Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: DOPLNENÉ: Mega fotogaléria a videá - Honda CRF1000L Africa Twin 2016
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
lepsie ako ked to testovali zamestnanci Hondy nie ? |
A už to niekto videl naživo? Videí už to má toľko ako keby to bolo 3 roky na trhu. Nepodje*ávam len sa pýtam |
Hodnotenie: super až na digi tacho alj piloti očumujú analógové budíky... kedy bude konečne v predaji??? |
Hodnotenie: PeterYAMAHA: objednať sa už dá. Prídeš do Hondy, zložíš zálohu a je to. Prví zákazníci na SK budú mať Africu v priebehu novembra. |
Hodnotenie: Pekna moto pekne videa pre Hondu palec |
Hodnotenie: Ako som už písal, klubúk dole pred marketingovým oddelením Hondy. Výborne zvládnuté. Takto nejako si predstavujem uvedenie ikony. |
Hodnotenie: Aááánóóó!!!! Už mi tam chýba iba Horst Fuchs Pozri obrázok |
Hodnotenie: tabulkové hodnoty nič moc |
Hodnotenie: K videám Honda vypustila dnes aj kopu fotiek. Viac ako stovk nových foto je už v galérke. |
Honda ja Ti dakujem za tolko fotiek. Teraz si to mozem vsetko vytlacit, vystrihnut, polepit a AT nemusim ani kupovat. |
Gitas, |
Hodnotenie: palika ked si ju kupi len polovicka majitelov a fanusikov ktory maju abo mali 750tku tak ma honda extremne predajnu masinu.aj tak pocitam ze to bude jedna z najzabavnejsich lahko offroudovych masin na trhu.a ta konkurnecia co tu pises sa vacsinou viac orientovala na cesty a tu je vacsi potencial aj na teren.uz sa len rozhodnut medzi troma valcami a 800 kubikmi u tigrika ale bo dvoma valcami a vacsim objemom od hondy. |
palika: dobre píšeš. Osobne si myslím, že predaj bude mať veľký minimálne v prvom roku. Honda má svoj okruh fanúšikov silný. Všetci to spájajú so starou Africou a nejako automaticky čakajú, že tá nová bude minimálne tak dobrá. Ale ja sa im nedivím, marketing má honda perfektný (aj VW by sa mohol hanbiť). |
Hodnotenie: Co je zle na honde crosstourer? 90% ludi co tu motorku przdni ju nevideli ani tak z 50 metrov nie to este vyskusali. Ano je len na cesty ale je to vyborna motorka proste sa treba previest zbytocne to opisovat. Afrika bude tiez vyborna mali plno casu na to aby ju dotiahli k dokonalosti...k tomu medialnemu brainwashu sa radsej nevyjadrujem ale v dnesnom hlupom svete to k tomu asi patri. |
Deluxa : a hlavne je perfektná v automate Nechajme to tak, takto by sme vedeli aj do nového roka diskutovať. Väčšina ľudí je absolútne spokojná s tým čo vlastní a kto nie je, rýchlo spraví nápravu. Tak to má byť. Ináč by sa vyrábal len jeden typ motorky a to by bola nuda. |
Hodnotenie: mohli ked uz ju jazdilo tolko ludi dat ich pocity s automatom, ved to to ju robi vynimocnou tiez, trebars v tom piesku ci sa da jazdit s automatom, aj tie fajnove zabery kde to davaju na zadne,ci sa daju na tej motorke robit s automatom, ked hej tak to musi byt paradicka, aj ked zasa dnes som si pojazdil trocha sotolinku a manual je manual hmmm Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (18.10.2015 19:00) |
Re: dustof: nikto ju nikde ešte nevidel, ale veríme že ju v honde niekde majú... |
na liter fakt nic moc parametre na tuto dobu, ale zas aspon to takto priskrtene najazdi aspon milion kilakov... |
sinky honda nikdy nešpičkovala svoje motorky na skutočný výkonový vrchol možností motora a nevidím na tom nič zlé, najma ak je to vykompenzované dnes už legendárnou spolahlivosťou.. |
do hlbokeho piesku je 95k akuratne minimum. |
Re: matus: Mohol by si prosím uviesť nejaké konkrétne prípady? |
Ideálna motorka má podľa mňa 100 na 100 (100k a 100Nm)... Afra má k k tomu veľmi blízko Do terénu to málo nebude nikomu... A či na ceste vo dvojke rozhodne len "rozmaznanosť" pilota Prečo? No lebo tu máme dnes 150 koňových turistov |
