Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (19 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvý test: Honda Crosstourer v Katalánsku - prináša svieži vietor do segmentu cestovných endúr
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Ešte keď som bol v španielsku tak Asfalt mal niekoľko otázok na Crosstourer, väčšinu som zodpovedal v samotnom teste a ostatné zodpoviem tu: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (01.03.2012 7:51) |
Hodnotenie: Mnohí turisti teda určite siahnu po turistickom plexi z originálneho príslušenstva, ktoré je o 145 mm vyššie. |
Ale koľko percent z týchto motoriek bolo niekedy v teréne? No žiaľ veľmi málo a vedia to všetci. Je to fakt. Preto sa už nikdy asi nedočkáme Afriky a podobných strojov. Aj v KTM už pripravujú dvanástku na 19 palcovom kole... |
Hodnotenie: Awia, dobry test. |
2900€ za kufre som veru prehliadol |
Hodnotenie: už je z čoho vyberať....cestovné endurá sú in, doplnky na turistiku však moto dosť predražujú a cena prestáva byť taká zaujímavá......výrobcovia doplnkov ako Givi už pracujú na plné obrátky na vývoji (možno už sú aj na svete), ale ma to neprekvapuje, originálne doplnky Honda na akýkoľvek typ moto Honda sú neskutočne drahé..... |
Hodnotenie: sada 3 kufrov stoji 2500,- eur, co tiez nie je malo. ale myslim, ze konkurencia v tomto segmente je na tom podobne Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (01.03.2012 9:23) |
Prvotna cena je slusna. Ved oproti retazovemu Versysu je drahsia len o 1200e. |
MajoKE: Myslím, že senzor náklonu to nemá, ten som ja "žiadal" pri prvej generácii DCT na VFR... Toto však radí dosť predvídavo a nebojí sa to motor poriadne vytočiť, takže mi to tam nechýbalo. Navyše radenie je naozaj hladké. |
Hodnotenie: Awia: pobavil si ma. Napisat, ze hmotnost nie je najnizsia pri motorke, ktora je v kategorii suverenne najtazsia, tak to je fakt vysoka skola politiky. A uviest pre vysku pruzenia len 165mm je dalsi politicky korektny trik. Tento udaj totiz plati len pre predok, zadok ma 145mm. Takze, ak je CT vhodny aj na teren, co uz je Multistrada so 170/170? . Tie zdvihy si dopln rovno do porovnavacej tabulky a databazy moto, nech to netreba hladat na inych weboch. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Menton (01.03.2012 9:51) |
Takže máme už hotové aj video: Video: Prvý test: Honda Crosstourer v Katalánsku |
menton prebehol si ma s tou cenou ten pitaz fakt v poslednom case nadhadzuje jak keby hral za nemecky team |
Hodnotenie: 275 kg je dosť! 7l/100km je dosť! 2900 eur za kufre je tiež dosť vela! čím dalej som väčší fanúšik BMW..robím chybu? |
Awia za prácu a úsilie |
asi su tie hondacke kufre o tisic evri lepsie ako bavoracke |
Hodnotenie: Ked uz BMW z tohoto vychadza ako ludova motorka, tak honde |
Hodnotenie: Clanok sa mi paci, konecne mi aspon nieco nove povedal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (01.03.2012 10:38) |
Pitaz: iba o 1000? Spocitaj nasledovne polozky z testu a porovnaj: |
Bača na starej potvore...Awia to ale napísal, že "veľký podrobný" test bude na Slovensku. Viem, si predstaviť, že mali ozaj na to málo času. Honda rozdala motorky, povedala zopár zbytočností a potom hybaj na hodinu sa povoziť |
menton, ano iba o tisic. Napisal som, ze SADA (set) 3 kufrov stoji 2500, nie 2900,- a netreba na to ani nobela |
Ved som to tam napisal, ze tento clanok sa mal volat prve dojmy, lebo od testu to ma velmi daleko. Ale co uz ked tento honosny nazov bol vycerpany na nieco co tu nemuselo ani byt. |
pitazku drzme sa tohto Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (01.03.2012 10:50) |
