Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAko prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950 - Diskusné fórum

Hodnotenie: (11 hodnotení)

Diskusia k článku: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
18.06.2017 19:54

Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

zeze
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Simplemente nadhera...skoda ze nestoji 9990


18.06.2017 20:15

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Teda Dodko, prave od teba by som takuto reakciu necakal :-) Ale vies ze 1200 je este krajsia, ze?

Herghott


18.06.2017 20:33

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Explo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vyzera ako modelka, na forkach je pekna, ale nazivo sa skoro opozera. Tipujem ze motor rachoti ako vsetkym Talianskym motorom :-)


18.06.2017 22:25

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Menton
 Skútrista 

Ikona

1200 ma len o 4kg viac ako 950? Ked pozeram, co vsetko ma 1200 uz v serii a pritom je drahsia len o 2500, tak neviem najst jeden rozumny dovod, preco ist do 950... 8-)

Re: Explo: rachoti len ked ma suchu spojku, duplom ked je odkryta...


18.06.2017 22:58

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Menton: Možno je dokonca lepšia ako 1200, to je ten dovod :-)
Ja skor nechápem že je lacnejšia ako Africa.


18.06.2017 23:16

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: alexa7: obrovsky kopec dielov na malej Multe pochadza z velkej Multy, ktora je na trhu uz niekolko rokov a ma premiovu cenu. Afrika ma takmer vsetky diely iba svoje vlastne a je na trhu rok. A jej cena moze byt vyssia aj vdaka jej menu.

Herghott


19.06.2017 7:12

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Magy
 Edvenčr 

Ikona

2500 nieje rozdiel...


19.06.2017 8:51

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

trochu sa obávam, aby sa na kvalite komponént nešetrilo až príliš :-~


19.06.2017 9:12

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Herghott: Asi preto ten rozmer pneu lebo vpredu má 19ku. A je viac "mnohocesta" ako velká sestra.
Skoda že trendy su také , že menšia kubatura "musí" byť o 1/3 lacnejšia. Napriklad, že tam nie je tempomat.
U terénnych motoriek je rozdiel medzi 250/450, 200€ a aj tak sa 250predávajú lebo s tými sa nestojí pred kaviarnou :-)








19.06.2017 9:25

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

IMHO Multistrada ma "drahšie" meno aj "drahšiu" fabriku z ktorej vyšla ako Afrika.

podla mňa je dobre že ludia majú na výber a že to v Bologni nehrajú len na Pikes Peaky.

Ako pozerám konkurenciu v tabulkach tak ide to s tymto svetom v kravskú riť. Yamaha dokáže urobiť trojvalec (tracera) o 20 (slovom DVADSAŤ) kg lahší a o 2 litre lacnejší ako premiová značka? :-~ [dobre]

v takomto garde (nech mam hocijaku slabosť pre Ducnu) by som šiel spolahlivo do Tracera.


19.06.2017 9:54

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je tak raptor.

Pokukujem teraz po cestovnom endure. Konkurencia dobre spomenutá v článku, všetko sedí. Tie motorky, aj keď tam moc rozdiel medzi nimi nie je sa pohybujú okolo 12500 eur. Fakt, že Tracer je výrazne lacnejší. Niekde sa to odrazí, menšia nádrž, tenší /menej masívny/ predok, čiže Crossrunner či Versys budú pohodlnejšie na dialnicu, či pohodlnejšia sedačka. Displeje zeleno čierne väčšinou, nastaviteľné vidlice, váha výkon, to ako kto potrebuje, ale iste ľahšia je lepšia a dizajn. Multistrada ma výhodu čo čítam, že plexi ide štelovať za jazdy, videl som ako ľahko je to urobené u 1200, fakt paráda. A ľúbia sa mi aj dve svietiace svetlá /iste viacej svietivosti ako len jedno/.


19.06.2017 10:31

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

nevo - menšia nadrž pri cestovaní v európe nie je argument (mimochodom rozdiel je 2 litre... to je fakt nič a tracer si myslím že bude mať o chlp lepšiu spotrebu ako malá Multisranda + FYI yamaha si zarezervovala nazov Tracer GT, takze ocakavam "macatejsiu" verziu.

co sa tyka mensieho (menej masivneho) predku to tiez neberiem, vsetko je to o aerodynamike

a navyse co tak pozeram tak Tracer ma v serii LED denne svetla (btw. aj tracer ma 2 svetlá) aj keď je pravda že ak máš stretávačky tak svieti iba jedno (ale verím že šikovný elektrikár by ani s týmto nemal problém)


19.06.2017 10:44

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ale všetko možné sa nazbiera a urobí tu cenu + 2000-2500 eur. To chápem. Možno o 2-5 mm hrubšia predná vidlica, viac materiálu na väčšiu nádrž, pohodlnejšia sedačka /dosť sa ľudia sťažujú u Tracera a Motohouse vyhlásil Multistradu sedačku za najpohodlnejšiu na motorkách/. Sú to drobnosti. Ideálny argument by bol, že či dám o 2000 viacej a dostanem tempomat, quickshifter a semiaktívny podvozok napr. to by už stálo za zváženie. Takto to je len obchodný ťah /veď v Nemecku 2017 Tracer ide po 9500 eur - majú ich tam iste na tony :-))) /.
Kto by sa hral s tými svetlami /iste aj iné paraboly či čočky/, ale mohli by to výrobcovia tak robiť /všetci/, dve svietiace stretávačky a z toho jedno diaľkové. Veď motorky nesvietia tak dobre a na touringoch sa jazdí aj v noci.

