Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Predstavujeme Yamahu WR450F 2012 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPredstavujeme Yamahu WR450F 2012 - Diskusné fórum

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
11.10.2011 14:14

Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vemli sympaticka moto... uz len cenu vediet a pripadne servisne intervali.. [dobre]


11.10.2011 14:17

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

cena, hmotnost, servis?


11.10.2011 14:27

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

Pedro77
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Chcel by som aspoň skúsiť, ako funguje "striekačka", uvidíme aké budú testy. [dobre]


11.10.2011 14:32

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tak tak, clanok neobsahuje ziadne informacie hodne clanku na motoride. Posobi to ako "prefoteny" letak zo slovenky. Marketeri v yamahe by sa mali viac snazit... Potom by mozno yamaha neplakala, ze nema peniaze.


11.10.2011 16:34

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

MajkyYamaha
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

krasa nove predne svetlo, Excel rims striekacka no proste super [dobre] [dobre] [dobre] Tie servisne intervaly by zaujimali aj mna...


11.10.2011 20:47

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

Hodnotenie: Zlé

clanok bieda, vlastne len uputavka. masina tazka a silna, na hory a kantrac parada, na technickejsie drahy radsej o 20 kg lahsie masinky. Ten drziak znacky znacku pri tempe urcite neudrzi, hlavne nase lopaty. Yamaha by uz mohla s tymi 5 ventilmi skoncit.


12.10.2011 7:50

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

bedna nechápem čo môžeš mať proti 5 ventilovej hlave? Čím lepšie vyplachovanie tým lepšia pružnosť a výkon motora.


12.10.2011 8:18

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Čím lepšie vyplachovanie tým lepšia pružnosť

velky omyl


12.10.2011 8:47

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

výkon to nezvysi, viac ventilov-viac servisu, hlava je viac prevrtana dierami a tym oslabena, cinnost 5 ventilov viac opotrebuje vacku aj rozvodovu retaz. Okrem toho pre vykon neni dolezite kolko ventilov, ale vzduch, zmiesavanie s palivom v spravnom pomere a distribucia zmesi vo valci, cele casovanie vybuchu.

Teraz trocha zaslovickarim, ale vyplach valca je na 2T motorkach, ked pri nasavani paliva sa otvori aj vyfukovy ventil, a preto je tam za nim privera, ktora to brzdi sa otvara sa az ked to ma gule ten proces a potom zacne psychiatria. U 4 T je to vyfuk, nie vyplach.


12.10.2011 10:53

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Trocha si naznačil "distribúcia zmesi" ja poviem presnejšie výmena zmesi v spaľovacej komore, samozrejme aj to ostatné je dôležité.
Mal som XTZ 750 desaťventilový dvojválec a hlava nepotrebovala žiadny servis okrem nastavenia ventilových vôlí každých 42 000km !Samozrejme vďaka dobrému materiálu sediel ventilov.
Motor z necelými 100 000km mal vačkové hriadele ako nové! Veď to nie je vec ventilov ale mazania ;-) Čo s tým má rozvodová reťaz? Výmena každých 60 000km ináč vôbec nič.

Porovnajte si len staré dvojventilové motory zo štvorventilmi !Veď nárast výkonu u štvorventilov je zrejmý .


12.10.2011 11:03

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

bavime sa o ostrych masinach. tam bez servisu ju mas do 150 mth pochovanu. Servisom teraz nemysim olej a filtre a platne. Myslim aj ventily piest kruzky kluku, gufera , kyvku, tlmice a x inych veci. Ti co sa tymto motorkam to vedia na par hodin +.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil bedna (12.10.2011 11:05)


12.10.2011 11:17

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Myslíš že WRko teraz vydrží menej lebo má o jeden ventil viac? Určite je nato hlava motora dimenzovaná a na piest ,kľuku má sotva nejaký významný vplyv.
Veď tieto WRmotory takisto ako aj XTZ-TRXkové jazdili a vyhrávali enduro preteky aj Dakar.
Samozrejme chápem čo je ostrý čo motor a sériový.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (12.10.2011 11:17)


