Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (33 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvé fotky Triumph Tiger 800 a 800 XC
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: nuz... ked je to otazka iba dizajnu ... no neviem, ci je toto blondynka alebo brunetka... |
Hodnotenie: pokial bude rozdiel medi on a off iba v kolese a blatniku tak neviem....ale inac pekna motorecka, tesim sa na foto awia. |
Zase to ma ten ich desighn E.T. mimozemstana s predu |
Hodnotenie: nalepku zaujimava moto pre spotrebitela dostane az vtedy,ked bude znama cenovka! |
Hodnotenie: zaujimave masinky... |
Pride mi to ako zlepenec z Benelli Trek a novej Super Tenerky |
Hodnotenie: mne sa lubi velmi,cena v uk ma byt 7000liber co neni zle ,len keby bolo zvyskych pesos,kua |
Ja mám taký pocit, že v poslednej dobe sa všetky cestovnné endurá začínajú podobať na GS. Už aj Multistrada má zobák, hento má zase zobák.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kalupko (22.10.2010 7:37) |
Hodnotenie: cestná verzia so zobáčikom, mňam Porobiť pár urban zmien, zopár hliníkových chráničov, mrežečka na svetlo, nejaké technoblastre, proste zopár úprav v štýle resident evil a na mestské jazdenie je to top záležitsť |
Hodnotenie: Enemko, kua ti si aky cofeeracer? ..mrezicka na svetlo na mestke jazdenie... kolko litrov vzduchu sa chystas vozit v hlinikacoch? |
flanky, mrežka na svetlo sa mi páči ako estetický doplnok. V teréne ti je v podstate rovnako na hovno, ako na ceste, väčší význam ma lexanová krytka |
Hodnotenie: Na oko pekný kúsok, treba vidieť naživo... |
Hodnotenie: Ďalšia neestetická motorka ktorá sa na enduro iba hrá... |
Hodnotenie: Mne osobne sa páči. Predsa má Triumph vlastní štýl ktorý sa mne osobne veľmi pozdáva. Teším sa na test a hlavne na ten motor! |
Hodnotenie: Myslím si, že Tomáš Padevít bude vedieť na tejto XC kráske vychytať všetky mušky |
enem: "V teréne ti je v podstate rovnako na hovno, ako na ceste, väčší význam ma lexanová krytka" aj jaj jaaaaj... |
Inak, ako pozerám tú vidlicu, to nebudú veľmi Rallye zdvihy? |
Hodnotenie: Norbert, si si isty ze to bude len za 7cku???mali by sme to ist vyskusat do Aston Willa,tam je velky diler...len ci nebude nizka,neco jak nova DucaMultistrada...nechce kupit niekto V Stroma 1000dl GT rv 2008 + plno doplnkov za 6700eu |
Hodnotenie: hh ciste BMW |
Hodnotenie: Skoda ze sa chytili toho baworackeho stylu, ale aspon cosi. Jednu z nich si jedneho dna isto doprajem.... Vie uz niekto kolko litrov ma nadrz? |
peman sak to pisali v mcn,no mohli by sme to ist odskusat,ale verim temu,ze bude poradovnik treba sa objednat |
Hodnotenie: ... mne sa celkom lúbi ... |
Hodnotenie: uvítal by som kardan, ale inak veľmi veľmi ano , navyše na 1050 tke som skúšal motor a ten 3valec ma dostal ťahá nenormálne |
Hodnotenie: vmax: bozechran, len kardan nie. Ja chcem motorku s retazou. Tych hororovych pribehov co som sa nacital s "bezudrzbovymi" kardanmi... dakujem neprosim, radsej budem kazdych 500 km mazat. |
Hodnotenie: Dalsi blud z dielne Triumph...Pripada mi to ako lego motorka...Mimochodom aj BMW ten zobak len prebralo od Suzuki |
Kto tu píše o tom osobitnom štýle? ... Veď je to ako malé GSko cez kopírak |
Hodnotenie: haro007 - teraz si ma veľmi prekvapil. Estetika = vec názoru a povedať o motorke, ktorú si videl iba na obrázku, že sa na enduro iba hrá by som zrovna od teba nečakal. Že to nie je konkurencia pre tvoj závodný špeciál je nám všetkým jasné ale skús ju porovnať s Vstromom alebo Transalpom a potom povedz úprimne o "hre na enduro". |