Dôvod úpravy: pomlčka

Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (19.06.2017 10:45)


19.06.2017 11:07

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

nevo.. certivikovane pridavne LED svetla 300€, certifikovane halogenove pridavne svetla cca 140€
sedacka na traceri - tu si musim dat za pravdu, komfortne rozhodne na mna neposobila + 300€ prešitie v DDT tunning

ale ten rozdiel vo vahe + elasticita 3 valca je podla mna na nezaplatenie, 20kg je z mojho pohladu v tomto svete strašne vela


19.06.2017 11:21

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Tracer je len natiahnutý naháč s mávatkom vpredu bez žiadneho turistického vývoja a na drzovku to predávaju ako turistu.
Na Yamahu nedám dopustiť, jednu novu mám doma, ale Tracer 900 je najvačšia pi covina na akej som sa kedy vozil / čo sa týka turistického ponímania / Keby bol aj o 4, slovom o štyri litre :-) lacnejši tak si o neho ani bicykel v garáži v neopriem.



19.06.2017 11:24

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Chlapi, mate pravdu s tym Tracerom, ale treba si uvedomit, ze koncepcne vychadza z mensej motorky, kym Multa z vacsej. A podla toho asi bude ovplyvnene aj spravanie vo vyssej zatazi (tri kufre, tucna frajerka).

Herghott


19.06.2017 11:41

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

motorka dobra cena prestrelena ako vzdy...zadna 170 tam nie je na paradu, je tam z toho isteho dovodu ako bola napriklad na litrovej honde cbf

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (19.06.2017 11:42)


19.06.2017 11:58

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Jarik
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: raptor: [dobre]


19.06.2017 12:08

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa7 - to ze z jedneho zakladu vyrobca vyvinie a uvedie na trh viacero modelov tak na tom funguje velmi vela znaciek - setria costy a nie je na tom nic zle

to aky je Tracer900 turista veru posudit veru neviem ale mam jedneho kamarata ktory by 99% z nas na ceste dal tazko do smutku (osobna skusenost) a ten si ako novu motorku kupil po roznych skusaniach prave Tracera.

takze co sa tyka jazdnych vlastnosti tyka, tak je to podla mna nadpriemer..

p.s. alexa7 - neda mi otazka, toho Tracera900 si uz na turistiku aj vyskusal ked takto hodnotis jeho (ne)turističnosť? :-)

p.s.2 mne 170 vzadu na malej Multe tiez neprekaza

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (19.06.2017 12:09)


19.06.2017 13:33

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Ja som si ju vyskušal a dokonca aj vo dvojici a tebe to doporučujem tiež.
Zober aj priatelku , a zober ju aj pekne na šotolinu/ked už porovnávaš s MS/ a spýtaj sa jej či by sa jej na tom chcelo ísť na týžden ;-)


19.06.2017 13:33

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

owwidius
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

kupil som tracera pred mesiacom a pol, po 7 sezonach na malom strome.

zatial asi 4000 km, spotreba tesne pod 5 (jazdim vacsinou dvaja, takze ziadne prasarny)
na nadrz cca 250-300km (mozno 350 by to dalo, ale riskovat to nebudes).
vymenene sedlo za bagster (tiez neni dokonale)
vysoke puig plexi (to ma zopar much, ale pri 185cm mi ide vzduch presne nad helmu, takze paradicka).
rajdy siroke, posed vzpriameny, akurat stupacky su viac vzadu, tym padom pokrcenejsie kolena, sportovejsi posed.
tempomat sa neponuka, mozno jedneho dna ta GT verzia?

je to taky sportovy turista, pricom viac sportovy, ako turista. akurat vcera som ho skusal dvaja s kuframi a veru pocitovo to ta kratsia a lahsia motorka citi. myslim ze pre moje jazdenie by bol preda len vhodnejsi skor taky 'tazny kon' (typu vstrom 1000), nez tento zrebec.

nad touto ducnou by som velmi rozmyslal, keby bola v predaji o rok-dva skor. skoda toho chybajuceho tempomatu..


19.06.2017 14:02

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa7 tak v tom pripade tvoje slova o (ne)turističnosti majú svoju váhu. Beriem. [dobre]


19.06.2017 15:04

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Hodnotenie: Dobré

parádna motorečka [dobre] motor výkonovo úplne postačuje a má všetko, čo motorka má mať ( aj otýc ) , len žiaľ ako všetky Ducati pre väčšie postavičky malinká,, pre mňa teda určite :-(((

ps: cerca trova


19.06.2017 17:24

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Pekna motorecka, svet je uz dost obrateny, ake by to bolo keby uz aj multistrada mala rovnaku cenu ako yamaha. To uz by bolo fakt uplne divne, jednoducho je to ina znacka, iny level ked sa to da tak povedat.


20.06.2017 10:15

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

owwidius: nechceš napísať takú užívateľskú recenziu na Tracera? ;-)
Čítal som o tom dosť, ale novinárske recenzie sú typu, že to pomôže pre človeka, čo tu motorku nikdy neuvidí, ale ten čo by si ju kúpil chce iné veci poznať.
Ideál tak porovnať ju s tým, čo si jazdil v minulosti /čiže Vstrom je tiež dosť turistický/. Spotreba, výška plexi origo, kmitanie riaditok pri vyššej rýchlosti, miesto pod sedačkou, tvrdosť sedla /koľko km v pohode/, vibrácie - to sú asi okruhy, kde každý majiteľ, čo som čítal a pozeral videa na YT má nejaké pripomienky.
Áno, každý človek je špecifický, inač náročný, ale môžno to pomôže, mne či niekomu.


