Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTestujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Diskusné fórum

Hodnotenie: (9 hodnotení)

Diskusia k článku: Prvé dojmy Honda VFR800X Crossrunner 2015 v Španielsku

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
30.10.2014 6:48

Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Čiže obe moje zápestia patria už do zberu, tato mašinka sospriameným posedom sa mi páči viacej, ako nova VFR s nepodareným kvázi retro dizajnom, tak som zvedavý. Ten motor V4 samotný je super, ja by som tam to USD privýtal a pancierove hadice tiež.


30.10.2014 7:33

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

hlavne napiste, ci uz posunuli stupacky nizsie, respektive posed vyssie, oproti predchadzajucemu modelu. to by bola najdolezitejsia zmena, ktoru ocakavam.


30.10.2014 8:28

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

temuto uš asi na chuť nedojde. Jak možú dat na tak "hajtech" dizajn tak hnusné nádrški na kvapalinu? A tí spjeťáki a na tem gumički...rám strašné a šťítek na tem...Púcólové haďice na brzdách, guma na raďičke, jeden plech takí a druhí inačí (vedlá stupačák),

tak sa vihrát s predňí maskú a takto to dokatovat? No visvjetlí mi to ňegdo?


30.10.2014 9:08

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

mateo123
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Konecne pekna motorka od hondy po dlhom case [dobre]


30.10.2014 9:16

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

AIR26
 Geriatrik 

Ikona

mikulec zdílam Tvoje pocity, téš mi to okále kole... celé zle ... je to do očí bijúce [zle] [zle] [zle]


30.10.2014 10:28

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

mikulec sorry ale nezdieľam tvoje pocity. Napríklad tieto nádobky na brzdovú kvapalinu ja považujem za podarené, praktické, kovové. Nie je to SS aby si šetril 3g plastovou otrasnou nádobkou. Ostatné veci sú podľa mňa totál kraviny... Späťáky no problém vyzerajú OK a ak je v nich vidieť to čo má tak no problém, rám je klasika VFR, robustný hliník, čo je natom zlé??? A guma na radičke??? To už je čo sa požiadavku preboha, veď je to normálka na 90% moto, nešmýka a šetrí obuv...

Mne sa ľúbi konečne priadne kónické hliníkové riaditka, dizajnovo sa mi páči tiež, LED svetlá [dobre]. A Akrapovič na honde to tiež nebývalo ;-)

Na predchádzajúcom sa mne jazdilo dobre... Som zvedavý ako toto dopadne... ;-)

Awia


30.10.2014 10:30

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ked to porovnam s aktualnym Crossrunnerom, tak tam vidim niekolko pozitivnych zmien a na fotkach urcite opeknel. Zvysene zdvihy su super, len by to chcelo aspon 20kg schudnut, lebo uz dnes je na trhu niekolko 1200 kubikovych cestovnych endur s nizsou vahou ako tato 800 a to je dost hamba... Ale zas Honda v ziadnej kategorii nerobi anorekticke moto ;-)


30.10.2014 10:34

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

awia: mňe sa nemáš zač f temto prípadze omúvat. To či sú nádopki funkčné, alebo praktické, to nekomentujem. Píšem, že sú hnusné jak hnusoba. Gumički na spjeťákoch sem misleu na tích kontramatkách pri rajdoch. A tak isto gumičku na raďičke, kerá vipadá na foťke jak kebi tam navlékli kus stej hnusnej brzdovej a odrezali ju. A rám? Šak ten je hnusní jak aj na prvej VFRke. Ešče ket sem asi nebiuu na svjece...


30.10.2014 10:39

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Vidíš to máš tak ja mám nádobky kovové za oveľa lepšie ako tie anorektické hnusné plasťáky, na ktoré si môžeš kúpiť potítko. ;-) Na športový bike kľudne, ale toto je turista, a tu preferujem ja osobne toto. Pre mňa je to pridaná hodnota a rozhodne nie hnusoba... vec vkusu...

Rám sa mne ľúbi a aj to že ho odkryli... Mala to tak VFR, mala to tak VTR... pre mňa aj toto je OK. Beriem subjektívne to je.

Chcel si vysvetliť? Tak som ti to vysvetlil. ;-)


30.10.2014 10:58

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

taketo naozaj detaily sa riesia iba na diskusnych forach (ale sak preco nie).
v skutocnosti, pri realnom predaji ide o celkovy vzhlad, pohodlie a jazdne vlastnosti. samozrejme aj o cenu.

celkovo sa mi zda oproti predchodcovi posun vpred, uvidime, jak to bude jezdit


30.10.2014 13:02

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

GTR1400
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Asi starnem, podľa môjho názoru je tento design hnusný ako vecheť poskladaný do tvaru X, celé mi to príde ako skladačka s LEGA pre generáciu X, také krehké, také mäkké. Pripomína mi to AUDI TT, auto pre kaderníkov a buzíkov. Čo už ...Veľa šťastia HONDA, celé zle ! [zle]


31.10.2014 9:29

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Tak v článku máte doplnené prvé dojmy od zeON-a

Dôvod úpravy: preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (31.10.2014 10:13)


31.10.2014 10:11

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

cize posed sa moc nezmenil. no skoda. :-(


31.10.2014 10:15

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

pitaz ja som čítal toto:
Po otestovaní novinky, sme mali možnosť osedlať aj predošlý model a tak sa vykonané zmeny na Crossrunnery vykryštalizovali v hlave o čosi výraznejšie. Úprava posedu Crossrunneru len a len pomohla,


31.10.2014 10:21

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ano, ale dalej som cital toto:
Pri vnímaní pohodlia by som Crossrunneru vytkol posed s pomerne dosť ohnutými kolenami. Nie je to však nič dramatické, skôr daň za to, aby aj pri zvýšených zdvihoch mohli s Crossrunnera na zem dosiahnuť aj nie príliš urastený ľudia. Od pása nahor mu niet čo vytknúť.

presne takyto pocit som mal z predchadzajuceho modelu.. takze ak aj tento novy je takyto, tak velka zmena sa nekonala

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (31.10.2014 10:22)


31.10.2014 11:33

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

oriel
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekny je! Na ten dizajn svetiel VFR800 si sice budem nejaky cas zvykat ale inak ako celok sa mi to paci.
Ten posed vsak bude podla mna opat klucovym z pohladu uchytenia sa na trhu. Lebo sucasny mix sportovo pokrcenych noh a pohodlneho vystreteho vrchu zjavne ludom (vratane mna) nesedi. Nestacilo by z toho urobit len mensi a lahsi "crosstourer" pre nas, mensich a lahsich jazdcov? :-)


01.11.2014 17:48

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

Feror
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Maska idealna pre pepa Sršňa


02.11.2014 17:42

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

zeze
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Oproti pôvodnému krosiku je tento novy poriadny krok vpred spravnym smerom.
S výnimkou kufrov samozrejme - tie ma Honda uz tradicne najdrahsie a zaroven najskaredsie a najnepraktickejsie na svete. Ale ved - aftermarket existuje nastastie.


03.11.2014 17:04

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

pisul1
 Kávičkár 

Ikona

cena?


03.11.2014 19:43

Re: Testujeme v Španielsku - Honda VFR800X Crossrunner 2015

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Opticky sa mi paci. Nechapem zmysel tohto draheho motora. Kazdy liter ho strci do kapsy pri rovnakej hmotnosti a mozno aj lepšej cene. Tiger 1050, Versys 1000.

A 12.000e je podla mna za 800vku s retazou vela, ale ved cas ukaze.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 135923 | Včera: 141029