Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Nový Triumph Tiger Sport 1050 pre rok 2016
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ten dizajn mi pride ako taky nejaky pokus o spojenie stareho s novym ale dopadlo to podla mna uplne zle. |
Hodnotenie: mne to pripomina velkeho Fazera a preto sa mi paci |
Hodnotenie: celkom mily pokus, trosku faceliftu a hned je na svete moderne lahko vyzerajuca masinka ala multistrada. s lahkym a vykonnym motorom, preco nie??? ked moze KTM ponukat advika 1050, Suzuki litrovy stromcek, honda (konecne pekny) crossrunner...zjavne tu vznika akasi stredna trieda silnych a peknych cestnych endur v cene okolo 11-12 tisíc Euro. dost silne pre tych, ktorym sa 650-800vky zdaju slabe, ale zarove nie su ochotni vyvalit 16-22 tisíc za velke "endura" typu GS12, RX, tiger 1200, KTM 1290, ci Multistrada. |
Hej zeze , za 9 rokov existencie ju poliftovali presne tak , ako napísal datadive , čistý Fazer ! Bohužiaľ , tí angláni úplne prespali dobu a dobré nápady . *SE - Special Edition *LE - Limited Edition Dôvod úpravy: A problémy s dostatočným uchladením tých trojvalcov zjavne pretrvávajú , riešenie vodný chladič + olejový chladič tiež nebýva u iných výrobcov veľmi konštantné . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (14.02.2016 19:09) |
Re: brazel: tak...prespali ako prespali. to, ze sialena Bloorova myslienka na obnovenie znacky nielenze neskrachovala v zarodku, ale uz nejakých 22 ci kolko rokov zije, je zazrak sam o sebe. zacinali na NULE, a povedzme si uprimne, vsetci sme to povazovali za naivne rojcenie. odvtedy presli kusisko cesty, a predbehli nemenovaných tradicnych vyrobcov, ktori sa potacaju nad priepastou. v tejto triede im sluzi ku cti, ze "bývalého Tigra" nechali pri zivote po tom, co prisiel novy Explorer (ktory sa na vseobecne pocudovanie prilis neujal). Ale kym bol Tiger 1050 vlajkovou lodou Triumph-u, bol napriek silnemu troj(!)valcu o vyse 10kg lahsi, nez vtedajsi "kral triedy", GS12, ktory mal vzduchom (!) chladeny dvojvalec. ked HD alebo Guzzi kazdy rok zmeni uhol zakrivenia vyfuku ci pasiky na nadrzi identických modelov, vsetci (na cele s odbornymi mediami) hikaju nad "novinkami". preco by podobnou cestou nemohla ist dalsia statocna europska znacka? a to, ze vznikla "stredna trieda velkych endur", je fakt. |
zeze - je mi dopredu jasne ze zasa z toho vyjdem ako zaryty obhajovac BMW ale cisla su cisla... ja by som nehikal nad tym ze 1050 tiger je o 10kg lahsi od GS12 - velmi zle porovnanie |
Hodnotenie: Re: zeze: čo by si chcel od Guzzi každý rok novú Californiu? Ved skoro každý rok tá relatívne malá firma na niektorom modely, niečo zmení.A nie su to len nálepky. Na druhej strane ryža sa rýchle okuká a stále treba meniť. V poslednej dobe ani neviem čo mi ide oporoti. Ale na také Griso sa dá stále v garáži len tak pozerať s pivkom v ruke A ten motor, je motor podla mojich predstáv a dúfám, že podla teba nutne moderného vodníka ,ktorý už inak majú vyvinutý, ešte nenamontujú. Lebo potom to už asi nebude Guzzi. |
Hodnotenie: Stara 1050 bola pre mna velmi prijemna moto, okrem sedadla a hlavne podvozku ziadne vyhrady. A pripajam sa, na prvy pohlad cisty Fazer |
Hodnotenie: Neviem ako vy, ale ja tam nejaký extra vzhľadový posun (čo sa plastov týka) od roku 2006 nevidím. |
Hodnotenie: Zpredu je podobnost s Fazerom jednoznačná, no ostatné veci robia z noveho Tigra chutovku. |
Hodnotenie: Re: GaST: Ak budú vystavovať Triumph Motocorse, tak to bude katastrofa ako minulý rok |
Re: raptor: kamarade, chcel som povedat nieco ine. pamätam o cosi viac ako ty, a zopakujem: to, ze Triumph vôbec vyraba motorky, je zazrak. tak sa treba na jeho modely pozerat. znacka je to sice slavna, ale so starou slavou ma spolocnych len tych 7 pismen, NIC ine. vôbec sa to neda porovnavat s kontinuitou a zazemim, ktore ma BMW Motorrad. takze by bolo detinske tieto dve znacky a ich modely priamo porovnavat. napriek kratkej existencii a vecnym financnym problémom sa dokazal Triumph presadit plne konkurencnymi modelmi na narocnych EU a US trhoch. a to bez toho, aby varabal svoje modely v Thajsku, Indii (Honda, KTM ci HD) a cojaviem kde este. A kedze Tiger 1050 je "lowcost" velke enduro, cenovo i ostatnými parametrami ho mozme porovnavat s F800GS a nie s R1200GS. a tam to porovnanie vôbec nekriva. |
Hodnotenie: Fazer sa mi vzdy pacil ale tento Tiger sa nan, teda aspon mne, vobec nepodoba, maska Tigra nejde ani tak dopredu a plexi ma v jednej rovine s kapotazou a je obla nie spicata Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (18.02.2016 9:43) |
Dottore - co sa babe snilo to sa babe zdalo? Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (18.02.2016 10:10) |
zeze - kamo ale ved ty si porovnal váhu 1050 s 1200GS a ja som ti napisal ze to neni dobre porovnanie. Cize teraz si mi dal vlastne za pravdu ked pises "A kedze Tiger 1050 je "lowcost" velke enduro, cenovo i ostatnými parametrami ho mozme porovnavat s F800GS a nie s R1200GS. a tam to porovnanie vôbec nekriva." |
Ahojte. |
Ahoj, neviem ci sa to da porovnavat, ale mne sa takisto pri ca. 5000 otackach rozvibroval - od motora a to pomerne dost. Musel som si na to zvykat, na druhej strane som na Tom urobil kopec kilometrov a nic mi v motore neodislo. |
Nakoniec som bol s tým u predajcu. Povedal že motor musí sadnúť. Mal pravdu, vybrácie ustali (cca 4000 km) a dá sa povedať že zmizli. Teraz mám najazdených niečo vyše 10 000 km a je to v poriadku. Takže problém sa vyriešil sám. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 257416 | Včera: 180981