matus - konkretne awiov nazor som chcel vediet kedze ma aj v piesku relativne najazdene na motorke ktora ma o 10HP menej a asi o 20kg viac ako bude mat Africa |
ad teren> to som si aj ja hovoril, ale kazda dalsia navsteva Sahary ma presviedca o tom, co som napisal. Uz ked som si myslel, ze uz som bol v najjemnejsom a najhlbsom piesku, tak zatial sa vzdy podarilo najst hlbsi a jemnejsi. |
Re: Palika: Ikonou som myslel starý model. Trošku inak to vyznelo než som to myslel. |
Re: matus: ako vždy budem do toho kecať ako laik, ktorý ešte ani v sahare nebol. Tam potrebuješ buď ľahkú motorku, alebo ľahšiu motorku. Ak sa tam už vytrepeš na ťažkej tak akurát tak maximálku nad 100 km/h. Ktorá to nemá? |
Re: matus: No, ten asfalt a rozmaznanosť, to ste mi vysvetlili, to chápem. (Akurát, budúci majitelia motoriek budú mať z toho trochu chaos, že či kúpiť toho V-stroma - že či dôjdu s priateľkou do toho Chorvátska...) |
s tou lahkou to nie je celkom jednoznacne. Lahka ma vyhodu, ze ked si v problemoch tak nohami si vies vela pomoct, a neznici ta pri zdvihani. No a v pomalych pasazach, to je jasne. |
Re: matus: za opis. Mám ešte doplňujúce otázky, ak môžem: |
matus: držal si tu 690 v 3/4 otáčok a ona nestíhala v piesku?.Akože ty si nepustil plyn a ona sama od seba spomalila a začala klepať ? Alebo si sa vozil v spodnom pásme kde si využil zhruba tak 35koníkov z čoho si spomalil a začala klepať ? Lebo to je rozdiel. |
klepanie na piesku znamena nedostatocny gas |
Videl tu niekto dokument Rally Dakar - 30 let historie? Ved ked sa este jazdil skutocny Dakar na starych mrcinach typu Cagiva Elefant, XTZ Supertenere ci klasicke Tenere a vtedy im vykon stacil aj v hlbokom piesku a teraz by bolo tusim aj 200koni malo. Dobre to je jak to je, postaci novej Africke tolko cvrckov pod kapotu... Netreba sa stale honit za tym vykonom. Ved zachvilu si tusim zacneme kupovat aj 450ky krosy na naucenie a pritom ju budeme dusit ani nie na 1/10 vykonu |
matus: nemali ste na tej 690 nahodou reťazovu sadu ešte z obchodu /dlhý prevod/ ? Lebo s tým sa terén naozaj nedá jazdiť. Ja som to tak mal, hned som menil. /na 625sxc/ |
Alexa> mam prevody z obchodu, ale model 2015 uz ma o zub mensie kolecko ako 2013, takze som nic nemenil. |
Matus: oni tam dávaju na zábeh asi to čo maju na sklade Ja ak si dobre pametam som kupoval reťaz dlhšiu o minimálne 6 článkov. Dovtedy som sa nevedel ani okolo nohy otočiť.Až potom začal rocknroll Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (20.10.2015 8:24) |
Už sa teším na tie testy v "nezávislých" časopisoch a infernet-portáloch. Pisálkovia rozmaznaný z nových "cestných endúr" typu KTM 1290 Superadventure, BMW R1200GS Adventure a im podobných budú pyskovať, že to ma málo koní, že na to nezoženieš poriadne cestné obutie (21" a 18"), že na tom fúka, že je to vysoké, že to ma malú nádrž, že v porovnaní s konkurenciou (F800GS či Tiger 800 XC) je to do terénu ťažké, že ochrana motora či riadidiel je slabá, že plexi sa nedá nastaviť....... |
satankoky - človeče prečo z tvojich riadkov na míle cítiť zarputilosť voči KTM 1290 Superadventure, BMW R1200GS Adventure a predpojatosť voči ich majitelom (ludom čo ich skúsia) |
nejaku dobu sa tu dopredu pise o afrike, tak preco dopredu nepisat o pisalkoch haha |
raptor - nie každý jazdí (jazdil) BMW ako ty. Ja mám starú XTZ660 a veľmi slintám nad KTM1190 Adventure R. A svojho času som slintal na R1200GS Adventure (a stále mi trochu ujde slina keď vidím toto moto naživo) a chvíľu som slintal aj nad F800GS (doslintal som keď som to videl naživo a potom ma už len dorazil výrobca motora - ale to je na inú tému). A keby si si môj príspevok prečítal poriadne tak by ťa mohlo napadnúť len jedno - že som na míle zarputilý voči "nezávislým" pisálkom. duggo to pochopil, ako som to myslel. |
