Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Uvidíme v Miláne KTM 390 Adventure 2015?
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tak dúfam že toto KTM nespacká. Motory Duke 390 sú jedna báseň už aj zabehnuté. Tak dúfam Že to bude poriadna adv mašinka a enduro a veru potom by som si aj dal povedať. |
Hodnotenie: Tak toto by mohlo byť raz v garáži Niečo lahke na staré kolená Ak to naozaj nepokakajú. |
Hodnotenie: Že to nespackajú dúfam aj ja, lebo už by bolo na čase vymeniť moju ADV640 r.v.2004. Ak by niekto mal záujem, píšte |
Hodnotenie: no, jedno miesto v garazi mam volne a som namotivovany na 690, a toto mi robi ciaru cez rozpocet |
Ta prvá na fotke vyzerá lepšie, síce skôr štýl naháča od nádrže dozadu, ale aspoň niečo iné ako klasické enduro. |
Hodnotenie: mna by hlavne zaujimalo kde je ta slubovana FREERIDE E.... (elektricka).Mali predsa ist do predaja v roku 2014. Ostatne KTM si myslim ze su velmi podarene, dokonca som vazne rozmyslal o duke 390, ale stavba domu je prvorada a vsetky financie pojdu tento a dalsi rok asi tam. Inak na zaciatku ma ani neoslovil design RC serie koli tomu prednemu "zobaku", ale cim dalej tym sa mi to viac paci. Ale cestne som uz mal a lakaju ma motorky s viac vzpriameným posedom. |
Hodnotenie: zatial moc nie je co hodnotit, obrazky nejazdia a hlavne ani nie su este finalne... kazdopadne to ide dobrym smerom, lahka obratna moto s pohodlnym posedom, dostatkom vykonu na "prdkanie" po cestach aj (hlavne) necestach... len sa bojim, ze panacikovia v oranzovom si zapytaju poriadnu palku... kazdopadne, ak to bude mat rovnaku kvalitu, ako KTM hriankovac, tak miesto v garazi by sa urcita naslo aj u mna, aj ked konkurenciu to tam bude mat velmi silnu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (19.08.2014 11:32) |
Hodnotenie: deviljk: v rajchu si ich môžeš už pojazdiť |
Menton, tak ja dufam, ze cena bude indicka t.j. do 5.000€ a hmotnost do 140kg. |
Pozri obrázok |
no aby malo enduro s vysokymi zdvihmi o 15kg suchu vahu nizsiu ako nahac (390 Duke) naozaj znie neuveritelne... ale dobre sa to cita |
exc 450 ma zhruba 112kg, je tam litrova napln oleja, mini baterka, motorka je kratka, motor nema ziadne vyvazovaky nic, proste to je minimalisticka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (19.08.2014 14:26) |
jasne, kapotaze, ramy, naplne, svetla, vyfuk, ABS, vsetko tazsie ako lahucke endurko (EXC) a urcite to bude robene aj na pohodlie, tazke sedadlo, elektronika a podobne... ked to bude do 150kg plne natankovana, tak ma mala Tenerka, ci 690 celkom vaznu konkurenciu... len ked bude cena okolo 7000 (moj tip), tak to bude tazsie rozmyslanie... |
ed to bude do 150kg plne natankovana, tak ma mala Tenerka, ci 690 celkom vaznu konkurenciu |
este moze byt rozhodujuci vykon, lebo 32kW (Duke 390) je v kategorii vodicakov do 35kW, kde sa momentalne orientuje velka cast trhu... aj ked pre nas s "velkym" Ackom to je nepodstatna kravina... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (19.08.2014 15:23) |
Hodnotenie: Tá jednotka by nebolo dobré "Dual-sport", bolo by to zase len "one-sport" s nápisom "Dual-sport" na nádrži. |
Stare a nie moc vydarene skice , |
Hodnotenie: xt a tenere prejde cez vselico ale nie je to lahka motorka...no sam som zvedavy nemam sice taky prehlad ale ako konkurencia ma napadlo hned toto. Ked sa podari a nebude prehnane draha (co u ktm silno pochybujem) tak by to mohol byt velmo zaujimavy stroj... |
No myslím že tenerka a toto sa može porovnávať maximálne cenou. |
Hodnotenie: Ten 390 motor som ešte neskúšal, ale na jar o dôvod viac si to vyskúšať keď to bude v edvenčr úprave |
Ivan, mozes mi verit, ze som tuho a dlho premyslal, ci si 450tku v excelentnom technickom stave necham a prerobim na cestovanie, alebo ju predam a budu ma cakat velke vydavky do 690. |
Hodnotenie: mal som 690 4 roky a do motorky som nedal ani euro.. 450 na cestovanie a sa nedoplatiš na servise. teraz nove 690 su ešte lepšie hlavne motoricky 2 sviečky na valec a viac konikov.. momentalne financie nedovoluju nakolko riešim byt čiže budem rad ked na behačky po meste budem mať aspoň nejaký skutrik ale snad časom no a taka 390 adventura by bola vinikajuca volba teda pre mňa.. su adventuraci ktorí maju potrebu cestovať po dialnici 150 km/h ale turista na motorke po dialnici to je nič. 40 koní stačí na to ked tam sucha hmotnosť bude 130 kg pri jazdeni podla predpisov spotreba žiadna len nech tam daju adventure sedačku ne lavicu ako na 690 |
okrem ceny mam obavu z dalsej veci - ci ta 390tka nebude prislaba do piesku? |