12.10.2011 11:27

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

ked budes menit ventily, budes kupovat o jeden viac. Ja by som do 5 ventilu nesiel. Proste kazda firma sa niecim chce lisit a vyznacovat, tak si nejaku fajnovost vymyslia.Nemci to dohanaju do extremu a v civilnych strojoch sa uz troska opicia aj ostatni. Preto som suzukac, lebo sa nechcu lisit a robia cisto ucelovo zamerane veci bez vystrelkov, nic navyse, ziadny prehnany marketing. Ja sa nechcem hadat, ale cim som starsi, tym jednoduchsie a poctivejsie veci mam radsej. vies ja krosy beriem cele ako spotrebak, takze cim jednoduchsie tym lepsie.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (12.10.2011 11:31)


12.10.2011 11:33

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

Mne sa moc nepáči :-(.

Síce má Yamaha 5 ventilov, ale vydržia jednoznačne najviac zo všetkých ostrých motoriek. Známy (Rosťa Svoboda), ktorý je najväčší odborník na tieto motorky v Čechách a na Slovensku mi vravel o závodne jazdených WR 250f, ktoré mali 250 a viac mth bez otvárania motora.


12.10.2011 11:38

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

volodaj: :-))) toto ekd poviem dnes kamosovi v servise, jebne po mne cez celu dielnu paku a posle ma psychiatrovi :-D Ak vydrzia viac, je to robustnostou materialu a aj ta vaha potom nie je zrovna atleticka. Ale nechcem zachadzat od temy 5 ventil prilis daleko. podla nielen mna to nema opodstatnenie alebo nejaku prevratnost, lebo by to vsetci robili. Inak yamahu spochybnovat vobec nechcem, su to spickove motorky celkovo.


12.10.2011 11:58

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

Nech jebne :-), myslím, že Rosťovi prešlo tých Yamáh rukami dosť na to, aby vedel čo hovorí. O počte ventilov sa hádať tiež nejdem, iba to som chcel, že až ako takú strašnú nevýhodu to nevidím.


12.10.2011 12:06

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

ano, neni to principialna otazka.


12.10.2011 12:46

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

MajkyYamaha
 Jogurťák 

Ikona

Bedna bude mat v niecom pravdu kedze sa Yamaha v supersportoch R1 a R6 vratila k 4-ventilovej technike.


12.10.2011 13:55

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

cim viac ventilov, tym viac yamaha :-)))
efekt troch sacich ventilov sa moze v konecnom dosledku prejavit aj ako nevyhoda (menej nasatej zmesi, krutak, pruznost..) , zavisi to od zdvihu, vrtania, aktualnych otacok, tlaku na sani...
..aj preto sa vacsina vyrobcov (dokonca aj XTZ :-O ) vracia k stvorventilovej technike


12.10.2011 14:00

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

motoexcite
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Výborná moto [dobre]

5 ventilová hlava nie je vobec problém čo sa servisu týka.
Naopak,ten motor je spolahlivostou to najlepšie čo som kedy vlastnil.
Aj ked som mal nie priamo WR,ale ostrejšie verzie YZF.
Nezničitelná motorka.klop,klop,klop... :-)
WR isto vydrží ešte o niečo viac.
Na približne 100 mth 1 krát bolo treba nastavit jeden sací ventil.


Ked sa chcete mrdat s ventilmi,kúpte si napr. CRF. >:-)
Kontrola po 10 mth a zhruba kazdá druhá kontrola aj nutnost nastavit sacie ventily.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil motoexcite (12.10.2011 14:07)


12.10.2011 14:19

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

motoexcite> Ako vravíš. U mňa najazdených asi 80 mth a za ten čas nastavovaný jeden ventil a vymenená rozvodová reťaz. Ventily bez problémov. Pritom vôbec neviem, koľko tá motorka najazdila predtým a bola jazdená závodne ako SM v Mitas triede. Uvidíme ako na tom bude spoľahlivosťou nový 4-ventilový motor v YZ 450f.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (12.10.2011 14:20)


12.10.2011 18:28

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

dusifuk
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

...pat ventilova koncepcia motora od yamahy vo WRkach a YZfach funguje bez problemu od roku 1998 do dnesneho dna,takze az tak nahovno ako tvrdite nebude...

