Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (19 hodnotení)
Diskusia k článku: Pneumatiky Heidenau - Čerstvo upečené dobrodružstvo z Nemecka
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tie Scouty ma zaujali počul som na nich pozitívne hodnotenie, vonku sa používaju... Tak ich možno vyskúšam raz... |
Hodnotenie: pekne napisane... na zaciatku sice az moc superlativov, ale ten Jozkov komentar a nakoniec este aj akcia tomu dali velmi seriozny rozmer... asi ich tiez vezmem na Kaukaz... |
Hodnotenie: Mňa tiež minulý rok zaujali K60 Scout-ky, aj keď sa priznám že som si vybral E07 a to hlavne kôli cene, no našťastie to osud zariadil tak že som nepotreboval ani jedny s menovaných |
Hodnotenie: osobné skúsenosti veľmi dobré |
Hodnotenie: suhlas s raptorom... |
Hodnotenie: tiez som so Scout-kami zatial velmi spokojny..... mam na nich zatial len 3500km (vacsinou asfalt, obcas nejaky kusok po sotoline), ale kedze z nich vela neubudlo aj ta km vydrz vyzera celkom slubne.... |
Hodnotenie: Som teraz na touranckách a veľakrát ma svrbí vbehnúť do blata a pokrochkať sa.. |
Hodnotenie: dobrá pneu, veľa známich si ich chváli, dobré jazdné vlastnosti a km výdrž.. |
Až tak čerstvo upečené nie sú. |
roman- čo berieš ako že nižší tlak?.. lebo čo poznám ľudí na Vstromoch tak tlakujú normálne Scouty... Upravené 1 krát. Naposledy upravil pito1145 (26.02.2013 17:18) |
Hodnotenie: No, moja Leila mi už šepkala v garáži či nevyskúšame tie K60 |
Hodnotenie: ... volakedy som ich obul na GS, prešiel nejaké šotolinky po Albánsku + dialnice a asfaltky, spolu okolo 2500 km a max spokojnosť, keď ošlahám pirelky na kótíem, idem do nich vo verzii M+S - bez toho stredového pásu ... |
Tie K60 som uz mal takmer nahodene, zial Raptor mal skladom iny rozmer a ja som vtedy kvoli bliziacej sa STK nechcel riskovat. Teraz chcem skusit dojazdit prednu conti tkc a zadne ojazdene karoo zamenim bud za karoo3, alebo tuto K60. Tento rok budem jazdit asi len kratsie trasy a viac asfaltu, lebo sa kvoli rocnemu synovi asi nedostanem na nejaku viactisicovu cestu mimo asfaltiek. |
Hodnotenie: K 60 som s velkým očakávaním obul začiatkom minulého roku, možno som chytil "piatkovú sériu", ale pocitovo na asfalte sa na GS-ku chovali ako TKC 80 čo som vyzul, akurát pri blbnutí v zákrutách mi ustrelilo zadné koleso bez "výzvy". Čo sa týka hlučnosti, sú tichšie ako TKC, ale medzi 90-105 km/h rýchlosťou začína predná guma dosť hlasno spievať (hlučnejšie ako "trojuholníkovo" zošlahaná TKC), čo ťa núti po okreskách chodiť štýlom dôchodca, alebo musíš striehnuť po radaroch. Dúfam, že to bola zlá séria, lebo inak spokojnosť, tiež šotolina a mokrá tráva (nie tá na fajčenie ) v pohode. Sračkoblato som nestihol skúsiť, nakolko išli po 2500km dole, ale predpokladám, že kôli tomu pásu v strede a hustote vzoru to asi nebude so samočistením moc dobré. Ako ste na tom s tým hlukom ostatní? |
pravdupovediac nechapem co mate s tym hlukom. Akoze je pravda, ze ked idem so stuplovymi gumami 130, tak je to rachot, ale na take rychlosti davam stuple do usi bez ohladu na vyber pneu. |
