Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (16 hodnotení)
Diskusia k článku: Špionážne fotografie novej KTM 1290 Adventure
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: 1290... to bude riadna zloba |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: ak to daju na trh, tak su blbci, ako napisal Heno je to poslede Enduro mezdi 1000ckami... |
Bohuzial,vyvoj trhu naznacuje,ze ozajstnym "enduram" s 21"" v predu a 17-18" kolesami v zadu uz asi naozaj odzvonilo.Moderne riesenia pruzenia dovoluju prechadzat teren aj s mensim priemerom kolies a vysoke zdvihy uz tiez nie su v mode.Kdesi som cital,ze v nejakom prieskume tusim v Taliansku,ci Spanielsku len 17-20% ludi na polo offroadoch typu KTM Advik,GS 1200R vyuziva motorku aj na jazdu po terene. To je dost malo percent na to,aby motoinginieri vyvijali offroadove stroje.Podla mna pojdu smerom universala,ktorych je mimochodom na trhu uz aj tak dost. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (31.01.2012 17:15) |
dobry vidim na tej prvej fotke zobak? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (31.01.2012 17:43) |
pito1145: tak to budeme kolegovia |
trh je trh, ak chce KTM predávať, musí sa prispôsobiť, ako je vyššie povedané, do terénu to berie tak každý 1 z 20 majiteľov, zvyšných 19 potrebuješ predať tiež |
...to si tu bude zase niekto otvarat zobak |
podla mna zobak tam dali len aby maskovali konecny vyzor a na konecnej masovo vyrabanej verzii nebude. tudz moj nazor |
Hodnotenie: S tym zobakom to dufam nemyslia vazne, Suzuki s tym prisla a vsetci sa opicia.. Aspon KTM mohla zostat pri litrovom objeme a ten lauf je tiez humac Dufam ze seriovka bude uplne ina ako toto cudo.. |
Hodnotenie: boha ten valec na poslednej fotke...riadny kus železa...a konečne normálne sedadlo, nie lavica... |
No aspon ze V-twin tam zostal, aj ked nepochopim naco bude komu skoro 1300 kubikov mimo cesty, ked aj 990 je prekonovana mrdka. A som zvedavy co to bude zrat ked vieme co zeru terajsie. Radsej ani nechcem vediet kolko to bude mat kablov, pocitacov a can-busov aby som si nemyslel ze to "adventure" bude len pre image. |
To už sa aj v KTM zbláznili? - načo sú tie 250 kilové a 120 koňové kravy, ktoré sa tvária že sú adventure motorky. Ja nemám vôbec nič proti turistickým motorkám, len nech sa výrobca netvári, že je to adventura. |
Hodnotenie: maju sucasne predstavit aj druhy model - 700cm. to bude snad zaujimavejsie |
lanhelp - to co si napisal je kludne mozne |
čo ti ja vim nejak ma nenadvihlo. presne ako hovoríte, za chvíluto budú goldviny adventure, jedine že by to zachránili tým "druhým" modelom a táto objemova obluda bude na cestne cestovanie, ak nie tak |
Zase to tu bude o zobákoch? |
papouš a dociahol si? |
Toto fakt neviem - radsej by som videl 690 ADV (aj ked to bude asi ako ten bajny jednorozec) |
690adv nie je problem, cca 8.000 za 690R + 2-3.000 za prestasbovy kit. Na trhu je viacero moznosti. |
kokos.. ktory chuj tam najebal to MCN? sak cez to hovno vidim! |
bmw strasi vo sne asi vsetkych vyrobcov moto. |
Hodnotenie: no nejak ma nenadchla |
cheesTTer - nemam pocit zeby LC8 990 Adv. trpela nedostatkom krutaku aj ked je pravda ze GS ho ma napriek kardanu o 20% vacsi, pre mna ma LC8 stale pocitovo najvybusnejsi motor zo vsetkych cestovnych endur (neratam novu multisrandu a novu tenere kt. som este neskusil) |
Heno jasne ze berem. |
Hodnotenie: majomi, prosim Ta, hento neni teren. tu mas chlapika, co Ti ukaze, ze toto neni teren a na inom stroji |