Ked vybehli prve WRky Suzuki ani Kawasaki o takomto stvortaktnom endure s takou vahou ani nesnivali,to este po svete behali DRky a KLX,tazke spochybnovanie tohto motora mi pride dost divne.

A zo supersportami to uz nema vobec nic spolocne okrem toho ze je to stvortaktny motor.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dusifuk (12.10.2011 18:29)


12.10.2011 19:49

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

nespochybnujem, netvrdim, ze je nespolahlivy. len tvrdim ze ci 4 alebo 5 ventilov je to jedno, nie je to nejaky prevrat, ale skor trocha ine riesenie. Ja povazujem wr za super motorku a ak by som chcel ist do endura 4T velkeho bola by velky kandidat spolu s rmx 450 a bergom. az potom bys li gas, huska.


12.10.2011 20:38

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

Veru, RMX vyzerá tiež super. Som zvedavý, či spravia ja 250.


12.10.2011 21:28

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

...ved ale ked mas tri ventily tak je jasne,ze pri otvoreni vsetkych troch ventilov naraz mas vacsiu plochu cez ktoru vchadza zmes ako pri dvoch ventiloch.To znamena,ze ti prejde rovnake mnozstvo zmesi za kratsi cas,tym padom presnejsie ako pri dvoch ventiloch...cim mozes ist aj do vyssich otacok.

Moj nazor je ten,ze ked sa konstruoval tento typ motora musel byt dovod preco tri a nie dva ventily a preco nie obycajne,ale titanove.Urcite to nebol dovod ako tvrdite na odlisenie od konkurencie,kedze v tom case jazdila na autobusoch typu DR.

A dvojvalec rmx by som do tejto kategorie uz nepchal vobec...to s jednobuchom a tymto typom ramu nema nic spolocne,aj ked motorka je to urcite peckova ;-)


12.10.2011 21:36

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

Aký dvojvalec, nemyslíš skôr apríliu RXV? S bednom hovoríme o tomto
Video: www.youtube.com/watch?v=eSA4IciBJeo.

A tu zopár fotiek ako sa dá upraviť rswr.rajce.idnes.cz/SUZUKI_RMX_450_Z_RS-_2011....

Upravené 2 krát. Naposledy upravil volodaj (12.10.2011 21:37)


12.10.2011 22:05

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

...pomylil som sa,ale pointa o wr ostava :-D


12.10.2011 22:42

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

dusifuk ...ved ale ked mas tri ventily tak je jasne,ze pri otvoreni vsetkych troch ventilov naraz mas vacsiu plochu cez ktoru vchadza zmes ako pri dvoch ventiloch.To znamena,ze ti prejde rovnake mnozstvo zmesi za kratsi cas,tym padom presnejsie ako pri dvoch ventiloch...cim mozes ist aj do vyssich otacok.

lenze kvoli 3 ventilom ma prudenie vzduchu v nizkych otackach prilis nizku rychlost, a kedze motorky maju karbce, alebo nepriame vstrekovanie, tak homogenita zmesi je u nizkych otacok nie je taka, aka by mohla byt. Preto su viacventilove motory slabe v nizkych otackach - to plati vseobecne.
Yamaha to u R4 motorov riesila zosilenim pulzov vo vyfukovom trakte (pulzy zlepsuju vyplach valcov) priverou exup. Ale neviem ci to pouziva aj u endur.


20.11.2011 13:54

Re: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

...nemam pocit,ze by WR bola v nizkych otackach slaba,toto ti vyvrati asi kazdy kto jazdi na yamahe.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45456 | Včera: 121123