hmmmm, deň pred tým, ako som prezúval dávali večer v televíznych novinách na Markíze príspevok "ako prezúvať K60", ktorý som pozorne sledoval, takže naopak určite neboli ..bol to subjektívny pocit prechodu zo zodratých TKC-čiek fúkaných na 1,6P-1,8Z na K60 nafúkané na 1,9P-2,0Z podla odporúčania iných. No a aj práve hluk bol jeden z dôvodov, prečo som hladal "univerzál", nakolko dosť najazdím po cestách (služobne môžem v lete používať moto a písať auto), ale cez víkend keď sa môžem motať, tak radšej mimo cesty v rámci legálneho jazdenia, na čo boli Tourancky dosť nahovno a naopak TKC-čky išli zase po 6000km do smútku....hluk mi nevadí, je to daň za zábavu, len to pri K60 láka ísť "v tichom režime"...či? |
pri jazde na podhustenych pneu je VZDY vyssi hluk, plati to pri cisto cestnych gumach a pri stuploch este vyraznejsie... takze na bezne jazdenie predpisany tlak, do terenu, ci na okruh podhustit... take jednoduche... |
Menton, to mi chceš tvrdiť, že TKC80 fúkaš na asfalt na predpisany tlak? (pri GS 2,2P-2,5Z solo, 2,5P-2,9Z so spolujazdcom) Upravené 1 krát. Naposledy upravil patol (27.02.2013 11:38) |
patol neviem ako menton ale ja nevidim ziaden dovod preco by som mal na asfalte TKC 80 podfukovat |
pito1145 neberiem nic, co je podla teba normalne fukanie. |
ked som na scoutoch jazdil po ceste, tak som ich mal nafukane ako cestne a nemal som ziadny problem |
Raptor, neviem ci si niekedy skusal porovnat jazdu na asfalte s TKCckami nafukanymi na 2,5 a potom na 2,0, pri podla teba podhustenych mam pocit ovela "gulatejsej" gume ak pri tlaku 2,5, kedy je pri klopeni citit prechod z jednej rady stuplov na druhu, rozdiel hluku pri stuploch nepozorujem, co ale samozrejme pri takych Touranckach moze byt, lebo podhustenim zvysujes stycnu plochu a tym valivy odpor a jeho dosledkom aj hluk...stuple vrndzia tak ci tak... |
roman- veď preto som to písal, na pôvodných som mal predpisový tlak. Ale dal som Karoo T a fúkal sólo 2,3zadok. Potom som mal E09zadok a ten som nakoniec dával 2,1max. sólo a jazdilo sa mi super. Teraz mám E07 a tak isto 2,1max. zadok dávam. |
patol stuplove gumy na GS som vzdy fukal podla predpisu.. .jediny pripad kedy som bol nuteny spustit bol ked som musel obyut dopredu E09.. |
patol: ja som si myslel, ze vetou "na bezne jazdenie predpisany tlak, do terenu, ci na okruh podhustit" som to povedal jednoducho a jasne... okrem toho, tema je Heidenau, preto nerozumiem, preco furt tocis o TKC... prave ten plny stred na K60 je dobrz na asfalt, jednak aby sa pomalsie zodrala a zaroven menej hucala... samozrejme pri spravnom husteni... |
Akurat ze na K60 huci predna, ktora ten pas v strede nema, aj ked priznavam, mohlo to byt tym podhustenim (preco potom ale nad 110 km/h zase stichla?), ked budem prezuvat vyskusam nahodit a dofukat. TKC som pouzil iba na porovnanie, nakolko ich vecsina pozna, to, ze mi vyhovuje viac “zuvackova“ jazda na podhustenom stupli (vsak som odchovany na Jawach ) ako “ skackavo“ sa pri kolpeni chovajuca nahustena guma je vec nazoru, kto chce, nech vyskusa... |
Pozri obrázok |
pito1145 tak neviem, ale ked som mal nafukane na normalny tlak tak som mal pocit, ze ta motorka prilis lahko pada do zakrut. |
