Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: choré mozgy z EU |
Hodnotenie: presne tak, chore mozgy. A ono je to tak, ze teraz zakazali nejake 125tky do terenu. 99% motorkarov si povie "to sa ma netyka, ved po terenoch mozu jazdit aj bez znaciek" |
Hodnotenie: Správne. Prírodu treba chrániť a pripraviť sa na to mohli už dávno. Neviem prečo by mali mať výnimku... |
|
Hodnotenie: Čert nám bol dlžný celej EU aj s jej normami. Pre nás motorkárov je je tu v EU stále horšie a horšie...... od ekologických predpisov po zákazy-príkazy -obmedzenia!!! Veru,som enduro pamätník už,a zažil som tu veru na Slovensku lepšie motorkárske časy, ako toto, čo tu je ! |
- a kolko sa unas predalo minuli rok takych dvojtaktnych 125 z SPZ? |
Toman, ano presne o tom to je - vysereme sa na bahniakov, ved ajtak to skoro nikto nejazdi, nic sa nepredava. |
tam nech riesia ze sa kamionmi prevazaju jablka zo spanielska na slovensko a podobne nezmysli...a vselijake smradlave tdicka ktore ma kazdy sedlak 2 pred domom....a nie motorky co ma kazdy 100ty slovak |
- prestavaju to vyrabat najme preto ze to nik nekupuje Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (29.02.2016 13:58) |
no ja v tom vidím iný problém. a vôbec sa netýka blatostrojov. čo tak dvojtaktné menšie skútre? či tam to nejako vedia uškrtiť, aby cez emisnú prešli? |
Hodnotenie: Ze nam tu jazdi nespocetne tisice hnusnych smradlavych dizlov v osobakoch s vykuchanymi filtrami, to netrapi nikoho, ale obmedzime par cvajtakt moto , to je najvacsia zataz pre planetu! hnusne hrdzave tankery derave, detto. zakazal bych dizel v osobaku, stiplavy smrad a hluk jedine tak do kombajnu, kamionu a traktoru |
Ktovie či na Slovensku vôbec kupil niekto novu EXC 125 a dal ju na ŠPZ . Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (29.02.2016 22:47) |
prave som sa vratil z garaze, urobil som si radost a prevetral som pioniera po dvore..... a kukam ze cela dolina je zaviata hustym dimom..... |
Hodnotenie: Inac tymto konci aj KTM 200. Kedze sa vyrabala len v EXC verzii. |
Nezmyselne normy a obmedzenia. Kazde dva roky pride mudry a rozhladeny clovek a znizi mnozstvo emisii na uz existujucom papieri - smernici a hned mame lepsiu prirodu. V cine nevedia v mestach dychat a my tu znizujeme emisie na par ks motoriek. Coskoro tu budeme mat uz len elektricke auta, ktore pojdu same do roboty a potom rovno domov so zastavkou v nakupnom centre |
Hodnotenie: chceli ste EU, alebo ste neboli voliť, tam máte |
Pre vsetkych ktory len pindaju,kam to nase Slovensko ide.Maju jedinecnu moznost v sobotu 5teho |
Neviem čo pindáte na tie normy. Planéta je zaje***ná ale to vás netrápi, však vy tu už nebudete keď bude najhoršie... Niekde sa musí začať. Zakázať ľuďom používať už existujúce autá nie je také jednoduché a to, že si z nich niekto vymontuje filter a pod. je chyba EU? Nadávate furt na ňu, ale bez nej by sme boli 100 rokov za opicami. Teraz sme len 50... Netvrdím, že všetko je OK, len nebuďme extrémisti, to nikdy ničomu neprospelo. A ako už tu písali viacerí, tak tieto mašiny si moc ľudí skutočne nekupuje na jazdenie po bežných komunikáciach. A výkon motorky nikto neobmedzuje, to by museli začať u áut, tak kľud. |
Pepe keby tim hore skutocne zalezalo na zivotnom prostredi tak spalovacie motory uz tu davno nie su. |