20.06.2017 10:37

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

owwidius
 Turista 

Ikona

jo, planujem to inak spravit, lebo presne take daco som hladal, ked som vyberal co kupit. ale smarim to potom do diskusie k tracerovi... dam ti vedet ;-)


20.07.2017 12:38

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

mendo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Včera som sa čistou náhodou ocitol v Slusoviciach v showroome Dukny a hneď mi bola ponúknutá testovacia jazda na malejstrade, len ju mal akurát požičanú zákazník , ktorý dofrcal pri mojom odchode. Tak mi ju predajca aspoň naštartoval a zo sériovým vyfukom doslovne orchester, veľmi sa mi to páčilo len trocha nezvyk oproti hondackemu sepotu.
Každopádne sa pôjdem zviesť, som zvedavy hlavne na podvozok, v okoli sa to dá pekne protestovať. Mňa každopádne zaujala, aj test je OK . Ževraj sa dobre predáva ,tak čakám na užívateľské recenzie :-)


20.07.2017 14:47

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

datadive
 Kávičkár 

co tie stupacky ? ... da sa dat dole ta mega guma? ... enduro ambície? paci sa mi 17cm zdvih o brzdach len tolko ze brzdia? mulo by si mohol vyplnit profil ... nech clovek vie na com jazdi a s cim porovnava,

malo cisel ... tie nie su subjektivne, vsak mate osnovu.

uzka guma asi ozaj iba dizajnovo ... urcite prispieva k lepsej ovladatelnosti, 160 mi prisla vzdy zabavnejsia ako 200vka a clovek sa aj menej narobi ked brusi alpy

uvazujem nad nou ako 2jkou smerom na vychod, ale mam cas ... tento test ma do predajne urcite nevyzenie

Dôvod úpravy: a ako pozeram ... tak mala multa bude mat svoju specificku "vonu" ked sa nahadze bordel z retaze na rozpaleny tlmic vyfuku

Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (20.07.2017 14:49)


20.07.2017 15:29

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: datadive: ahoj Misko, tusim uz mas viac casu v praci :-) Je ti smutno za testovackami, ze?

Neviem ci si si pozrel kompletne vsetko:

Foto: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú...


Tiez netusim z coho usudzujes, ze by som tam chcel 200 gumu. Velka Multa ma 190. Stacila by standardna 180 alebo 170, v Alpach luxus.

Na cisla mas tabulky dole, ale ak chces, mozem ti tu tabulku prekonvertovat do grafomanskeho slohu.

Inak moja Multa ma rovnako rieseny vyfuk. Ma 40 000 km a nesmrdi.

A odkedy si sa dal na cestovne endura?

Datadive, 03.05.2015 11:56: "pravdou je ze na cestovnom endure som sedel naposledy pred 3ma rokmi na velkom GS a aj to iba chvilu .. predtým som cosi nabehal na transalpe ale to bolo davno"

Herghott


20.07.2017 17:23

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

datadive
 Kávičkár 

Peto ... nexes ... ja len ze to nie je nevyhoda a minus ... len dizajnova vec, chapem zeby sa oku hodila sirsia ...

fotku som prehliadol, sorry

odftedy co ma to taha skor na vychod ako na zapad ... este tak na rok dva mam co pojazdit ale potom mi uz ostava iba vychod a tam na mojom nahaciku nepojdem, tam by ho bola skoda.

ciselka ... ked uz mas doma velku sestru mohol si to pomerat a dat dake ciselka navyse :-) ten test by mal nieco co ziadny iny v iných mediach ... viac info o motore od 2001 ubehlo dost casu na zmeny, viac o rame, detajlnejsie rozobrat elektroniku (mapa vykon v % napr.), porovnat s velkou segrou a tak.

v pondelok som bol s matoxom na pive a prve studene mi odpalilo hrdlo a nasadilo teploty ... tak sa doma trocha nudim. S awiom sa mi uz natahovat nexe :-)


20.07.2017 17:37

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Miso, nikde v texte som nenapisal, ze je to nevyhoda. Dole v minusoch som spomenul, ze "z estetickeho hladiska".

Sranda, na FB ma jeden typek zvozil, ze ju porovnavam s velkou. Vraj to je taka typicka slovenska natura.

Co myslis tym rokom 2001? Vtedy sa nikomu o tejto Multe ani nesnivalo, nieto este o motore, ktory je v nej.

BTW ja mam doma rocnik 2010, neviem o com by boli porovnania s 950 vypovedajuce. Ked uz, tak porovnavat dve 2017.

Herghott


20.07.2017 18:01

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

datadive
 Kávičkár 

ty ano .. mulo nie, FB riesis ? :-D vela zdaru a pevne nervy, don chichotovina podla mna

motor Testastretta sa objavil prvy krat v roku 2001 v modeloch 996R (998ccm) ... ale mozno sa mylim ... desmodeci od roku 1987? ale tiez sa asi mylim ... model 851 na to su iny experti, ja to sledujem len tak povrchne.

nejake nove materialy? ..zmeny? ... rozdiel v hmotnosti , odkial sa ten motor vzal ? je to uplne nova vec na ktorej sa bude stavat nova trieda ? ... a tak

sorry som myslel ze mas novsiu ... ale aj tak :-) proporcne su si podobne, ty vies ty to mas doma 8-) bolo by to zaujimave, aspon pre mna


Dôvod úpravy: a aby sme z toho chat nerobili ...tak dam aj dake hot news :-)
www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil datadive (20.07.2017 18:14)


20.07.2017 18:30

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

U mna bola horucim favoritom Keby som neobjavil 1190 v akcii tak je doma.
Skušal som ju hned po Afrike. Bola obratnejšia, živšia, konfortnejšia, lepšie brzdila,
stabilnejšia, jazda vo dvojici......vo všetkom je lepšia okrem terénneho jazdenia, ale sem tam
šotolinu vdaka rozmerom pneu Ducati zvládne v pohode. A bonus brutal zvuk, nie ako ten pisklavy "alternátorový" u Afriky. A nemá duše ! A podstatne istejšie jazdenie pre krátkonohých
a je lacnejšia . A ešte kopa vecí ma nenapadá :-) režimy jazdy... Inak obe som skušal so spolujazdcom.





