Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Niečo medzi malým a velkým Zedom - Kawasaki Z 750 R
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Dobra recenzia... viem si na jej zaklade predstavit co by som od tej moto mohol cakat a ze napr. mna vobec nelaka ju ani ist vyskusat... |
Hodnotenie: velmi pekne napisane.. da sa precitat na jeden sup |
este som sa ani nedostal na koniec clanku a hovorim si 'kua toto isto nefotil cacao'... niesu zle, len z toho citit rukopis autora |
Hodnotenie: Clanok je putavo napisany, lebo aj ked ma ta motorka vobec nezaujima a nechcel som to citat, tak ma tie vety vtiahli a precital som to cele... |
Hodnotenie: Dobre napísané , treba aj objektívnu kritiku |
Hodnotenie: Mám štandardné Zetko takže to možno príde ako, že si ho zastávam nebo tak neco, ale pokial práve Zed nemá charizmu a zvláštne čaro, tak potom neviem ktorý naháč hej A predchádzajúci Zed ktorého som jazdil posledný rok tým duplom... Pokusim sa to nejak objasnit a zhrnúť v pripravovanom článku... |
Neviem ako s tymto Erkom, chvalabohu ze je komplet nastavitelne, lebo na starsieho maleho Zeda kazdy skusenejsi jazdec povedal, ze to ma na prd ram a zadny tlmic je uz uplne na prdy |
Hodnotenie: maTooB - a kolkokrat nastavujes podvozok? ja som to spravil raz. este to na eMTecke budem muset upravit, lebo na tychto kvalitnych cestach mi ladviny odrazi |
Pripojím sa aj já konečňe: |
ahaaaaa.. no viis, v robote, clovjek to kuka len tak jednim ockem |
Hodnotenie: Konečne test - počas ktorého som mal chuť osedlať Zeda a skúsiť Tvrdenia testovačov. Teším sa na pokračovanie a zrovnávačku |
Hodnotenie: Dobre napísané. Ja som presne na tomto type jazdil a brzdy (predná) sa mi zdali brutálne, žeby iné obloženie ? |
Myslím, že obloženie bolo úplne rovnaké. Odlišné sú len nároky jednotlivých jazdcov. |
Tak tak, preto by si každý sám mal mašinu vyskúšať. Ináč niekedy nechápem niektoré objektívne príčiny ktoré skreslujú výsledky testov, napríklad v tomto prípade zjazdená zadná guma. Alebo v jednom českom internetovom teste porovnanie 3 velkých endúr, dve z nich boli na cestných gumách a jedno na štuploch. Ako potom môžu porovnávať v "porovnávacom" teste ? Alebo aj v moto časopisoch - testujú nezabehnuté stroje a potom polemizujú o tom, ako by motorka úplne ináč fungovala keby bola zabehnutá. Resp. v anglickom neskutočne odbornom teste všetky merania skreslené pretože bola mokrá cesta, ale je fakt že v Anglicku furt prší tak tam si nemali inú možnosť... To ako keby napríklad testovali mobilný telefón iba v mieste kde je zlý signál. Načo potom to niekedy čítame ? Z nudy. |
milovin: proto to tak je, lebo sa porovnáva zrovna to, na čem sedzíš a zrovna ftedi kedi to máš. |
Presne tak to je, kazdy mikulcof test je skresleny tym, ze jazdil Ducati a tuto aj tym ze mu k tomu naraz dali Tripla, to nemohlo pre kawu dobre dopadnut |
..sa mi neľúbi to slovíčko jazdil... |
jazdil nejazdil, ducna neducna |
Hodnotenie: Zlatucky,ja,ako ucitel slovenciny mam rad metafory a obrazne vyjadrovanie,ale to, co som tu cital o kawe je sracka na entú..ak nevies co je nahac a chces vediet, o com je kawasaki 750,tak zacestuj v case, sadni na staru dobru zr-7 ,5kvalt- a obmedzis sa na vyjadrenie: kurva,toto je super motorka....a nemusis vymyslat zmes nezmyslov-bez urazky... |
Nesiahajte deťom na ich obľúbené hračky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 128977 | Včera: 219247