Hodnotenie: Teším sa na Tigríka aj na 3 valce , fajn počin a ostatné uvidíme, keď bude na svete |
Hodnotenie: Dizajnovo mix všetkých možných endúr. |
marek750 - ja to vidím tak, že konkurencia iba pre GS800.. nový Transalp je žiaľ niekde úplne inde, Vstrom650 cítiť hnilobou, XT660 chýbajú dva valce a je ťažká, pegaso detto a versys 0 bodov |
Vstrom je pre mňa super všestranná turistická motorka ale nie ozajstné enduro. Že je stará vôbec nevadí |
pani so zobakom prisla prva suzuki DR800... |
komu komu komu to tu chybaju dva valce? |
preco,ja postavim blady mery aj z trjumfa,prve pojde doprdele ten kuni ksicht, a zopar trubiek je ich tam nejak vela, kurna vie niekto zodpovedne povedat ci na to pasuje C-nuladvojka? aspon to nema zvuk ako olcit jak tie beemvecka |
vyzera ako tiger trosku vyhladovany a stiahnuty z koze od polky dozadu |
Hodnotenie: ze olcit :D |
chalani ale vidim ze enfildy sa volako rozmnozili,coto coto?? |
miros: kde? lebo tu kde som ja su az premnozene miestami :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (27.10.2010 21:14) |
[ |
Hodnotenie: Nádhera, fakt pekna. Mne sa ohromne paci. |
taky nejaky mix, nejak k tomu ani neviem zaujat postoj |
Hodnotenie: Nazdars co to som pocital v MCN rovno od zdroja. 210kg, 94koni,nadrz 19 litrov,308mm pred a 255mm zad brzdy vyska sedla od 810-865mm podla kolies. Za 7000libier s ABS ZA 7500. Pri augustovej motodovolenke som dal rec s troma severoirmi na 1050tigroch co je terajsi model a nevedeli si ich vynachvalit. Motorky su to teda nemale a zneju dost dobre s triplom. 800 nemusi byt vobec zla. Triuph sa teraz s novym materialom rozbehol. Je tu novy Speed triple a ten vyzera moooc dobre tiez. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bager (31.10.2010 23:24) |
omyl Upravené 1 krát. Naposledy upravil atr212 (02.11.2010 15:03) |
triumphadventure.com/ |
Heno , veď máš Hondu a Honda je Honda . |
Myšlienky Honda je Honda som sa nikdy nedržal...je to blud. Ale s TA som vcelku spokojný. |
Heno , píšu (pri XC) 220/215 , ale iba dvojpiestiky vpredu , 14-ka brzdová pumpa , no , brzdy sa budú asi často prerábať ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (02.11.2010 15:55) |
No nič. Zaľúbil som sa, pošetrím a idem naisto do nej |
Kua , teraz som mrkol do ponuky pre rok 2011 a odvolávam , čo som odvolal Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (02.11.2010 16:36) |
No jo no, vyzera to velmi dobre, uz ho len vidiet live a vyskusat. Potesilo ma, ze aj cestna verzia ma 19' predne koleso Povodne sa zdalo, ze bude 17'. Ak k tomu da Triumph aj dobru cenovku, tak je to trefa do cierneho a vypali rybniky mnohym znackam. Zatial kandidat c. 1 na mojom zozname. |
dreamer: snad by si nevymenil najlespiu motorku na svete |
supis: preco vymenit? Ja chcem mat aspon dve najlepsie motorky na svete Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (03.11.2010 7:27) |
all: asi uz budeme marne cakat na motorku do 200kg (tato XC ma skoro tolko ako Tiger 955i ale slabsi motor), s dojazdom aspon 500km pri 120km/h (preco bavoraky mozu ponukat rozne velkosti nadrzi?), prepinanie kvality benzinu (s nejakou rozumnou alternativou ked odide vstrekovanie), kratku jednotku, poriadny seriovy kryt motora, ktory vydrzi aspon naraz na obrubnik v 20-30km/h. Na co ma takato motorka vypletane kolesa? - iba co sa zle umyvaju. Ten smiesny maly blatnik vpredu odleti hned ako sa na koleso namota trochu blata. Pri tej svetlej vyske