20.07.2017 21:31

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Miso, to som sem uviedol len ako priklad protichodnych nazorov. Je jedno kde odznel.

Ufff, tak ale keby som mal vymenovat rozdiely oproti prvej velkej Testastrette, tak to by bolo na malu knizku. Skor sa mi zda, ze vela veci ti uteka (fotku som prehliadol, sorry, sorry som myslel ze mas novsiu), ale ked si zrazu doma na PN, tak ako keby si objavil teplu vodu.

Zmysel malej Multy vysvetlujem v zavere, neviem ci si ho cital. Podobne som to vysvetloval aj pri Scrambleri a Monstri 797, a nemyslim si, ze tie suvislosti by som mal opakovat v kazdom teste. Rovnako uz nevysvetlujeme co je semiaktivny podvozok, alebo to, ze ABS je uz povinne.

Miso, neviem ci ti rozumiem. Ako mam prosim ta zistit hmotnost motora, ak sa neuvadza v tlacovych materialoch? Aky zmysel by malo porovnanie rozmerov mojej Multy 1200 z roku 2010 a novej Multy 950 z roku 2017? Ake ine rozmery nez tie co su uvedene v MotoDB by si potreboval? Jazdime pre pocit, alebo pre rozmery?

Z testu a aj z fotiek je jasne, ze 950 vychadza z aktualnej 1200, tie plasty su rovnake. Alebo som ich mal pre istotu odmerat krajcirskym metrom?

Herghott


20.07.2017 22:30

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

datadive
 Kávičkár 

Re: Herghott: co ten zvysok co si vynechal ? ... co tak od poslednej z ktorej vychadza ?
a sorry este raz zabudol som aj na tvoj styl komunikacie ;-) :-P


24.07.2017 16:58

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

ogard
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mal so moznost cez vikend jazdit MTS 1200S aj 950... cca 400km na velkej a cca 300km na malej... dialnica, okresky, horske prechody, mesto - vsetko co potrebujes.

Tak poprve, 950 je uplne ina motorka ako 1200S - sposobom jazdy, prejavom, pocitom z velkosti/hmotnosti. Rozmery kolies nahravaju malej mozno na prijemnejsiu turistiku, velka s klasickymi 17 palcami vpredu/vzadu je citelne sportovejsia, a podvozkom sa jej mala ozaj nechyta. Fakt to nie je "mala multistrada" v zmysle slaba/lacna odroda tej velkej, ale plnohodnotne samostatny model.
Az by som povedal, ze nebyt relativne nevyrazneho rozdielu v cene, by ich clovek ani nemal porovnavat. (Uznavam ale, ze moj usudok moze ciastocne byt ovplyvneny tym, ze som mal S-kovu verziu).

Pre mna osobne vyhrava 1200S na plnej ciare. Je o triedu ak nie aj dve lepsia vo vsetkych ohladoch. Je "draha" to uznavam, ale davno mi nic neucarovalo tak ako toto. Brutal multifunkcna motorka. Ked potrebujes vie to byt riadne sportove kladivo, ked skludnis hormon aj podvozok tak vie byt lahodnym turistom, nezlakne sa sotoliny alebo neupravenej cesty na vikendovu chatu, ale najradsej ma asfalt... toz, ale ja tiez 8-) Mimochodom, je aj o level lepsia nez jej predosla verzia.

MTS 950 - pacil sa mi taky surovejsi charakter motora a spojky, bolo ju treba kopnut na miesto ako volakedy, mam to rad ked nie je makka jak maslo. Motor ako keby bol menej elektronicky ovladany (a to myslim ako pozitivnu vlastnost teraz). Do zakrut sa pokladala o nieco lahsie ako velka multa, rozdielom v hmotnosti to nebude, takze tie rozmery kolies 19/17 boli zrejme zvolene dobre. Inak, rychlosti 3 a 4 su fakt univerzalne, pouzival som skoro na vsetko (okrem dialnice a mesta pod 40kmh), na zaradenej trojke sa da ist aj na 2500-3000 rpm bez spojkovania, motor hladko taha, uplne super nastavene vstrekovanie. Nie ako na starsich Duc, tam by som uz roztrhal retaz alebo spalil spojku :-D


24.07.2017 20:29

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: ogard: viezol si sa v nedelu na 950?

Za mna ma "mala" MTS 950 palec hore! V sobotu viac ako tri hodiny popoludni som sa s nou previezol cez horsky prechod, dediny, mesta, okresky.....
Motor OK v rezime sport. Reakcia spontanna v celom otackovom pasme. 4. stupen z 3000ot. sa berie vynikajuco. Pri zavretom plyne a brzdeni motorom sympaticky sem tam streli do vyfuku.
Turisticky rezim, ma pomalu oneskoremu reakciu na plyn. Mozno dobre pre kochacku, ale medziplyn je problem.
Spotteba pri neturistickom tempe, 4,4 l/100km :-O
Predna brzda ma pomalsi nastup a dlhsi chod packy. Potom brzdi vynikajuco. Chyba radialna pumpa.
Podvozok: nastavenie som neklikal. Isty, zehli nerovnosti. Pocitovo najprv ide lahko do naklonu a potom ho treba hlbsie trochu potlacit. Nervozny nebol ani vo vyssich rychlostiach, moto bola bez kufrov.
Prevodovka presna, ticha a velmi ochotne radi smerom hore bez spojky. Odstupnovanie OK. 2 a 3 stupen sa nebranil podtoceniu na cca 2500ot.
Spojkova packa je pre mna trochu divne v rovine (vysoko) oproti gripu. Mozno vec zvyku, ale vraj nejde nastavit inak.

