Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: História Pionier: Pionier v Indii
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Super, |
Ľavá rukoväť bola podobná ako na mopede Stadion. Totiž páčka spojky sa otáčala spolu s madlom. Mala 4 polohy, alebo 5, neviem presne. Rýchlosť /1/ celom dole. Smerom hore neutrál, potom rýchlosť /2/, druhý neutrál a na samom vrchu rýchlosť /3/. Stadion mal dva lanovody, jeden na spojku a jeden na rýchlosti. Indický Pionier mal lanovody tri. Jeden na spojku a dva na posun. Jeden hore a jeden dole. Detail na radičku je na obrázku pri modeli Colt 60. Predpokladám, že aj radiaci automat mal pozmenenú výstupnú hriadeľ. Gilbert Upravené 1 krát. Naposledy upravil gilbert (24.06.2011 21:46) |
Hodnotenie: Vyborne clanky.O pionieroch z Brazilie som tusim ani nepocul,o tychto v Indii viem ale vela informacii je pre mna novych a tesim sa na Pioniere z Kanady a USA. Som strasne zvedavy co sa dozviem o "mytickom" modeli Golden Sport (ktoreho torzo mam tiez doma) a ci konecne bude presna orginal schema jeho elektriky aj s baterkou... |
Hodnotenie: pekne napisane... |
Hodnotenie: Znova super článok. Na pionieri som vyrástol a stále ho mám doma. Preto ma aj dodnes zaujmú takéto články . Aj ja sa teším na tie USA verzia lebo tam to vtedy vazeralo celkom zaujímavo aspoň z pár fotiek čo som videl kdesi na internete. O Yezdi som počul ale nikdy nie v súvislosti s pionierom, to bola pre mňa novota . Len tak ďalej držím palce do ďalších článkov |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 111767 | Včera: 240201