Raptor: Honda nerobi ALU kufre! Su to plastaky, takze Game Over pre akekolvek porovnania ceny. A o odolnosti pre turistiku sa nebavme vobec. Slahnut o zem skoro 300kg moto na plastak... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (01.03.2012 11:06) |
Samozrejme, že |
Heno: tesne, ale neuhadol si. Po precitani tohoto prveho testu som sa utvrdil o inom vitazovi. |
Starí sráči, len by to frflalo |
Menton: nestavime, z toho som uz vyrastol. |
tiez mam pocit ze taku PR ako ma CT tu nemala ziadna motorka |
Hmotnosť je v článku spomínaná 3x vždy ako nedostatok + 1x v mínusoch + som zdôraznil aj fakt že DCT je o 10kg ťažšia... Vytrhnúť časť vety z kontextu a argumentovať tu tým považujem iba za čisté podrypovanie a nebudem tu na neho reagovať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (01.03.2012 12:01) |
3000 evri za kufre s paletou, plus vacsi stit za 300 plus normalne vzducholamy na rajdy plus nejaky ten padacik za 500 a blatnicek, svetielko... no asi je uz po krize |
awia myslim ze nikto tu nekritizuje ze by si neodviedol dobru pracu a nedal nam velmi cerstve predstavenie novinky... akurat sa tu par ludi (nielen ja) pozastavilo nad tym ze CT ma skratka oproti inym novinkam viac priestoru... co mi zatial bez akehokolvek podtonu vychadza ako fakt nie ako nazor |
Ochrana pred vetrom ako som písal... Ľudia sú rôzny ja nemám rád obrovské plexi, mne nevadí keď mi fúka na prilbu (ak je kvalitná), ak sa niekto pýtal prečo tam je taký plexi štít tak napríklad kvôli mne... Ak nechem aby na mňa fúkalo sadnem si do auta. Mne to tak vyhovuje nemám rád keď mi plexi "zavadzia" vo výhľade. |
ok skusim inak, ak by si mal porovnat ochranu vetra na novom varadere zo seriovym stitom a CT zo seriovym stitom? |
ja sa obavam, ze "staremu" varaderu sa nevyrovna ani JEDNO cestovne enduro, co sa ochrany vetra tyka. |
Myslím že Varaderu nekonkuruje ani Ikarus Prosím brať s rezervou |
Kufre Ducati MTS1200, lakované, rovnaký kľúč ako k nádrži atď: |
awia tak toto si prestrelil.. majanko ta zežere rezerva-nerezerva |
ja bysom bol rád aby to bolo naopak, kto si kúpi komplet doplnky dostane gratis holú bosú moto..... a je po kríze.... |
budu sa kupovat/nebudu sa kupovat - to sa uvidi |
Posledná poriadna Honda bola Afrika. Ostatné sú už len mrdky |
zle jazyky hovoria ze cela afrika je postavena okolo krytky ktora kryje krytku... teda ze nema dusu |
"Honda Crosstourer v Katalánsku - prináša svieži vietor do segmentu cestovných endúr " |
satanokky...nie je to cestné, ale cestovné, Ty Kefalín, to za prvé. Za druhé, môžeš na tom cestovať? Môžeš a velice výsostne. A za tretie. Enduro? Si pozri fotky z testu, Ty Kefalín, jak tam prášia po šotolinke. |
Cestovať sa dá aj na Jawe 350 aj na CBR 600 RR aj na XTZ 660 - všetky vyskúšane vo dvojici a naložený. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (01.03.2012 16:21) |
Hodnotenie: jeeezismaaariaaa.. 3/4 tych cestovnych endur je tazsich ako moj mastodont |
satanokky, nechapem, naco chces za kazdu cenu spekulovat (ale ano chapem to, aj tuna chlapci a la raptor, mentom musia mat presne vyjadrenia a presne specifikovane veci, inak je secko zle a musia hned chytat za slovicka ) co je to cestovne alebo cestne enduro??? - proste cestuje sa s tym, sedi sa vysoko a pohodlne (ako na endure), tak je cestovne enduro a hotovo |
satanňoky... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (01.03.2012 16:38) |
A prečo by som nemohol špekulovať? Mám síce nejakú robotu na dokončenie, ale kukanie na motorky a špekulovanie mi robí väčšie potešenie. |
Aj ML od Mercedesu, alebo X5 od BMW sa povazuje za dzip, rovnako ako aj Grand Cherokee od Jeepu. Ale MLko, X5 je akurat tak do obchodu na parkovisko a v prvom jarku konci. Samozrejme po polnych cestach a sotoline to lieta ako blazon. Tak isto aj Jeep s tym rozdielom, ze ten v prvom jarku nekonci ale zacina, blato, kolaje, strme vyjazdy, zjazdy...vsetko zvlada. Na dialnici uz nie je tak dobre ako MLko, X5 ale staci...ved aj tak maximalka je 130, ze? |
