Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (22 hodnotení)
Diskusia k článku: Registračné poplatky za prvú registráciu od 1.10.2012 sa týkajú aj motocyklov
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: spinavi cerveni neschopni hajzli |
Plačete aký je to ten fico socialista a červený. |
no myslim ze bude v kurze kategoria 25kw.... ale k veci to su teda hajzli |
Hodnotenie: tak budeme pisat hajzli vsetkych farieb(-: |
Hodnotenie: Neviem, čo sa toľko čudujete... Červených, modrých aj zelených spája prvotne jedna priorita a to - nahrabať do vlastných vreciek... zle ešte len bude |
sekery a budzogáňe do hláv |
egreš, práve že nevylučuje, socialista z cudzieho rozdáva pandravám, vždy to tak bolo, po znárodnení priemyslu sa tento v 50-tych rokoch na nohy postavil len taký fukot Paradox ale je, že socialista je taká zvláštna kamikaze pijavica, bo onedlho už nebude koho cucať a keď scípne hostiteľ, parazit to má tiež spočítané |
Hodnotenie: Inak s tým zťp to podľa mňa nieje až take márne. Dnes sú držiteľom ZŤP aj ľudia s celiakiou či alergici možno by to bolo aplikovateľné. |
Hodnotenie: nestačí ti preukaz ZŤP, musis dostat aj prispevok na vozidlo od štátu a preukázať sa týmto pri prihlásení. Na motorku ti to neda asi nikto. |
Do článku som ešte teraz doplnil tabuľku: Príklad registračných poplatkov niektorých motocyklov: |
niekto si ide kupit nahaca za 10.000,- a zaplati 233,- evri poplatok, za supersport dokonca 600 az 900 evri |
Čo nariekate ? Aspoň sa lepšie budú predávať už prihlásené staré "vraždy" . |
Uz sme to rozoberali v robote s kolegom ked vysli prve spravy o reg.poplatku. Nechapem preco nenaviazali registracny poplatok na emisie. Nech mi niekto vysvetli co je horsie? Ze si niekto kupi Lexus co ma 250kW splna bez problemov EURO 5 a 1.4 fabiu ktora ma EURO 4 normu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dermo33 (16.10.2012 10:56) |
Dermo Len toto, čo si napísal ty, vyžaduje niečo, na čo priemerný obyvateľ (bez určenia politickej prefeencie) s priemerným IQ nikdy nemá - logicky uvažovať. |
Chcel som si kúpiť MG ZT-T (140kW) , ale nedám len tak , pre nič za nič , 787,- eurónov ani bohovi , budem ďalej jazdiť na , už teraz , 10 ročnom Galaxy a za tých 787,- žetónov si spravím takmer komplet podvozok . |
Hodnotenie: Toto je veľká skurvená diera tento štát. Ja sa celkom hanbím a teším sa, keď sa mi niekedy podarí odtiaľ dostať. |
Pozri obrázok |
kawasaki vie, ako na to |
nejako to nechapem? to akoze tie moto budu skrtene na 72kw? |
Hodnotenie: nechapem, ze vsetci vsade hresia, nadavaju, pluju. |
dvojnohy "jasne" ze budu, co je v TP to plati |
nerd, presne to tvrdím aj ja hneď od začiatku, bude tu plno 25/72 kw jogurtov a áut s veľkými motormi, pretože na perzekúciu sa vždy budú hľadať cestičky ako to obísť, takže to povedie k čomu? K psiemu falusu, ako každé krítkozraké rozhodnutie. Ešte nikto nevymyslel perpetum mobile a politici tobôž nie |
nerd - nechce sa mi verit zeby akykolvek officlany importer predaval motorky s tym ze v papieroch bude napisane ine KW cislo ako skutocnost. |
Ku*vy nenažraté, štát ma núti živiť asociálov pričmudených, kopu zbytočných demetov v štátnej správe aj verejnej a teraz, keď zisťuje, že na to nemá - tak šup, šup, zvýšiť všetko, čo sa dá... |
ked to dlhe roky fungovalo v nemecku a aj vo francuzku... neviem ako teraz ale volakedy motorky pre tieto trhy mali 72kW v papieroch a nazivo to tak vzdy nebolo. |
