Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: versys..moze byt |
Hodnotenie: ojooo, tá 800 se žeby konkurencia boníku? chcel by som sa na tom povoziť veru |
Hodnotenie: ta retro kawka...hmm.... |
Hodnotenie: |
raptor: keby len ty |
Hodnotenie: Moto je na foto fakt krasne. Len preco nas Awia furt trapi tym modrym filtrom ? Sak to sa neda pozerat... |
Hodnotenie: W800 je bozska a tato SE... kurnik, nekupite niekto zenu, deti? |
Hodnotenie: Tak Versys 1000 ma prekvapil, som očakávaní ako to bude jazdiť. Už menší mal super podvozok. A tá baba má fajnô tričko (LZ) . |
dreamer ked opomenieme dizajn tak preco je to tvoj favorit? |
raptore: Hodnotim celok a pripominam, ze podla mojich vlastnych kriterii, ktore nemusia byt totozne s kriteriami niekoho ineho. Pozitivne hodnotim uz aj to, ze na rozdiel od napr. Explorera, alebo CT sa tato Kawa nehra na pseudo-enduro, ale z endura prebera len to co je vyuzitelne na cestnu turistiku, teda vyssie zdvihy na zle cesty, pohodlny posed, ochranu pred nepriaznami pocasia, atd. V sulade s jeho poslanim sice vsestranneho, ale stale cestneho turistu sedi aj slogan "For Roads Less Travelled" (vo volnom preklade "Na cesty po ktorych sa cestuje menej casto"). Dostatocny vykon znamena pre kazdeho nieco ine. Ja napr. nevyuzivam naplno ani tych 94 konikov, ktore mam teraz, takze 118 je na moj vkus az az. 4R hodnotim sice ako minus, lebo som zatazeny na dvojvalce, ale ak by som to mal hodnotit objektivne, tak na cestnu turistiku je 4R vhodnejsi kvoli jemnemu chodu a zatahu ako elektromotor. Ja V2 milujem a nevadi mi jeho osobity charakter, ale uvedomujem si, ze pre kazdeho to nie je. Vaha? Mam Varana a nestazujem si, toto je o celych 40 kil lahsie 17-ky kolesa neviem posudit, nakolko som na motorke este 17-ku vpredu nemal Ale, kedze na cestakoch je to standard + o cosi sirsie pneu asi to nebude uplne zle. Pre mna velke plus su aj konvencna kyvka a retaz, ktore tak ako V2 v tejto kategorii moto uz pomaly vymieraju. Nema zmysel polemizovat preco je to plus, ja to tak chcem a to mne ako dovod staci Motorka ako celok na mna posobi velmi uprimne, triezvo a prakticky a to mi je velmi sympaticke. Ziadne mimikry dakarskeho specialu z butiku, len poctivy cestny turista na cesty vsetkeho druhu. Mne vlastne vzdy imponovali aj velky Bandit a CBF1000, ale tie su pre mna malinkate. Toto je to iste, len vacsie, robustnejsie, s pridanou hodnotou vyssieho pohodlia a lepsim posedom. Tak to vidim ja a preto |
Hodnotenie: a je to tu. |
Hodnotenie: Hurá, ja asi mladnem! |
Hodnotenie: Ojojój, vazne motorky, tie W |
Papiboy: fakt krasna... Tusim pre dalsiu moto sezonu bude v kategorii retro tmava zelena in... Len ta to sedlo ziadnu buchtu nezbalis... |
Viac sa pritúli. A stupačky má... |
Papiboy: paci sa mi tento pozitivny pristup... |
papiboy tak to je fakt pekny kusok... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 315843 | Včera: 244945