšli inak naraz... neskôr prišla 1290 SuperAdventure Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (31.01.2018 12:58) |
Hodnotenie: Re: Varan: KTM su skarede ako rakovina Takze smelo |
Re: alexa7: 1190 a 1190 R vyšli naraz, potom o rok 1050 a 1190 Super Adventure (teraz označená T - Travel) |
Awia: už len štyri : 1090,1090 R, 1290 S, 1290 R. Model T pre rok 2018 už dostupný nie je, neznamená to však, že ešte niekomu nemohol zostať na predajni. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (31.01.2018 16:09) |
Re: dustof: tak ale to si už fakt že moc pritiahol za vlasy |
Re: Varan: ???????????? A keď výfuk tak jednoznačne odporúčam Wings. O skoro 4kg ľahší, pekný zvuk žiaden bordel. 2x Db killer a dizajn ako akrapovič. Mám ho osobne už tretiu sezónu. |
Re: dustof: Tak rozdielov medzi 1090 a 1290 je už celkom dosť ja zvažujem Remus, LeoVince, SC project... Akrap vypadol, že oficiálne neviem vybrať db-killery a dať ich naspäť kedy chcem napr. cesta po Rakúsku (nie, do 1000e koncovky nechcem vŕtať ani nijak mechanicky zasahovať) a preferujem vyrobcov, ktorí aj zmerajú na brzde výkon a teda ponúkajú aj graf z brzdy... ale o tom Wings som už čítal, no stretol som sa s tým prvý raz |
Moje poradie by bolo: Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (01.02.2018 17:14) |
Ten Leo ma ale dobru cenu a homologizacia neni na zahodenie. Ja uvažujem o nom. Najprv nalozím |
Re: alexa7: ???? Kazde kilo sa pocita. Hlavne ked cez zimu priveries 5 kili tak na jar si pribral vlastne len kilo. A o to tu ide |
Re: dustof: bez homologizácie to nemá zmysel, takže stále ostáva na prvom mieste Remus, potom SC. Uvidíme, z videí ale ťažko odhadneš skutočný zvuk |
Hodnotenie: Zaujimave ze sa to nikde verejne a v testoch nepise o tom podkurovani pod ritou zo zadneho valca to by sa asi fabrike nepacilo ze nezvladli jednu zapeklitu vec a to efektivne chladenie Vcka. Vymyslat nejake nove sedadlo nie je riesenie problemu. Chladit pozdlzne vecko v moto-rame nie je jednoducha vec a ten vnutorny valec podla mna dostava v lete riadne halusky ked je tak prekonovany. Mate niekto skusenosti s tym motorom v akom stave bol lavy/pravy valec (velky servis, ventilove vole) po 30/50 tis alebo viac...ci tam boli rozdiely...? |
Re: Deluxa: Nikde sa nespomínalo hriatie guli? To sa spomínalo v každom jednom teste ako mínus. Pozri si na www.advrider.com skúsenosti užívateľov s tými motorkami po 100 tis. km a nie po smiešnom 30 tisícovom servise. Je tam aj servis KTM 1190 po 160 tisíc km tej rusky alebo ukrajinky čo na tom prešla celý svet. Dokonca na nete je niekde nemecký test ako ju rozobrali po 50 tis km na atómy a nikde neboli žiadne opotrebenia vymykajúce sa normálu. |
Re: Deluxa: U mna motor zatial ok po nejakych 40 000. Hriatie guli je peklo, rakusko som v lete presiel v stupackach. Dost pomohlo nahodit z lekarnicky poskladanu termofoliu pod sedlo a nasledne dalsia vrstva na sedacku konkretne airhawk. Co je este vacsi pruser je ked ides v zime a zapnes si kurenie... Stara 1290 ma 3 stupne vyhrievania, avsak v reale je to on / off. No a on nevydrzis ani v minusovych teplotach. Je to ako by si sedel na grile |
Hodnotenie: Deluxa> u motorov 950 tiez zadny valec trocha trpel, preto okolo roku 2004 pristupil vyrobca k zmene olejovych diz, aby bol valec lepsie chladeny a mazany. |
Ale ten výkon len v KTM. |
Re: raptor: a vo vo vo vo tom to je pratele |
Deluxa: v testoch sa o kúrení píše dosť. Moja 2015 kúri, ale ako píšem, nie tak, aby som to riešil. Jazdil som v lete aj prímorie cez 30°C a žiadny gril na vajciach... 1150GS piekla na holenné kosti fakt príšerne, jazda mestom do 50 km/h v 30°C bola peklo. Btw. to, že motorka kúri, neznamená, že má problém s chladením. Problém má so smerom odvádzaním tepla a to je rozdiel. Okrem okruhovej jazdy v lete sa mi ani v letných kolónach veľmi nad 90°C teplota oleja nedostala. |
gs 1150 kuri priserne na nohy ? |
Re: duggo: neodpadli mi nohy, ale kúri to na nohy omnoho viac ako KTM na vajcia... zamiloval, ale nie slepo.. je vela veci v com je GS lepšie (nehovorím to len pre to, že ho ešte stále mám v garáži? ) |
Slovicka ako lepsie mi nic nehovoria... |
mal som rozpísaný príspevok o tom kúrení na nohy (v podobnom pochybovačnom tóne jak napísal duggo) .. ale reku odpálim ho a fúknem duggačemu vietor do plachát..?? tak to teda nie |
Re: duggo: sú dve verzie kúrenia vajec... tá prvá horšia 2013-2014, s ktorou nemám tú česť a verzia 2015-2016, teda podľa KTM odstránený problém, v reále no dajme tomu že vyriešený, teda moja verzia |
Re: raptor: Jasne áno, na multu enduro som zabudol. V podstate to mala byť multa po 1190, ale cena ma zrámovala úplne k zemi. Aj keď si myslím, že klasická multa je o ten povestný chlp lepšia, enduro ma však nepresvedčilo o tom, že je lepšia o 5 tis €. Samozrejme treba aj objektívne priznať, že kúpou 1290 som ušetril kopu € za doplnky, ktoré som si zobral 1190, jelikož poneváč by mi ich aj tak nikto nezaplatil. |
Re: Varan: - Vlnenie s kuframi nad 140 km/h. Dotiahnutie ložiska krku riadenia nepomohlo niekoľkokrát. Kvapka strednopevnostného lepidla na uťahovaciu matku ložiska krku riadenia odstránila problém. |
Re: dustof: |
varan - kedze BMW vlastne uz nacal Duggo tak mozem napisat co si o tom kureni boxera myslim ja |
Hodnotenie: a zasa Cenduro tema co sa zvrtla k BMW no ale musim sa pridat - ja mam tiez bmw boxer a tiez som s tym jazdil vo vselijakych podmienkach, ziadne kurenie od motora som si ale nevsimol. Ale ze ziadne... nula.... nic...nada.. tak bud mam azbestove nohy alebo neviem. |
Sa zle obliekate. Ja ked idem v kratasoch a slapkach, vadi mi aj olejova nadoba pod ritou. |
Re: Masochista: musus dat dole aj kratase a slapky. Viac splynies s motorkou. a budes aj cely v kozi cize nikto nebude moct nic namietat. Alebo nesed na olejovej nadobe |
Hodnotenie: KTM aj BMW su super motorky, ale nechapem preco este vlastne jazdite na motorke ked vam vsetko vadi kupte si radsej audi A8... |
Hodnotenie: Re: Express: lebo sme fajnovky, ktoré chcú jazdiť na motorkách |
Pekne sú tie KTM ...oproti otrasnym baworakom |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 37440 | Včera: 143066