najhorsie to bude pre dovazane masiny, lebo tu nova masina moze mat zapisane ine kW ale teraz presvedc nemca nech ide presvedcit nemeckych fizlov aby mu zmenili TP |
len aby v ramci boja proti krize a nezamestnanosti nevymysleli mobilne hliadky ktore budu na brzde kontrolovat skutocny vykon vs. papiere |
Zákon č. 725/2004 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách zaviedol povinnosť pre prevádzkovateľov vozidiel, bez vyzvania a na vlastné náklady, podrobiť nové vozidlo administratívnej technickej kontrole do 7 dní po prvom prihlásení vozidla do evidencie. |
Hodnotenie: egres, ale ved take nic sa nedeje.. co je to za zakon? |
Celkovo by podla mna bolo vhodnejsie naviazat registracny poplatok percentom na obstaravaciu cenu vozidla ako na vykon alebo nebodaj emisie. Tento sytem sa mi nepaci... |
pitaz: |
ale ten zakon nefunguje.. na rozdiel od ficovich poplatkov.. az na to, ze momentalne nie su ziadne seky k dispozicii, na poste su neni, predajcovia ich nemaju, proste rychlo vymyslime ale nedotiahneme Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (16.10.2012 13:46) |
pitaz: |
Bol som vcera na policii odhlasit motorku a pri cakani v rade som pozeral na tie ceny... celkom ma zaskocila suma 33€ pri vozidlach do 80kW. Tak som si to nechal "vysvetlit" od pana policajta a bolo mi povedane ze doteraz bolo za prihlasenie motorky 49,5 a teraz k tomu treba priratat tych 33€ pokial je do 380kW vidim ze aj pani policajti v tom maju riadny hokej |
kilix dôchodcovia a degeší. No a zvyšných 5% normálni ľudia. Ostatných neopiješ rožkom. |
co sa tyka PZ SR tak mam vyskusane ze to co plati v NR nie je pravdou v ZM a opacne (okresy od seba vzdialene az 30km ) |
Hodnotenie: Zatlieskajme si..... |
Hodnotenie: Co ak si dam priskrtit moto na povedzme 72kw (35kw, 25kw) Zaevidujem ju na DI(prva registracia). a potom si ju preregistrujem ako neskrtenu (druha zmena - ale poplatok sa plati za prvu registraciu)?? |
na toto si prišiel sám...nobelova cena..... |
... |
Hodnotenie: ajajaaaaaaaaaaj |
ale kawa ma krasnu tabulku |
Hodnotenie: pojebali kone voz...na pánske(rozumej fickovo) |
Hodnotenie: iba vytvaraju dalsi priestor na spekulacie a korupciu. sa mi zda ze je to jedine, co sa tejto vlade dari v kazdej oblasti jej posobenia. |
dane? peniaze strednej vrstvy pre chudobnych aby nezabili bohatych.. |
Kawasaki na to ide veľmi dobre. Dúfam, že to takto budú riešiť aj ďalší predajcovia |
Hodnotenie: tiež sa obávam že to najviac jebne po krížoch ,,dovozcom jazdeniek,, .... Kawa zareagovala ako prvá a myslím že s tým prídu aj ostatný.... |
Hodnotenie: Chce se mi blejt, velebnosti.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil mucow (18.10.2012 8:09) |
davam klobuk dole pre importerom Kawasaki na Slovensku presne takto treba ojebabrat vsetky tie ich poplatky a dane. |
Fľusk Ficovi do ksichtu. Hneď mi je lepšie. |
Hodnotenie: ja viem, že panigale nie je zadarmo, ale platiť ešte ďalší liter len za to, že mi štát umožní sa na nej voziť? to je zdieranie. |
Hodnotenie: Tak a teraz nech mi dakto odpovie na moju zakernu otazku. Idem v dohladnej dobe prihlasit auto s vykonom 98 kW - prvykrat v SR. Zaplatim 267 abo 327 euro, kedze tento vykon je v dvoch kategoriach? |
Hodnotenie: ten boss hoss to je co za motorka ? |
