Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Elektrický skúter BMW C Evolution skutočnosťou
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Perfektné na každodenné dochádzanie do práce, nič lepšie si ani neviem predstaviť... len sa obávam tak trochu zverejnenia tej cenovky. |
ja som tak 50 / 50 co sa tohto tyka vidina velkeho krutiaku a casom ked sa prepracuju baterie moznosti nizkej a dokonale rozlozenej vahy ma laka ale bude mi smutno za tym ako citim odpalovanie valcov vibraciami vonov benzinu a zvuku ladaciku ... ale planeta dostala za poslednych 50 rokov pekne na*icu odnas mozno to pomoze... |
zatiaľ ako módny výstrelok - ťažké, drahé,.... |
Hodnotenie: Tak mne sa to priblizovadlo paci, jedine, co to asi zabije, tak bude cena, to som si viac ako istý... |
Hodnotenie: Mattny. Planéta dostane na pííííííííííííp až elektro autami a podobne .Samotna výroba bateriek znečisťií planetu viac ako auto za celú svoju životnosť a potom ich treba aj zlikvidovať....? Ale jazdil som elektro skuter a ten krúťak od nuli je užasna vec |
tomuto akosi nemrozumiem: |
pesiak no ved ten elektromotor asi potrebuje chladenie.... aj ked.... |
však to. pri iných elektromobiloch som o takom nepočul |
Hodnotenie: rebel1, precitaj si nieco o tych bateriach, recyklacia je uz teraz mozna na 95% celej baterie, takze to nie je argument, skor je to o povode elektriny, tam je problem, kedze hnedouholne bane, zatial celosvetovo vyrabaju elektrinu, a tym aj zasieraju celu zem |
diwi ..Nejde o reciklaciu ale samotnu výrobu bateriek ta niči riadne planétu |
Hodnotenie: A ked ta bateria skonci svoju zivotnu put, tak kolko bude stat repas? A celkovo ta jej zivotnost by ma zaujimala v reale. Inac podla mna je to fajn strojcek |
je to LiIon battery, po 20.000cykloch (250.000km +/-) je este stale 65% kapacita, riadiace jednotky baterie su hightTech, takze urcite by som sa nebal, toho, LiIon baterie "nestarnu", len pocet cyklov im znizuje kapacitu. |
Hodnotenie: Kua, kde k tomu prišli 20.000cyklov? Mne súčasné LiIonky odchádzajú už po 200-300 nabitiach. Už aj 2.000 cyklov by mi prišlo sci-fi. |
Hodnotenie: Fandim elektro vozitkam. Krutak je pri nich neskutocny. A aspon na nasom Leafe je tazisko neskutocne nizko, tak drzi na ceste ako placka |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 162586 | Včera: 121254