Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Koncept Suzuki Recursion - motocykel s turbom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Takže návrat k rokom 80-tym? Prečo nie... |
Hodnotenie: zaujimavy napad. |
Hodnotenie: velmo zaujimave, vyskusal by som |
Hodnotenie: Konečne nejaká individualizácia od Suzuki! Budem držať palce nech sa to čo najskôr dostane do sériovej výroby. |
Hodnotenie: To si hádam len robia pi.u , ak má mať len 100koní , nech to predávajú v Číne , len tak námatkové porovnanie spred tridsiatich rokov : motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=%2C9627%2C5395%2C... |
Hodnotenie: V r 1987 mal Renault v F1 okolo 1000 (a občas aj viacej) koní z 1500 ccm. Radosť z jazdenia nemusí byť iba o počte PS. Osobne si myslím, že jazdiť nad 100 HP nie je jednoduché. |
Hodnotenie: To nieje o tych 100konskych sil,ale o krutiacom momente 100Nm/4500ot to je super |
Tak CX 500 mala točivý moment 79,5 Nm a CX 650 103 Nm , to len tak . Pred tridsiatimi rokmi . Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (01.11.2013 0:36) |
Pardon , je to turbo , až teraz som si pozrel obrázky , čo vsunul kilix . |
Hodnotenie: Aj keď motor nie je tak nabúchaný výkonom , bude to super mašina. Veď ktorá 600vka má 100koní pri 8000 otáčkach ? |
Hodnotenie: to brazel....100koni staci uplne na vsetko na rychlu aj na normalnu jazdu. Na obycajnej ceste nevyuzijes ani tych 100 na plno ked to nevies este mas asi malo najazdene... |
deluxa, a nepise nahodou brazel to iste? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46045 | Včera: 123240