Cena, vybava - hodnota za peniaze, velmi dobra.
V konkurencii turista/moto do 1000ccm velmi dobra volba.

Dobry vikend "dukatisti"! A ani Vas ta oranzova moto nestrasila :-)



Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kankoXF (24.07.2017 20:32)


25.07.2017 9:24

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

ogard
 Kávičkár 

Ikona

Re: kankoXF: hej, bral som ju do Ba v nedelu. Nakoniec som isiel cez CZ, takze tiez vsehochut ciest.
Za mna ostava 1200S uplne TOP, som z nej na prasky :-D
Ale je pravdou, ze vo svojej kategorii je MTS 950 ozaj dobra motorka, a ako pises, pomer cena-hodnota je na velmi dobrej urovni.

P.S. Noo nestrasila, ked sa tam krcila v kute pod schodami :-)))


25.07.2017 9:26

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Oggy nedá mi. >:-) S 1000XR si skúsil? Odhliadnuc od "blbého" loga na nádrži má tusím citelne lepší pomer cena / výkon a myslím že ani v ostatných parametroch za 1200S nezaostáva. :-}


25.07.2017 10:35

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Komko
 Turista 

Ikona

"Vraj" zbytocne moc vibruje, ale ze '17 model by to uz mal mat vychytane


25.07.2017 13:35

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

ogard
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Rozmyslal som ci neupozornim spravcu na nevhodny prispevok :-D
Nemal som moznost vyskusat, neviem posudit, koncepcne je to priama konkurencia, ale vies ze ja mam cuore desmodromico 8-)


25.07.2017 13:45

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tak XR je technokraticky chladny bledy arijec, kym Multa (aj napriek vplyvu Audi) temperamentna sneda slobodna dvacinka na piatkovej zurke :-)

Herghott


25.07.2017 13:46

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: z mojho pohladu je MTS 1200 krajsia ako S1000XR. A nekuri tak strasne ako to XRo...
A kupovat XRo s par paketmi alebo MTS1200S, to je ako MB vs. BMW.... :-)))

p.s.: A aj tak som sa tesil, ked som tu moju zlobu oranzovu tocil domov... Ziadne kontrola tracie, mody a elektronicke blbinky. Ostra, okamzita a presna odozva na "normalny" plyn :-))) brzdy ako ked do steny narazis.....
Mozno k nej dakeho Monstrika dokupim :-D >:-)


25.07.2017 14:54

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Herghott: uvidime, co spravi s tou dvacinou hamburgerovy vykrm 8-)


25.07.2017 15:41

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott - a co presne je na XR "chladné" a "bledé" :-)
ci v porovnani s hocijakym talianom musi byt hocijaky nemec chladny a bledy? :-)))

čo presne nie je na novej MTS 1200 technokratické? a konkrétne v tomto bode si velice dobre rozmysli čo odpíšeš >:-)


podla mna je to rovnaká trieda motoriek, v pripade BMW dokonca ten motor ma o dva valce viac a teda je zakonite pruznejsi

[
Video: www.youtube.com/watch?v=YcphW3yf1Ng]

p.s. a to ja som velice velky fanusik MultiSrandy ;-)


25.07.2017 15:49

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: Raptak, tak zakladny rozdiel je hned v motore. Hadam sa zhodneme, ze R4 ma o nieco menej emocii nez V2, ale necudoval by som sa, keby si to teraz zacal popierat a spochybnovat.

Vela rozdielov je aj v detailoch, napriklad v nosicoch bocnych kufrov, ktore ma BMW stale obycajne rurkove.

Najneskor v septembri zverejnime testik XR, tam najdes viacero odpovedi.

Ale samozrejme ze je to rovnaka trieda.

Herghott


25.07.2017 20:08

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

wiese
 Turista 

Ikona

mal som aj nejake stvorvalce a nudily ma riadne,myslim ze u motorky ide hlavne o tie emocie,motorka ta musi proste bavit a nesmie ta nudit,vela ludi prechadza zo 4 valca na 2 valec,proste z dvojvalcom je vacsia zabava.vela ludi si nechce priznat ze ho moto uz omrzrla a takto len silia .suhlasim s Explo,ze na zivo sa multistrada skoro opozera,a to som len sedel chvilu na 1200multi. motor ma urcite dobry,ale chyba jej nieco co ma zaujme kazdy den ked otvorim garaz. u mna len BMW GS,KTM ADV.