Cross - ako Crossover ... moto medzi kategóiami (Crossrunner, XC 700 X) |
no pozor, MLko vie priest pekny teren |
No šak to, že MLko vie prejsť iba pekný terén - do škaredého terénu sa nehodí. |
satanooky: debat na temu "cestne" ci "cestovne" enduro tu uz bolo neurekom, staci trochu pohladat. Neviem naco je dobre otvarat tuto pandorinu skrinku v tejto teme. Ak ale silou mocou citis potrebu tak urobit, mozes zalozit novu temu a tam si to mozeme vsetci rozdat (opat) |
Kazde auto a kazda moto vie preist v terene viac ako si dokazeme predstavit, len odstranovanie naslednych skod bude na niektorych typoch podstatne drahsie. |
Hodnotenie: hm..pekna motorka. len mne sa nechce vozit na motorke po ceste medzi kopou nervoznych zvierat a uz vobec nie streky na ktore je ona urcena. cestovatel si to porovna, mne je to jedno, ale ako celok hodnotim pozitivne. na bezne vozenie po rozbitych cestach s nejkaym offom, neni nad te 630. dnes som dorazil bez 20 km prvu tisicovku km |
Hodnotenie: Velmi dobra reportaz a velmi rad by som si ju vyskusal |
A na nase nezne cucoriedky nemysli nikto ? Velkost, krutak, miesto na sedenie, uhol zvierajuci stehno vz. litko, pohodlie, turbolencie a ine pi.. ..aspekty spolujazdca nikoho nezaujimaju ? Ved si myslim, ze dost turitov chodi na vylety vo dvojici, ci ste seci doma utlacani zubari, zamlknuti ITckari, prekladatelia ktori jazdia osamote co najdalej od svojej furie ? |
Awia: tak v tomto sa absolutne zhodneme. Mna na moju moto v predajni presvedcili na velky turisticky stit este aj s deflektorom. Deflektor isiel dole po druhej jazde, velky stit som vymenil za maly original par tyzdnov potom. Pre mna k moto patri aj vietor, nepotrebujem a nechcem sa schovavat za "Ikarus"... |
Hodnotenie: Awia najprv ti chcem poďakovať za to že si zodpovedal moje otázky Ď |
Hodnotenie: Pekne spracovany test, Awia. Skoda len, ze ste to mali tak nabite cez den a neostal cas na detaily. |
Ale ked ja mam ten moj Ikarus rad Tiez mam radsej ked na mna trochu fuka a nemam rad ked je plexi vo vyhlade, lenze pre mna je turisticke plexi ako pre vas pidimuzikov to male |
dreamer - nenavážaj sa tu do krpcov lebo si donesú šamlík a vykecajú si to s tebou z očí do očí |
raptaaku, o tom vobec nepochybujem (z pohladu chytania za slovicka som oproti tebe naozaj iba pidichytac) |
Dreamer: ja mam vysku priemerneho europana a tak mozem pohodlne jazdit na hocicom od SS po enduro bez toho, aby som sa na moto nevedel poskladat, ci musel montovat kadejake udelatka.. A vies preco ? Lebo som sa v skole dobre ucil a netahali ma furt za usi ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (02.03.2012 9:24) |
pidichytač si zabil ... |
menton, prve kusy do showroomov by mali prist hned po vystave, tj. 19.3. |
medzi prvymi chcem byt ja ak mozem chytit za slovicko pidichytača |
Hodnotenie: Príjemný test, dobre sa čítal. |
pitaz, a nove varadero bude kedy ? a aj PCX |
nove varadero je CT.. vyroba varadera skoncila |
silno mi daj vediet ked pridu v marci |
Hodnotenie: dobre sa to číta , som zvedav na živo ... |
Hodnotenie: @Awia - dobrý článok. Fakt! |
Guliver: Do kopca aj s Varanom cuvnem len velmi tazko a to mam nohy jak Sklenarikova Na mieste a v garazi sa da bez problemov. |
dreamer: nie som 4%ný, ale tie nohy posli na fotke |
Guliver: Na moje nohy si nechaj zajst chut |
dreamer - noze daj nejaku story o posahanej elektrike s canbusom alebo strajkujucom ABS (na motorke kde si ABS stlacenim tlacitka vies luxusne vypnut) |
raptaku, Guliverovi som len chcel povedat, ze akakolvek moderna motorka sa moze pokazit tak, ze sa len tak v mongolskom stane opravit neda. A je jedno ci je to GS alebo cokolvek ine. |