RAPTOR Nevzrusuj sa, ved aj BMW ho len okopcila od Suzuki ako vsetci . Okrem toho GeeSo je uz okukane a tuctove ,nakoniec zostane iba SuperTenera sama svoja |
bacaono no ved veterany su krasna vec prave vlastnim dva na 4 kolesach a je to lepsie ako tie cuda co maju kopu elektroniky a ked sa nieco posere tak nevies kam s konopi |
GS ho ma napriek kardanu o 20% vacsi, |
matus |
všetky hodnoty, ktoré výrobca uvadza sú merane na motore, nie na kolese... |
matus - mozno to ma raptak zmerane na kolese. |
matus je bezna prax ze vyrobca udava viac HP nez motorka skutocne ma... preto ako iste vies funguju tzv "brzdy" kde sa meria vykon a krutak na zadnom kolese |
raptor - no, nie ze spravim, ja to tam uz mam. taka tyc ide von, na konci to ma gola zakoncenie. krutak meram tak, ze na tu tyc, co trci von nastrcim momentovy kluc, pevne ho uchopim a nastartujem moto. potom nohou ovladam plynovu rukovat a meriam v celom spektre otacok |
Hodnotenie: prvý zobák prinieslo moto Guzzi , kurva už sa to konečne naučte , ja tu furt nebuem |
Hodnotenie: co ich jedna mater mala |
Hodnotenie: Ďalšia motorka z malym zobakom v predu,presne ako nova Honda Crosstourer a Ducati Multistrada.To už su všetci taky navedeny z tych vyrobcov z tymto štylom dizajnu či ako? |
cim dalej tym viac mi to pripada ako imidzove SUV ... teren iba na papiery |
Hodnotenie: To si už človek nebude mať akú novú motorku kúpiť GS vodník ako z inej galaxie a teraz toto |
Nenávidím tie zobáky, preto by som si na GSA kludne zaobstaral Pharaona |
To modre zabradlie, mi pripomina, cervene zabradlie |
Heno, to snad menyslis vazne! To snad nemoze byt BMW. Cele zle, nemozem sa na to pozerat . |
Heno tie upravy zobakov som mal v merku uz dloho, len potom som si vsimol sirku a z nej vyplyvajucu funkcnost tych plexi stitov Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pepo88 (02.02.2012 20:47) |
Veci sa majú takto: Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (02.02.2012 20:59) |
Hodnotenie: papi : 5/5 |
Hodnotenie: PAPIBOY - zostáva mi len súhlasiť |
No co, predavat sa musi |
papiboy to zabil Akurat tie cisla nebudu oznacovat objem motora, ale rozmer aktivnej plochy solarnych kolektorov.... |
zooo nesranduj - spotreba XL750V ci XT750Z Tenere su daleko nad spotrebou 1200GS |
V atomobilkach bezi teraz downsizing u motoriek je to presne naopak Inak na tej prvej fotke sa to podoba na DR 800 BIG Upravené 1 krát. Naposledy upravil Rokwell (03.02.2012 2:35) |
Zoo> ide o to, ze vdaka pokroku mohli nechat rovnaky vykon a ist do radikalne nizsej vahy. Vybrali si vsak lahsiu cestu. |
inak ja si nemyslim v konecnom dosledku to aj tak tragedia nebude, ved predsa zo 650tiek nam narastli 800vky, takze ten komu o 7 rokov bude vadit objem R 1760 GS si kupi F 1000GS paralelny twin Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.02.2012 8:22) |
matus, si si isty? Tak si porovnaj vykon a hmotnost takej afriky ci tenerky XTZ a dnesnych 800stoviek |
tak ja uz si nepamatam, preco presne som si vybral ktm pred bmw, ale urcite vela znamenal aj rozdiel hmotnosti, tak si ma pripis na zaciatok zoznamu. |
to kam sme sa dopracovali ked sa medzi BMW a KTM dokazal dostat Fico |
Jednej veci nerozumiem.... V prvej polke prispevkov ide o to ze to uz neni co byvalo a ze to nebude drsne enduro. A zrazu v druhej polke je najdolezitejsia vec ako ta moto VYZERA???? Sak po 5tich drzkach uz bude kazda prudko individualizovana a ked dobre trafite nejaku skalu tak bude aj po zobaku |
Kto je ten skaredy ujo? Je nejaky cerveny (v tvari) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 268391 | Včera: 129880