25.07.2017 23:34

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Video je to síce pekné, ale si zasa dosť vedla, ako stým Tracerom :-)


26.07.2017 7:38

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa7 pokial to nerozmenis na drobne tak nemozem brat tvoju poznamku vazne :-)

herghot - Samozrejme, skúšal som všetky elektronické režimy motora (rain, road a dyna), ale mníchovský boxer je jednoducho mníchovský boxer, žiadna elektronika z neho nespraví štvorvalec. V poriadku, nie každý potrebuje nakladať 150+ v plnej poľnej na kopcovitých diaľniciach

jasne ze teraz neporovnam boxer s V-twinom u Duc ale to že pri RT si napísal že žiadna elektronika z neho nespraví štvorvalec ale že je to ok lebo nie každý potrebuje nakladať 150+

pri S 1000XR čo je 4 valec ktorý sa pri 150 km/h obrazne povedané "zobúdza" zas napíšeš že je chladný a bledý :-)))

pričom Multa je o 7kg tažšia a ma o 8 koní menej ako 1000XR - (zaujimavý moment že motorka s 4 valcovým motorom je vlastne lahšia ako motorka s dvoma valcami) tu ale treba priznať že Multa má vačší krútiaci moment a posadený do nižších otáčiek - ale zas plus 200ccm

podla mňa každá z týchto dvoch motoriek bez ohľadu na počet valcov má v sebe presne toľko emócii aký dobrý jazdec na nej sedí (ale ak za emócie berieme zvukový prejav dvojvalca tak potom áno chlapci, Multa to vyhrala :-))) )

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (26.07.2017 7:42)


26.07.2017 9:31

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ufff, no nehovorim, zacnes to popierat a spochybnovat :-)

Podla mna emocie dava motorka jazdcovi, nie jazdec motorke. Emocie su podla mna to, co na teba vplyva od prveho momentu co ju vidis, ako na teba posobia detaily, co citis ked sa zohrieva, a co citis ked ju mas medzi nohami.

Ale opat by som sa necudoval, keby si zacal obhajovat XR, ze ma krajsie detaily ako Multa, v preklade ze nemecka motorka je temperamentnejsia ako talianska.

Citujem z toho isteho testu RT: "Lebo pri takejto hmote a v tejto kategórii človek tak akosi automaticky očakáva nejaký monotónny bzučiaci štvorvalec, ale tu je jasný a priznaný dvojvalec."

Dobre vies aka kategoria je RT a aka kategoria je Multa 1200 (len mi prosim ta nepovedz, ze rovnaka). V RT je proste boxer na dialkovu turistiku malo, a bol by v nom malo pravdepodobne aj V2 z Ducny.

Aj velka Multa sa zobudza nad 150. Opat citujem, teraz z testu malej Multy: "Kým majitelia veľkých Multistrád sú bežne zvyknutí lietať okolo 150 - 170 km/h, na 950 to bude okolo 130 až 150."

Neviem kolko mas na XR a Multe odlietane, ale zda sa mi, ze vsetko to vnimas prilis "teoreticky".

Herghott


26.07.2017 11:01

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Herghott - ufff pri tvojej vete Dobre vies aka kategoria je RT a aka kategoria je Multa 1200 (len mi prosim ta nepovedz, ze rovnaka). začínam mať pocit že nevieš čítať s porozumením alebo skrátka preskakuješ riadky a reaguješ na čo chceš.

Čo presne si nepochopil na mojej dokonca BOLTOM vyznacenej vete neporovnam boxer s V-twinom u Duc. :-O

Ja som zareagoval na tvoje chladné a bledé XR - to je všetko

Na XR som sa nevozil vobec na 1200 Multe ano - tusim 2014 to bola.

Kde presne som co poprel a co som spochybnil? Ze som si dovoli ku tvojím emóciám dať čisla ktoré nepustia? :-))) :-D Povedať o 160 HP motorke (ktorá nemá talianske maniere) že je chladná a bledá mi príde skrátka príliš subjektívne. Keby ta XR mala v logu krídlo od Honda tak by tvoj pohľad bol tuším iný. V tomto momente mi prídeš skrátka zaujatý.. neviem či je to tým že sám máš Multu a si fanúšik Ducati (ale veď to aj ja !!).

A "obhajobu" BMW do toho prosím ťa vobec netahaj, na poslednom tripe mi kamarát povedal že mám v hlave nasraté keď mi nevedel vysvetliť prečo je pre neho (tiež BMW owner )Harley starina a prežitok atď. ...a pritom v skutočnosti Harley stavia parádne moderné klasické motorky.


26.07.2017 11:10

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: asi sa nerozumieme. Ani po 19 sezonach a 250 000 km na motorkach nechapem co sa mi snazis povedat o motorke, na ktorej si sa nevozil.

Herghott


26.07.2017 11:19

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Hm a to som si myslel, ze sa dnes nezasmejem :-D


26.07.2017 11:32

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Ak mozem prispiet, nevozil som sa na anijednej, ale emocie su o emociach, hm ked mas 230 kilovu babu a druha ma 238 kilo je to az taky rozdiel ? Ked jedna vybehne 140 schodov druha o 8 schodov viac. Ked jedna je chladna Ňemka ktora sa zobudi kludne aj o 2 hej rano v zime vyskoci z postele, zaveli na straz s muznym hlasom, urobi ranajky, povysava, a popritom stoji pevne vystreta a nepohne sa od stola a caka na dalsie rozkazy. Je upravena podla vykalibrovanej šublery.

Druha je temperamentna Talianka co sa v posteli prehadzuje, zobudi sa s hlavou pri nohach a vstava az po zohriati po pol hodine a ked aj vstane este si dakedy znova lahne. Popritom stale nieco rozprava s talianskym prizvukom, ked sa uz kotrmelcami dokotula do kuchyne zatial postraca nohavicky a nausnicu, ktoru jej znova musis objenat a caka na nu dva mesiace lebo ju nemaju skladom, ale nevadi, lebo ti pripravi take ranajky, ze sa len oblizujes a prepacis jej aj to ze si isla znova lahnut. Pri stole tancuje a uziva si to a ty tancujes snou.


