Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Otestovali sme univerzálneho pracanta Kawasaki Versys-X 300 2017
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pekná je, požičiam si ju na deň. Cenovo by som medzi konkurentov zaradil Aj CB500X, je medzi nimi malý rozdiel. |
Hodnotenie: Pekna motorka, dizajnovo by som si presne takto predstavoval nastupcu Transalpa 600 (viem, ze po nom prisli 650 a 700, ale tie uz boli uplne niekde inde). |
Hodnotenie: Konecne krasna malokalibrovka . Fakt pekne presne na moj fkus. Ideana pre moju manzelku. Ale na novu neni. Tak pockame na nejaku jazdenku |
Hodnotenie: Sice pri inych otackach. Alem max vykon ako xl650v. |
4,3 litra sa vám nezdá na tak malý motor veľa? |
Re: demmoo: neviem ci si cital aj okolnosti, za ktorych sme tu spotrebu spravili: aj dialnice, aj zapchy. Na dialnkci to toci niekde pred cervenym, v zapchach sa zas stale rozbiehas. Ked si vezmes, ze to su na spotrebu najnarocnejsie podmienky, tak 4,3 je v poho. Inak tolko isto dokazem spravit aj na Multe 1200, ibaze by som ju nemohol vytacat. Isiel by som ako dochodca. |
Hodnotenie: Zdravím.....ja som majitelom malého Versysa ,prvotný zámer pri kúpe bol využívať ho popri veľkej motke miesto skútra na bežné vybavovačky,jazdenie okolo komína ale .. po prvotnom zábehu ma dostal,naozaj príjemné zvezenie,zábavná,pri mojej výške 183 cm pohodlný posed,naše rozbité cesty zvláda ľavou zadnou,k spracovaniu a dizajnu nemám žiadne výhrady ..... čo sa týka spotreby netreba mať pochybnosti,chalani v teste mu zrejme dávali pretože v bežnej premávke som pri momentálnom nájazde 1400km na priemernej spotrebe 3,12 L ,má palubný počítač tak nedá občas tam nemrknúť. |
janoval , nože to skús mrknúť ešte raz . |
Ad palubne pocitace a spotreba. Vo vacsine pripadov palubne pocitace ukazuju v lepsom pripade optimisticke odhady, v tom horsom uplne nezmysly. Co ma ale v poslednom case prijemne prekvapilo je palubak na mojej aktualnej moto, ktory nech sa prepadnem do zapadneho Nemecka ak nehovorim pravdu, pocita priemernu spotrebu na chlp presne pricom zaokruhluje na decilitre smerom hore, cize ak mi vychadza spotreba podla tankovania napr. 3,25, palubak ukaze 3,3. S takou presnostou som sa prisamvacku este nestretol ani vo vymakanejsich autach, nieto este na moto. Cize, nemusi byt kazdy palubny pocitac mimo misu, su aj vynimky. |
Re: brazel: ej veru pravdu mas. Pomylil som si kona s Džejmsom. |
Hodnotenie: Neuveritelne ze ta motorka sa pod vysokym chlapom nestraca. To sa o ostatných azijskych masinach tejto triedy povedat neda. Cudujem sa, ze napodobnit dizajn firmy MIRIVE, ktora pred 25r takto upravovala MZ251, trvalo svetovym znackam tak dlho. |
Re: demmoo: podobne ako pri autach, aj pri motorkách maju sialene "ekologicke" restrikcie za následok co??? hadas spravne - ZVYSENIE spotreby. davno som jazdil ZX-10 so 139k a neskor ZZR-1100 so 149k, obe motorky vedeli dat vysoko nad 250 resp. az k 300km/h, mali po styri "zrave" karburatory, ziadne "usporne" striekacky, co vraj davkuju presne podla udajov z 1582 senzorov...a obe jazdili pod 5 litrov na 100km. |
Hodnotenie: vsetko "fasa" taky motor sa mi lubi ale ma to vahu ako slon. Keby to malo 170kg a vpredu 21 idealna univerzalna motorka na dennodenne jazdenie. CRF250ka je na mna uz moc "endurova" a k tomu jednoval,mala nadrz... Je dobre ze sa konecne prebudili aj v tomto segmente pod 500kubikov kde take motorecky chybali ako sol ale stale to nie je ono. Verim ze sa to bude predavat lebo s tymto bude na polnackach, v lahkom terene a rozbitej zapieskovano-zalatanej ceste isto vacsia zabava ako na 150k predrazenej oblude kde budete mat hnede pruhy na gatiach od obav kde ju zahodite a kolko bude stat oprava. Ti co jazdia a pravidelne sa sem tam povalaju po trave vedia svoje :D |
Hodnotenie: Je toho čím ďalej, tým menej, ale predsa len sa ešte občas nájde moto, pri ktorej si poviem "to by stálo za vyskúšanie". Toto je jedna z nich. |
Hodnotenie: pekny stroj,velakrat by som uvital laksi stroj ako mam sam,kopu ludi chce len tazke mastodonty a potom sa nevozia lebo sa im to nechce vytahovat,ked som mal dominatora tak som jazdil o 1000 percent cactejsie ako teraz. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 236258 | Včera: 138230