ten motor dava maximalny vykon pri 9500 otackach a maximalny krutiaci moment pri 7250, takze predpokladam, ze do cca 4000 otacok to nebude ziaden divoch... cize drzat v otackach a hlavne dobre zprevodovat... asi aj rovno dopredu nahodit mensie koliecko pri predpoklade castych off jazd... |
matus - Radšej zainvestovať do 690 a máš taký stroj, s ktorým Ti je jedno či valíš napr. From Races to Places Odkedy sledujem daný projekt, tak čím ďalej tak tým viac sa utvrdzujem v 690 Upravené 1 krát. Naposledy upravil ivanxr125l (20.08.2014 18:08) |
a som zvedavý na tie dvojvalcové 500 a 800 kubikove motory ktm ide velmi dopredu a to je super niekedy nebolo toho vela na výber |
Hodnotenie: Ahoj, |
na tej prvej foto to pre mna vyzera dobre, kazdopadne, vyfuk je dole za motorom, vsak? |
Pred časom spravilo KTM veľké promo video, kde nechali Duka (myslím, že to bol duke...) zatopiť nad koncovku výfuku, potom ho vypli, a po pol hodke naštartovali. |
Hodnotenie: |
Landal> ja som utopil Adventure cez vyfuk. Ale po leziacky. |
Adventure cestovanie? |
matus: Uz som nad tym dumal, ze ked wap-kou umyvam moto, kolko toho vojde do vyfuku. Teraz ma napada, ze uz som motorku vo vode polozil ... asi som mal aj kus stastia, nie? |
Satos toto ber prosím v dobrom: tvoj nápad mi pripadá ako jeden z mojich cca pár rokov späť. Vtedy som rád rýpal do vecí, ktoré fungovali, väčšinov fungovali dobre. Mal som naivnú predstavu, že ich vylepším Vždy sa to pojeb..o |
satos: na wapkovanie si kup za par "korun" stupel a mas po probleme... napriklad www.foxracing.sk/shop/technika/fmf-zatka-do-vyfuku-velk... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (22.08.2014 15:36) |
Landal: Mam podobne skusenosti z minulosti ako Ty, preto som este nic nevrtal. Len ma chyta" hroza" z toho, ako by som mal vylievat vodu z vyfuku, ak by som to polozil vo vode (a nemal stastie ako naposledy) a ako zvycajne, bol som sam. Kazdopadne, pred brodenim mam uz vacsi respekt... |
Hodnotenie: Velice pekne skice! Toto si presne predstavujem na jazdenie v Maroku - super! |
www.autoevolution.com/news/ktm-390-adventure-bike-may-s... |
Ja už tomuto moc neverím, ale možno sa KTM prebudia a spravia 390 a 690 Adventure... Aspoň jednu z nich... |
neviem, ci nepoviem trocha od veci, ale co som mal moznost sediet na 390 duke na predajni ktm, fakt malicka motorka. Prerabat to na adventure... |
supermoderny podvozok ti dovoli agresivnu jazdu aj na asfalte, aj v narocnom terene. Supermoderny podvozok ti dovoli naladit si ho tak, ako vyhovuje tvojmu jazdnemu stylu a potrebam. |
... ak urobia v ktm adventúrku zo 690-tky, idem do nej ... |
matus: akoze si to hustim po asfalte a potom, ako zabocim na sotolinu, alebo aj do blata ci do pieskovych dun (narocny teren, nie?), tak superpodvozok (kvalitny podvozok) mi prezuje pneu a ja agresivujem dalej? |
ked sa chces hadat, mna z toho vynechaj. |
matus: prepac, ked si nadobudol dojem, ze mam chut sa hadat, urcite nie. Hovorim, ze na agresivnu jazdu asfaltom motorky tu su, tak isto aj na agresivnu jazdu v terene. Co tu nie je je lahka a spolahliva turisticka motorka na dlhe trasy a to nie len po asfalte. |
Satos> lahka a spolahliva turisticka motorka tu je uz davno a nie ani predrazena: KTM 690 Enduro. A je len par drobnosti, ktore treba opravit, aby toho vydrzala naozaj vela (zadny blatnik so smerovkami, zadnu brzdovu packu) |
Tak v 2018 už bude. |
Re: bacaono: Kiež by sa nepotvrdil predpoklad, že by to malo len 180mm zdvihy. Iba že by to takto potrebovali do--bať, aby najmensi a asi aj najlacnejsi ADV (v ramci KTM) nebol na spici v predajnosti. |
Ešte len posed vidím na tých fotkách čo dal bača a už ma kolená bolia ako je na nej jazdec v drepe . |
je to normalny posed na terennej motorke...ked chces mat slusnu svetlu vysku a sedadlo vo vyske aj pre normalneho cloveka (priemer EU je 178cm) tak tam musi byt kompromis. |
www.caradisiac.com/nouveaute-ktm-l-adventure-roule-auss... |
Re: Matej: Tak bolo by sa už konečne aj rozhýbať... Majú jeden z naj motorov a nespravia Adv endurko s ním - v segmente už má skoro každá značka model... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (29.06.2018 12:16) |
Hodnotenie: Ak to bude na kolesách 21/18, verím, že to môže byť super expedičný stroj, ak tá 390ka nie je príliš naložená, sily má dosť, s mojimi necelými 70imi kilami to lieta veľmi slušne |
Priznam sa, tiez som cakal trosku tvrdsiu verziu modelu, nieco ako toto... Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil Matej (01.07.2018 22:11) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 108488 | Včera: 240201