Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuŠtevo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015 - Diskusné fórum

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: DOPLNENÉ: Števo Svitko - rozhovor pred Dakarom 2015 + ladenie podvozku

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
18.11.2014 18:34

Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Parádany a zábavný rozhovor. Števo je fajn chlapík, zmysel pre humor mu nechýba...

Tak verím že so Zlatošom budú dobrý tím a môžeme sa tešiť na našlapaný napínavý Dakar 2015.

Awia


18.11.2014 21:17

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

Express
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

toto je velka bieda slovenskeho motosportu, ze nevie materialovo vypravit dvoch jazdcov na pretek. [zle]


19.11.2014 1:26

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

edott
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

:-D zaujmavý rozhovor :-D [dobre]
Express - kúpili sa futbalistom lopty, nezostalo


19.11.2014 7:45

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

edott: myslis stadiony?


19.11.2014 12:01

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Čo je to "Slovensky motosport" to je nejaká osobnosť či inštitúcia?

Pokiaľ ide o SMF tak tá nemá Dakar v svojom "portfóliu" alebo ako to nazvať, pretože Dakar je totálne súkromný podnik, ktorý nespolupracuje zo žiadnymi auto a ani moto federáciami ako FIA či FIM a pod. Je to súkromný podnik jednej firmy (ASO) a tá si tam robí čo chce, nepodlieha ničomu...

Teda ani mne sa to nepáči, že si to musia naši Dakaristi zabezpečiť sami, ale je to tak. :-(


19.11.2014 12:47

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

do článku som doplnil ešte jedno video o klikaní a nastavovaní podvozku s Ľuborom Kaňom a niečo z jazdy.


19.11.2014 12:52

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Kua ale to tomu Števovi jazdí... Šupa [dobre] [dobre] [dobre]


19.11.2014 15:37

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

Landal
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kua vidím ako jazdí, a mne je z toho špatne, a to sedím na kresielku v kancli :-O
To je neskutočné...

Mikulíku radost donáša tá tvoja robota :-) [dobre]


19.11.2014 23:00

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

tohto roku som ho mal moznost vidiet 1x na zivo na Lumarkt cupe v Sirokom a musim povedat ze je to "pan jazdec" [dobre] drzim palce a nech nova motorka vydrzi az do ciela...


08.12.2014 19:33

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Troska nechapem, ze Svitko tomu ladicovi hovori, ze tu mi to odskakuje a hentam to je moc makke a ten ladic mu hovori, lebo hento si si uz moc rozjazdil a tamto sa ti iba zda... Ci to len ja mam ten dojem?


08.12.2014 20:07

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

fitko
 Kávičkár 

Ikona

Matus nemáš.... Kaňa je hlavne rozprávač :-D


08.12.2014 20:19

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Moc tomu nerozumiem ale tiež sa mi zdalo, že zadok hodne odskakuje a jazdec a ladič neladia.
No možno to "doladili" mimo film.
Však mikulec to ví jen jestli poví ...


08.12.2014 23:01

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

barlac
 Jogurťák 

vyvracat svitkove pocity z jazdy co k tomu dodat? rovnako ma prekvapilo ze mu na to kana povedal ze je to len jeho zdanie. :-O
keby to povedal mne ,alebo mikulcovi,tak sa nad tym nepozastavujem.
stevo je kral jazdec a prinom, motorka je jedno telo jedna dusa. ked nieco povie,tak to nemoze byt ze sa mu to zda. :-~
ale dakar sa nejazdi na sk,tam je teplucko a tam sa to doladi na danu teplotu.


09.12.2014 11:14

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

duggo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

paradicka,
obaja hovoria celkom rozumne, dat vidlicu do strednej polohy na jazdca a jeho pocit, a z tej polohy si to potom upravi na danu etapu podla seba. No a skusalo sa co to spravi, ked daju par klikov hore a dole, aby jazdec vedel zhruba dopredu ako sa to bude prejavovat.
Ako ked som si ladil vidlu na MTB bajku


09.12.2014 11:41

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

jogcar
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Kana vie, čo je vovnutri a vie to črevo dokáže. Mozno to chce troska objasnenie.
Nie je to o zpochybnovani Svitka ani nič podobné. On vidí, čo tá vydla a zadok robí. Svitko to nevidí, on len sedí hore a ma pocit, ktorý opisuje.
Nemusím asi nikomu vysvetľovať, že jazdec ako Svitko, sa dokáže adaptovať na celý rozsah nastavení a jeho frflanie nehovorí, že je niečo zlé. Jeho adaptácia je podľa mňa tak dobrá, že jediné čo treba zabezpečiť aby ho podvozok nijak neprekvapil v extrEmoch. Zima-teplo, prázdna-plna nádrž, unava-neunava, od servisu do servisu pruzenia a samozrejme povrchy.
Zvážiť tieto faktory zneje celkom jednoducho, no na realizáciu to už je trošku iná kava.
Je tam ešte veľmi veľa ďalších faktorov, ktoré ovplyvnia jednotlivé funkcie samotnej jednotky a to je to umenie.
Sumár - pokiaľ mu z toho nič nevytece pôjde jak k..... :-D
Držím päste na Dakare!


29.12.2014 11:26

Re: Števo Svitko - rozhovor z testovania pred Dakarom 2015

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Skusim dovysvetlovat co sa mi nepodarilo videom.

Robili sa rozne nastavenia podla charakteru povrchu, to sa zapisovalo, a potom si Stevo v Argentine na kazdu etapu vyberie nastavenie podla toho aky povrch sa pojde.
Odskakovanie neriesili preto, ze sa v tej chvili robilo nastavenie na sypky neujazdeny povrch. Teren vsak uz zacinal byt rozjazdeny a hlavne uz Stevo jazdil ocividne vyssie tempo a razantnejsie, ked sa s tratou zoznamil, ako ked tade isiel prvykrat. Na Dakare sa ale kazda trat ide iba raz, takze nepojde az tak agresivne a ani teren nebude este rozjazdeny, lebo startuje medzi prvymi.

Cele testovanie prebehlo v absolutnej harmonii, nebol tam ani naznak nejakej zlej emocie alebo nedovery zo strany Steva voci Luborovi. Myslim, ze to suvisi aj s tym, ze sa ladilo na preteky, cize najdolezitejsim faktorom nebolo urobit motorku pohodlnu, ale rychlu.
Nejake to odskakovanie, pokial nie je kriticke jazdec ustoji. Dolezite je kolko casu tym "odskakovanim" strati. Ak je to povedzme 0.2s ale vdaka tomuto nastavenie moze na najblizsej rovine ovela viac plynovat a ziska 0.5s tak je to dobre nastavenie. Urobit setting, ktory by bol idealny aj na rovinach, aj v zakrutach, aj na skokoch, aj na brzdy... sa neda, robi sa kompromis.

Povolit alebo utiahnut tlmic a odstranit to "odskakovanie" si dokaze Stevo aj sam na to netreba ladica, ale urobit to tak, aby nestratil na case, ale naopak ziskal, v tom je umenie ladicov.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 93634 | Včera: 157527