Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: niekomu pekne drbe, za hodinovu robotu s pocitacom a soft, si pytaju 400 eur????? |
Presne to isté napadlo aj mne, pričom neverím, že to trvá až hodinu, a ešte takto mastne zaplatené, keď v iných sférach sú updaty zdarma, ba až povinnosť (podpora svojho výrobku). |
trva to "nacatu hodinu" |
Predstavením systému MSC sa značka KTM stala prvou na svete, ktorá má ABS fungujúce aj v zákrutách. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (22.02.2014 11:35) |
@Menton: to mi je jasne, ze zdarma zakaznik nikdy nic nedostane, ale neverim, ze je na tom KTM tak natesno so ziskom, ze by takyto update softveru nemohol byt zdarma (ako forma reklamy, ze sa staraju o zakaznika). I ked my na to pozerame z hladiska nasich platov, a pre Nemca je 400€ predsalen nizsia polozka... |
|
Hodnotenie: .Tieto elektonické čudá sú dobré, ale keď si na ne človek zvykne, potom si sadne na mašinu bez nich,ako česť výnimkám, ale drtivá väčšina totálne sa stratí. |
Hodnotenie: Menton: Nieje to ani kravina a ani zlý preklad. Viď videá ktoré dal datadive, hlavne to druhé... |
Hodnotenie: Stále lepšie mať možnosť (chcem to za 400e/nechcem to za 400e) ako si búchať hlavu o stenu, že toto veľmi chcem a už si do svojej nemôžem dať. |
Awia: kravina je tato veta: "Predstavením systému MSC sa značka KTM stala prvou na svete, ktorá má ABS fungujúce aj v zákrutách." Vsetky ABS funguju aj v zakrutach! Ale system MSC pri vypocte brzdnej sily berie do uvahy aj udaje z naklonoveho cidla. V tomto bode je to dnes unikat. |
Bud som to nepochopil a ono to len v naklone menej brzdi a predavaju to ako genialnu myslienku (v clanku na ktm je v podstate velke nic a kopa marketingovych kecov) alebo je to nadherna somarina. Nechcene vyrovnanie motorky v zakrute pri brzdeni je z 99% jazdecka chyba a 1% vlastnost motorky. Potiahnutie zadnej brzdy v zakrute jakozto bosch msc je akurat tak o vyrubanie sa. V porovnavacom videu ukazuju ako sa vyrube podstatne viac nakloneny jazdec, ktory sa ocividne snazil o vyrubanie sa verzus jazdec, ktory mal este veeeelkuuu rezervu ale msc mu proste "zachranilo kozu" takze hybaj rychlo kupovat upgrade sw, ktory ocividne taha viac za zadnu brzdu. Nastastie je to len na opachach, ktore maju spojenu prednu so zadnou. Ked idete "na hrane" a chcete brzdit v zakrute tak musi byt vasim zamerom vzpriamenie motorky. Ak mate veeeelkuu rezervu ako jazdec vo videu tak bez msc je to lepsie nez s msc, lebo s msc budete skor na hrane (prilnavosti brzdiaceho zadneho kolesa) nez s nezlinkovanymi brzdami s abs a brzdenim len prednym. Pri brzdeni totiz straca prilnavost najprv zadne a az potom predne, kedze na predne sa pri brzdeni prenasa vyssia hmotnost a teda ziskava lepsi pritlak = lepsiu prilnavost. Takze pripravit sa o kus prilnavosti na zadnom kolese zlinkovanim a msc v zakrute je neskutocne "genialna" myslienka. Hura do toho. Ono je to mozno tym, ze okrem bosh su tu uz aj ini hraci na poli kompaktnych (rozumej malych a spratnych) abs jednotiek, takze sa musi nejako presadit akoze oni su ti co to tu vedu a hlupacikovia od continentalu sa pokakaju a daju svojim inzinierom rovnako doondit ich abs jednotku. Pritom continental ma vraj lahsiu a mensiu jednotku ktora vie to iste co boshacka, plus ich napadlo urobit aj este lacnejsiu jednokanalovu jednotku, co neviem ci trklo aj boshakov. Onedlho je tu rok 2017 a europa bude obrovsky trh pre abs jednotky tak treba zacat boj s konkurenciou skor nez si ukroji kus kolaca. Aj ked len marketingovymi vymyslami . |
Menton: Ak si si taký istý tým, že tvoje ABS funguje v zákrutách tak vybehni niekam na voľné letisko na svojom Baworáku, naklop to a zatiahni brzdy na fest Tak ako vieme, že toto nie je problém spraviť na akejkoľvek mašine s ABS keď je motorka rovno a že sa nič nestane. Ja samozrejme odporúčam aby si to radšej ani neskúšal... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (24.02.2014 22:08) |
Awia: uz viackrat som to spravil na ceste, ked islo do "tuheho", na okruhu aj vo vyssich rychlostiach a funguje. Sak je to tiez Bosch Ale viem si predstavit, ze s naklonovym senzorom by to mohlo byt bezpecnejsie... |
ABS vie prd či si v náklone alebo nie. Rozlišuje len " spomalenie" kolesa voči aktuálnej rýchlosti a popúšťa brzdy na rovine aj v zákrute. |
neviem sa zbavit pocitu, ze KTM a BOSH nieco posrali v riadiacom softe pre ABS a teraz z toho chcu este vytrieskat nejaku korunu... je to len moj pocit |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 139182 | Včera: 112633