Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (22 hodnotení)
Diskusia k článku: Jawa 350/634/7 - moja prvá triapola
Hodnotenie: ![]() Kto nemal Jawu, nevie co je to poriadna motorka |
Hodnotenie: ![]() Krasna je. Obdivujem ludi, co maju trpezlivost, cas a zrucnosti takto sa s moto vyhrat Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (22.04.2014 13:12) |
Hodnotenie: ![]() Vyhral si sa.... vela pohodovych km... |
Hodnotenie: ![]() V mladosti sen každého poriadneho motorkára. Pekná! |
Hodnotenie: ![]() Tak, tak, ono to je pekné retro, len keby to už robili 4takt, takto sú s tými jawami len starosti. |
Hodnotenie: ![]() o akych starostiach to vsetci rozpravate ? ze musis si prepocitat kolko oleja dat? ci raz za cas vypalit vyfuk ? |
Hodnotenie: ![]() Pekná. Starosti? Keď ju miluješ nie je čo riešiť... |
ďakujem pekne všetkým |
Hodnotenie: ![]() Teší ma tvoj prístup a želám ti veľa potešenia s tvojou novou láskou. |
Hodnotenie: ![]() Kéž by skončila takto aj moja, ktorú som daroval, teda vymenil za spílenie stromu |
Ja ich celkom chápem , otec si myslel že to tak má byť |
Hodnotenie: ![]() Tesi ma a hreje pri srdci fakt, ze este stale sa najdu ludia, ktori nevahaju kupit si Jawku, "trosku" ju dat do pucu a zacat tak, ako motorkar zacinat ma: Srdcom a dusou zaspinenymi rukami a nie kopec peniazmi a nablyskanou funglovkou. |
normálne sa hanbím |
nemáš čo |
Jawu mám len sezónu a keby sa nesrala, tak dam vyše ako 500 km /na japoncovi som dal 16500 za minulý rok/. Je to fakt motorka, kde sa v nej viacej vŕtam /ale to nevadí, chcem sa učiť/, ako jazdím. Japonca mám už 7 rokov a okrem benzínu to fakt nepotrebuje údržbu oproti jawe. |
Teraz je to krasny elegantny stroj, ktory svojim nestarnucim dizajnom |
nevo ja som zo Skalky nad Váhom. Kľudne , mám v pláne ísť v sobotu do Bojníc. Myslím si že základ je spraviť poriadnu údržbu ešte pred sezónou a potom musí slúžiť. Môžem povedať že moja sa neserie - zatiaľ |
Hodnotenie: ![]() Jawu máš na celi život japončikov môžeš meniť každých 5rokov |
Hodnotenie: ![]() Pekne si ju dal dokopy a teším sa, že ešte existujú "mlaďasi" ktorých zaujíma aj čosi iné ako elektronické škatulky. |
Hodnotenie: ![]() sikovny |
tryskac ale sviečky sú pekné do tehlova vypálené mám pocit že práve to je indikátorom dobre nastavenej zmesi či nie ?. Filter je nový to sa vie , a HT je 100,ihla je az na poslednom záreze od vrchu. Ako som už písal , určite k tomu prispievajú aj ojazdené valce , však ich od výroby ešte nikto nebrúsil meral som ich, a ani nie je tak živá . Predtým som mal 175 a tá bola slabšia ako pionier , išla max 40 a do mierneho kopca som musel ísť na jednotke. Valec som dal vybrúsiť ten tiež nik od výroby nebrúsil a spravili rovno 4 |
Abbath: ta moja poznamka nebola voci tebe, myslel som to inac |
Hodnotenie: ![]() Pekne! |
Hodnotenie: ![]() Tiež som za mládí takúto sedlal |
Abbath: No v sobotu to bude pracovne, tak zatiaľ bez výjazdu. A v nedeľu neviem, nejaké úpravy plánujem na jawke porobiť a v pondelok asi skúsim si dať opieskovať hlavy válcov, ten štýl sa mi moc ľúbi /telá som už dal do čierna/. |
Hodnotenie: ![]() V dnesnej modernej dobe si taky maly zazrak Ty a aj Tvoja pekna motorka |
áno farba sviečky je základným znakom správnej zmesy, no táto farba "vzniká" v oblasti najčastejšie používaného výkonu. To je oblasť od cca 1/3 až 1/2 otvorenia plynu. V tejto oblasti prevažuje regulačný vplyv nastavenia ihly a hladiny. HT má prevládajúci vplyv na zmes od cca 2/3 až max. plyn. Takže ak by si chcel zistiť či HT je vhodná musel by si pár km udržovať motor v tomto režime aby sa na sviečke ukázalo akú máš v tejto oblasti zmes. Samozrejme, že z článku neviem posúdiť, či zlý chod vo vyšších otáčkach spôsobuje malá či veľká HT -to je len moja domienka z ostatných citovaných viet. |
Hodnotenie: ![]() Tiež sa občas po večeroch venujem podobnej krásavici.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Carlos (26.04.2014 15:28) |
Abaath keď máš pocit výbrusu jednoduché zožen novy kružok k tvojmu valcu dáš ho ho dnu ako kaliber keď je v zámku vola väčšia ako 8 desatín milimetra musíš dať výbrus |
nevo keď tak sa potom ozvi. mal som vpláne ísť do Bojníc dnes ale šťalo celý deň u nás. |
Motor je opieskovaný mikroskopickými sklennými guličkami. Hovorí sa tomu ballotinovanie.. |
Karol, si frajer |
Ano ale ten povrch je taký "pórovitý" potom či nie ? |
Carlos pekna pracicka! 353-ky mam moc raaad. Aj ta moja bola volakedy 353-ka rocnik 1958. Perakovske motory a medzitypy boli dobre, Panelky uz boli odflaknute... |
Hodnotenie: ![]() pekna praca, |
Miloss350 vďaka no ja potrebujem ten druhý typ a chromovaný. |
Abbath: možno som ťa videl v nedeľu okolo 16,30 v Dubnici. Zdalo sa mi, že dievča na čiernej 634 /a takých čiernych v TN kraji asi veľa nebude/, ale podľa foto, asi máš dlhé vlasy. Upravené 3 krát. Naposledy upravil nevo (29.04.2014 11:11) |
nevo je to možné , bol som sa trochu previezť |
No to neviem, cb nekopírujem. Bude to cafe racer, už vlastne je, ale kedže je to z jawy, tak som si tam zkombinoval, čo sa mi z jawy najviac ľúbilo, názov to má jawa 3.5 63X /i keď kotúč je zo 640 |
Tak hlavy valcov sú doma. Tak nahrubo som to nahodil. Počul som, že vraj si to dávajú lakovať, aby sa to moc nešpinilo /predsa len po opieskovaní, je to drsné a pórovité/. Ale je to pekné, trošku dokresľuje blesk /vyzerá to ako biele, ale je to stále šedé - matne/: |
nevo keď café tak by som dal dopredu dva kotúče alebo veľký bubon |
Dodatok : Volá sa Linda. Pýtate sa prečo ? Pretože Linda je pro dva. A vibruje ! |
Hodnotenie: ![]() závidím ti tvoju šikovnosť a entuziazmus. |
Re: Tripuce: |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 209318 | Včera: 203086