zostane visiet na 15-20 cm hrboli. Preco toto funduro volaju enduro a navyse adventure? Estetika je osobna vec ale po technickej stranke to nie je o nic viac terennejsie ako Honda Hornet alebo Yamaha TDM. A ma to relativne slaby motor. Sorry ak je niekto ineho nazoru ale mimo Europy (a mimo lepsich ciest) by som na tom nesiel. Osobne pre mna je to sklamanie (ta kvazi terenna verzia) lebo som ocakaval rozumneho t.j. lahsieho, vykonnejsieho a terennejsieho nastupcu stareho Tigra. Zbytocne ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (03.11.2010 9:24) |
Dottore...zopár mojich dojmov, poznámok. |
Heno: problem bude asi v tom nazve "Adventure". Pri motorke takych parametrov ma to akosi irituje. Predsa len ku velkemu GS alebo KTM to ide a splnaju (az na hmotnost) aj parametre vyssie. A nemyslim si ani, ze je to o dve triedy lepsia masina ako Transalp. To urcite nie. A Tiger to samozrejme tiez nasplna ale prave to som napisal co ma na nom stvalo a co uz v Nemecku resp. Rakusku davno vyriesili. Toto je jednoducho funduro (teda podla fotiek a tech. spec.). Na druhej strane som to ale tvrdil aj o V-Strome a ludia na tom obehali cely svet takze ani s XC to asi nebude take zle (motor to ma asi vyborny). Som zvedavy na porovnanie XC vs. GS800. Nemci to skor ci neskor urobia. Tak uvidime. |
S tým nesúhlasím...určite si nevidel Adventure cestu chalana, čo prešiel svet na R1, však? Video: Yamaha YZF-R1 - cesta okolo sveta - Sjaak Lucassen]Spochybniť, že tento trip je Adventure je číra debilita. Takže znovu: Je to LEN o jazdcovi! |
Heno: evidentne si nerozumieme, myslel som to skor tak, ze pod "Adventure" rozumiem seriovy stroj od vyroby upraveny na zle cesty, nekvalitne palivo, zvysenu namahu niektorych dielov pri plnej zatazi a kvalitnou ochranou spodku a boku motora. Preto sa Dakar jazdi na KTM a nie R1. Predsa to len chuti inak mat velky dojazd a netankovat v kuse kazdych 250-300km, prebehnut terennu vlnu alebo hlboky vytlk bez rany do spodku motora, s usmevom si prepnut vstrekovanie ked na pumpe maju iba 81-tku alebo si to valit po nespevnenej ceste bez obavy, ze ti 60kilovy naklad vzadu nieco polame alebo odpadne. Ale vravim pockajme co povedia testy, potom pokecame. |
Dottore: a o akých konkrétnych mašinach to píšeš? Lebo nech rozmýšlam ako chcem, nič čo by toto všetko spľňalo v sériovom stave si neviem vybaviť. (tie dva stroje čo si spomenul - videl /stretol/ som nie jedneho bawora s odfajčenou podsedlovkou a nie jednu KTMku odstavenu z dovodu poruchy na palivovom systeme) |
dottore taka masina neexistuje ako popisujes... |
Ani som nestihol dopisat a uz je tu dalsie motoride.sk/?P=phorum&tema=poradna&tid=47395 |
superflanker, Express: ani som netvrdil, ze takato motka existuje, skor mi islo o to, ze viacero firiem malo dobre napady: napr. kolega ma BMW GS 1150 alebo 1200, kde za priplatok kupil nadrz,ktora ma viac ako 30L, velmi kratku prvu rychlost a prepinanie roznych paliv. Fest sa mi to pacilo. Na velkej KTM sa mi pacil super postoj v stupackach, svetla vyska a ochrana motora. Skoda, ze ked uz nejaka firma robi "Adventure" motorku tak nespoji skusenosti cestovatelov do nejakeho naozaj cestovatelskeho modelu (trebars aj za priplatok). Bola to len taka moja idea. Inak podsedlova cast ramu praskala aj na KTM. Trochu aj nechapem vyrobcu preco to nezosilnili ked to tolko ludi reklamovalo. Ale asi je taka doba, ze motorky sa "zcestnuju" a do ozajstnej divociny jazdi tak malo ludi, ze sa to neoplaca a ked tak si to ludia upravuju sami. Takze dost uz o mojich snoch a idem spat. Novemu a peknemu Triumphu zelam vela spokojnych majitelov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (03.11.2010 23:06) |