26.07.2017 12:16

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

wiese
 Turista 

Ikona

raptor-ide o zvukovy prejav,aj o vybracie,ked pridam tak sa podomnou musi nieco diat-nehovorim o vykone,citit pod sebou 4valcovy Elektromotor nie dakujem.pokial nejdes na 4valci palbu tak stoho nic nemas,mna bavi moja moto ci idem 40 alebo 140,a nikdy by som nepovedal ze my bude 86koni stacit,trocha oblubujem aj moto tipu zzr1200,1400,xxblack a tak .a to hlavne na dialnici,takze niesom celkom odporcom 4valcou,len kolko znas chodi stale po dialnici.


26.07.2017 12:43

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott - zabudol som, ...ak má niekto iný názor ako ty tak ešte máš v rukáve roky praxe a odjazdené km [dobre]

nech mi je odpustená kacírska myšlienka - ak sa nájde niekto kto má dva krát viac najazdené ako ty a bude tvrdiť niečo v rozpore s tvojím názorom bude mať potom z rovnakého titulu pravdu on? :-)))

.. neviem sa rozhodnúť či si svoje najazdené km počítaš pre takéto situácie, jednoducho ty si redaktor motoride maš 19 sezón, 250tisíc km a takáto je pravda a hotovo ? :-O FYI - ja som pri 150tkm pri neviem koľkej sezóne prestal rátať lebo načo...

jasné že som sa na S 1000XR nejazdil (aj ked som mohol) lebo je to superšport s posedom cestovného endura a to nie je nič pre mňa (po skusenosti s veľkým Tigrom). Rovnako sa nechabrem ani na veľkú Multu hoci by som si ju mohol hocikedy aj na dlhšie požičať od človeka čo ju má v garáži so mnou.

Podľa mna chyba sa stala že si zareagoval (dosť po svojom) na riadky ktoré som adresoval vyslovene Oggymu, nie tebe.

duggo - myslím že chápem .. skúsim po tvojom ...ak niekto tvrdí že dva cecky sú málo a čakal by štyri a potom inde tvrdí že s dvomi je vačšia zábava ako so štyrmi hoci vlastne tá talianska handra vlastne vydrží trtkať menej ako tá druhá nemecká handra len pri tom hlasnejšie hlboko mrmle barytónom zatial čo tá nemecká začne jačať vysokou fistulou až neskor ...a že tú druhú musíš viac rozpáliť aby ti spravila takú fajku akú ti spraví tá prvá hneď na začiatku.... podla mňa sa tu kastujú motorky podľa loga a vobec teraz nejde o to že sa zrovna bavíme o BMW vs. Ducati.

wiese - vieš čo je sranda... S 1000 XR (zrejme objektívne) vyčítajú vibrácie :-)))

Dôvod úpravy: preklep a doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.07.2017 12:45)


26.07.2017 12:51

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Logo znacka a veci podobne ma nikdy nezaujimali . Zasunies klucik a musis to citi. Kazdy to citi inak a kazdy aj chce nieco ine. Preto su testy nie uplne objektivne, test a porovnavanie milimetrov je nieco ine.
Jedneho vzrusuju medvede, druheho maciatka.


26.07.2017 12:52

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

maciatka neeee... uvidíš jak dobehne Romanka :-)))

cobydup!!


26.07.2017 12:55

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Romanka chodi za mnou do prace aj s maciatkom dakedy :-)))


26.07.2017 13:10

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: nie, radsej rovno uverim tebe, co si sa na XR vobec nevozil. Nemusis mat nalietane pol miliona, staci ked budes mat aspon 10 km na XR.

Asi neuveris, ale stvorvalcove vibracie su ine nez dvojvalcove. Tie na XR su skor take ako mravencenie, a presne v tom rozsahu otacok, ktory najviac pouzivas (teraz hovorim o rocniku 2015). Vibracie na dvojvalcoch su ine, akoby ziadane. Ale aj to urcite prevratis na posmesky.

Herghott


26.07.2017 13:18

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

nemusis vobec verit mne, ver sebe, len ked dojdu argumenty neobracaj to na pocet nalietanych kilometrov a sezon lebo ak vidis vsetko je relativne

ak sa dá nechajme to tak, jednoducho S1000XR je pre teba chladné a bledé a ja som si s tvojím názorom na tú motorkou dovolil nesúhlasiť napriek tomu že som sa na nej nevozil 8-)

p.s. (ne)uveris ale vozil som sa aj na svorvalcoch co neprijemne vibrovali

p.s.2 o posmeskoch asi pomaly lebo "S piatimi Panigalkami alebo so siedmimi GSX-R by si bol na beznom okruhovom dni len beznou sivou myskou."


26.07.2017 13:25

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Zase vytrhavas z kotextu, ale sak ok... Mozno si to prehliadol:

"lebo ja som pisal, ze na okruhu by si bol s 5 Panigalkami a 7 GSX-R iba sivou myskou - ty aj ktokolvek iny. Nijako som nenarazal na to, ze nechodis na okruhy."

Je to cista pravda. Popytaj sa inych chalanov ked neveris mne - na SK ring alebo do Brna chodia aj Rakusania a Nemci, 5 Panigaliek tam nikoho nevzrusuje.

Argumenty mi nedosli, ja som sa vozil aj na XR, aj RR, aj R, takze mam ich dost nacitane. Dokopy cez 1000 km.