Skackave v naklone so myslel pri prechode do naklonu, cize klopis, moto da naklana, klopis viac a citis tam prechod so stredneho pasu stuplov na krajny... |
tento prechod som ja nikdy necitil na ziadnom type stuplov... ale je mozne ze ja sa necítim |
tento prechod som ja cítil len pri prezutí z hladkých pneu na ,,štuple" a to som mal sadu Karoo T. Tá motorka vedela ísť len v 3 náklonoch akokeby. Som musel zmeniť štýl klopenia tak ako mal Raptor na fotke. |
Zo zaciatku som mal na GS prave Karoo T, od vtedy jazdim na nissie tlaky a automaticky som mylne tak fukal aj TKC. Co sa tyka ale tu testovanych K60, prave ked som ich chcel obuvat, preliezol som zopar recenzii a tam sa viac-menej zhodovali na 1,9P-2,0Z ako idealnom tlaku, cize otazka do plena : spievaju K60 aj pri tlaku predpisanom vyrobcom? (Mám na mysli IBA v urcitom pasme rychlosti) |
patol mam ich na motorke a fukam ich len na tlak predpisany vyrobcom + 0.1-0.2 atmosfery ako som napisal Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.02.2013 11:53) |
...Tak ich zoberiem do milosti a obujem ich znovu a dojdem nafukat Raptorovym vzduchom...pre istotu |
Hodnotenie: sú lepšie K 60 na ceste ako trial wing ? |
Magy- ano, to isto sú a sú univerzálnejšie, oproti pôvodným hladkým prdelkám čo su origo na tvojej motorke. |
A náhodou nemá niekto skúsenosti s tými cestnými K80 ? |
pito- tie prdelky niesu zlé len musíš vystihnut počasie! :D |
Len k fukaniu.. E-09- 2.5at, E-10 vpredu 2.3 At. Za tychto podmienok som spokojny na ceste. 1.8, 1.9 davam na rally a pod. ale kazdy ma inu skusenost a hlavne inu moto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Killbydeath (01.03.2013 6:57) |
Hodnotenie: Tiež neme niekto skusenost s tou K73 na supermoto ? Uvazujem nad zadnou...pocul som nazor ze vraj je makka a rychlo sa zjazdi....ale nemam rad reci typu "vraj", preto sa pytam ci niekto nema osobnu skusenost alebo to vie odbornejsie vysvetlit. |
magy podla mna je trial wing suverenne najhorsia guma z hladiska gripu... ale zas paraaaaadne dlho vydrzi aj ked velmi nedrzi |
Gastan: spytaj sa Mentona, jeden jeho znamy to mal obute minuly rok v Taliansku. Myslim ze na Vstrome. |
Veru Raptor mas pravdu s pneu trial wing, ja ich pokladam za priam nebezpecne |
Tu je staršia Heidenauc K60 po 7000km (na 1150GS), nie tak zlé.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil PeterKeke (01.03.2013 22:11) |
Myslim, ze treba skusit rozne gumy a tiez rozne tlaky, pretoze vsetci maju iny styl jazdy, to co vyhovuje jednemu, moze ineho zmrzacit. A kilometrove vykony treba brat s rezervou, zavisi to najma od okolnosti, kade clovek jazdi (akceleracia/brzdenie, vaha moto, drsnost asfaltu/sotolina a pod). Niekto znici brzdove platnicky po 5tkm, niekto meni po 100tkm nie preto, ze su zodrate, ale preto, lebo kvoli hrdze sa rozpadavaju. |
K60 Scout jazdim na Vstrome necele dve sezony. Je pravda, ze su trochu hlucnejsie, u mna sa to prejavuje najmä okolo 40-50 km/h spredu. Teraz ked je uz guma obdratejsia je to trochu lepsie (alebo som si na to zvykol :D ). Pre mna je to idealny kompromis medzi cestou/offroadom. |
zooo mas pravdu a dakujem za vysvetlenie....ale zase neverim ze je taka makka aby nevydrzala aspon 10 000km...teraz mam mutanta(ktora je tiez makka) so 6000km a je v polovici mozno... |
