Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček - Diskusné fórum

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
01.08.2012 12:25

Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

zeze
 Turista 

Ikona

Co ja viem...obycana VN800 bola asi najkrajsou japonskou kopiou Softaila.
Tato verzia "classic" ma celym posunom linie dozadu pri zachovanom rozvore, za nasledok strasny, priam motokrosovy zadny blatnik. Skaredsi ma snad len Moto Guzzi Nevada


01.08.2012 13:43

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

Najkrajšiu Kawa-900-vku má aj tak Enia. ;-) [dobre]

zeze, s tou (starou) Nevadou to je pravda, ale dá sa to maskovať >:-)

Pozri obrázok


01.08.2012 14:46

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

Hodnotenie: Dobré

VaranDriver07 -celkom sa usmievam - keď si tak v mysli vybavím tvoje prvé chlapácke príspevky na MR a porovnám ich s týmto, nemôžem sa zbaviť pocitu, že si dosť rýchlo dospel ;-) Príjemný článok, príjemná motorka - leto, more, serpentíny a rozkošná ľadvinka v ĺahkých bodkovaných šatočkách s vejúcou stužkou vo vlasoch. ( tiež bodkovanou ) 8-) Čo viac si želať ? možno ešte dobre vychladené pivko a alkoholový limit 0,5 ;-) Aby sme s tým mačiatkom stihli zabočiť niekam, kde šumí morský príboj , penia sa vlny a ďaleko za nami ostali všetci zvedavci... Kawa rulez [dobre]


01.08.2012 15:24

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

Hodnotenie: Dobré

mal som VN 900 classic aj som si s ňou poturistikoval, doviezla ma po prvý krát na www.tridays.com/, poslúžila ale chýbala výkonová rezerva...pár koní by sa zišlo a posed tej napriek snahe výrobcu a širokému sedlu ozaj len na max 150 -200 km inak utrpenie... >:-)
Pozri obrázok


01.08.2012 15:40

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Varan - no musim uznat. mal som take pochyby pred citanim clanku, ze co narobis TY s coprikom, ale musim uznat [dobre] [dobre] super. aj fotky vysli. no ze napis kde si to bol, lebo ta sceneria je nadherna.

mozno taka rada - nabuduce tam rubriku sport ani nedavaj, nie pri takychto strojoch ;-)


01.08.2012 18:12

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

stiki2
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

jednoducho .. krasna [dobre] [dobre]
inac vcelku su nepohodlne tieto moto :-D aako aj moja


01.08.2012 21:23

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

lazysnail
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

stiki2, no neviem teda, mne to tak nepohodlne nepride. "Klasika" nemam ale sedlo na mojej krave je urcite to iste. Asi mas iba nedostatocne naformatovane pozadie :-).
Pravda ale je, ze viac ako 500km/den som zatial nesiel. A na inrudri ako mas Ty som sa viezol iba ako ladviniak asi tak 2km.
palo

Upravené 1 krát. Naposledy upravil lazysnail (01.08.2012 21:25)


01.08.2012 23:01

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

doodeec
 Skútrista 

Ikona

Chester: Skalka nad Vahom smer TN


01.08.2012 23:16

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Všetko na tej mašine som už niekde videl.

Budíky na nádrži, bočná línia - Yamaha DragStar 650
Rebrovanie motora - Victory
Zadné svetlo a blinkre - Honda Shadow
atď...

Kopírovať HD je už out, teraz je in kopírovať ostatné japonské a americké kópie? ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (01.08.2012 23:34)


02.08.2012 10:38

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Mishko - ale co maju robit, ked chcu spravit retro klasiku? vymyslet nieco nove? :-O :-}


02.08.2012 10:48

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

lazysnail
 Čoprák 

Ikona

Aj to blbe koleso uz bolo kedysi pradavno vymyslene. A tie "svicky" konstrukterske ho skopirovali a pouzili. Namiesto toho aby vymysleli nieco nove.
palo


02.08.2012 10:59

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Chester: Aj retro klasika sa da urobit vlastnym stylom.
Ak ale Kawa detailne kopiruje jednotlive casti od inych vyrobcov tak to uz o niecom svedci...