Dottore: no vidis, nakoniec si dospel k tomu, nad cim my uz hodnu dobu vyplakavame - masiny sa "scestnuju". A ludom ako ty (aj ja) nezostava nic ine, len natlacit kopu prachov do prerabky, alebo bastlit doma vsetko co sa v ramci moznosti da. Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (04.11.2010 6:38) |
Info z MCN - už je známa cena ..... |
Hodnotenie: mne sa celkom paci... cena je v celku slusna skoda toho abs mohli to dat rovno uz v takej cene bolo by to ovela lepsie... |
www.motoroute.cz/clanek/168-jak-jezdi-novy-tiger.aspx |
superflanker , ja viem , že si Čechofil , ale "takové staré píčoviny už tady nevěšej" . |
Brazel - pekné video |
na tom videu ich mohli prehnat aj po narocnejsom terene a nielen po sotolinke |
Momentalne najkrajsie enduro. |
Test oboch aj s porovnávaním rozdielov (800 a 800 XC) prináša MOTOCYKL 3/2011. |
papi, dalo by sa sem napisat 3-4 vetami nejake resume? velmi sa mi paci ta motorka |
Hodnotenie: pekne to veru je.. ale na cestovne enduro to ma podla mna malo kapotaze (minimalne verzia tiger 800) |
Raptor - už Ťa omrzelo telelelele a paralelelele ? |
Hodnotenie: Celé je to krátke, síce 6 strán, ale veľa fotiek... |
dano očuvaj ty Ducati ex CB1000R rider... nič ma neomrzelo, ale nie som z tých čo majú na očiach klapky z logom svojej motorky, chcem mat prehlad Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.02.2011 10:14) |
Bratia zase trochu popridávali (alebo zle odpisovali ?) . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (13.02.2011 10:30) |
brazel po dlhej dobe mas u mna Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.02.2011 10:43) |
brazel, MOTOCYKL je dcéra MOTORRADu (spolu s cca 12-13 ďalšími dcérami a najsilnejším zázemím v Európe...) a u mňa je to veľké PLUS. Jasné, že sa určité veci vzájomne preberajú, názory sa konfrontujú, výsledok je ale možno o to viac objektývny. Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (13.02.2011 11:11) |
raptor , písal som to pre všetkých , takže ocenenia až nabudúce |
papi len na ujasnenie - nikde som nepisal o tom ze medzinarodni novinari dristaju vo viacercyh jazykoch Upravené 5 krát. Naposledy upravil raptor (13.02.2011 12:43) |
raptor, ja nič nevymýšľam, neteoretizujem, nevysvetlujem, neobhajujem. Referujem len o tom, čo som čítal, tým sa snažím obhájiť a podložiť svoje tvrdenia. Nemusíš mi sem pridávať žadne fotky motoriek, nič nedokazujú a pozerám sa ne denne XX rokov. Keby, tak fotiek mám na sklade tiež viac tisíc, teda myslím fotky motoriek a ich detailov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (13.02.2011 12:52) |
bezomna by si blby urcite nezomrel... tiez som iba obhajoval moje tvrdenia kedze zo zobakom mam skusenosti, ale mozno bude lepsie ak ti uz nic pisat nebudem tusim to nemam za potreby sa zas z niekym dotahovat |
raptor, preboha... Netvrdím, že viem všetko lepšie. To len ty zase začínaš riešiť mňa a nie problém. Šermovanie okolo... |
ok, tak posledna reakcia Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.02.2011 15:35) |
Fasa, navrhujem nás oboch vymazať, bez okolkov Upresnenie ale dodám, jednorázovo sa to asi ťažko dá pochopiť, že: |
1. noze daj nejaky konkretny, znacka, obrazok |
Ja mám písať do Mníchova? Ja to predsa viem |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 120383 | Včera: 126687