express - ja to uz davno hovorim ze ten kto povi na trialwing ze je to dobra guma tak ma obrnu... na tom ze ta guma je zla sa zhodlo uz strasne vela ludi napriec celym spektrom znaciek a kubatur cestovnych endur kde sa ta guma obuva |
devil9991: Neviem kolko ma vydrzat pneumatika na SM. Ja som mal vzdy predstavu, ze guma na takej motorke vydrzi nanajvys par dni. |
Hodnotenie: Posledne objednavky. Dnes konci akcia. |
Tak a dnes som obul môjmu Varankovi nové papučky Heidenau K76 |
Hodnotenie: K60 scout kupene,obute...a zatial celkom spokojnost,aj asfalt aj blato. Idealny tlak mi vysiel nejak okolo 2,skusal som aj menej aj viac. |
Hodnotenie: Rad by som ozivil tuto temu, nakolko ma K60 Scout zaujali kvoli mojmu vacsiemu odhodlaniu do terenu po ATE days a super enduroskole |
Na k60 mam momentalne cez 10.000km. Zadna je tak na 50%, predna uz na vymenu (ma zjazdene kraje - neviem ci je na bokoch maksia, alebo som malo fukal) |
Mal som ich v Maroku a potom som ich este chvilu dral na asfalte. Po cca 7000km som ich prezul za cestne, pricom nie su ani v polke zivota (stred dostal dost zabrat pri dialnicnych presunoch s nalozenou moto). Pri jazde ma ta pneu obmedzenia len v mojej hlave, vsetky povrchy zvlada. Predok v porovnani s cestnou trochu trasie, zadok necitit. Do Albanska, na Ukrajinu, ci Magadan super guma... |
Varan , asi poznáš túto stránku , ale sú tam názory užívateľov , dá sa z toho niečo vyčítať , ale je to ako so všetkým , niekomu to vyhovuje a niekomu , kto sa úplne netrafil do presného určenia a mal iné očakávania , nevyhovuje : www.testpneumatik.com/pneumatiky_pre_motocykle... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (23.07.2014 8:29) |
Varan: |
brazel: nazory jazdcov mi povedia daleko viac ako 3.5 ci 4 hviezdicky v tabulke. |
risknut? |
Varan , keby si nebol lenivý , tak sa tam dajú prečítať aj krátke slovné hodnotenia , ale ľahšie je robiť to len povrchne . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (23.07.2014 9:02) |
matus: vacsinou taketo dual purpose pneu neposkytuju velku prilnavost na ceste, hlavne vo velkych naklonoch byvaju neiste a toto je moj najvacsi narok, kedze min 90% jazdim cesty a nepotrebujem byt na zemi kvoli gume skor, ako spravim nejaku chybu. Ktore scorpiony mas na mysli? MT 90 S/T je asi najhorsia guma, aku som jazdil, no A/T (prvoobutie na 990 Adventure), je uz daleko lepsia guma, ktora ma sice limitujuci grip, no da sa ist s nou pekne na hranu Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (23.07.2014 9:17) |
Tak tu máš ešte čítanie na dve hodiny , momentálne 253 reviews : |
K60 drzia na asfalte ako prijeb.ne toho roku vo februari som si uzival pezinsku babu ako v lete.. Dojazdim trailmaxy a idem urcite zas do nich jedine negativum je hluk od predneho koesa medzi cca 90-120. |
Varan> ano, mam na mysli prvoobutie Adventure. |
Karburator: |
Zvazil by som na tvojom mieste zrepasovat pruzenie, alebo mozno je to sposobene vyssou hmotnostou tvojej motorky - trailattack ani anakee som nikdy nemal, ale mozem ten scorpion porovnat napr s metzeler Z4, Z6, alebo s extra lepivou Dunlop D211 ktore mam teraz na druhej motorke a zaver je, ze pri akejkolvek jazde na cestach som nikdy necitil neistotu ci v scorpione alebo v heidenau. |