Hodnotenie: Už asi štvrtý krát prepisujem príspevok jak som nasraný, snažím sa to napísať slušne ... postaviť k múru a zastreliť !!! |
Jerremy tu mas vypisane hodnoty podla technických specifikácií (zdoj internet) a teraz mi povedz ze ci su uz fakt taki j.bnuti v tom parlamente? Kludne sem dam este zopar dalsich aut ak chces. Aky je rozdiel medzi Megane a BMW 335i ked chcu rozdielne poplatky? Vykon samozrejme a cena, ale produkuju rovnake emisie ale za registraciu megana das klasicky 66€ a za BMW zaplatis 2500€. Kazdopadne, predajcovia si to uz vyriesili k spokojnosti Hranola, nemusia davat ziadne zlavy z aut, zaplatia za teba registracny poplatok a volič je spokojny, statna kasa je spokojna a v konecnom dosledku aj predajca, lebo je lacnejsie zaplatit 400€ registracny poplatok ako davat 10% zlavu z ceny vozidla |
Hodnotenie: to sa dalo cakat mam pocit ako keby mi niekto chcel diktovat na com mam po cestach jazdit okrem toho ze platim dane a 20% zo vsetkeho co urobim alebo kupim este mam platit neake nezmyselne registracne poplatky? od stredoveku sa toho vela nezmenilo... tu nic nepomoze len ist do parlamentu a niekomu tam rozbit hlavu palicou hlavne tomu kto ten navrh predlozil a na deres kazdeho jedneho kto za to hlasoval.... |
Ináč nielen poplatky za registráciu vozidiel išli hore. Stavebné povolenie (aj na prerábku bytu ak zasahujete do stavby) stojí po novom... a teraz bahca tí čo idete niečo prerábať sadnúť a nachystať pohár vody ... 750eur. |
Odhodlal som sa podeliť sa s vami o moje postrehy pri prihlásení motorky na Kopčianskej BA. Nie všetko je chyba policajtov a civilných pracovníkov ktorí tam robia, ale nechávam na zvážení.... |
Dermo33, nie je možné použiť odfotenú zloženku ako všeobecný vzor, každý okres má iné číslo účtu. |
Aha to som nevedel, tak ale aspoň pre Bratislavu je to to isté. Tak potom by nebolo zle zistit pre kazdy okres V.S. ,lebo to chodenie hore dole a zakaždým časenku si brať. To je choré Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dermo33 (25.10.2012 8:43) |
673 eur za prihlásenie motorky ... teraz už verím že sa blíži konec sveta |
Hodnotenie: Takzvané Robove ISTOTY! Ďaľšia istota je zvýšiť daň, Robo počul že to naštartuje ekonomiku.. Potom ľudia začnú ešte viac kupovať motorky.. |
egres2: socialista a kapitalista zdierajú rovnako. problém je v tom, že kapitalista pre seba a socialista pre "štát", z ktorého je platený. paradox je to, že za socializmu je "štát" podstatne chudobnejší ako za kapitalizmu. |
Hodnotenie: Dermo CINK 322.... , nič sa tam nezmenilo, my sme pre nich len čísla . cink!!! |
Tak a už je tu prvá štatistika auto.etrend.sk/auto-novinky/registracne-poplatky-zatial... |
Štatistika je vedný odbor a nie drízdanie na internete. |
Tak neviem či Trend drízda na internete, ale ja ho považujem za jedného z tých dôveryhodnejších médií na Slovensku alebo si myslel mňa Peter ? |
Trend drízdá. |
Títo istí ko-oti vyplácali oňahdy aj šrotovné . |
no co vam poradim, bud kupovat motorky, ktore uz su prihlasene v SR, alebo prejst na choprika, ktory nema tolko kW :D jednoduche |
Ministerstvo pred zvýšením registračného poplatku za vozidlá s výkonom nad 80 kilowattov nepredpokladalo, že Slováci budú kupovať menej áut. |
Proste matematika našej súčastnej vláde vždy išla Miesto +25mega, tu mame zatial -750tisic €, skvelé |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 49701 | Včera: 120897