pepe77, praveze vykon motorky obmedzuju. Vid Francuzsko. Co je koho do toho, kolko koni ma moja motorka? Emisie upravovat treba, ale v suvislosti s technologiami, ake mama. A nema zmysel davat obmedzujuce emisie, kym napr. USA, Cina, Rusko atd. nedodrziavaju emisne kvoty. Tam je predovsetkym problem znecistenia. Lenze.... politika |
Vcera som bol na jednej konferencii a preberali sme aj otazku toho, ze Apple nechce vytvorit backdoor do iOS. |
Re: budik1: presne tak, voda + elektrolýza = vodík jazda zdarma, ale to by im nešli vymyslené čísla na ich účty ako budúce platidlá... ROPA a spaľovacie motory sú ziskové |
... voda + elektrolýza = vodík A keď už si taký jednoduchý , tá elektrolýza je odkiaľ , napr. príde poštou ??? |
Re: brazel: brazel, rozmýšlaj, veď sa spáli ten vodík. |
s energiou si treba uvedomit jednu dolezitu suvislost - cim je drahsia, tym efektivnejsie s nou narabame. |
Dvojtakty by mali byt zakazene uz davno, tak isto aj vzduchom chladene motory. Sa pozrite ako ropa znicila pocasie, a vacsina z vas tu pise ze je to hovadina. Za 100 rokov tu bude afrika a same choroby. V dnesnej dobe uz davno mali byt eletromotory alebo nejaky zdroj energie co neznecistuje ovzdusie ako ropa. Ved je rok 2016. |
Re: brazel: jeden starec si to spravil v aute asi pred 16 rokmi mám ešte kúpený aj časopis k tomu dal do toho 1oo.ooo Sk aj s výmenou sviečokprincíp je jednoduchý ako keď sme ako decká do kindervajca zachytávali výpary z Na vody, dvoch káblov a BAT... zavrieš kinderko, hodíš do ohňa a utekáš čo najďalej lepšie ako Travex na rastlinstvo alebo poniektorý náboje do ohniska a schovať sa za strom a potom boli o 2 dni v správach |
Hodnotenie: Tak by ma zaujímalo aké emisie má 125ccm dvojtakt vs. bežný 2000ccm benzín alebo naftový motor... Možno by sme boli prekvapený... |
Re: Awia: prchave organicke uhlovodiky (VOC) 11x vyssie, CO 2,4x vyssie oproti beznym vozidlam... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (03.03.2016 10:56) |
Hodnotenie: Vladko v Ázii a Afrike ani len netušia čo je to emisná norma Euro4 a ani ich to nezaujíma....a dlho nebude. To sú len európske výmysly pre niekoho dobrý biznis. |
Re: bacaono: Ondrik, dlhe roky to tak bolo, ale uz to neplati. Zamorene mesta zacinaju byt obrovsky problem... |
Re: Menton: Dík za zaujímavé čísla ale stále neviem čo je 11x vyššie ako čo. teda 1252T vs čo... |
- v cine su vo velkych mestach zakazane skutre, 2T aj 4t |
Re: Awia: porovnavaju 2T skutre vs priemer 4T vozidiel. Aj na webe je k tomu dostupnych kopec vedeckych vyskumov a merani. Ja som uviedol data z jednej z nich... |
A to som prave zacal uvazovat nad Stelviom. |
XJR tak to už nestihnem |
Menton: To je pekné, ale Euro4 nemá so znečistením vzduchu vôbec nič. "Euro" emisie sú výlučne o €€€, len to treba podať bežným ľuďom tak, aby sa to chápalo ako menšie znečistenie ovzdušia. |
IvanB , ty sa ničoho neboj , ojebú ich Tageszulassung-om tak , ako to spomínajú aj v článku , takže zopár Stelvií si ľudia kúpiť ešte budú môcť , akurát , že už budeš až druhý majiteľ , lebo ako prvého majiteľa bude mať zapísaného už v roku 2016 predajcu (dealera) , to je stará dojčlandská finta . |
Hodnotenie: za chvilu si aj za dychanie budeme musiet platit... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 129606 | Včera: 175332