Napr Yamaha si urobila vlastnu retro klasiku a nepotrebovali pri tom takto ocividne kopirovat konkurenciu.


02.08.2012 14:13

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

majou
 Kávičkár 

Misko: tu pristrojovku si mohol vidiet aj na VN800 z roku 1995.

static1.justauto.com.au/just_images/7577cde3-304b-4264-...

Nepamatam si presne odkedy sa robi dragstar 650, ale tusim od roku 1996.


02.08.2012 14:16

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

Hodnotenie: Zlé

1000ccm motorka je litrová, to viem. Ale že 900ccm je deväťkilová :-~
je druhé desaťročie dvadsiateho storočia. To tu máme Aj múdry schybí? :-~
Už som počul krúťak aj krútiak, ale krútiák? Veď to sa ani vysloviť nedá... :-~
Dobrý fór je aj semafór :-))) Inak semafor.
ísť 40kou na 4ke - šialené novotvary :-~
si prakticky nútení byť zhrbený... Aspoň že sa ti to rýmuje, pán redaktor! >:-)

A na záver chuťovka:
Plusy: ... poslušnosť
Mínusy: ... poslušnosť
>:-)

edit: Tá motorka má opticky tak ťažký zadok... :'(

A ešte: spraviť si zo semafóru za sebou peknú čiernu čiaru nerobí žiadny problém - škoda, že ste to nenafotili. Takto tomu mám problém uveriť.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (02.08.2012 14:20)


03.08.2012 9:20

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

Vadim ako vždy máš pravdu ;-) tuším si si šupol štvrťku viagry :-))) čo je to jedno storočie hore- dolu oproti blaženej nekonečnosti Universa ... Podstatné sú sloboda, vietor vo vlasoch a good feeling z jazdy, >:-) Načo sa zavzdušňovať nad banalitami :-D

egy, kettö , három, fucker gramatikárom keď som motorkárom ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (03.08.2012 9:20)


03.08.2012 9:24

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

Hodnotenie: Dobré

Keď raz nejakým nedopatrením napíšem článok, šupnem ho pre istotu hneď do okyenka... :-D


03.08.2012 9:28

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

Romanka: Autor je redaktorom najväčšieho IT média na SVK. Amaterizmom a neznalosťou učiva prvého stupňa ZŠ degraduje hodnotu MR.
Ak urobí Awia (alebo aj tento redaktor) chybu v príspevku v diskusii - OK. Ale v článku? Ty si spokojný s vyjadrovaním fajok kamuflujúcich svoje pravé zamestnanie "prácou" redaktoriek/moderátoriek v TV? To tu chceme mať podobný hnoj?


03.08.2012 9:30

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

suhlas s mishkom

podla mna kawa robi po technickej stranke velmi dobre motorky ale ich kopirovaciemu styl fakt nerozumim :'(

www.kawasaki.sk/VN1700VoyagerCustom
www.kawasaki.sk/VN1700Voyager

p.s. romanka nože mi priblíž ten vietor vo vlasoch, mám takú matnú spomienku z mládí ale.. :-)))


03.08.2012 9:51

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

Ja k testu len tri vyhrady....
- zrkadla su uplne identicke, len to prave ma cca o 1 cm vyssi drziak, cim vsak nijako netrpi moznost nastavenia. Ja som si ich nastavil presne ako som potreboval, a podfla mna su este vyhladom prudky nadstandart... takze zbytocna kritika

- brzdny ucinok prednej brzdy je na tento typ motorky uplne normalny. Kazda ina masina s takouto vahou a jednym kotucom brzdi identicky, ak nie trosku horsie... opat zbytocna kritika

- a pisat o VN900 v kolonke sport... to je snad zart nie??

ale inak sa to celkom dalo...


04.08.2012 13:53

Re: Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekné fotky [dobre]
Zarazili ma tie vibrácie nad 120km/h
Chválim úprimnosť testu , to sa len tak nevidí [dobre]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 167157 | Včera: 121254