Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Kawasaki Z800 2013 – Zlatá stredná cesta?
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Hodnotím test, nie motorku |
Hodnotenie: S vacsinou veci v teste suhlasim, ale su tam aj prkotiny, ktore mi po 2200km nesedia. Napriklad tak casto kritizovany otackomer nemam problem citat. Vizualne je na principe dolievania/odlievania kontrasnej tekutiny do/z priehladnej flase, takze urcit 'hladinu tekutiny' ide uz pri letmom pohlade. So spatakmi som tiez chvilu laboroval, kym som pochopil, ze dozadu sa budem divat akoby 'popod seba', ale odvtedy krasa. A to som pritom priestorovo (do sirky) celkom obsazny Motor je fakt cista elektrika (co je obcas dobre, obcas nie) a zvukovo uz teraz poskulujem po akrapovicovi (aj ked mamicky s kocikmi ma maju teraz urcite radsej). Ovladatelnost je cista paradicka a ani motor vobec nie je zly, ale trochu mu chyba taky ten 'fun factor'. Ale samozrejme ak sa poriadne toci, tak uz sa nejaky ten adrenalin vyplavi. S prevodovkou sa stale vzivam, lebo nie raz mi pri ostrejsom rozjazde skocil po jednotke neutral. Tiez by som sa moc nespoliehal na v teste spominany priplatkovy veterny stitok. Bez neho som ju ani neskusal, takze neviem porovnat rozdiel, ale rozhodne musi byt kawka bez neho hrozne otravna ak by mal znamenat nejake vyrazne zlepsenie. Do tych 110 paradicka. Do 130 bez vyraznej namahy. Nad tieto rychlosti sa uz treba snazit trochu viac a vo vyssich sferach uz asi dlho nezotrvate. Ale ja som s tym pocital a popravde tento veterny obmedzovac je jeden z dovodov, preco si kupujem prave nahace |
Hodnotenie: "neuveritelne lahko sa prehadzuje medzi nohami" haha |
meloking: možno to tak je, a teda budem len rad ked to tak bude stara 750 bola otrasna možno to ovplyvnilo nevhodne obutie, ale ta motorka bola taka ťažkopadna, neohrabana, že sa mi velmi znechutila |
Hodnotenie: ..ťažké to je ako Diavel kua..ale zasa ten trombón keď sa vymení za laďák,možno ubudne zo 10-12 kilečiek celkovo. |
to cees2r: ubudne 4,8kg (www.akrapovic.com/en/Motorcycle/Products...) |
..tipoval som ten "stockový" lauf ťažší podľa vzhľadu.Inak akrap koncovka veľmi vydarená - priam sa tam pýta |
Hodnotenie: btw. co to tam trcia za hadicky pri otvorenom stojane? (aj pri jazde) |
Hodnotenie: moto bez fun-factora je ako helikopotvora bez vrtule ci eroplan bez kridel...no ale proti gustovi ziaden disputat |
to stilicho: |
zdravim vas, nedostala sa vam niekomu pod ruku aj E verzia zeda ? |
to mcsdodo: aby nebola az o tolko krajsia od tej tvojej mimochodom, uz som ti odpustil tu veternu ohyzdu dufam, ze si s kawkou spokojny aspon tak ako som bol ja. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 66395 | Včera: 180635