suhlasim s karburatorom - neskutocne drzia, minuly rok som odjazdil K76, dali aj Alpy a boli velmi dobre, tento rok pred Dolomitmi zasa K60Scout, skutocne super drzia az po hranu! |
pruzenie spravi vela a osobne by som to videl tiez hlavne v sposobe jazdy... mne podobne nesadla Tourance, lebo je to tvrdy puk a par krat podsmykla (hlavne tie dolepovane "hadiky" v Rakusku), EXP, Next, alebo TA mi to pri rovnakom style jazdy nespravili nikdy... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (23.07.2014 13:16) |
tak som dnes objednal K60 scout, uvidíme, som veľmi zvedavý, ako budú držat na Babe.. |
menton - hej, aj ja som mal po jej obyti taky isty pocit, a to som ju obul rano pred cestou do alp a ako pises - tam tie klzke hadiky v asfalte , no mal som na zaciatku pocit, ze som neurobil dobre... |
Vacsinou jazdim s manzelkou, ale ked idem sam, tak zakruty si uzivam, samozrejme ze na ceste nie nadoraz ako na okruhu, TA2 jazdim takto |
podla mna to gumou nebude. |
Hodnotenie: Našiel som túto tému, lebo ma zaujali pneumatiky Heidenau K 60 Scout. Mám Crosstourer a teraz mám obuté Continental TKC 70. Za chvíľu budem prezúvať a preto by som si rád prečítal vaše názory na Scouty, kto ste ne nich jazdili. Len podotýkam, že moja motorka váži 285 kg a pneu fúkam podľa výrobcu na 2,5 bar predok a 2,9 bar zadok. Zatiaľ som s tým nemal žiadny problém. Mal som Bridgestone BW501/502, Michelin Anakee 3 a Metzeler Tourance Next, teraz mám spomínané TKC70. Terén jazdím dosť málo, možno tak 20% a nechcem tam jazdiť na cestných pneu, aby som ostatných jazdcov nezdržoval. Upravené 1 krát. Naposledy upravil DVKS (01.02.2016 22:38) |
Re: DVKS: teren je sotolina do kempu, alebo pieskove duny, ci polmetra hlboke blatove kolaje? Ak ma byt teren 20%, tak ti budu Scouty zbytocne. Teda ak nie je ciel "drsnacky look". Na to fakt stacia Tourance, ci TrailAttack (tie su u mna spicka v tejto kategorii)... |
Menton co je na Scoutoch drsnacke? Ved to je proste cestna guma na enduro. |
Ja som Heidenau vzdy chvalil, ale uz som ich zjazdil a skusenost na zaver bola takato: |
matus, ďakujem pekne za príspevok. Prosím ešte o informáciu o správaní sa pneumatík za nova a keď neboli ešte na konci životnosti. Zaujíma ma hlavne stabilita pri vyšších rýchlostiach. Na TKC70 sa motorka s jedným jazdcom a 3 kuframi pri rýchlosti 150+ km/h dosť vlnila. Viem, že to spôsobili tie bočné kufre, lebo bez nich sa to neprejavilo, ale na ostatných pneu ktoré som mal obuté sa to neprejavilo ani s kuframi ani bez nich pri všetkých rýchlostiach. Taktiež som počul, že niektoré enduro pneumatiky spôsobujú vibrácie riadidiel pri vyšších rýchlostiach, cca nad 110 km/h. Vďaka. |
Re: Menton: ďakujem za rady, v lete plánujeme Balkán, tak tie Scouty asi aj využijem, keď sa pre ne nakoniec rozhodnem. |
DKVS> uz niekolko rokov nejazdim s kuframi, takze neviem odpovedat. |
Hodnotenie: Re: Menton: Dik, ze si mi K60 odporucil |
Hodnotenie: A co ta 74 ? Awia skusal si ? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 117353 | Včera: 158615