Herghott


26.07.2017 13:33

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

- o posmeškoch si začal ty, ja len reagujem na to čo píšeš, nevytrhávam s kontextu ale dávam do porovnania s realitou

napisal si presne toto

S piatimi Panigalkami alebo so siedmimi GSX-R by si bol na beznom okruhovom dni len beznou sivou myskou.

a napisal si to tu

a napisal si to mne...



aspon sa nekrúť a nehraj sa na pána bezposmeškového... ono zo mňa vôbec neubudne ak si zo mňa takýmto spôsobom uťahuješ, akurát sa mi nepáči že sa z toho teraz snažíš zrovna ty a zrovna takto vykrútiť ;-)


26.07.2017 13:35

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

mea culpa - mea maxima culpa :-} :-} :-~

celý čas som čítal S piatimi Panigalkami alebo so siedmimi GSX-R si bol na beznom okruhovom dni len beznou sivou myskou.

v skutočnosti je tam

S piatimi Panigalkami alebo so siedmimi GSX-R by si bol na beznom okruhovom dni len beznou sivou myskou.

ospravedlnujem sa herghott ohľadom posmeškov

Dôvod úpravy: doplnenie "ohľadom posmeškov"

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.07.2017 13:36)


26.07.2017 16:07

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Re: Herghott: a Re: raptor: dobre ste diskusiu k teme ...malá Multistrada 950... upravili. :-O :'(
Gratulujem... [zle]


26.07.2017 17:07

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

mendo
 Edvenčr 

Ikona

Ako sú na tom so spoľahlivosťou motory Testastretta 950 a celkovo elektronika u Duchny? Dosť negatív som počul , len to nikdy nebolo priamo od majitelov.


26.07.2017 17:28

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: mendo: tak ku 950 sa neviem vyjadrit, ale uz 3 roky a 35 000 km mam velku Multu S 2010, s ktorou som doteraz nemal doslova ani jeden problem.

Mal som dva mensie, ale tie sa tykali spotrebneho materialu.

Herghott


26.07.2017 18:08

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Magy
 Edvenčr 

Ikona

Kto mi dá povoziť na XRku? :-)


26.07.2017 18:17

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

www.fmoto.sk/pozicovna/ :-D :-D :-D


26.07.2017 18:18

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

mendo
 Edvenčr 

Ikona

Magy: majú ju v požičovni v BB :-)
Minule som čítal jeden profil na motorkaroch, a chalanisko to vrátil predajcovi kvôli tým vybraciam a zobral niečo iné...Moja tiež jemne vybruje do stúpanie pri 130 ke tak chodím 140, ale to že dosť brnelo do rúk


26.07.2017 18:20

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Menton
 Skútrista 

Ikona

Nemenovany majitel postarsej litrovej multistrady uz par krat zhanal vozik, aby sa dopravil domov. A do servisu tiez nechodi len na skok, aby mu vymenili olej. Ale jeho ducna ma charakter, ona rozhoduje o priebehu vyletu, to nie je ziadna seda myska :-D


26.07.2017 18:22

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tak ale stara litrova Multa je celkom ina story...

Herghott


26.07.2017 18:30

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Magy
 Edvenčr 

Ikona

No ja poznám jedného pána, ktorý pravidelne nosí svoju Multu(2015?) na vozíku a to aj z dovoleniek :D minímalne už asi tretí krát


26.07.2017 18:32

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ja mam na nej pojazdene od gruzinskych hranic az po Portugalsko vsetko a fakt s nula problemami.

Herghott


26.07.2017 18:42

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Herghott: otazka nebola len k spolahlivosti 950, preto je to relevantna odpoved. Okrem toho, ten 950 motor je novsia generacia prave z 1000DS, takze ista spojitost a vypovedna hodnota tu je...

Inak, napisat, ze si nemal doslova ani jeden problem a v dalsej vete to opravit, ze si mal dva problemy, tak to ma rozsekalo :-D


26.07.2017 18:47

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

Magy
 Edvenčr 

Ikona

Ano 2010 vlastní aj môj bratranec (občas sa na nej povozím) a v podstate tiež bez problému a to má na nej už cez 50tis. km


26.07.2017 18:48

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Re: Menton: To by som netvrdil, jedno je vzduchac a druhe vodnik, plus s motorom ako jedinym problem nikdy nebol :-D
A vsetko ostatne je uplne ina pesnicka, stara multa je uplne iny svet, zvlast ta moja, poznam kopu ludi co s nou nemaju vobec ziadne problemy


26.07.2017 22:22

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

saso
 Turista 

Re: Menton: zrovna motor prvej multistrady by som povazoval v tomto stroji za to najspolahlivejsie v nom. Pri istom najazde sa stava spotrebak aj napriklad z alternatora.


26.07.2017 22:43

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

A ešte by som dodal, že so starou MS 1100 DS sa dalo dať v zákrutách do smútku všetko čo išlo okolo :-) A malo to len asi 97koni.

Re: raptor: Ja by som pred XR uprednostil bez váhania 950ku, lebo sa chcem baviť do 150km/h.








Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (26.07.2017 22:46)


27.07.2017 7:49

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa7 - asi mas odjazdene na oboch a teda mas nejaku preferenciu co je ok

ale ak chces povedat ze na XR do 150 km/h nie je zabava.... tak k tomu sa ja uz radsej vobec nevyjadrím :-)))


27.07.2017 8:03

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Nepotrebujem skušať štvorvalec , nechcem ani jeden .To aby som si dával pred jazdou
diazepan, aby som jazdil ako tak turisticky, hlavne so ženou :-) Ešte aj tie dvojvalce su v dnešnej dobe "uhladené" viac než dosť.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (27.07.2017 8:13)


27.07.2017 8:27

Re: Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

náš pohľad na štvorvalce je rovnaký... :-)))



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 22253 | Včera: 117713