Hodnotenie: Nech hladam akokolvek, akosi neviem najst nic co by mi na nej prekazalo. Odpadavam z nej |
mne je vykon u prdele .v zivote 150 koni nevyuzijem cez 200 mam uz bobky aj na dialnici.do zakrut nejdem ako blazon ,vzdy tam podvedome cakam strk alebo nieco ine.snazim sa dojst vzdy zivy domov .tu ide o to ze afrika bude fakt hrava motorka so spravnym pomerom vaha vykon .ved aj maly strom je len 650 a majitelia nedaju na neho dopustit.maly versys to iste fun faktor .kto chce kone kupi nieco sportovo rychle.ale tu je spojenie zabavy turistiky a aj off roadu.podla mna da ta motorka kazdemu vela .ved jedinou nevýhodou malého stroma je tak akurát par koni naviac.neviem co by mi malo vadit na afrike kedze jazdim na 25 rocnej motorke podobného charakteru.. |
satankokky - ja len nerozumiem preco dopredu skatulkujes ludi za mozne negativne reakcie na novu AT ktore este ani neboli napisane ;) |
šak uvidíme že ako bude vyzerať zblízka, kvalita podvozku, charakter motora.... |
Hodnotenie: nejake novinarske testy by uz mali prebehnut teraz na jesen. mne sa pravdepodobne podari previest niekedy v decembri, ak nebude sneh. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (22.10.2015 10:26) |
Hodnotenie: Re: pitaz: takze telenovela bude este tak do Marca/Aprila pokracovat.Nie ze by ma to trapilo,ja uz mam nakupene,akurat by som sa siel previezt ze co to bude za zazrak. Osobne si myslim ze novinarskym testom/motomagazinom sa velmi verit neda.Kazdy clanok kdekolvek som cital bol o tom istom,bud same chvaly alebo neuplne vyjadrenia-skratka negativnu pravdu nikto nenapise,to by uz na test asi v buducnosti nic nedostali.Z toho dovodu som aj prestal kupivat motocasopisy. |
Hodnotenie: Pekne videa! |
ked mi da niekto za rovnaky peniaz a rovnaku masinu o 20 percent vyssi vykon a vyssi krutiak, tak by som bol chuj, keby som kupil toto len preto, ze to je honda...no a co???...ale nepopieram, ze skalni tipci na to zaberu... |
sinky na aku konkretne masinu myslis? |
akukolvek inu v podobnej kategorii v kubature 1000...musim sa tu rozpisovat? |
sinky skús, chcel som sa spýtať na to isté |
cakame len nech to ma radovy dvojvalec a aspon 1000 objem.podobnych masin je vela ale s takym motorom hmmmm.akurat ta tvoja podoba robi kazdu masinu inou |
nezalezi, ci je radovy, alebo veckovy, pochybujem, ze to bude berna minca pri kupe... |
ked uz budes hladat ten model, skus najst aj taky, ktory bude mat vacsie zdvihy (230 a 220) a vacsiu svetlu vysku (250) v tejto kategorii. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (28.10.2015 9:34) |
sinky - ani jedna motorka od konkurencie nemá radový dvojválec s cca. 1000cm3 a kolesá s rozmermi 21" vpredu a 18" vzadu. Jedine sa k nej približuje KTM 1190 Adventure R ktorá má ale väčší objem asi o 200cm3, motor s uložením valcov do V 75°, viac výkonu asi o 40kW (58,4 ks), trochu vyššiu váhu asi o 9kg a cenu vyššiu o 2860 Eur. |
A navyše nikto z konkurencie sa tak dlho nejebká s vývojom novej mašiny ako Honda v prípade novej CRF1000L Africa Twin. |
a vies co ma napadlo, primontujem na nu BMW kufre to bude pošušňaníčko |
Neviem či ste si to tu niekto všimli. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sisobmw (07.11.2015 12:44) |
Jednoducho na to nemali čas. Pri tolkom fotení a natáčaní....... |
Som veľmi zvedavý , snáď sa na ňu bude dať vytrepať niekde na motosalóne |
Tak podľa tých záberou z výstavy bude verzia aj s automatickou prevodovkou a bude sa dať radiť aj dole nohou. Ak som to dobre pochopil na záberoch. |
Kto ju chce počuť??? |
Tak znova...predchádzajúci link už nejako nefunguje. |
Hodnotenie: Ondrik |
niet divu vzhladom na konstrukcne riesenie tohoto radoveho dvojvalca. |
Som mierne zmetený . |
nie, pretoze mas uberwagen, ktory nesplna emisie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 192185 | Včera: 118522