dreamer v pohode.. len sa mi zdalo ze hovoris iba o GS |
guliver, tento rok bude dot prilezitosti na vyskusanie si noviniek od Hondy. Budu 'honda dni' u vacsiny dealerov a asi aj akcia na slovakiaringu. K dispozicii by mali byt aj vychytavky s DCT (CT, NC, integra), atd.. |
Guliver Žiadny strach, za pomoci prednej brzdy a pruženia cúvneš do kopca aj s CT. |
Takže hmotnosť neriešite ale zvykáte si OK, i tak sa dá |
Hodnotenie: Pre mňa je jediný nedostatok relatívne menší dojazd, ale treba si uvedomiť že vždy je niečo za niečo. |
CANBUS na BMW sa sprava korektne aj v Mongolsku a inych Azijských statoch |
POZOR - velmi dobra sprava! Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (13.03.2012 15:39) |
Znížené ceny príslušenstva sme už upravili aj v článku. |
No uz su tie ceny len vysoke, nie nenormalne vysoke |
niektom v honde zapol zdravy rozum avsak aj tak su tie ceny kufrov prestrelene najma ak si tie plastaky porovnas s hlinikacmi od renomovanej konkurencie Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.03.2012 19:26) |
ceny su teraz nastavene cca rovnako v tejto triede. tz ze pre bezneho kupujuceho nie je o com. pri tychto novych cenach sa bude podla mna prislusenstvo predavat dobre |
pitazku sam neveris tomu co pises.. porovnaj si to s cenami kufrov givi pls |
raptaku, este raz a pomaly - ceny (kufrov na CT) su teraz nastavene ako v tejto triede (motocyklov, nie kufrov). Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (13.03.2012 20:02) |
moto som si ošahal v Brne dosť som bol sklamaný, pôsobila na mňa vizuálne veľmi lacným dojmom (podotýkam, že to bol len môj prvý dojem), moto úzka, žiadna ochrana proti poveternostným vplyvom, plexi malé ako na skútri, medzi nádržou a riadidlami strašná diera..., holá bosá moto otras, strašné gumené hadice popchaté do seba z oboch strán motora, vôbec som nechápal, plastový kývajúci sa klin pod motorom..... ako tak vo výbave ale dať toľké peniaze za padacie rámy, plexi, kufre strašné ceny....na moto je predpríprava na uchytenie originál kufrov čím zrejme výrobca chce preferovať kupovanie originál doplnkov (čo mu nevytýkam) ale ako som hore napísal, moto sa ešte ani nezačala riadne predávať aj keď v ČR je už v inzercii a ceny idú dole, výrobca už zbadal, že s cenami doplnkov prestrelil...jazdiť môže dobre to nepochybujem, mal som Hondu CBF 1000 viem, že toto je na lepšej úrovni ale ja som bol trocha sklamaný..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (13.03.2012 20:09) |
zaujímavý a úsmevný názor redaktora Sme na Hondu Crosstourer v dnešnej prílohe denníka Sme venovanej motocyklom : Závratná sa zdá byť nielen cena doplnkov, no aj hmotnosť 275 kilogramov, ktorou sa radí na prvé priečku v tejto kategórii. Odsúdená verejnosťou na neúspech, hodná akurát tak zrútenia zo skaly..... no či to tak skutočne bude ukáže už blízka budúcnosť..... |
uff to kto toto napisal pre sme? neviem to na nete najst? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.03.2012 8:49) |
"Odsúdená verejnosťou na neúspech, hodná akurát tak zrútenia zo skaly" Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (14.03.2012 9:01) |
hahahaha |
pod článkom nie je nikto podpísaný ani skratka, je to v dnešnej tématickej prílohe denníka Sme pod názvom: Ako si vybrať ojazdenú motorku. Plus novinky. článok Ako kupovať ojazdenú motorku je od autora Mariána Illeša..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (14.03.2012 9:08) |
nechce sa mi verit ze by majo napisal a nechal odpublikovat takuto vetu.. on nie je z tych co hazdu motorku zo skaly skor nez na nej pojazdili.. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 245944 | Včera: 186857